Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar kacper100025
(Kacper)

26 lipca, 22:27

Avatar makino20

18 lipca, 12:27

niema a potrzebny

Avatar SkrzydlataHusaria

18 lipca, 13:55

@makino20: z czego to (że z internetu to tyle wiem)

Avatar IllidanStormrage

18 lipca, 13:55

@SkrzydlataHusaria: Plague Inc

Avatar SkrzydlataHusaria

18 lipca, 13:58

@IllidanStormrage: dziękuję dobry człowieku

Avatar Sonarcha

22 lipca, 09:48

O CHUI

Avatar WelcomeBack_

19 lipca, 12:18

Avatar kewin2121
(Kewin)

17 lipca, 02:01

Co sie dzieje z tym światem

Avatar kapitan_Rosja
(Maciej)

18 lipca, 23:24

@kewin2121: Tu nawet papa Stalin wymięka

Avatar patryko1234

18 lipca, 22:36

Co ku*wa?

Avatar ilnicz

18 lipca, 16:13

Ide się zabić

Avatar Spirit_
(Gangalf)

18 lipca, 15:55

Avatar CousinJoe
(Julian)

17 lipca, 04:15

Ja pie**ole

Avatar baarts

18 lipca, 15:08

@CousinJoe: co?

Avatar Memowainkwizycja

18 lipca, 14:39

Avatar Reichtangle

18 lipca, 13:53

komentarz obrazkowy

Avatar jarek200211

18 lipca, 13:50

Avatar PanSowa12

18 lipca, 13:35

Avatar Kabaczek15

18 lipca, 13:18

No cóż pora umierać

Avatar Figarus

18 lipca, 13:05

Chciałbym zobaczyć początek tej akcji. Jak już kiedyś napisałem: Co zrobiła Jenner żeby być sławną? A no tak. Pokazała trochę wielkiej dupy na Insta i już czternastolatkowie obu płci obwołali ją boginią. Raz wysłałem SMS-a na dzieci z Somalii bo serio mnie wzruszyła reklama, ale płacić na jakąś głupią pipę, która oprócz niedoje**nia mózgowego jest całkiem zdrowa? Idź pan w ch*j, daj mi ten sznur...

Avatar kokosek112
(Kacper)

18 lipca, 12:50

Avatar orimatushi

16 lipca, 22:06

po ch*j jej to
w sumie z tymi pieniedzmi moglaby wspomoc cos a nie kupowac co chwile nowego iphone’a bo w poprzednim zrobila sie ryska od tych je**nych tipsow co maja z 10 centymetrow kazdy robionych co tydzien w paryzu co nie lepiej sie obnosic swoim poje**nym niby zajebistym zyciem w internecie przy tym myslac ze jest sie zajebista ale tak naprawdd to jest sie debilna egoistyczna pi**a nienawidze takich ludzi sory trigger alert

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (4)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (4)
Avatar orimatushi

18 lipca, 12:44

@MrRolan: tak aczkolwiek samobojstwo nie jest dobrym wyjsciem

Avatar kokosek112
(Kacper)

18 lipca, 12:48

@orimatushi: wszystkie jej pieniądze przejmnie skarb panstwa, więc i tak nawet w polsce byłyby lepiej wykorzystyne.

Avatar Polish_Soldier

18 lipca, 12:46

Avatar cirizirael
(Jakub)

18 lipca, 12:43

Avatar Polaczka
(Wiktoria)

18 lipca, 12:33

Avatar makino20

18 lipca, 12:25

z każdą chwilą oddalamy się od boga

Avatar Demondo498

16 lipca, 22:17

Czasem myślę że gdyby ameryka nie była zje**na prawdopodobnie by mogła naprawić świat pomyślcie na przykład ile zarabia taylor swift a ledwie co daje ten hajs potrzebującym tak samo czasem rozkminiam po co bogatsze kraje wyzyskuja biedne lub mniejsze skoro i tak później się dziwia że ich produkty u nich się nie sprzedają lub ludzie nie chca pracować

Avatar WaszaWysokoscKrolTrefl

18 lipca, 12:12

@Demondo498: a myślisz dlaczego biedne kraje są biedne

Avatar Sztefan
(Paweł)

16 lipca, 21:54

Jesteśmy JEDYNĄ cywilizacją w dziejach. W sumie jedno nie wyklucza drugiego.

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (3)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (3)
Avatar Sztefan
(Paweł)

Edytowano - 17 lipca, 08:48

@mojalubiplacki: chodzi o ogólną cywilizację homo sapiens, jedynego gatunku na Ziemi, który osiągnął stopień cywilizacyjny

Avatar ProfesorKalas

18 lipca, 12:05

@Sztefan: Może chodzi też o możliwe pozaziemskie cywilizacje

Avatar Jasnowidz
(Maks)

17 lipca, 07:52

Excusme what the fuck?

Avatar
Konto usunięte

16 lipca, 23:05

Zbierają 100 milionów, a jak na razie zebrali 2 tysiące.
xdd

Avatar Princess_Unattainable
(Mikołaj)

16 lipca, 22:52

Ja zato z chęcią przyjmę

Avatar jakub17
(Jakub)

16 lipca, 22:16

Nie wiem czemu, ale jak patrzę na jej twarz to jakoś mi się tak smutno robi

Avatar lorax12

16 lipca, 22:05

Te napędzane hormonami prawiczki... będą dawać pieniądze zamiast powiedzieć BEGONE T H O T

Avatar ewelkapl
(Ewelina)

16 lipca, 22:01

Jestem od niej młodsza, więc to ja powinnam być najmłodszą miliaderką, zróbcie dla mnie zbiórkę pieniędzy xD

Avatar Szyneczka_w_internetach
(Zachar)

16 lipca, 22:05

@ewelkapl: EHEMMMM

Avatar qaz123
(Łukasz)

16 lipca, 21:52

Avatar Towarzysz_Boniacz89

16 lipca, 21:51

>Pomoc chorym dzieciom,Pomoc Chorym,Pomoc Głodującym,Pomoc Prześladowanym,Pomoc Biednym
>Ch*j kurła dajmy jakieś lasce pieniądze by była miliarderką.

Avatar Mememasterlv56
(Adam)

16 lipca, 21:47

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Dodaj obrazek Poczekalnia (2489)

Podobne memy