Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Gierki.
Banda barbarzyńców!
Nawet na waciki nie starczy
Możesz szybciej?
Panoramixie, miałeś tylko przepowiedzieć pogodę, po co ci ta wątroba?
Tylko że ten fajny działa w przeciągu kilku dni, a ten zły po paru miesiącach
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
OdświeżEdytowano - 24 maja 2018, 01:25
Dosłownie każda polska stacja telewizyjna
Odpisz
24 maja 2018, 04:28
tvp nie
Odpisz
24 maja 2018, 06:42
nawet TVP się zdarza. Każdemu się zdarza. Czasami nie celowo
Odpisz
24 maja 2018, 13:02
Akurat TVP najbardziej, egzekwo z TVN.
Odpisz
24 maja 2018, 13:32
nie tvp najmniej , to polska stacja
Odpisz
24 maja 2018, 15:35
Czyli twierdzisz że Polacy nie umią kłamać ani manipulować?
Odpisz
24 maja 2018, 15:37
polakami? nie to by byla zdrada
Odpisz
Edytowano - 24 maja 2018, 15:41
Gdybym szedł twoim tokiem myślenia, powiedziałbym że TVP i TVN powinny zostać zlikwidowane, bo dopuściły się najwyższej możliwej zdrady.
Odpisz
24 maja 2018, 15:44
tvn nie jest polski wiec klamac moze ale polskie tvp nie moze klamac
Odpisz
Edytowano - 24 maja 2018, 15:45
Tyle że kłamie. Bo co, zabronią im?
Odpisz
24 maja 2018, 15:51
w jaki sposob, podaj przyklad
Odpisz
24 maja 2018, 16:50
I ty mówisz, że ja pie**olę głupoty..
Na przykład podawała fałszywe dane na pewien temat. Jesteś fanem TVP i chyba wiesz prawda?
Odpisz
Edytowano - 24 maja 2018, 16:52
no tak bo pie**olisz, a ja chce tylko przykladu
Odpisz
24 maja 2018, 16:58
TO ty ich bronisz.
Każda telewizja kłamie. Świadomie i nieświadomie. Nie mów, że TVP jest idealne bo wychodzisz na debila.
Odpisz
24 maja 2018, 17:04
kurde podaj przyklad na jaki temat klamali i jaka jest prawada
Odpisz
24 maja 2018, 17:19
Nie muszę, bo każdy wie, że prawie każda telewizja kłamie. TVP to telewizja zależna, a takie zawsze kłamią
Odpisz
24 maja 2018, 17:41
zalezna od. rzadu czyli od polski
Odpisz
24 maja 2018, 17:53
polski rząd kłamie. Szok cnie
Odpisz
24 maja 2018, 17:59
nie. klamie,klamie ten twoj brytyjski ale polski jest jednym z najbardziej wierygodnych zaraz przy trumpie
Odpisz
24 maja 2018, 18:01
XDDDDDDDDDDDDDD. Jeśli ty nie trollujesz to Ci współczuję w ch*j XDDDDDDDDDDDDDD
Odpisz
24 maja 2018, 18:21
ty trolujesz bo nawet argumentu nie masz
Odpisz
24 maja 2018, 18:37
Chcesz argumentu? Polski rząd obiecał, że nie wprowadzi imigrantów, a wprowadza ich. Lepiej?
Odpisz
24 maja 2018, 18:41
w TVP prawie w ogóle nie podali informacji o ( chyba ) 25 WOŚPie, w każdym odcinku zachwalają rząd i często ankiety jakie to pis jest super i wgl +40%, nie podają niewygodnych faktów dla pisu. raz oglądałem to prawie całe wiadomości gadali o czymś nie ważnym aby tylko nie powiedzieć o tym co pis odwala. porównaj sobie wiadomości i jakąkolwiek inny serwis informacyjny ( oczywiście nie żaden z TVP ) to zobaczysz że taką propagandę jaką oni tam sieją to sam Goebbels by pozazdrościł.
Odpisz
24 maja 2018, 19:01
nie wprowadza
Odpisz
24 maja 2018, 19:02
wprowadza
Odpisz
24 maja 2018, 19:37
nie , nie mozesz wiedziec ,nie mieszkasz w polsce
Odpisz
Edytowano - 24 maja 2018, 21:06
Najwyraźniej padłeś ofiarą tzw. "naiwnego nacjonalizmu". Tak bardzo jesteś przekonany o wyższości własnego kraju, że ufasz jego rządowi, niezależnie od tego jak wielkie bzdury pie**olą i co robią z państwem.
Odpisz
24 maja 2018, 21:17
a ty padles ofiarą lewackieej polityki uni
Odpisz
Edytowano - 24 maja 2018, 21:20
Nie padłem ofiarą NICZYJEJ polityki, padłem ofiarą zdrowego myślenia, konstruktywnej krytyki i obiektywizmu, czyli cech, których ty nie posiadasz.
Odpisz
24 maja 2018, 21:57
ja tez
Odpisz
24 maja 2018, 21:58
???
Odpisz
24 maja 2018, 22:37
Odpisz
24 maja 2018, 23:24
ahhhh :3 jak ja lubię kiedy ktoś nie ma argumentów więc zaczyna wyzywać swojego oponenta od lewaków z UE :3
Odpisz
24 maja 2018, 23:30
siedzę dłużej w polityce niż ty dzieciaku. Dlatego mam wyje**ne na polskie media oprócz pyta,pl albo w realu24.
Odpisz
25 maja 2018, 09:41
to ja sie dze dluzej w polityce bo ty nie masz whl o niej pojecia i masz ch*jowe poglady bo jestes homo i to cie powinno odrzucic os polityki. jestem starszy wiec widzisz. w realu to jest program ktory juz wgl mowi prawde obejzyj se go skoro mowisz ze klamie to znaczy ze nie masz pokecia o temacie
Odpisz
25 maja 2018, 10:11
Odpisz
25 maja 2018, 11:17
Jeśli jestem homo to nie mam prawa głosu?
W polityce polskiej siedzę parę dobrych lat. Dlatego nie wracam do Polski.
Odpisz
25 maja 2018, 11:40
a ja w polskiej i swiatowej dlatego nie wyjade za granice bo tam tam rządzi lewica
Odpisz
25 maja 2018, 11:51
lepsza lewica niż prawica tak szczerze
Odpisz
25 maja 2018, 12:56
Nareszcie usiadłem do komputera i mam dostęp do kolekcji reaction memów na ciebie.
Odpisz
25 maja 2018, 13:02
Niby wmawiasz ludziom że masz 20 lat a ortografię i gramatykę masz na poziomie podstawówki.
Odpisz
25 maja 2018, 13:14
*Przedszkola
Odpisz
25 maja 2018, 13:27
no widzisz, a jednak mam 20 lat a nie jak ten duda 5
Odpisz
Edytowano - 25 maja 2018, 13:30
Boże, nie wiem skąd niektórzy ludzie mają takie dobre pomysły na trolling.
Odpisz
25 maja 2018, 14:03
@Andrzej_Duda: nie wiesz skad masz te pomysly? moze lekarza zawolam
Odpisz
25 maja 2018, 15:37
Tak, onkologa, przyda się w dyskusji z tobą.
Odpisz
25 maja 2018, 15:52
@Andrzej_Duda: ok
Odpisz
30 maja 2018, 00:45
Nie chciałbym rozwiewać Twoich nieprawdziwych opinii na temat TVP, ale niestety, oni mają rację. TVP nie tyle, co daje fałszywe informacje (bo raczej tego nie robi), ale podaje je w manipulacyjny, nielicujący z godnością państwowej telewizji sposób. Przeinacza różne szczególiki, podaje fakty w kolejności mającej kogoś ukierunkować na określony tor myślenia.
TVN natomiast jest dużo gorszy, bowiem posuwa się on czasem do kłamstw i przeinaczeń poważnych.
Ze wszystkich tych skomercjalizowanych stacji POLSAT jest najmniej manipulacyjny i stronniczy.
A tak w ogóle to trzeba oglądać dużo rzeczy, które są choć trochę wiarygodne i wyrabiać sobie własne wnioski.
Odpisz
30 maja 2018, 00:47
@Baturaj: A tak w ogóle to PiS nie jest partią prawicową, drodzy jejowicze. Ja jestem bardziej centralnym-prawicowcem, ale co odwala czasem PiS to mi wstyd.
Odpisz
30 maja 2018, 01:04
@Baturaj: najlepszy jest kukiz albo korwin najlepsze poglady
Odpisz
30 maja 2018, 21:55
Czej a Kukiz to już przypadkiem nie faszyzm
Odpisz
30 maja 2018, 22:15
@GKczol: prawicowy jest
Odpisz
31 maja 2018, 06:53
nazizm i faszyzm to skrajna prawica
Odpisz
31 maja 2018, 07:59
@GKczol: komunizm to skrajna lewica
Odpisz
31 maja 2018, 09:03
i to jest racja
Odpisz
1 czerwca 2018, 10:42
Jak sobie czytam tą dyskusję to mnie aż głowa boli. Na początku miałeś rację i po prostu chciałeś by podali ci przykład, ale potem zacząłeś kaleczyć język polski i wyzywać od homoseksualny lewaków...
Na serio?
Odpisz
1 czerwca 2018, 12:35
@DarkusPL: Wiesz Prawica (w większości) wyzywa wszystkich od lewaków a Lewactwo
(też w większości) wyzywa wszystkich od nazistów. Obie strony są okej, problem w tym że to głównie skrajności które śą po prostu poje**ne.
Odpisz
1 czerwca 2018, 12:41
@DarkusPL: lewica popiera homo prawica nie, czyli chomo jest po stronie lewicy czyli lewaki, gdyby byli za prawica to by to byl strzal w kolano
Odpisz
1 czerwca 2018, 12:57
Skrajna lewica (komuniści) nie popierają Homo.
Odpisz
1 czerwca 2018, 13:04
ale wwiekszosc lewicy tak
Odpisz
1 czerwca 2018, 14:06
Ale to prawica jest za kościołem. Smutno prawda? Prawica jest obecnie gorsza niż lewactwo.
Odpisz
1 czerwca 2018, 14:10
lewactwo gorsze niz prawica obecnie bo to wlasnie bardzo dobrze ze popoera takie wartosci jak wiara . i co smutno?
Odpisz
1 czerwca 2018, 14:13
Prawica to jest nacjonalizm czy faszyzm w imieniu kościoła rzymskiego-katolickiego, a Lewactwo to... dobra ch*ja wiem o lewactwie
Odpisz
1 czerwca 2018, 14:17
@GKczol: lewactwo to cos dazace do zmoeszania ras i wymazanie granic idac twoim tokiem myslenia
Odpisz
1 czerwca 2018, 14:48
Wiara właśnie niszczy Polskę.
Odpisz
1 czerwca 2018, 14:49
I w czym by ci przeszkadzało "wymieszanie ras"?
Odpisz
1 czerwca 2018, 14:52
wiara buduje polske , lewactwo i lgbt zniszczylo zachod
Odpisz
1 czerwca 2018, 14:57
wiara zbudowała potężną europę, wiara daje nadzieję milionom ludzi na lepsze jutro, wiara mówi że po śmierci coś na czeka. Lewacy nie nawidzą wiary, tylko dlaczego? Bo wiara rzymsko-katolicka mówi że człowiek jest dziełem boga. Bo Bóg mówi że homosrksyalizm jest zły, że aborcja jest zła i ma rację. Aborcja to zabijanie dzieci, homoseksualizm przeczy naturze ale żeby do tego dojść nie trzeba wierzyć, wystarczy być myślącym
Odpisz
Edytowano - 1 czerwca 2018, 14:59
@GKczol: wlasnie i lewacy zgaszeni
Odpisz
1 czerwca 2018, 15:01
@GKczol: Homoseksualizm NIE przeczy naturze. U zwierząt też występuje. A to oznacza, że nie przeczy naturze.
Odpisz
1 czerwca 2018, 15:02
ja nie wierzę i w pełni jestem przeciwko założeniom lewackim. Multi-kulti się. w końcu stanie ale jako gatunek jesteśmy na to zbyt młodzi
Odpisz
Edytowano - 1 czerwca 2018, 15:05
@GKczol: Aborcja nie jest zła. To zabijanie płodu, a nie dziecka. Jeśli kobieta wpadnie to ma prawo usunąć. Nie musi trzymać w sobie czegoś czego nie chce xD. To jest ciało kobiety. Jeśli płód jest chory genetycznie i urodzi się martwe to też ma urodzić? Co to ku*wa za głupia logika? Kobieta ma prawo decydować o swoim ciele. Jeśli zostanie zgw*łcona to ma prawo usunąć płód ... Co ja gadam. Zawsze ma prawo usunąć płód . Dlatego tyle kobiet zaczyna opuszczać Polskę.
LGBT zniszczył zachód? Co? XDDDDDDDDDDDDDD
Odpisz
1 czerwca 2018, 15:08
a aborcja jest zla bo plod jest jzu zywy wiec jakby nie patrzec to juz dziecko i widze ze starasz sie tu przebic jakimis zmyslonymi argumentami haha
Odpisz
1 czerwca 2018, 15:11
Tak, płód jest żywy bo to żywe komórki, ale żyje w ciele KOBIETY. Czemu olałeś moje argumenty z chorym płodem który urodzi się martwe?
Kobieta ma prawo zrobić aborcję kiedy chce.
Odpisz
1 czerwca 2018, 15:13
emm nie , gdy jest chore i jej zagraza to moze usunac ale tak to nie bo to zywe stworzenie widze ze nie masz pojecia na ten temat wiec skoncz juz dyskusje bo nikogo nie przekonasz swoimi zalosnymi argumentami bez pokrycia
Odpisz
1 czerwca 2018, 15:17
Ale ciało kobiety nie podlega argumentacji. Jeśli chce usunąć to niech usunie.
Homoseksualizm to choroba - mit
Jest to nieprawda, powtarzana często przez osoby, które ideologizują naukę. Homoseksualizm nie jest zaburzeniem z bardzo prostej przyczyny – nie powoduje psychopatologii, czyli zaburzeń psychicznych. Kiedy homoseksualizm uznano w XX wieku za chorobę, badania na ten temat były przeprowadzane wyłącznie na więźniach, którzy wykazywali tzw. homoseksualizm zastępczy. Stąd na długie lata zapanował błędny wniosek, że homoseksualizm to choroba. Dopiero gdy wykonano badania, w których porównywano zdrowych homoseksualistów z środowiska poza więziennego do zdrowych heteroseksualistów funkcjonujących normalnie w społeczeństwie zauważono, że nie ma między nimi istotnych różnic i że psychopatologii homoseksualizmowi przypisywać nie wolno.
Odpisz
1 czerwca 2018, 15:21
czlowiek ma wolna wole wiec nie wolno pozbawiac jej dziecku w brzuchu chce zyc to niech zyje nie masz pojecia wgl na te tematy . Homoseksualizm to choroba juz dawno spisana w pismie ze to grzech i zaburzenie . wiec przykro mi jestes chora i to psychocznie. probujesz udowodnic zalosnymi argumentami
Odpisz
1 czerwca 2018, 15:23
bo kościół Mówi, że to choroba? Ja osobiście ufam nauce, która udowodniła, że homoseksualizm nie jest chorobą. To, że homoseksualistów jest mniej, nie oznacza, że to choroba. Zrozum to ty je**y trollu.
Odpisz
1 czerwca 2018, 15:24
Człowiek to nie płód. Płód nie może chcieć żyć.
Odpisz
1 czerwca 2018, 15:24
pismo Święte to nie nauka. Idąc twoją logiką książka Sapkowskiego jest prawdziwa.
Odpisz
2 czerwca 2018, 23:55
O ku*wa, jaka dzicz XDDDDD
Odpisz
2 czerwca 2018, 23:57
Gorzej niż w chlewie ku*wa obsranym gównem!
Odpisz
3 czerwca 2018, 00:11
@Andrzej_Duda: wyjdz to bedzie mniejszy chlew
Odpisz
3 czerwca 2018, 00:12
Ty już się przymknij, dobrze?
Odpisz
3 czerwca 2018, 00:22
@Andrzej_Duda: to sie zamknij
Odpisz
3 czerwca 2018, 00:28
Z rozkoszą.
Odpisz
3 czerwca 2018, 00:34
@Andrzej_Duda: no wkoncu
Odpisz
2 czerwca 2018, 12:23
@Andrzej_Duda ok
:
Odpisz
24 maja 2018, 07:23
Był taki mem niedawno, a akurat mi się skojarzył: wszystkie strony informacyjne mówiły "Przybiegł do Angeli Merkel krzycząc "Allah akbar!"", a stacja TVN-u: "Przybiegł do Angeli Merkel, krzycząc o pomoc"
Odpisz
Edytowano - 24 maja 2018, 11:21
I ostatecznie wyszło, ze co naprawdę krzyczał?
Znaczy tak pytam, bo z jednej strony wiem, że TVN rzetelnością nie grzeszy, ale często jest tak, że wszystkie stacje coś mówią i to okazuje się kłamstwem. Więc nie jest to kryterium obiektywności (zwłaszcza jeśli "wszystkie stacje" to tak naprawdę kilka stacji jednej opcji politycznej).
Na przykład g***ty w Monachium na sylwestra, całkiem znany fake-news i wiele stacji się na niego nabrało.
Albo błękitny wieloryb.
Albo świńska i ptasia grypa
Odpisz
24 maja 2018, 11:24
@CzarnyGoniec: Po prostu, że wołał o pomoc
Odpisz
24 maja 2018, 23:37
ale jak tego słuchałem to nie słyszałem tam żadnego Allah Akbar.
Odpisz
24 maja 2018, 04:46
Jejaczki tak sobie przypomniałem. Wczoraj oglądałem z ojcem tvn 24 jak pizze jedliśmy. I był jakiś typek z TVN, i dwaj goście: jeden z PO, drugi z PiSu. Ten z PiSu coś tam powiedział, to zaczął mówić ten z PO. I mówi, i mówi ten z PiSu chce się wtrącić, to ten z PO prosi go, żeby dał mu skończyć. I mówi dalej, a ten z PiSu takie miny, że myślałem, że zaraz się zaksztuszę ta pizzą: oczy w górę, wzdech, spojrzenie w dół, w lewo, 8 rodzajów załamania z wku*wieniem, i wiele innych. Po skończył, znowu mówi PIS, to ten z PO siedzi z kamienną mordą w miejscu, tylko przewracając oczami.
Odpisz
24 maja 2018, 03:07
xD
Odpisz
24 maja 2018, 00:24
Skojarzyła się :v
Odpisz
24 maja 2018, 01:20
@Astrall:
Odpisz
23 maja 2018, 23:17
Odpisz
23 maja 2018, 23:17
Odpisz
23 maja 2018, 23:18
Odpisz
24 maja 2018, 10:11
Szanuj ogranicznony internet u niektórychi nie wstawiaj niepotrzwbnie gofów
Odpisz
24 maja 2018, 14:26
@massesd: thx
Odpisz
23 maja 2018, 21:42
A to źle?
Fakty faktami zostają, nawet jeżeli są tylko częścią.
Odpisz
23 maja 2018, 22:10
@erykhim44: oczywiście że nic złego. Szczególnie jeśli jesteś "specjalistą od psychologii" zajmującym się "szkodliwością gier komputerowych" i mówisz o uczniach robiących strzelaniny w szkołach, wskazując że mieli brutalne gry w domu, jednocześnie pomijając takie rzeczy jak:
-presja rówieśników
-choroby psychiczne wywołane innymi czynnikami
-istnienie systemu pegi i ignorancja rodziców
-malejąca chwilowo ilość przestępstw okolicach premier wielkich gier
-malejąca ilość przemocy w ogóle
-odpowiednik rzymskiego koloseum w grach
-możliwość nieszkodliwego wyrzycia się
Odpisz
23 maja 2018, 22:13
@Marequel: To jest już błędne powiązanie jedynie.
Odpisz
23 maja 2018, 22:14
@erykhim44: tak więc generalnie z tego się bierze większość błędów poznawczych i syfiastych argumentacji
Odpisz
23 maja 2018, 22:16
@Marequel: Czy obrazek nie sugeruje świadomości osób o tym, że to co sobie z faktów ucięli nie jest jedyną częścią?
Odpisz
23 maja 2018, 22:16
@erykhim44: ale bez zwracania uwagi na wszystkie fakty nie da się poprawnie ustalić ciągu przyczynowo skutkowego
Odpisz
23 maja 2018, 22:18
@erykhim44: i z tego się bierze większość tzw przykładów bystrości ludzkiego umysłu typu ziemia 2d albo antyszczepionkowcy
Odpisz
23 maja 2018, 22:20
@Marequel: Proszę pana, to nie jest preferowanie, a ignorancja.
Odpisz
Edytowano - 23 maja 2018, 22:31
@erykhim44: czyli to to na czym polega grzebanie w faktach zamiast brania wszystkich
Odpisz
Edytowano - 23 maja 2018, 22:34
@Marequel: btw dlaczego ktoś miałby kraść część grupy faktów?
Odpisz
23 maja 2018, 22:44
@erykhim44: Bo jest debilem który tak zapędził się w swoim spie**oleniu, że szuka każdego choćby najmniejszego oparcia, choćby nie miało prawa istnienia.
Odpisz
23 maja 2018, 22:50
@erykhim44: jak np sprzedajesz jakiś suplement diety mający na celu "zapobieganie krzywicy nożnej u nieletnich" to raczej wspomnienie że to poprostu jakieś randomowe witaminki nie pomoże w sprzedaży.
Odpisz
23 maja 2018, 22:56
@Marequel: Rynek weryfikuje, czyż nie?
Odpisz
23 maja 2018, 23:02
@erykhim44: No tak średnio bym powiedział.
Odpisz
23 maja 2018, 23:04
@Andrzej_Duda: Polecam przeczytać Rothbarda.
Odpisz
23 maja 2018, 23:07
@erykhim44: Gdyby w Polsce rynek weryfikował wszystkie te suplementy i inne duperele, to nie byłoby tych wszystkich pseudo środków na uspokojenie i "parafarmaceutyków".
Odpisz
23 maja 2018, 23:09
@Andrzej_Duda: Czemu tak zakładasz?
Odpisz
23 maja 2018, 23:15
@erykhim44: w przypadku rynku suplementów w którym wystarczy zamienić nazwę witaminy c na kwas askorbinowy a kurkumę na E100, żeby żaden Janusz czy Grażynka nie miała prawa wiedzieć co żre zamiast miętówek, a obiaw niedoboru jednej z witamin nazwać jakimś ku*wa eReLeSem, robiąc z tego nową "chorobę" którą uleczy tylko nasz "PRZE KU*WA WYJEBISTY SUPLEMENT DIETY RAKEX" który należy kupować bo bez tego umrzesz ty, cała twoja rodzina, oraz dodatkowo wszyscy zmarli krewni do 200 lat wstecz wstaną grobu żeby umrzeć ponownie, niestety rynek nic nie zweryfikuje. W tym wypadku o sprzedaży decyduje tylko reklama, bo przy robieniu leku na nieistniejącą chorobę, którą jest nazywane coś co można naprawić jedząc losowy owoc, te losowe witaminki połączone z efektem placebo na prawde poprawiają stan organizmu
Odpisz
23 maja 2018, 23:19
@erykhim44: Bo tak działa ekonomia. Rynek jest zawodny. W tym przypadku problemem jest asymetria informacji. Wolny rynek nie potrafi zweryfikować i sprowadzić do stanu równowagi wszystkiego.
Odpisz
23 maja 2018, 23:20
@Marequel: Dokładnie. I jeszcze to ch*jstwo z tym lekiem na brzydki zapach z ust. Zęby ku*wa myć nie suplementy żreć.
Odpisz
24 maja 2018, 07:43
@erykhim44: Fakt to jest to że szczepionki powodują autyzm, ale bardzo rzadko. A antyszczepionkowcy ucieli ten fakt w połowie.
Odpisz
24 maja 2018, 07:48
@Cebulius: Powodują, ale bardzo rzadko..?
Prawie jak narkotyki schizofrenię.
Odpisz
24 maja 2018, 07:49
@Cebulius: faktem jest to że obiawy autyzmu ujawniają się po podaniu szczepionek. Antyszczepionkowcy ignorują to że bez szczepionek obiawy te też się pojawiają w tym samym czasoe bo w tym okresoe życia autyzm się rozwija to już pomijają
Odpisz
24 maja 2018, 07:54
@erykhim44: A Bóg może istnieć. Nie zbadamy tego raczej i nie powiemy jednoznącznie że nie istnieje więc mamy około 50% szans że jest.
Odpisz
24 maja 2018, 08:01
@Cebulius: Humanistyczne.
Odpisz
Edytowano - 24 maja 2018, 08:39
@Cebulius: Ale pie**olisz. Jakie 50%? Pie**olisz jak Kiki85UUU. Ja czekam aż w końcu istnienie Boga zostanie zniszczone przez naukę.
Odpisz
24 maja 2018, 08:41
@Cebulius: tak, dokładnie tak to działa. Brak dowodów i jakichkolwiek powodów żeby tak twierdzić =50% szans na prawdziwość stwoerdzenia
Odpisz
24 maja 2018, 15:53
Bóg ma to do siebie, że można go znaleźć we wszystkim i w niczym, więc życzę szczęścia.
Odpisz
24 maja 2018, 16:23
@erykhim44: elf podpi***alający skarpety z pralki tak samo. Powodzenia w tłumaczeniu się z argumentu
Odpisz
24 maja 2018, 16:53
@erykhim44: Bóg nie został udowodnione przez naukę. Deal with it.
Odpisz
24 maja 2018, 17:03
Przypominam, iże nauka popierała upuszczanie krwi.
I jeszcze nie wyjaśniła jednoznacznie, co to znaczy "żyć".
Odpisz
24 maja 2018, 17:31
@erykhim44: tak tylko przypominam że wiara popierała palenie czarownic. Co zmienia ten argument poza tym że nauka nie udaje że jest niezmienna
Odpisz
24 maja 2018, 17:36
@erykhim44: a co do stwierdzenia że nauka nie wyjaśnia co to znaczy "żyć"
Odpisz
24 maja 2018, 17:37
@Marequel: Poprzez życie mam na myśli wszelką świadomość i czucie.
Odpisz
24 maja 2018, 18:12
@erykhim44: tu cię zaskoczę ale nauka tłumaczy czym jest świadomość i uczucia, skąd się biorą, gdzie się znajdują i po co istnieją. Owszem nie tłumaczy absolutnie każdego aspektu z tej dziedziny, a nawet odnośnie tych rzeczy które są potwierdzone, występują różne teorie, ale zaskoczę cię teraz jeszcze bardziej. Wiara też tego nie robi
Odpisz
24 maja 2018, 20:23
@Marequel: Czy komputery mają świadomość?
Tak samo, jak łódź podwodna umie pływać, ktoś powiedział.
Czy powiedziała tak nauka?
Odpisz
24 maja 2018, 20:34
@erykhim44: samoświadomość i emocje to wytwory ewolucji mające na celu zmniejszenie liczby głupich samobójsz kategorii "po ch*j mam oddychać" albo "o drapieżnik 3 razy większy ode mnie. Pójdę mu obwąchać dupę" komputerom to nie potrzebne a miejsce by zajmowało
Odpisz
24 maja 2018, 20:39
@Marequel: Czyli mówisz mi, że świadomość to samoograniczenie?
Odpisz
24 maja 2018, 21:52
@erykhim44: tak tego nie określam. Myślę że jest odwrotnie. W przypadku komputerów jednak nie przyda się aż tak z kilku powodów. Głównym jest to że i tak większość maszyn ma kontakt z ludźmi którzy robią to do czego potrzebna jest świadomość. Poza tym uczące się algorytmy działają w konkretnym celu, a świadomość większa niż informacje o dostępnych narzędziach się nie przyda, a nieprzydatne dane są usuwane
Odpisz
24 maja 2018, 21:53
@erykhim44: no ale dobra, duzo już tego a końca rozmowy nie widać. I tak nikt tego nie przeczyta więc co powiesz na przeniesienie się na priv?
Odpisz
23 maja 2018, 21:29
Barbarzyńcy.
Odpisz
23 maja 2018, 21:24
Poszukuje reaction mema ,,ku*wa co za poje*ana akcja". Pomoże kto?
Odpisz