to maleńkie życie które może zdziałać bardzo wiele w przyszlym swiecie np. zapoboec jakiejś wojnie i być szczęśliwym czlowiekiem, a my mu to odbieramy na starcie. Przepież to jest barbarzyństwo!
np. jeszcze przed narodzeniem stwierdza się że że dziecko po przyjściu na świat po paru godzinach umrze...
a ty będziesz musiał oglądać jak przez kilka godzin twoje dziecko umiera w agonii...
@Memowainkwizycja: a. o jeśli lekarze się mylą i zabije się zdrowe dziecko, albo móglby się wydarzyc cud, ale nie ,,my wiemy lepiej, zadecydujemu za ciebie dla twojego dobra cię zabijemy"
tak, trudno różne cierpienia spadają na ludzi, a skrobiąc się może się narazic na to że już nigdy nie będzie mogła miec dzieci. Swoją drogą jakas 11-latka jak zajdzie, to i tak raczej poroni
@Memowainkwizycja: po co do dyskusji o abrocji wciskasz swoje opinie o czarnoskórych? wiem że z tą tabliczką nie wygląda za mądrze, ale to już może rasizm?
a dziecko to nie choroba więc dlaczego ono ma poniesć śmierc za debilizm gw**ciciela? ja rozumiem, ale dla tego nic niewinnego dziecka można się poswięcić, bo to to samo ,,a, matka mi zachorowała na raka, wezmę jej przyśpieszę, bo choć to jest stadium do wyleczenia, to nie chce mi się pomagać jej w chorobie, a żeby pokozac jaki to ja dobry, to powiem że to bylo humanitarne skracanie cierpienia"
@SkrzydlataHusaria: Okej....
Widzę że dla ciebie jest już za późno...
A poziom IQ jest tak w okolicach 80...
Proszę na ważne tematy daj dyskutować ludziom którzy mają mózg...
Żegnam
@SkrzydlataHusaria: "Można się poświęcić"? Jakaś kobieta ma nosić 9-miesięcy dziecko, którego nienawidzi dlatego, że ktoś ją zgw*łcił? Ma nosić dziecko, które zaraz po urodzeniu umrze i może uśmiercić nawet samą matkę? Jakieś 12-letnie DZIECKO, ma urodzić dziecko i jeszcze znosić wzrok innych?
właśnie, nienawidzi dziecka które nic jej nie zrobilo. to wina gw**ciciela, ale pomijając, co powiesz o ludziach, którzy usuną dziecko tylko dlatego z wpadki i ,,teraz nie sa jeszcze gotowi"? dlaczego za ich głupotę ma płacić maleńtwo?
@Memowainkwizycja: wiesz, akurat mózgu to nie mają ci którzy popełniają aborcję z bojaźni, bo się ,,wpadlo"
P.S. A IQ to mam akurat 122 i to nie z quizu internetowego, tylko profesjonalne badnie
od 21 dnia dziecko ma serce. a do kiedy można przeprowadzic aborcję? hę? a od początku dziecko ma duszę i rozwija się przywiązanie przynajmniej do matki.
a wiesz ze przy zaplodnieniu jest blysk swiatła (jak na obrazku)
poza tym wrócmy do starego hasła feministek ,,moje ciało, moja sprawa"
ja się zgadzam w 100%, twoje ciało, róbta co chceta - ale jest mały haczyk - dziecko W TOBIE nie jest TWOIM ciałem, więc nie masz prawa decydowac.
sory za to co napiszę, ale jak się całujesz z języczkiem i język ,,jest w tobie" to go odgryziesz jak będziesz chciał? bo jest w twoim ciele? nie to nie twoje cialo. głupi bardzo przykłd ale chciałam dobitnie
@SkrzydlataHusaria: Ale to dziecko nie jest w stanie żyć bez matki, dlaczego ktoś ma cierpieć bo jakaś grupa osób stwierdziła, że ona musi urodzić nawet jeśli dziecko umrze
bo to już istota ludzka i nikt nie ma prawa podejmować decyzji o tym czy będzie żyć, czy nie. a co ma do tego że poza organizmem matki nie przeżyje? to odosobniona OSOBA, więc jak pisałam wcześniej to nie cialo matki, matka sprawa, bo ciekawostką jest nawet to, że krew dziecka z krwia matki nigdy się nie pomieszają
Nie wiem czy jesteście katolikami, ale Bóg wam to wszystko kiedyś wypomni. W pełni zgadzam się z SkrzydlataHusaria - dlaczego mielibyśmy zabijać kogoś, kto jeszcze się nie narodził. Przecież tyle życia ma jeszcze przed sobą! A tu przyjdzie ktoś "niegotowy" i pomyśli sobie "Przecież nic się nie stanie, jeśli je usunę. Przecież to nie jest morderstwo." BŁĄD!!! Postanowiłem sobie kiedyś, że nie będę się wdawał w tego typu dyskusje, ale czytając to, nie mogłem wytrzymać tego, jacy bezlitośni mogą być ludzie! SkrzydlataHusaria, wiedz, że jestem po twojej stronie.
@Bigosx345: Widzę, że dalej twardo stoicie obok swoich racji, dlatego chcę żebyście wyobrazili sobie następującą sytuację:
Jesteście dorośli, macie żonę, dzieci, pracę, dom itp. Jedno z dzieci to taka śliczniutka 11-letnia dziewczynka, którą kochacie. Robi to co wszystkie dziewczynki w jej wieku, gra w jakieś gry, chodzi z koleżankami na lody, dobrze się uczy. Pewnego razu, kiedy wraca ze szkoły ktoś ją napada i zostaje zgw*łcona. Mimo tego, że gw**ciciel został zamknięty, to okazuję się, że zaszła w ciąże i ma urodzić w wieku 12-lat.
Czy w takiej sytuacji powiedzielibyście, że "różne nieszczęścia zdarzają się ludziom" i kazali jej urodzić to dziecko? Zgodzilibyście się na to, żeby jednocześnie została odrzucona przez rówieśników? Chcielibyście jej jeszcze bardziej zniszczyć psychikę?
@Bigosx345: Bigosx345, dzięki, nawet nie wiesz jak takie coś podbudowywuje gdy prawie wszyscy mają takie zdanie jak przymyszka itp. Bardzo mi pomogłeś.
ja wiem, że ta 11-latka ma przesrane, ale dlaczego za to ma cierpieć maleństwo? ona tak, zostanie chyba odrzucona przez rówieśników, będą się ludzie patrzyć, i to jest straszne, ale tak samo stałoby się gdyby np. zachorowała na raka. zdarzenie losowe, więc co, rodzice mieliby poddać ją eutanazji żeby jej koledzy nie wyśmiewali itp? nie, a to dzieciątk może pomóc jej się otrząsnąć po gw**cie, bo skoro jest już na tyle kobietą by zajść w ciążę, to ma też instynkt macieżyński i może kochac to małe i być szczęśliwa przy nim. Chyba że ktoś jej ten instynkt wypaczy, nie tyle namawiając, co NAWET GDYBY CHCIAŁA URODZIĆ rodzice zmusili by ją do aborcji ,,bo oni woiedzą co dla niej dobre" i wtedy depresja poaborcyjna, może być potem bezpłodna i się nawet powiesić. a jak nie chce tego dziecka, to niech wytrzyma te 9-mc i do Okna Życia, to chociaż w przyszlości będzie płodna i nie będzie miała tego na sumieniu, rozumiesz?
@lorax12: lorax, jak w dorosłym życiu popełni samobójstwo, to już ,,jego ciało (życie) jego sprawa" i choć to grzech, to ok. sam decyduje, ale nikt nie ma prawa zabijac BEZBRONNEGO dziecka które PRAGNIE żyć. a one nie pójdą od razu do nieba - bez Chrztu Św. (najprawdopodobnjej, pewności nie ma) będą w najlżejszym poziomie czyścca, bez cierpień ale do końca świata nie będą mogły oglądać Pana Boga, więc nie będą tak szczęśliwe jak w niebie.
Poza tym, KAŻDY czlowiek jest powołany do świętości i może być taki jak wielcy święci o których się uczymy. Zmienić ciut swiat, mieć niesamowite charyzmaty jak np. wskrzeszanie czy proroctwo, pomóc i dac wiele szczęścia wielu ludziom, ale nie - zostaje im to na starcie uniemożliwione.
@SkrzydlataHusaria: Rozumiesz, że dla każdej kobiety (nawet jeśli już nie jest dzieckiem) takie 9 miesięcy nie jest czasem okropnie szczęśliwym? Zwłaszcza, jeśli musi nosić coś czego nienawidzi i zaraz odda do Okna Życia. Przez sam gw**** może mieć problemy psychiczne, a jeśli dojdzie do tego 9 miesięcy ciąży to na 99% popełni samobójstwo bo nie wytrzyma.
Jeśli chcesz oddawać dzieci do Okna Życia... spoko, tylko czy wiesz jakie warunki panują w domach dziecka do którego takie "maleństwo" trafi?
No ale ej. Zamykanie osób w psychiatrykach jest fajne, gówno nas obchodzi, że będzie miało problem i myśli samobójcze. Ma urodzić dziecko, które będzie i tak miało okropne życie w sierocincu i może zostanie tam do końca życia. Ona ma urodzić bo różne nieszczęścia zdradzają się ludziom, a jakiś tam gw**** nie jest powodem do aborcji.
@SkrzydlataHusaria: I jeszcze to, że pozwoli jej się otrząsnąć po gw**cie XDD Czy kochałbyś kogoś kto każdym swoim ruchem, oddechem i słowem przypominał najgorsze chwile w życiu? Poza tym poród wcale nie jest jakiś bardzo przyjemny
jestem dziewczyną
a ty dalej idziesz w zaparte. wiesz ile samobójstw jest po popełnionej aborcji? a w domu dziecka, przynajmniej będzie żylo, więc będzie mialo wybór i może zostac wielkim człowiekiem w przyszłości, tak samo matak może je wychowac z miłością.
a co powiesz o lekkomyślnej aborcji po wpadce? a to dziecko to nie uosobnienie gw**ciciela, to nowa, czysta karta, nowy plan na życie i nowa misja do spełnienia, a nie reprodukcja zboczeńca
@SkrzydlataHusaria: Gadka o tym instynkcie macierzyńskim, też jest jakaś średnia, bo czego ty oczekujesz po 12-letniej dziewczynce? Tego, że nagle zmieni się w super mamę i będzie codziennie chodziła na plac zabaw z takim dzieciakiem? Dla kogoś tak młodego to byłby nie dość, że wielki ślad na psychice to jeszcze praktyczny brak możliwości rozwijania się, trudno wychować dziecko i iść na studia
@SkrzydlataHusaria: Takie dziecko będzie ci wiecznie przypominać o tym co się stało, sama obecność będzie sprawiało to, że będzie ci się chciało płakać, a ty mówisz o miłości i jakiejś czystej karcie
@SkrzydlataHusaria: Dlaczego sądzisz, że dzieci powinny rodzić? Dlaczego chcesz żeby niemowlęta i matki umierały zaraz po porodzie? Dlaczego chcesz zmuszać do porodów, kobiety które zostały zgw*łcone? Dlaczego chcesz powodować myśli samobójcze u innych?
Myślisz, że gdyby aborcja byłaby dostępna to wszyscy by się na nią rzucili jak na karpia w Lidlu?
jeśli ma jej na każdym kroku przypominać gw**ciciela, to czy dozwolone prawnie i bardziej akceptowalne społecznie powinno być zabicie gw**ciciela? bo np. wykaraska się od wyroku i będzie mieszkał niedaleko i pokazywał swoją mordę jej codziennie? nie, nie tak, nie idziemy na łatwiznę.
a co ma do tego zqufanie? najważniejsze jest to wyznanie, bo dziecko mimo że chore to cieszy się z życia, a nie jak ty mówisz, że ,,po co ma potem cierpieć, lepiej zabić" no co jak co ale nie ma nic gorszego od śmierci, więc nie uszczęśliwisz tym dziecka nawet gdyby miało być chore
@SkrzydlataHusaria: Nawet kiedy nie ma szans na przeżycie mamy dać mu się urodzić i poczkwac, aż samo zdechnie w.jeszcze większym bólu? Okej, rozumiem. Dzięki za radę
zdechnie... widzę jaki masz stosunek do człowieka. A jak się cud wydarzy? a jak miesiąc po aborcji okaże się że jest na to lek? a jak lekaż się pomylił ( jak np. operacja zdrowej nogi)? a jak będzie np. z zespołem downa ale samo będzie i da szczęście innym? nikt nie ma prawa się żądzić i uzurpowac parawa do wykonywania tego, co należy do Pana Boga. Po porodzie chociaż będzie mogło być na szybko ochrzczone nawet przez matkę
@SkrzydlataHusaria: 1. Nie mamy żadnych dowodów na istnienie Boga i nigdy nie wiesz czy osoba z którą rozmawiasz jest tej samej wiary co ty, więc proszę przestań używać argumentów typu "bo Bóg może wyleczyć"
2. Wiara w to, że od razu po zapłodnieniu to człowiek jest jakoś z epoki średniowiecza, gdzie wierzono, że od razu po zapłodnieniu to coś ma duszę
3. Co jeśli nie ma jakiegoś cholernie ważnego narządu i nie pożyje dłużej niż minutę?
@lorax12: przeciez to nie zdawanie, jeśli Pan Bóg dopuścil zaplodnienia tzn. że taka Jego Wola i nie możemy decydować czy jest właściwa, bo na pewbo jest i przygotował już dla tego dziecka powołanie
nie, bo ma wobec tego dziecka plan i ja wiem, że istnieje, więc być może chce pokazac dziepękimtemu dziecku, swoją moc uzdrawiając go niewytłumaczalnie, tym samym nawracając ateistów, agnostyków czy takich jak ty, więc walczy o dusze
@SkrzydlataHusaria: tak długo jak się nic nie poczuje to nie dochodzi do cierpienia
Przecież Śmierć jest końcem wszystkiego
A już w szczególności fizycznego cierpienia
@lorax12: ale w czyśccu potem mają źle bez Chrztu Św. na który może by starczylo czasu po porodzie i to może właśnie jest króciutki plan Pana do tego człowieczka. dusza wtedy cierpi
@lorax12: duchowo, np. jak zgrzeszysz to masz wyżuty sumienia albo jak bardzo grzeszys to czujesz że odsunąłeś się od Pana Boga, taki ból duchowy.
Stopien szczęśliwości w niebie zależy od ilości dobra w trakcie życia iby jesteśmy tam syci szczęściem, bo coś takiego słyszałam że jak boesiaduja i jedne możesz zjesć więcej a drugi mniej, ale oboje są syci to sobie nie zazdroszczą, cboć gdyby ten mógł więcej to by był szczęśliwszy choć i tak jest w pełni jak na swoje możliwości. a to małe nie ma okazji do zapewnienia sobie większego szczęścka. poza tym dusze są. ardzo mądre i ono chciałoby vzynić dobro na ziemi, a nie mogło
@lorax12: Bo taki ból psychiczny w sensie nie bycie szczęśliwym, może cos na wzór depresji?
A ciało mamy do rzeczy typu odżywianie rozmnażanie itp. Duchem mamy się rozwijac dla zbawienia. Sam Pan Jezus mówił żyjcie dla ducha a nie dla ciała. Jescze rozwinąć?
@ResiaPL: pamiętam że typ napisał "to ma sans" później jejacy "w spokojny sposób zasugerowali" że takie coś nie jest fajne potem jak widzimy było coś z nakłanianiem itp.
Komentarze
Odśwież27 marca 2018, 15:59
Lepiej, nie miałeś życia, jeśli tego nie robiłeś
Odpisz
25 marca 2018, 13:39
Gimby nie znają.
Odpisz
26 marca 2018, 22:47
@xmrocznax: Sasuke wróć do konohy
Odpisz
26 marca 2018, 23:09
@ruzwelt1: Nie wrócę.
Odpisz
26 marca 2018, 23:35
@xmrocznax: no wróć
będzie fajnie
Odpisz
26 marca 2018, 23:50
Nie będzie.
Odpisz
27 marca 2018, 07:12
@xmrocznax: wróć przyjacielu pls
Odpisz
27 marca 2018, 07:27
nie wracaj
Odpisz
27 marca 2018, 08:15
@xmrocznax: Weź zabij tego Sraruto, bo mnie wkukwia.
Odpisz
27 marca 2018, 08:54
@Archeologwinternetach: spier papier
Odpisz
27 marca 2018, 10:01
Nie wrócę, bo Sakura mnie wkurza.
Odpisz
27 marca 2018, 13:21
@xmrocznax: to zabij ją tysiuncem ptaszkuf
Odpisz
Edytowano - 27 marca 2018, 13:31
Nie mogę jej zabić, bo trafię do więzienia. Oddam ją dla Orochimaru.
Odpisz
26 marca 2018, 22:21
:3
Odpisz
26 marca 2018, 23:36
@General_Kenobi: :0 <====8
:===8
:8
Odpisz
27 marca 2018, 01:42
zwaliłeś to
Odpisz
27 marca 2018, 07:14
:3
:0 <==3 <- Psi badziong
:==3
:3
Odpisz
27 marca 2018, 07:26
@lorax12: 8=====D
Odpisz
27 marca 2018, 13:22
@PidronPL: wybaczcie hehe
nie zauwazylem
Odpisz
27 marca 2018, 11:58
bicz inwitro
Odpisz
Edytowano - 27 marca 2018, 00:05
i jak mozna po takiej heroicznej walce tysięcy, a po wygraniu jednego wybranego plemnika i zapoczątkowaniuu nowego życia - popełnić aborcję?
Odpisz
27 marca 2018, 07:10
@SkrzydlataHusaria: Normalnie
Odpisz
27 marca 2018, 07:15
@SkrzydlataHusaria: tak samo jak ludzie popełniają samobójstwo czy morderstwo
Jednym szybkim ruchem :v
Odpisz
27 marca 2018, 08:35
to maleńkie życie które może zdziałać bardzo wiele w przyszlym swiecie np. zapoboec jakiejś wojnie i być szczęśliwym czlowiekiem, a my mu to odbieramy na starcie. Przepież to jest barbarzyństwo!
Odpisz
27 marca 2018, 09:19
@SkrzydlataHusaria: Np. ciąża może zagrażać życiu dziecku i matki....
np. jeszcze przed narodzeniem stwierdza się że że dziecko po przyjściu na świat po paru godzinach umrze...
a ty będziesz musiał oglądać jak przez kilka godzin twoje dziecko umiera w agonii...
Właśnie dlatego...
Odpisz
27 marca 2018, 12:34
@SkrzydlataHusaria: A co jeśli to dziecko jest z gw*****. Matka ma je wychować bo tak?
Odpisz
27 marca 2018, 13:24
@Memowainkwizycja: a. o jeśli lekarze się mylą i zabije się zdrowe dziecko, albo móglby się wydarzyc cud, ale nie ,,my wiemy lepiej, zadecydujemu za ciebie dla twojego dobra cię zabijemy"
Odpisz
27 marca 2018, 13:25
niech urodzi i odda do adopcji - proste
Odpisz
27 marca 2018, 14:25
@SkrzydlataHusaria: Nawet jeśli zgw*łcona zostanie taka 11-letnia dziewczynka? Takie dziecko ma "urodzić i oddać do adopcji"?
Odpisz
27 marca 2018, 14:54
tak, trudno różne cierpienia spadają na ludzi, a skrobiąc się może się narazic na to że już nigdy nie będzie mogła miec dzieci. Swoją drogą jakas 11-latka jak zajdzie, to i tak raczej poroni
Odpisz
27 marca 2018, 15:16
@SkrzydlataHusaria: Drogie dzieci...
... tak wygląda kretyn
Odpisz
27 marca 2018, 15:25
@SkrzydlataHusaria: Japie**ole, gościu. Jeśli będziesz miał raka, to też nie będziesz się leczył bo różne nieszczęścia spadają na ludzi?
Odpisz
27 marca 2018, 15:25
@Memowainkwizycja: po co do dyskusji o abrocji wciskasz swoje opinie o czarnoskórych? wiem że z tą tabliczką nie wygląda za mądrze, ale to już może rasizm?
Odpisz
27 marca 2018, 15:27
@SkrzydlataHusaria: Proszę powiedz że to był sarkazm....
proszę....
Odpisz
27 marca 2018, 15:29
a dziecko to nie choroba więc dlaczego ono ma poniesć śmierc za debilizm gw**ciciela? ja rozumiem, ale dla tego nic niewinnego dziecka można się poswięcić, bo to to samo ,,a, matka mi zachorowała na raka, wezmę jej przyśpieszę, bo choć to jest stadium do wyleczenia, to nie chce mi się pomagać jej w chorobie, a żeby pokozac jaki to ja dobry, to powiem że to bylo humanitarne skracanie cierpienia"
Odpisz
27 marca 2018, 15:30
@Memowainkwizycja: jak tak ładnie prosisz, to masz - tak to byl sarkazm
Odpisz
27 marca 2018, 15:33
@SkrzydlataHusaria: Okej....
Widzę że dla ciebie jest już za późno...
A poziom IQ jest tak w okolicach 80...
Proszę na ważne tematy daj dyskutować ludziom którzy mają mózg...
Żegnam
Odpisz
27 marca 2018, 15:33
@SkrzydlataHusaria: "Można się poświęcić"? Jakaś kobieta ma nosić 9-miesięcy dziecko, którego nienawidzi dlatego, że ktoś ją zgw*łcił? Ma nosić dziecko, które zaraz po urodzeniu umrze i może uśmiercić nawet samą matkę? Jakieś 12-letnie DZIECKO, ma urodzić dziecko i jeszcze znosić wzrok innych?
Odpisz
27 marca 2018, 15:36
właśnie, nienawidzi dziecka które nic jej nie zrobilo. to wina gw**ciciela, ale pomijając, co powiesz o ludziach, którzy usuną dziecko tylko dlatego z wpadki i ,,teraz nie sa jeszcze gotowi"? dlaczego za ich głupotę ma płacić maleńtwo?
Odpisz
27 marca 2018, 15:37
Odpuść sobie...
Kłótnia z idiotą nic ci nie da...
Odpisz
27 marca 2018, 15:38
@SkrzydlataHusaria: Aborcję przeprowadza się na zlepku komórek, które nawet nie odczuwa bólu i nie może samodzielnie żyć.
Odpisz
27 marca 2018, 15:38
@Memowainkwizycja: wiesz, akurat mózgu to nie mają ci którzy popełniają aborcję z bojaźni, bo się ,,wpadlo"
P.S. A IQ to mam akurat 122 i to nie z quizu internetowego, tylko profesjonalne badnie
Odpisz
27 marca 2018, 15:39
@Memowainkwizycja: nie odpuszczę, bo ja się ani z tobą, ani z myszką nie kłucę tylko dyskutuję, więc jej proszę nie obrażaj
Odpisz
27 marca 2018, 15:40
od 21 dnia dziecko ma serce. a do kiedy można przeprowadzic aborcję? hę? a od początku dziecko ma duszę i rozwija się przywiązanie przynajmniej do matki.
Odpisz
27 marca 2018, 15:44
@SkrzydlataHusaria: Sorry, ale nie obchodzi mnie to, że dziecko od początku ma duszę. Nie każdy w to wierzy
Odpisz
27 marca 2018, 15:49
@SkrzydlataHusaria: Nie obrażam się...
Po prostu szkoda mi nerwów...
Odpisz
27 marca 2018, 15:50
a wiesz ze przy zaplodnieniu jest blysk swiatła (jak na obrazku)
poza tym wrócmy do starego hasła feministek ,,moje ciało, moja sprawa"
ja się zgadzam w 100%, twoje ciało, róbta co chceta - ale jest mały haczyk - dziecko W TOBIE nie jest TWOIM ciałem, więc nie masz prawa decydowac.
sory za to co napiszę, ale jak się całujesz z języczkiem i język ,,jest w tobie" to go odgryziesz jak będziesz chciał? bo jest w twoim ciele? nie to nie twoje cialo. głupi bardzo przykłd ale chciałam dobitnie
Odpisz
27 marca 2018, 16:07
@SkrzydlataHusaria: Ale to dziecko nie jest w stanie żyć bez matki, dlaczego ktoś ma cierpieć bo jakaś grupa osób stwierdziła, że ona musi urodzić nawet jeśli dziecko umrze
Odpisz
27 marca 2018, 16:13
bo to już istota ludzka i nikt nie ma prawa podejmować decyzji o tym czy będzie żyć, czy nie. a co ma do tego że poza organizmem matki nie przeżyje? to odosobniona OSOBA, więc jak pisałam wcześniej to nie cialo matki, matka sprawa, bo ciekawostką jest nawet to, że krew dziecka z krwia matki nigdy się nie pomieszają
Odpisz
27 marca 2018, 16:14
@SkrzydlataHusaria: Ale jednak żyje dzięki matce i to ona musi cierpieć
Odpisz
27 marca 2018, 16:40
ahh... dylematy moralne
Nic tak nie pachnie jak dylematy moralne
Odpisz
27 marca 2018, 17:06
ale zabicie CZŁOWIEKA nawet wielkości ziarnka piasku to morderstwo
Odpisz
27 marca 2018, 17:16
@SkrzydlataHusaria: na początku to tylko zlepek komórek, który nawet nie myśli
Odpisz
Edytowano - 27 marca 2018, 17:51
Nie wiem czy jesteście katolikami, ale Bóg wam to wszystko kiedyś wypomni. W pełni zgadzam się z SkrzydlataHusaria - dlaczego mielibyśmy zabijać kogoś, kto jeszcze się nie narodził. Przecież tyle życia ma jeszcze przed sobą! A tu przyjdzie ktoś "niegotowy" i pomyśli sobie "Przecież nic się nie stanie, jeśli je usunę. Przecież to nie jest morderstwo." BŁĄD!!! Postanowiłem sobie kiedyś, że nie będę się wdawał w tego typu dyskusje, ale czytając to, nie mogłem wytrzymać tego, jacy bezlitośni mogą być ludzie! SkrzydlataHusaria, wiedz, że jestem po twojej stronie.
Odpisz
27 marca 2018, 18:29
@Bigosx345: Widzę, że dalej twardo stoicie obok swoich racji, dlatego chcę żebyście wyobrazili sobie następującą sytuację:
Jesteście dorośli, macie żonę, dzieci, pracę, dom itp. Jedno z dzieci to taka śliczniutka 11-letnia dziewczynka, którą kochacie. Robi to co wszystkie dziewczynki w jej wieku, gra w jakieś gry, chodzi z koleżankami na lody, dobrze się uczy. Pewnego razu, kiedy wraca ze szkoły ktoś ją napada i zostaje zgw*łcona. Mimo tego, że gw**ciciel został zamknięty, to okazuję się, że zaszła w ciąże i ma urodzić w wieku 12-lat.
Czy w takiej sytuacji powiedzielibyście, że "różne nieszczęścia zdarzają się ludziom" i kazali jej urodzić to dziecko? Zgodzilibyście się na to, żeby jednocześnie została odrzucona przez rówieśników? Chcielibyście jej jeszcze bardziej zniszczyć psychikę?
(nie życzę nikomu źle przez ten komentarz)
Odpisz
27 marca 2018, 19:29
@Bigosx345: Dobrze w sumie mają te dzieci
Moga pójść od razu do Nieba i nie muszą doświadczać zje**nia tego świata
Same przecież plusy :v
Odpisz
27 marca 2018, 20:00
@Bigosx345: Bigosx345, dzięki, nawet nie wiesz jak takie coś podbudowywuje gdy prawie wszyscy mają takie zdanie jak przymyszka itp. Bardzo mi pomogłeś.
Odpisz
27 marca 2018, 20:05
@SkrzydlataHusaria: Czyli wolicie by dzieci cierpiały i popełniały samobójstwa...
To okrutne
Odpisz
27 marca 2018, 20:46
@SkrzydlataHusaria: *dalej czeka na odpowiedź do swojego komentarza*
Odpisz
27 marca 2018, 23:46
ja wiem, że ta 11-latka ma przesrane, ale dlaczego za to ma cierpieć maleństwo? ona tak, zostanie chyba odrzucona przez rówieśników, będą się ludzie patrzyć, i to jest straszne, ale tak samo stałoby się gdyby np. zachorowała na raka. zdarzenie losowe, więc co, rodzice mieliby poddać ją eutanazji żeby jej koledzy nie wyśmiewali itp? nie, a to dzieciątk może pomóc jej się otrząsnąć po gw**cie, bo skoro jest już na tyle kobietą by zajść w ciążę, to ma też instynkt macieżyński i może kochac to małe i być szczęśliwa przy nim. Chyba że ktoś jej ten instynkt wypaczy, nie tyle namawiając, co NAWET GDYBY CHCIAŁA URODZIĆ rodzice zmusili by ją do aborcji ,,bo oni woiedzą co dla niej dobre" i wtedy depresja poaborcyjna, może być potem bezpłodna i się nawet powiesić. a jak nie chce tego dziecka, to niech wytrzyma te 9-mc i do Okna Życia, to chociaż w przyszlości będzie płodna i nie będzie miała tego na sumieniu, rozumiesz?
Odpisz
27 marca 2018, 23:52
@lorax12: lorax, jak w dorosłym życiu popełni samobójstwo, to już ,,jego ciało (życie) jego sprawa" i choć to grzech, to ok. sam decyduje, ale nikt nie ma prawa zabijac BEZBRONNEGO dziecka które PRAGNIE żyć. a one nie pójdą od razu do nieba - bez Chrztu Św. (najprawdopodobnjej, pewności nie ma) będą w najlżejszym poziomie czyścca, bez cierpień ale do końca świata nie będą mogły oglądać Pana Boga, więc nie będą tak szczęśliwe jak w niebie.
Poza tym, KAŻDY czlowiek jest powołany do świętości i może być taki jak wielcy święci o których się uczymy. Zmienić ciut swiat, mieć niesamowite charyzmaty jak np. wskrzeszanie czy proroctwo, pomóc i dac wiele szczęścia wielu ludziom, ale nie - zostaje im to na starcie uniemożliwione.
Odpisz
27 marca 2018, 23:54
@SkrzydlataHusaria: Rozumiesz, że dla każdej kobiety (nawet jeśli już nie jest dzieckiem) takie 9 miesięcy nie jest czasem okropnie szczęśliwym? Zwłaszcza, jeśli musi nosić coś czego nienawidzi i zaraz odda do Okna Życia. Przez sam gw**** może mieć problemy psychiczne, a jeśli dojdzie do tego 9 miesięcy ciąży to na 99% popełni samobójstwo bo nie wytrzyma.
Jeśli chcesz oddawać dzieci do Okna Życia... spoko, tylko czy wiesz jakie warunki panują w domach dziecka do którego takie "maleństwo" trafi?
No ale ej. Zamykanie osób w psychiatrykach jest fajne, gówno nas obchodzi, że będzie miało problem i myśli samobójcze. Ma urodzić dziecko, które będzie i tak miało okropne życie w sierocincu i może zostanie tam do końca życia. Ona ma urodzić bo różne nieszczęścia zdradzają się ludziom, a jakiś tam gw**** nie jest powodem do aborcji.
ps. Nagroda ojca roku już do ciebie leci
Odpisz
27 marca 2018, 23:56
@SkrzydlataHusaria: I jeszcze to, że pozwoli jej się otrząsnąć po gw**cie XDD Czy kochałbyś kogoś kto każdym swoim ruchem, oddechem i słowem przypominał najgorsze chwile w życiu? Poza tym poród wcale nie jest jakiś bardzo przyjemny
Odpisz
Edytowano - 27 marca 2018, 23:59
jestem dziewczyną
a ty dalej idziesz w zaparte. wiesz ile samobójstw jest po popełnionej aborcji? a w domu dziecka, przynajmniej będzie żylo, więc będzie mialo wybór i może zostac wielkim człowiekiem w przyszłości, tak samo matak może je wychowac z miłością.
a co powiesz o lekkomyślnej aborcji po wpadce? a to dziecko to nie uosobnienie gw**ciciela, to nowa, czysta karta, nowy plan na życie i nowa misja do spełnienia, a nie reprodukcja zboczeńca
Odpisz
27 marca 2018, 23:59
@SkrzydlataHusaria: Gadka o tym instynkcie macierzyńskim, też jest jakaś średnia, bo czego ty oczekujesz po 12-letniej dziewczynce? Tego, że nagle zmieni się w super mamę i będzie codziennie chodziła na plac zabaw z takim dzieciakiem? Dla kogoś tak młodego to byłby nie dość, że wielki ślad na psychice to jeszcze praktyczny brak możliwości rozwijania się, trudno wychować dziecko i iść na studia
Odpisz
28 marca 2018, 00:00
@SkrzydlataHusaria: Nigdzie nie napisałam, że jestem za aborcją jeśli chodzi o wpadki
Odpisz
28 marca 2018, 00:01
@SkrzydlataHusaria: Nie sądzę, żeby ktokolwiek mógłby wychować dziecko z gw***** z prawdziwą miłością
Odpisz
28 marca 2018, 00:04
@SkrzydlataHusaria: Takie dziecko będzie ci wiecznie przypominać o tym co się stało, sama obecność będzie sprawiało to, że będzie ci się chciało płakać, a ty mówisz o miłości i jakiejś czystej karcie
Odpisz
28 marca 2018, 00:05
halo! adopcja!
Odpisz
28 marca 2018, 00:07
@SkrzydlataHusaria: Dlaczego on ma przez 9 miesięcy nosić coś czego nienawidzić i cierpieć przy porodzie?
Odpisz
28 marca 2018, 00:09
bo że y sobie ulżyć cierpień, to nie może narazić na cierpienia niewinne dziecko.
zataczamy błędne koło
Odpisz
28 marca 2018, 00:16
@SkrzydlataHusaria: Dlaczego sądzisz, że dzieci powinny rodzić? Dlaczego chcesz żeby niemowlęta i matki umierały zaraz po porodzie? Dlaczego chcesz zmuszać do porodów, kobiety które zostały zgw*łcone? Dlaczego chcesz powodować myśli samobójcze u innych?
Myślisz, że gdyby aborcja byłaby dostępna to wszyscy by się na nią rzucili jak na karpia w Lidlu?
Odpisz
28 marca 2018, 00:17
weszłam teraz i na pierwszej steonie, ot co! przeczytaj też komentarz kamyka 328
Odpisz
28 marca 2018, 00:19
@SkrzydlataHusaria: Nie każde dziecko jest adpotowane, a ja nie ufam ludziom
którzy nie umieją poprawnie napisać "zabójstwo"
Odpisz
28 marca 2018, 00:25
jeśli ma jej na każdym kroku przypominać gw**ciciela, to czy dozwolone prawnie i bardziej akceptowalne społecznie powinno być zabicie gw**ciciela? bo np. wykaraska się od wyroku i będzie mieszkał niedaleko i pokazywał swoją mordę jej codziennie? nie, nie tak, nie idziemy na łatwiznę.
a co ma do tego zqufanie? najważniejsze jest to wyznanie, bo dziecko mimo że chore to cieszy się z życia, a nie jak ty mówisz, że ,,po co ma potem cierpieć, lepiej zabić" no co jak co ale nie ma nic gorszego od śmierci, więc nie uszczęśliwisz tym dziecka nawet gdyby miało być chore
Odpisz
28 marca 2018, 00:27
@SkrzydlataHusaria: Nawet kiedy nie ma szans na przeżycie mamy dać mu się urodzić i poczkwac, aż samo zdechnie w.jeszcze większym bólu? Okej, rozumiem. Dzięki za radę
Odpisz
Edytowano - 28 marca 2018, 00:31
zdechnie... widzę jaki masz stosunek do człowieka. A jak się cud wydarzy? a jak miesiąc po aborcji okaże się że jest na to lek? a jak lekaż się pomylił ( jak np. operacja zdrowej nogi)? a jak będzie np. z zespołem downa ale samo będzie i da szczęście innym? nikt nie ma prawa się żądzić i uzurpowac parawa do wykonywania tego, co należy do Pana Boga. Po porodzie chociaż będzie mogło być na szybko ochrzczone nawet przez matkę
Odpisz
28 marca 2018, 00:36
@SkrzydlataHusaria: 1. Nie mamy żadnych dowodów na istnienie Boga i nigdy nie wiesz czy osoba z którą rozmawiasz jest tej samej wiary co ty, więc proszę przestań używać argumentów typu "bo Bóg może wyleczyć"
2. Wiara w to, że od razu po zapłodnieniu to człowiek jest jakoś z epoki średniowiecza, gdzie wierzono, że od razu po zapłodnieniu to coś ma duszę
3. Co jeśli nie ma jakiegoś cholernie ważnego narządu i nie pożyje dłużej niż minutę?
Odpisz
28 marca 2018, 00:44
od poczatku to człowiek! wg ciebie niby w jakim momencie dopiero się nim staje?
Odpisz
28 marca 2018, 00:48
@SkrzydlataHusaria: Na początku to tylko zlepek komórek. Nie można tego nazwać człowiekiem
Odpisz
28 marca 2018, 00:52
i wracamy do punktu wyjscia... to człowiek, na początku okresla się wiele rzeczy np. płeć się ,,zakodowywuje"
Odpisz
28 marca 2018, 01:03
@SkrzydlataHusaria: z moralnego punktu widzenia robisz coś co jest okrutne
Nie wiem czy Jezus by był z tego szczęśliwy
Sprawienie iż inni cierpią przez Twoje decyzje to grzech
Odpisz
28 marca 2018, 01:05
@lorax12: ależes przeinaczyl prawdę... własnie nie mamy prawa decydowac kto ma zyc, a kto nie, tym się zajmie Pan Bóg
Odpisz
Edytowano - 28 marca 2018, 01:09
@SkrzydlataHusaria: Ale mamy prawo zadawać cierpienie innym?
Mamy prawo decydować kto powinien cierpieć a kto nie?
Odpisz
28 marca 2018, 01:11
@lorax12: przeciez to nie zdawanie, jeśli Pan Bóg dopuścil zaplodnienia tzn. że taka Jego Wola i nie możemy decydować czy jest właściwa, bo na pewbo jest i przygotował już dla tego dziecka powołanie
Odpisz
Edytowano - 28 marca 2018, 01:13
@SkrzydlataHusaria: Ale mamy prawo wybierać kto będzie cierpiał?
Nie ignoruj mojego pytania
Czy według Ciebie cierpienie małego dziecka jest w porządku?
Odpisz
28 marca 2018, 01:14
@lorax12: nie ignoruję. no ale nie dokońca rozumiem to pytanie, wydaje mi się że na nie odpowiedziała
Odpisz
Edytowano - 28 marca 2018, 01:15
@SkrzydlataHusaria: nie
Dałaś odpowiedź wymijającą
Odpowiada się "tak" albo "nie"
Odpisz
28 marca 2018, 01:17
@SkrzydlataHusaria: Czekaj... Czyli Bóg pozwolił spłodzić jakiejś dziecko tylko po to, żeby mogło umrzeć zaraz po urodzeniu?
No to nieźle się bawi....
Odpisz
28 marca 2018, 01:17
@lorax12: nie, nie mamy prawa, teraz się do tego odnieś
Odpisz
28 marca 2018, 01:20
@SkrzydlataHusaria: Więc nie zmuszaj dzieci by cierpiały i tak samo ich matki
Bo jeśli pragniesz by cierpiały to to okrutne
Odpisz
28 marca 2018, 01:21
nie, bo ma wobec tego dziecka plan i ja wiem, że istnieje, więc być może chce pokazac dziepękimtemu dziecku, swoją moc uzdrawiając go niewytłumaczalnie, tym samym nawracając ateistów, agnostyków czy takich jak ty, więc walczy o dusze
Odpisz
28 marca 2018, 01:22
@lorax12: przecież nie zmuszam, ale zabójstwo to może nie cierpienie?
Odpisz
28 marca 2018, 01:22
@SkrzydlataHusaria: Albo po prostu da mu umrzeć, to trochę bez sensu
Odpisz
28 marca 2018, 01:23
@SkrzydlataHusaria: tak długo jak się nic nie poczuje to nie dochodzi do cierpienia
Przecież Śmierć jest końcem wszystkiego
A już w szczególności fizycznego cierpienia
Odpisz
28 marca 2018, 01:25
@lorax12: ale w czyśccu potem mają źle bez Chrztu Św. na który może by starczylo czasu po porodzie i to może właśnie jest króciutki plan Pana do tego człowieczka. dusza wtedy cierpi
Odpisz
28 marca 2018, 01:26
może, ale nogdy nie wiadomo więc nie możemy pochopnie się wtrącać na chama bo ,,my jesteśmy !mądrzejsi"
Odpisz
Edytowano - 28 marca 2018, 01:28
@SkrzydlataHusaria: Ale mają potem zagwarantowane Niebo
A jakby dorosły to by musiały się pilnować, a tak to mają lepiej
Poza tym jak dokładnie cierpią w czyśccu? Jak to wygląda? Jak coś bez układu nerwowego cierpi?Jak cierpi dusza?
Odpisz
28 marca 2018, 01:36
@lorax12: duchowo, np. jak zgrzeszysz to masz wyżuty sumienia albo jak bardzo grzeszys to czujesz że odsunąłeś się od Pana Boga, taki ból duchowy.
Stopien szczęśliwości w niebie zależy od ilości dobra w trakcie życia iby jesteśmy tam syci szczęściem, bo coś takiego słyszałam że jak boesiaduja i jedne możesz zjesć więcej a drugi mniej, ale oboje są syci to sobie nie zazdroszczą, cboć gdyby ten mógł więcej to by był szczęśliwszy choć i tak jest w pełni jak na swoje możliwości. a to małe nie ma okazji do zapewnienia sobie większego szczęścka. poza tym dusze są. ardzo mądre i ono chciałoby vzynić dobro na ziemi, a nie mogło
Odpisz
28 marca 2018, 01:40
@SkrzydlataHusaria: Jak dochodzi niby do bólu w czymś co nie posiada nerwów? Wytłumacz
Oraz wyjaśnij mi czemu niby dusze zostały stworzone w ten sposób? Po co im w takim razie ciało?
Odpisz
28 marca 2018, 14:17
@lorax12: Bo taki ból psychiczny w sensie nie bycie szczęśliwym, może cos na wzór depresji?
A ciało mamy do rzeczy typu odżywianie rozmnażanie itp. Duchem mamy się rozwijac dla zbawienia. Sam Pan Jezus mówił żyjcie dla ducha a nie dla ciała. Jescze rozwinąć?
Odpisz
28 marca 2018, 19:28
@SkrzydlataHusaria: Skoro mamy żyć dla ducha to po co w ogóle nam ciała?
Odpisz
26 marca 2018, 23:43
brawo dla każdego kto to miał jak był dzieckiem, tylko gratulować
Odpisz
26 marca 2018, 22:49
No ku*wa tyle mnie ominęło
Odpisz
26 marca 2018, 22:46
I pomyśleć, że jesteśmy jednym z tysiący plemników, kurcze..... czuję się jak darcus
Odpisz
26 marca 2018, 21:25
Dzieciństwo już za mną, a ja jeszcze nigdy nikogo nie zapłodniłem. Co robię źle?
Odpisz
26 marca 2018, 22:44
@LunarDreams: prawdopodobnie to co my wszyscy
czyli siedzisz tutaj i boisz sie zagadać
Odpisz
26 marca 2018, 22:32
To uczucie kiedy nie możesz wygrać 5 zł w totolotka ale wygrałeś galaktyczną loterie na życie w ch*jowni
Odpisz
25 marca 2018, 13:44
@Wilson2D: Teraz patrzę na twoje komentarze i mi cię żal bo jeszcze nie wiesz co cię czeka.
Odpisz
25 marca 2018, 14:37
A mnie co czeka?
Odpisz
25 marca 2018, 14:48
Co mnie czeka trzylatku? XOXOXO
Odpisz
25 marca 2018, 14:57
@Wilson2D: Mem z moim komentarzem i podpisem: "kiedi wyklyewaz beita nje potziala"?
Odpisz
25 marca 2018, 15:29
@Wilson2D: Nie, pozew za nakłanianie do samobójstwa.
Odpisz
25 marca 2018, 15:32
XD
Odpisz
26 marca 2018, 21:17
There r no dowody jak coś, bo usunęli wątek i nawet nie wiem o co chodzi.
Odpisz
26 marca 2018, 21:43
@baarts: .
Odpisz
26 marca 2018, 21:53
@baarts: .
Odpisz
26 marca 2018, 22:01
@Patrgos: Na co wam te kropki wątek nie wróci choć fajny był
Odpisz
26 marca 2018, 22:09
@tomek123321: Co mnie ominęło? ;_;
Odpisz
26 marca 2018, 22:45
Halo prokuratura, proszę przyjechać na Jeja
Odpisz
27 marca 2018, 02:16
@ResiaPL: Szkoda że mnie nie było :<
Odpisz
27 marca 2018, 03:03
@ResiaPL: pamiętam że typ napisał "to ma sans" później jejacy "w spokojny sposób zasugerowali" że takie coś nie jest fajne potem jak widzimy było coś z nakłanianiem itp.
Odpisz
27 marca 2018, 07:42
@ptasznik5: bo ból dupy miał i spamił że to żart XD
Odpisz
27 marca 2018, 08:41
@Wilson2D: Widzę,że ty go masz bo złapałeś się na byle baita.
Odpisz
25 marca 2018, 13:17
@Wilson2D Chyba stworzyłem największy wątek w mojej karierze XD.
Odpisz
25 marca 2018, 13:17
naucz się odpowiadać
Odpisz
25 marca 2018, 12:40
dwa razy
Odpisz