Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Egzotyczna Żabka
Można się było tego spodziewać
I takie to rozmowy
Nawet nie pozwoli normalnie usiąść
Powodzenia
Gdyby Jeja było tech supportem to do kogo byście go przekierowali? 😏
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież3 sierpnia 2018, 16:22
Hmm...
Odpisz
7 sierpnia 2019, 00:14
@PanMixer: mm, mm.. st000pki ;P
Odpisz
8 sierpnia 2018, 16:11
Piszę po raz kolejny, wiara to opium dla ludu
(\__________/)
Odpisz
Edytowano - 8 sierpnia 2018, 21:04
@mortzmargonem: zgodzę się w 100%. A jeśli chodzi o sam obrazek to dla mnie po prostu kolejny przykład jak kościół stara się manipulować ciemną masą "bądźcie nam posłuszni bo inaczej diabeł" (metoda strachu)
Odpisz
9 sierpnia 2018, 01:16
@AurelionSol: Na tym polega cała ich wiara. Nie tylko ich zresztą.
Odpisz
9 sierpnia 2018, 18:01
@mortzmargonem: jak poznałem jakie psychologiczne mechanizmy tym rządzą to wywaliłem ten zabobon w kąt
Odpisz
Edytowano - 9 sierpnia 2018, 13:48
Tak, bo według nas, katolików, wolność to nie to samo co swoboda, czyli Wasza "wolność".
Odpisz
9 sierpnia 2018, 12:32
*shitstorm*
Odpisz
3 sierpnia 2018, 21:05
Już tłumaczę o co tu chodzi, bo to bez wyjaśnienia faktycznie może brzmieć absurdalnie.
Ludzie nieposłuszni łatwo się buntują, a przez to wpadają w objęcia grzechu i Szatana. Szatan dąży do anarchii i całkowitej swawoli, wmawiając przy tym ludziom - jako książę kłamstwa - że swawola, bezprawie i brak zahamowań to wolność, podczas gdy w rzeczywistości jest to zaprzeczenie wolności. Od swawoli, bezprawia, braku zahamowań i tym podobnych pokus człowiek łatwo się uzależnia, bo one skutecznie upośledzają jego narząd zmysłu moralnego, czyli sumienie. Człowiek nie respektujący jednych zasad których zasadniczo przestrzegać powinien, jest zawsze bliski tego aby zakwestionować inne zasady. A od tego bardzo jest blisko do człowieka pozbawionego wszelkiej moralności, takiego który oddaje się swoim zwierzęcym, prymitywnym odruchom zamiast zachowywać człowieczeństwo. Niestety taka postawa uzależnia, bo nie wymaga wysiłku, jest przyjemna, daje człowiekowi satysfakcję z czynienia zła (bo „zakazany owoc smakuje najlepiej"). Taki człowiek uzależniony mówi że jest wolny, jest tego pewien. Ale to uzależnienie to niewola. W rzeczywistości powrót do człowieczeństwa i moralności przy tak dużym stopniu demoralizacji jest dla niego arcytrudny i wymaga długoletnich zmian, czegoś na wzór terapii mającej pomóc pacjentowi wyjść z alkoholizmu czy nikotynizmu. Tymczasem człowiek prawy, posłuszny zasadom i trzymajacy się ich, jest po prawdzie wolny. Zawsze może wybrać nieprawość, zawsze może też się stoczyć i popaść w niewolę zła. I przyjdzie mu to z większą łatwością. Może wybrać zło w każdej chwili. A człowiek zepsuty dobra nie wybierze tak łatwo.
Odpisz
3 sierpnia 2018, 21:35
A dla tych którzy wolą krócej:
Nieposłuszeństwo słusznej sprawie może prowadzić do grzechu.
Grzech uzależnia, ponieważ Szatan jest księciem kłamstwa i ukazuje nam grzech jako coś dobrego, przyjemnego, satysfakcjonującego.
Jeśli grzech uzależnia, to zniewala.
Więc:
nieposłuszeństwo = zniewolenie
A zatem:
posłuszeństwo = wolność
Odpisz
8 sierpnia 2018, 15:02
co ty pie**olisz człowieku
Odpisz
8 sierpnia 2018, 15:20
A jeśli będę posłuszny diabłowi? Przecież posłuszeństwo = wolność więc będe wolny
Odpisz
8 sierpnia 2018, 15:22
To idę połapać ludzi i powiedzieć, że to nie niewolnicy, tylko posłuszni ludzie.
Odpisz
Edytowano - 8 sierpnia 2018, 15:36
Sens jest tylko że tak to kotłują że nie dziwne że ludzie pierdzielą i nie słuchają
Ale wystarczy rozum a nie żadne posłuszeństwo żeby było dobrze
Odpisz
8 sierpnia 2018, 15:51
Rhobar, przestań bo tracę wiarę w katolików
Odpisz
8 sierpnia 2018, 18:49
@Pawlito9090: Omawiam zagadnienie z perspektywy Kościoła.
Odpisz
8 sierpnia 2018, 18:50
Pierwszy w kolejności był Bóg, więc posłuszeństwo wszystkiemu co jest sprzeczne z wolą bożą jest więcej nieposłuszeństwem niż posłuszeństwem.
Odpisz
8 sierpnia 2018, 18:51
Nikt ci nie każe w katolików wierzyć. W Boga wierz i w Kościół.
Odpisz
8 sierpnia 2018, 21:09
Odpisz
8 sierpnia 2018, 21:31
Bóg jest martwy i to my go zabiliśmy
Odpisz
Edytowano - 8 sierpnia 2018, 22:03
Typowe katolickie pieprzenie, a Ty oczywiście myślisz, że Twoja wiara ma monopol na ustalanie zasad co jest moralne a co nie. Mam prostsze wytłumaczenie słów z mema: "Możecie być wolni tak długo jak jesteście posłuszni kościołowi, jak długo dajecie nam na tacę i jak długo przestrzegacie naszych zasad. Tak było w średniowieczu i nikt nie narzekał (bo jak narzekał to mu się ciepło na stosie robiło), #kurłakiedyśtobyło"
A kościół to mafia i powinien upaść, a nie powinno się w niego wierzyć.
Odpisz
8 sierpnia 2018, 22:18
@Broski: wreszcie ktoś z sensem napisał jak jest... Myślę tak samo
Odpisz
8 sierpnia 2018, 23:34
Jak ty jakiś poje**ny jesteś.
Odpisz
9 sierpnia 2018, 05:02
@Broski: To samo chciałem napisać. Kościół miał pomagać ludziom, przekazywać nauki Pana, a to czym teraz jest, nie powinien się tym stać. Kościół chce by traktowano go tak samo jak Boga, czczono go i słuchano. A że Bóg nie narzeka, to rozrasta się ta firma. Ludzie coraz bardziej zatracają granice między Bogiem a kościołem oraz częściej stawiają Ich na równi. Sam wierze w Boga, i żadna instytucja nie jest mi do tego potrzebna.
Odpisz
9 sierpnia 2018, 08:53
@Broski: Palenie na stosach to akurat robota świeckich sądów i samosądów, a nie Kościoła.
Odpisz
9 sierpnia 2018, 09:36
w tej twojej świętej cegle jest napisane "nie dasz żyć czarownicy"
Tylko nie mów że to kwestia interpretacji bo wyjdę z siebie
Odpisz
9 sierpnia 2018, 13:05
@AurelionSol: Ale palić jej nie trzeba.
Odpisz
9 sierpnia 2018, 14:44
Nie łap za słówka. Wiadomo że chodziło o zabijanie.
Odpisz
9 sierpnia 2018, 14:47
@AurelionSol: Przecież w tej książce jest napisane, żeby zabijać wszystkich pracujących w dzień szabatu.
Odpisz
9 sierpnia 2018, 16:15
@ProfesorKalas: Ale nie o palenie. A on próbuje wmówić że za stosy był odpowiedzialny Kościół.
Odpisz
Edytowano - 9 sierpnia 2018, 16:24
A ty próbujesz wmówić że masz rację i co.
Poza tym co za znaczenie w jaki sposób zabijali. Zabijali i już.
Odpisz
9 sierpnia 2018, 16:28
@ProfesorKalas: A co w tym złego żeby ubić pomiot szatana?
Odpisz
9 sierpnia 2018, 16:32
Skąd wiemy że ty nim nie jesteś lub księża takowymi nie są?
Może ich zabijmy.
Odpisz
9 sierpnia 2018, 16:36
@ProfesorKalas: Bo człowiek nie może być pomiotem szatana.
Odpisz
9 sierpnia 2018, 16:37
Nie masz dowodu że księża są ludźmi.
Odpisz
9 sierpnia 2018, 16:43
@ProfesorKalas: Co ty pieprzysz?
Odpisz
Edytowano - 9 sierpnia 2018, 16:43
No chyba co TY pieprzysz xD
Daj mi dowód na istnienie czegoś takiego jak pomiot szatana. Ja nigdy nie spotkałem. I nie uważam że ci zabijani przez kościółek byli xD byli zwykłymi ludźmi którzy nie słuchali kościoła. Dlatego zginęli.
Odpisz
9 sierpnia 2018, 17:08
@ProfesorKalas: Ja nie mówię przecież że ludzie których uznawano za czarowników czy czarownice byli pomiotami szatana. Ale prawdziwy czarownik czy czarownica w znaczeniu bibilijnym - to byłby klasyczny przykład pomiotu szatana.
Odpisz
Edytowano - 9 sierpnia 2018, 17:14
Tak tak wcale:
Ja mówiłem że nie ważne jak zabijali, ważne ŻE zabijali
a ty mi odpowiedziałeś że "Co w tym złego żeby ubić pomiot szatana"
Albo nie wiem, może to jakiś pseudo-katolicki sposób na udawanie że masz rację, że kiedy mówisz coś co da się zrozumieć jednoznacznie, to nagle próbujesz powiedzieć że wcale nie to miałeś na myśli.
Odpisz
9 sierpnia 2018, 17:23
@ProfesorKalas: Dobra, przyznaję, trochę się zakręciłem.
Odpisz
3 sierpnia 2018, 16:28
definicja szaleństwa jest lepsza
Odpisz
3 sierpnia 2018, 17:21
DEFINITION OF INSANITY IS DOING THE SAME THING OVER AND OVER AGAIN, EXPECTING DIFFERENT RESULTS
Odpisz
8 sierpnia 2018, 17:36
@ponczeq: Gram w tę samą grę wiele razy i oczekuję że raz przegram a raz wygram
Ta definicja szaleństwa jakaś taka słaba
Odpisz
Edytowano - 8 sierpnia 2018, 17:32
Posłuszeństwo nie zaprzecza wolności
Wolność ma wiele definicji nie tylko taką, że robisz co Ci się żywnie podoba
Wielu z nas jest posłusznych prawu, rodzicom czy przełożonym
Problem zaczyna się gdy zwykłe posłuszeństwo zmienia się w niewolnictwo czy reżim
Gdy ktoś wykorzystuje posłuszeństwo źle bądź w złych celach
Odpisz
8 sierpnia 2018, 16:09
KościółInANutshell.png
Odpisz
Edytowano - 3 sierpnia 2018, 16:28
Według księży, wolność taka według nas to niewola grzechu także ten
Odpisz
8 sierpnia 2018, 15:56
I wolność jaką mamy ofiarował nam sam diabeł
Odpisz
4 sierpnia 2018, 12:56
WOJNA TO POKÓJ
WOLNOŚĆ TO NIEWOLA
IGNORANCJA TO SIŁA
Odpisz
8 sierpnia 2018, 15:55
Strach to wolność, podbój to wyzwolenie, sprzeczność to prawda!
Odpisz
3 sierpnia 2018, 18:06
ludzię to ch*je ale księża to nieomylne stworzenia
Odpisz
3 sierpnia 2018, 16:14
Znajomego znowu idę po piździeń na po proton
Odpisz