Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar OutrunBrush4263

28 grudnia 2022, 12:00

Avatar jeste_czlowiekie96

3 lipca 2018, 23:55

Nie kuś ich

Avatar thorin13

30 lipca 2021, 19:03

@jeste_czlowiekie96: No i wykrakał*ś, jest emotikon wąsatego faceta w ciąży.

Avatar MajnkraftAlusiek

31 stycznia 2020, 18:07

Gdy jesteś tak głodny, że zjesz dziecko.

Avatar Patyq

4 lipca 2018, 21:45

👱🏻‍♂️
🏀👌🏻

Avatar Chromak

4 lipca 2018, 19:28

żal mi.

Avatar Misieeek04

3 lipca 2018, 11:15

dziewczyna: pamiętasz jeszcze wczorajszą noc? jestem *ta emotka*
chłopak: ale jakto? użyliśmy antykoncepcji...
dziewczyna: co ty gadasz, mówię o kebabie. jestem pełna, najadłam się.

Avatar Wiktor_z_Rivii

3 lipca 2018, 01:13

to dziewczyny jedzą?

Avatar kasjan132pl

Edytowano - 3 lipca 2018, 08:47

@Wiktor_z_Rivii: jedzo, aż za dużo. Znajoma mi pizzy za 80zł już zjadła, a mieszka jakieś 1200km odemne (serio)

dziewczyny za to nie robią kupy i sikają tęczą

Avatar CutePie_2004

3 lipca 2018, 00:35

Nie wiem w czym macie problem ;-;

Avatar Kupahaha

3 lipca 2018, 08:14

@CutePie_2004: myślisz że serio ktoś ma z tym problem? To tylko mem więc wyluzuj

Avatar adriano0510

3 lipca 2018, 16:04

@Kupahaha: skończyłeś z byciem trollem?

Avatar Kupahaha

3 lipca 2018, 18:51

@adriano0510: możliwe

Avatar adriano0510

3 lipca 2018, 19:32

@Kupahaha: fajnie

Avatar CutePie_2004

21 lipca 2018, 11:58

@Kupahaha: jak ktoś robi o tym obrazek to jest coś narzeczy ;_;

Avatar Hawaiiball

2 lipca 2018, 23:41

Nosz ku*wa mać, dlaczego wszystkie memy o grubych kobietach w ciąży na jeja muszą być powiązane z kebabem. Rozumiem burgery i słodycze ale serio kebab tuczący??

Avatar Tekashi6IX9INE

2 lipca 2018, 23:27

Emotka kebaba i kupy obok:)

Avatar Crisium

2 lipca 2018, 23:15

Od razu mi się ten mem przypomniał

Avatar Janos

Edytowano - 17 czerwca 2018, 20:03

Bardziej mnie zastanawia dlaczego ta kobieta na emoji niżej śmieje sie z zamkniętymi oczami do główki kapusty

Avatar mati300

17 czerwca 2018, 23:49

@Janos: Główka kapusty opowiedziała śmieszny żart

Avatar Ptasznik

2 lipca 2018, 21:13

@mati300: uwielbiam jak glówka kapusty opowiada zajebisty żart

Avatar Jupi_day

17 czerwca 2018, 18:05

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Łudząco podobne

Angielskie śmieszki

Nie ma opcji

Poland mountain

Tak działa wszechświat

To bardzo wiele wyjaśnia

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka