Wiedziałem, że to ściema!
Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
SZYBKO BO NIE ZDĄŻYMY
O bogowie, walka!
Pradawna wiedza przekazywana z pokolenia na pokolenie
Zostajesz wykluczony z grona moich uczniów
Zbalansowana wycieczka
Imponujący
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież13 kwietnia 2020, 01:53
Odpisz
23 sierpnia 2018, 19:36
masturbacja i seks to normalne potrzeby człowieka
Odpisz
24 sierpnia 2018, 09:41
@CarLitos: Seks tak, ale masturbacja nie.
Odpisz
24 sierpnia 2018, 10:46
masturbacja jest w pełni naturalna i występuje nawet u zwierząt.
Odpisz
24 sierpnia 2018, 17:58
@AurelionSol: Naturalna według natury zwierzęcej, a nie ludzkiej.
Odpisz
24 sierpnia 2018, 21:28
wiesz że ludzie pochodzą od zwierząt? To ssaki. Ale znając ciebie zaraz będzie gadanie o kreacjoniźmie i Adamie i Ewie co jest totalną bzdurą
Odpisz
24 sierpnia 2018, 21:32
@AurelionSol: Wiesz że człowiek został stworzony na podobieństwo Boga? To gatunek szczególny. Ale znając ciebie zaraz będzie gadanie o tym że człowiek to zwierzę poparte naukowymi wymysłami, co jest totalną bzdurą.
Odpisz
24 sierpnia 2018, 21:36
na ewolucję masz ku*wa dowody. Na twoją tezę nie ma żadnych. Jak myślisz skąd masz owłosienie na rękach? EWOLUCJA. bóg nie tworzył by ich bo w takim stanie są bezużyteczne. To ty stworzyłeś sobie boga na własne podobieństwo. Kreacjonizm to największa bzdura w dziejach którą opowiada się dzieciom żeby za dużo pytań nie zadawały skąd wziął się człowiek. Taka odpowiedź to droga na skróty i do niczego nie prowadzi
Odpisz
24 sierpnia 2018, 21:36
jak nie wierzysz w naukę to jesteś po prostu ignorantem i stosujesz wyparcie
Odpisz
24 sierpnia 2018, 21:40
@AurelionSol: Nie wierzę w naukę, bo nauka sama w sobie wiarę odrzuca i radzi raczej uznawać coś za prawdę tylko gdy są na to dowody. Nie poważam nauki bo odrzuca moją wiarę. Wierzę bo chciałem zobaczyć to co widzą wierzący i ujrzałem. I ja widzę dowody, i to takie oczywiste że aż wierzyć mi się nie chce że kiedyś mogłem mieć choć cień wątpliwości. Ale żeby ujrzeć te dowody trzeba uwierzyć. Bo najpierw ujrzeć a potem uznać coś za prawdę - tak działają zwierzęta, roboty. Ale najpierw uwierzyć, a potem zobaczyć - tak może tylko człowiek.
Odpisz
24 sierpnia 2018, 21:42
czyli rozumiem że możesz uwierzyć nawet w kucyki na Marsie gdy nie ma dowodów. Nie rozumiesz że to co robisz to podręcznikowe życzeniowe myślenie. Chcesz coś zobaczyć więc to widzisz. Chcesz żyć w świadomości że jest życie po śmierci więc w tym żyjesz. Nauka dała ci praktycznie wszystko co cię otacza a wiara jedynie narkotyk nadziei
Odpisz
24 sierpnia 2018, 21:46
@AurelionSol: No, jakoś tak to działa. Ja z tym moim narkotykiem nadziei jestem szczęśliwy i prawdziwie wyzwolony. Zawsze mam przy sobie przyjaciela, nie wolno mi nawet być zbyt smutnym. Wiesz co? Nawet jeśli Bóg byłby bzdurą - to patrząc na to jak wygląda życie tych którzy by to wiedzieli, ja nie żałuję że w niego wierzę.
Odpisz
Edytowano - 24 sierpnia 2018, 21:49
czyli nawet jeśli żyjesz w błędzie i twój wymyślony przyjaciel nie istnieje to dobrze ci z tym?
Odpisz
24 sierpnia 2018, 21:49
@AurelionSol: Tak.
Odpisz
24 sierpnia 2018, 21:51
ja pie**ole...
Odpisz
24 sierpnia 2018, 21:54
@AurelionSol: Wiem z autopsji jak wygląda życie bez wiary w Boga - jest beznadziejne.
Odpisz
Edytowano - 24 sierpnia 2018, 22:02
ja nie wierzę I jest mi z tym zajebiscie. Nie ograniczają mnie jakieś dogmaty i robię to co chce robić w życiu bez jakiegoś spaczonego kodeksu na plecach który oferuje kościół. Po prostu jestem wolny. A dla ciebie jest beznadziejne tylko dlatego że twój umysł by bez niego sobie nie poradził. Po prostu potrzebujesz zmyślonego przyjaciela bo bez niego nie otrzymasz odpowiedzi na pytania egzystencjalne. Ja nie boję się powiedzieć że czegoś nie wiem.
Odpisz
24 sierpnia 2018, 22:05
@AurelionSol: Z panem Bogiem.
Odpisz
24 sierpnia 2018, 22:07
@AurelionSol: ale wiecie że najpierw Bóg stworzył zwierzęta (małpa) a potem człowieka, którego se nie mógł wyciągnąć z dupy tylko powstał w przez ewolucjie. W tym miejscu 2 największe teorie sie łączą i te wszystkie gównoburze nie mają sensu
Odpisz
Edytowano - 24 sierpnia 2018, 22:11
@CarLitos: no i jeszcze co do tego że człowiek jest stworzony na podobieństwo boga to chodzi o dusze i świadomość a nie o ciało bo ciało to jest tylko narzędzie do przetrwania na ziemi, bo np. po co byłby potrzebny bogowi żołądek i zęby skoro nie musi jeść
Odpisz
Edytowano - 24 sierpnia 2018, 22:11
@CarLitos: Ja nie przeczę teorii ewolucji, tylko mówię że bez sensu jest zestawianie człowieka na równi ze zwierzętami tylko dlatego że mamy wspólne pochodzenie i wspólną budowę.
Odpisz
Edytowano - 24 sierpnia 2018, 22:23
człowiek nie jest na równi ze zwierzętami. Chodził o to że należy do tego samego królestwa (w biologicznym sensie) ale jest ponad nimi bo wyewoulował z grupy naczelnych
Odpisz
Edytowano - 26 sierpnia 2018, 20:14
@AurelionSol: Cóż ja preferuję balansowanie pomiędzy wiarą i nauką a wygląda to w ten sposób że w dużym stopniu uznaję wyższość nauki ale "wskazówki" religii pomagają mi znaleźć drogę która jest pozytywna dla większości i gdyby wszyscy podążali zasadami nakładanymi przez Kościół świat byłby lepszym miejscem wolnym od wszelakich nieuprzejmości
Odpisz
26 sierpnia 2018, 20:25
@Capslog: skoro kościół ma dobre zasady według ciebie to homoseksualiści powinni zginąć. Tak twierdzi kościół
Odpisz
26 sierpnia 2018, 20:59
@AurelionSol: Ignoruj ich. Podasz kreacjoniście sensowny dowód, a ten nadal wierzy w opowieści dziwnej treści jakiegoś typka w sukience w dużym budynku.
Odpisz
26 sierpnia 2018, 21:38
@AurelionSol: Tak masz rację są dwie teorie : Adam i Ewa lub ludzie to ssaki i powstali od małp ja wierze , że jesteśmy ssakami
Odpisz
26 sierpnia 2018, 21:39
@CarLitos: Oglądanie pornoli też?
Odpisz
26 sierpnia 2018, 22:12
Ja tam żyję bez niego i jest mi dobrze. Lepiej niż za czasów gdy w niego wierzyłem.
Odpisz
26 sierpnia 2018, 22:37
nie przeczysz teorii ewolucji ale nie wierzysz w naukę.....?
Odpisz
26 sierpnia 2018, 22:43
@AurelionSol: Adam i Ewa są tak samo prawdziwi, jak Bolek i Lolek. Ile razy można to powtarzać. Przecież to w szkole na religii jest. 7 pierwszych ksiąg Starego Testamentu to hebrajskie wiersze, bajki, które miały przekazać prawdy wiary, nie wiedzę o świecie.
Odpisz
26 sierpnia 2018, 23:56
@CarLitos: o Nie wiem dlaczego kłócicie się o taką bzdurę. Ktoś wierzy ktoś nie i to jego sprawa. Nie powinien narzucać swoich poglądów innym. Ja naprzykaład jestem wierzącą i nie tobię gówno burzy za mażdym razem jak ktoś powie że Bóg nie istnieje itd. Po prostu mam swoje zdnie i nie przejmuję się tym co mówią inni
Odpisz
26 sierpnia 2018, 23:59
@GabiGabiGabiGabiGabi: I chcę jeszcze powiedzieć że wierzę w Boga, nie kościól
Odpisz
27 sierpnia 2018, 00:54
@GabiGabiGabiGabiGabi: Jak mnie boli, że jest limit 3 czerwonych na godzinę.
Odpisz
27 sierpnia 2018, 01:05
co się tu odje**o
Odpisz
27 sierpnia 2018, 01:08
@Krzyniu: Kościół: istnieje
Gimboateiści: Koździół odumania i kuamie i wyzysguje
Odpisz
27 sierpnia 2018, 03:08
@AurelionSol: ej chcesz dobry dowód na ewolucje masz
jeżeli jest budynek to ktoś go musiał zbudować co nie ? Nie wystarczyło dać obok siebie materiałów budowlanych i czekac. tak samo jest z czlowiekiem nie mógł powstać id tak sobie ktoś musiał w to zaingerować i tą osobą jest Bóg.
A naukowcy nawet nie są pewni co do istnienia ewolucji. to jest tylko teza.
Odpisz
27 sierpnia 2018, 04:21
@AurelionSol: Nie ma dowodu na to, że ludzie pochodzą od zwierząt, w ogóle nje wiemy jak powstało życie na ziemii. Cała Teoria Darwina jest przez niego wymyślona i nie poparta przez niego badaniami naukowymi, po prostu powiedział, że kiedyś pie**olnął piorun i tak.
Odpisz
27 sierpnia 2018, 04:22
@deedpol: Dokładnie.
Odpisz
27 sierpnia 2018, 07:10
Skończ waść, wstydu oszczędź.
Idź spotkaj się z "Bogiem", jeżeli wiesz co mam na myśli. Powodzenia.
Odpisz
27 sierpnia 2018, 07:56
@Pobozny: ewolucja to fakt
Odpisz
27 sierpnia 2018, 08:10
@AurelionSol: Ty czytałeś w ogóle w KKK ustęp o homoseksualizmie i że powinno się homoseksualistów traktować ze specjalną troską?
Odpisz
27 sierpnia 2018, 09:07
@Pobozny: posłuchaj, w nauce teoria to coś poparte dowodami i prawdziwe, jest też teoria grawitacji to co, zaraz mi powiesz że grawitacja nie istnieje bo to tylko teoria?
Odpisz
27 sierpnia 2018, 09:08
@CarLitos: ewolucja sięga do pierwszego życia czyli bakterii które wywoływały do pierwszych stworzeń a one natomiast do zwierząt
Odpisz
27 sierpnia 2018, 10:50
@CarLitos: kiedy komentarz o trzepaniu zamienia sie w dyskusje o stworzeniu wszechświata
Odpisz
27 sierpnia 2018, 10:54
Nie żeby coś ale religia nie wypiera teorii ewolucji i vice versa. To co jest napisane w Biblii (według wierzących) stało się, ale nie powinno się tego brać na dosłownie bo wtedy niektóre fragmenty nie mają sensu. 7 dni tworzenia świata to tylko porównanie - Tak naprawdę Bóg "popchnął" dwa płonące kamienie na siebie (Ziemia i Księżyc) i upewnił się że powstanie życie. W Biblii najpierw pojawiły się ryby, potem ptaki i ssaki, a potem ludzie - w teorii ewolucji jest dokładnie tak samo. Jedno nie wyklucza drugiego. Proszę mnie poprawić jeśli gdzieś popełniłem błąd
Odpisz
27 sierpnia 2018, 11:30
@polak922: No teoria ewolucji to tylko część nauki.
Odpisz
27 sierpnia 2018, 13:00
@AurelionSol: nie próbuj grać w szachy z tymi gołębiami,i tak nasrają,i tak
Odpisz
Edytowano - 27 sierpnia 2018, 13:00
@GabiGabiGabiGabiGabi: GabiGabiGabiGabiGabi: Smieszne jest to co mowisz, oczywiscie z calym szacunkiem, ale jesli wierzysz w biblijnego, chrześcijańskiego Boga, to wierzysz tez w Jezusa Chrystusa. Czemu to mowie? A bo tak sie składa, ze ten Kościół w ktory nie wierzysz stworzył właśnie ten ziomek i trwa juz dobre 2k lat. Prawdą jest, ze niektorzy duchowni zachowują się karygodnie, ale to sprawa ICH wolnej woli, a nie Kościoła. Kościół jest sam w sobie dobry, bo ma zaje*istego założyciela i mowiac, że "Wierzysz w Boga nie w Kosciol" jest po prostu bezsensowne. Kościół to Bóg.
Niemniej jednak popieram Cie w kwesti narzucania wiary. Kazdy ma wolną wolę i Bog rowniez nie chce sie narzucac.
A! Ina koniec, kościół pisany z małej litery to budynek, jak w istnienie jego nie wierzysz, to sobie w pisz w Google grafika xD Kościół pisany wielką literą to wspólnota założona przez Jezusa.
Odpisz
27 sierpnia 2018, 13:43
@CoolSceleton95: Grawitacja jest faktem. Teoria jest wtedy, jeśli nie do końca wiemy, czy to prawda, tak jest z "Teorią Wielkiego Wybuchu" i z "Teorią Ewolucji według Darwina". Istnienie siły grawitacji jest potwierdzone badaniami i doświadczeniami, a ewolucja człowieka od zwierząt nie jest potwierdzona żadnym badaniem archeologicznym, ani doświadczeniem
Odpisz
27 sierpnia 2018, 14:02
@Pobozny: widać że gówno znasz się na nauce.
Najpierw poczytaj co to teoria w nauce, potem próbuj dyskutować.
Teoria naukowa – całość logicznie spoistych uogólnień, wywnioskowanych na podstawie F A K T Ó W N A U K O W Y C H.
Wiesz co nie jest teorią? Adam i Ewa!
Wielki potop!
Bo nie ma na to dowodów naukowych.
Odpisz
27 sierpnia 2018, 16:00
@polak922: ten koleś przeczy faktom. Gada ze na ewolucję nie ma dowód a są ich tysiące.
Odpisz
27 sierpnia 2018, 16:18
@polak922: Biblijny potop jest faktem. Biblijny potop nie był potopem całego świata, tylko utworzeniem się Morza Czarnego. Przez wiele tysiąców lat coraz bardziej zmniejszał się most pomiędzy Półwyspem Tureckim, aż w końcu się rozwarł i nastąpiła wielka powódź w tamtym miejscu, żyły tam ludy, z których pochodził Noe. Na dnie aktualnie Morza Czarnego płynęły kiedyś rzeki (to znaczy się przed tym potopem) i nadal są ich doliny oraz podwodne rzeki płynące w tych dolinach. Dla ludzi tam mieszkających był to cały świat, nie znali innych ludów, tam czuli się bezpiecznie. Dlatego dla Noego biblijny potop był potopem całego świata.
Odpisz
27 sierpnia 2018, 16:20
@AurelionSol: Chodzi mi o ewolucje człowieka od ryby. Wiem, że ewolucja jest faktem, ale ewolucja człowieka od mało złożonych organizmów już nie jest udowodniona.
Odpisz
27 sierpnia 2018, 16:20
@polak922: A Adma i Ewa są prawdopodobnie błędem w przekładzie.
Odpisz
27 sierpnia 2018, 16:26
@polak922: Więc ty chyba też masz małe pojęcie o nauce :-)
Odpisz
27 sierpnia 2018, 16:27
@Pobozny: to że coś nie jest JESZCZE udowodnione nie znaczy że nie jest prawdą. Nauka ciągle odkrywa nowe rzeczy. A na dzień dzisiejszy najprawdopodobniejsza jest ewolucja niż kreacjonizm
Odpisz
27 sierpnia 2018, 16:28
@Pobozny: wiem więcej o nauce niż ci się zdaje
Odpisz
27 sierpnia 2018, 16:30
@AurelionSol: Nie jestem kreacjonistą, wierzę, że nastąpiła ewolucja ale za sprawą Boga wszystko się rozpoczęło, łączę dwie teorie. Dokończę za jakieś dwie godziny, bo będ3 jadł obiad
Odpisz
27 sierpnia 2018, 16:39
@AurelionSol: Pisałem do Polaka922
Odpisz
27 sierpnia 2018, 16:41
Przestań używać takich argumentów, bo ośmieszasz całe środowisko naukowe i chrześcijańskie
Odpisz
27 sierpnia 2018, 16:43
@AurelionSol: Wydaje mi się, że mamy po prostu w innych tematach. Ja w kierunku fizyki i historii, a ty w kierunku ateistycznych teorii
Odpisz
27 sierpnia 2018, 16:44
@Pobozny: Jak dotąd nie użyłem żadnego argumentu.
Odpisz
27 sierpnia 2018, 16:44
Właśnie
Odpisz
27 sierpnia 2018, 16:50
@Pobozny: Więc nie mów mi że nie mam używać jakichśtam argumentów skoro i tak tego nie robię :v
Odpisz
27 sierpnia 2018, 17:47
Widzę, że nie rozumiesz. Dobra nieważne. Jesteśmy po tej samej stronie barykady
Odpisz
27 sierpnia 2018, 20:10
@Pobozny: o proszę wystarczyło wygoogolować.
https://archeowiesci.pl/2009/02/07/katastrofalnej-powodzi-w-basenie-morza-czarnego-nie-bylo/
Skąd wiesz że był to błąd w tłumaczeniu?
Masz jakieś dowody?
Hmmmmmm?
Odpisz
Edytowano - 27 sierpnia 2018, 20:15
@polak922: podoba mi się twoje odrzucanie faktów. Zaakceptowałeś ewolucje człowieka z naczelnych ale nie zaakceptowałeś ewolucje zwierząt z komórek kimo że na to mamy dowody.
Takie zachowanie nie cechuje osoby zdrowej, a fanatyka który boi się odrzucić dawnych wierzeń i po prostu odrzuca niezaprzeczalne dowody.
Odpisz
27 sierpnia 2018, 20:30
@polak922: niestety...
Odpisz
Edytowano - 27 sierpnia 2018, 20:32
@polak922: odrzuca to tylko dlatego że wychodzi z założenia że jego wiara koniecznie musi być prawdziwa dlatego wypacza rzeczywistość na rzecz wiary. On nie potrafi uwzględniać tezy że może być w błędzie.
Odpisz
27 sierpnia 2018, 21:05
@Pobozny: Rozumiem że któraś z moich wypowiedzi ci nie pasuje ale nie wiem która, bo na Jeja nie można sprawdzić na który komentarz udzielono odpowiedzi (jakoś 6 lat temu można było). Także jeśli powiedziałbyś mi dokładnie o co chodzi, to byłbym wdzięczny :v
Odpisz
27 sierpnia 2018, 23:16
każda
Odpisz
27 sierpnia 2018, 23:59
@polak922: Zakładam dwie opcje :
1. Bóg wyróżnił nas w ten sposób, że wyeoluował nas tak jal inne zwierzęta, ale w końcu doprowadził nas do naczelnych a potem do "homo".
2. Bóg wyróżnił nas w ten sposób, że od razu stworzył nas pierwszym "homo", a potem wyeoluował do aktualnego momentu.
Chciałem to napisać wcześniej, ale mi nie pozwoliliście.
Odpisz
28 sierpnia 2018, 00:12
@Pobozny: błąd, czemu wychodzisz z założenia że to koniec ziemi musi być bóg???
Odpisz
28 sierpnia 2018, 00:17
@AurelionSol:
1. Naucz się pisać.
2. Wierzę w Boga.
Odpisz
28 sierpnia 2018, 00:18
@AurelionSol: Dlaczego dyskusja o masturbacji przekształciła się w dyskusję o ewolucji ???!!!!
Odpisz
28 sierpnia 2018, 00:22
@Pobozny: 1. Autokorekta
2. To że wierzysz w to nie sprawia że jest faktem i należy w to wierzyć
Odpisz
28 sierpnia 2018, 00:53
@AurelionSol: a ja słyszałem od księdza, że Bóg stworzył ludzkość w procesie ewolucji
Odpisz
28 sierpnia 2018, 10:42
@Pegi20: on tylko tak twierdzi żeby wepchnąć Boga tak gdzie go nie ma. Żeby nadal mieć argument. Do dobór naturalnego niepotrzebna jest żadna siła wyższa. To prawa natury. On tylko niepotrzebnie to komplikuje
Odpisz
28 sierpnia 2018, 11:40
@AurelionSol: W takim razie jak powstał świat. Powiedz mi co stworzyło świat, w jaki sposób i jakim prawem.
Odpisz
28 sierpnia 2018, 12:32
@AurelionSol: to czemu ewolucja się zatrzymala i nie dziala także teraz?
Odpisz
28 sierpnia 2018, 12:35
@deedpol: Ewolucja działa cały czas XD
Odpisz
Edytowano - 28 sierpnia 2018, 12:38
@Pobozny: na pytanie jak powstał wszechświat nauka nie ma jeszcze jednoznacznej odpowiedzi. To nie znaczy że religijna odpowiedz jest prawdziwa. Mogę śmiało powiedzieć że nie wiem, ale nie biore od razu pierwszej lepszej którą mi sprzedadzą w kościele
Odpisz
28 sierpnia 2018, 12:48
@AurelionSol: Teoria Wielkiego Wybuchu przecież jest prawdziwa, według ciebie i Polaka922, czy jak on tam ma. Jeśli powiesz mi teraz, że tak nie jest to znaczy, że wybierasz sobie tylko niektóre fakty. No, dobrze. Skoro TWW jest prawdziwe to matetia lub energia, która to rozpoczęła, musiała się skądś wziąśc, nie może z nikąd, czyli od Boga. Jeśli powiesz, że przed nią była jeszcze inna materia lub energia, no to ja Ci mówię, że też musiała się skądś wziąść i jedyną możliwą opcją jest, że od Boga. Jeśli nie od Boga to mamy nieskończone koło, cały czas coś będzie musiało się wziąść od czegoś, błędne koło nauki. Powodzenia w wyjaśnieniu tego przez ciebie lub moich przyszłych kolegów naukowców.
Odpisz
28 sierpnia 2018, 13:05
@Pobozny: Jestem wierzący ale to, że nie potrafimy wytłumaczyć skąd się wziął Wielki Wybuch nie znaczy że była to sprawka Boga. Być może we wszechświecie są siły których jeszcze nie znamy i mogą być dla nas niepojęte. Jest chociażby coś takiego jak teoria pulsującego wszechświata (jakoś tak) która zakłada dokładnie to co napisałeś czyli nieskończoną pętlę. Nie zmienia to jednak faktu że naukowcy nie wykluczają istnienia i ingerencji Boga ponieważ szanse na stworzenie idealnego do życia świata są dość niskie (mówimy tu o szansie porównywalnej do wyrzucenia ileś tam miliardów razy reszki pod rząd)
Odpisz
29 sierpnia 2018, 10:28
@AurelionSol: ej ziomuś może się jakoś dogadamy? może bóg stworzył ludzi w milionach latach ewolucji
Odpisz
29 sierpnia 2018, 10:55
@assassin11: O tym mówię...
Odpisz
29 sierpnia 2018, 12:13
@Pobozny: nie wszystko ma swoją przyczynę. Poczytaj o fluktuacji kwantowej
Odpisz
29 sierpnia 2018, 12:23
@AurelionSol: Czyli nagle fizycy się wycofują z faktów, bo im one nie pasują.... żałosne...
Odpisz
29 sierpnia 2018, 12:24
@Pobozny: ty jesteś ku*wa żałosny. Nauka polega na poprawianiu błędów i uczenia się nowych teorii
Odpisz
29 sierpnia 2018, 12:26
@AurelionSol: Wiem. To jest jednak bardzo trudna sprawa to wyjśnienia... Chyba wszystkiego dowiemy się po śmierci
Odpisz
29 sierpnia 2018, 16:08
@Pobozny: Dobra, zamykam sprawę tym oto komentarzem, zwycięzca nie ustalony
Odpisz
29 sierpnia 2018, 16:30
@Jawer: Brawo dla tego pana
Odpisz
30 sierpnia 2018, 00:11
Odpisz
4 października 2019, 22:16
@Jawer: Tak, stworzenie kobiety z żebra mężczyzny wcale nie zaprzecza teorii ewolucji. 200IQ
Odpisz
15 października 2019, 22:01
@Gopostal: tak, bo przeciez w biblii wcale nie chodzi o ukryte znaczenie, drugie dno, a księga rodzaju wcale nie jest dziełem literackim, w którym wszystko jest opisane w sposob poetycki aby mozna bylo to jakos zrozumiec i zobrazować.
Bo PrZeCiEz PaN bÓg StWoRzYl nAjPiErW dNi TyGoDnIa ZeBy MoGl StWoRzYc SwIaT w JeDeN TyDzIeN, cIeKaWe KtO tO pOlIcZyL
Bog wcale nie musial stworzyc ludzi od tak, z żebra. Jest to pewien sposob zobrazowania np ewolucji czlowieka, w ogole stworzenia calego świata. Kazdy "dzien tygodnia" to pewien okres ksztaltowania sie wszechswiata od wielkieto wybuchu ktory mial miejsce (patrzac obrazoeo) w poniedzialek, a po miliardach lat, jakby w niedziele, wyewoluowanie czlowieka rozumnego.
Idzcie do szkoly dzieci bo nic nie pojmujecie
A jak nie rozumiecie pewnych kwestii to albo sie nie wypowiadajcie, albo sie douczcie
Odpisz
16 października 2019, 23:04
@pewienaustriak: Opis powstania człowieka w księdze rodzaju ma się nijak do teorii ewolucji, a to że jeden dzień może oznaczać znacznie dłuższy okres czasu już dopowiedziałeś sobie sam, jakby dla usprawiedliwienia błędu.
Odpisz
17 października 2019, 20:11
@Gopostal: i dlatego ci tlumacze, ze księga rodzaju nie jest zrodlem historyczno naukowym, tylko dzielem poetyckim xd
Wez sobie o tym poczytaj bo nie chce mi sie tlumaczyc
Odpisz
18 października 2019, 14:47
@pewienaustriak: Dokładnie, nie jest dziełem historyczno-naukowym, poetyckim można już ją nazwać.
Bo biblia nie opisuje faktycznego stworzenia świata i jej autorami są [a właściwie byli] ludzie.
Odpisz
7 września 2018, 10:08
Fasolę opłucz, zalej dużą ilością lodowatej wody i pozostaw na 12 godzin. Wodę odlej, zalej fasolę porcją świeżej wody i doprowadź do wrzenia. Cebulę posiekaj i podsmaż na patelni. Do gotującej się fasoli dodaj listki laurowe, goździki, cebulę, marchewkę, pieprz oraz sól. Przez 20 minut gotuj, ale nie nakładaj pokrywki.
Boczek drobno pokrój i zrumień na suchej patelni - jest wystarczająco tłusty, aby się podsmażyć. Dodaj do fasoli z posiekanym czosnkiem i koncentratem pomidorowym. Gdy fasola będzie już miękka, dodaj do niej majeranek oraz pomidory z puszki. Gotuj jeszcze przez 15-20 minut, w razie potrzeby dopraw do smaku.
Odpisz
26 sierpnia 2019, 23:32
@GrazZ:
Odpisz
1 stycznia 2019, 13:10
!!! UWAGA !!!
Pod spodem znajduje się gównoburza
Odpisz
26 grudnia 2018, 19:56
jest
Odpisz
23 sierpnia 2018, 18:57
A to niechodzi o rzeczy do których się masturbujemy, a nie o samą masturbacje (nie porządaj żony bliźniego swego)?
Odpisz
23 sierpnia 2018, 21:35
@Butus: W Y L E W A N I E N A S I E N I A
Odpisz
24 sierpnia 2018, 09:49
@Butus: Sama masturbacja to nadużycie daru seksualności. Zadaniem tego daru jest nakierować nas na bliźniego płci przeciwnej i zachęcić nas do dzielenia się z nim miłością. Masturbacja jest więc odrzuceniem tej szansy i wykorzystaniem daru seksualności w niewłaściwy sposób, taki który nikomu nie przysporzy miłości.
Odpisz
Edytowano - 24 sierpnia 2018, 09:57
Jak na idealną istotę odje**ł straszną fuszerkę.
Potrzeby seksualne nie znikają, gdy nie mamy żadnego partnera :v
Odpisz
24 sierpnia 2018, 17:57
@ZnawcaLiteraturyPolskiej: I dlatego ten popęd nakierowuje nas na wiele innych osób. Zapewne nie z każdym nam się uda, ale prawdopodobnie będziemy dla kogoś mili, z kimś się zaprzyjaźnimy - to przecież miłość i dobro.
Odpisz
26 sierpnia 2018, 21:40
@ZnawcaLiteraturyPolskiej: Ja bardziej kocham dziewczyny z anime niż te prawdziwe.
Odpisz
27 sierpnia 2018, 04:23
@Butus: Chodzi. Poza tym masturbacja to cudzołóstwo
Nie cudzołóż
Odpisz
9 października 2018, 14:57
ten napęd nakierowywuhe nas też do gw*****
Odpisz
27 sierpnia 2018, 04:26
Księga Wyjścia-> Bóg przekazuje Mojżeszowi 10 przykazań -> Przykazanie : 6. Nie cudzołóż -> masturbacja to też cudzołożenie, ponieważ zaspokokajasz swoje potrzeby seksualnenke ze swoją żoną tylko z ręką.
Odpisz
27 sierpnia 2018, 04:27
@Pobozny: Wyjaśnione
Odpisz
27 sierpnia 2018, 08:28
@Pobozny: xDDDD
Odpisz
27 sierpnia 2018, 16:01
@Mastilia: koleś jest je**ięty
Odpisz
27 sierpnia 2018, 16:09
@AurelionSol: A ty nie masz argumentów. Stworzyłem to konto, aby wyjaśniać nieścisłości naukowe, ale jak narazie są tylko nieścisłości na tle Pisma Świętego.
Odpisz
27 sierpnia 2018, 20:37
@Pobozny: najbardziej bawi mnie to że napisałeś o stosunku z ręką XD
Odpisz
27 sierpnia 2018, 20:38
@Pobozny: a co gdy nie mam żony?
Odpisz
28 sierpnia 2018, 01:48
@AurelionSol: nie wziąłeś ślubu z ręką więc idziesz do piekła ze seks pozamałźeński
Odpisz
28 sierpnia 2018, 10:40
@polak922: XD
Odpisz
28 sierpnia 2018, 12:36
@polak922: Dokładnie
Odpisz
28 sierpnia 2018, 12:43
@Pobozny: ty tak na poważnie? XD
Odpisz
28 sierpnia 2018, 12:50
@AurelionSol: Znaczy to co napisał Polak922 to bardzo prymitywne porównanie, ale może być.
Odpisz
1 września 2018, 04:55
@Pobozny: Słowo "cudzołóstwo" pierwotnie oznaczało "seks z cudzą żoną". Ręka nie jest niczyją żoną, więc się nie kwalifikuje. Dopiero później ludzie podpięli pod to przykazanie także inne zakazy seksualne. Nie mam pojęcia, czemu to zrobili.
Odpisz
1 września 2018, 13:51
@Mijak: Może dlatego, że nie wyeulowaliśmy do pieprzenia własnej ręki.
Odpisz
1 września 2018, 14:19
@Pobozny: Jak to nie? Ludzka dłoń jest idealnie przystosowana do masturbacji.
Odpisz
1 września 2018, 17:19
@Mijak: ... trollu...
Odpisz
1 września 2018, 21:03
@Pobozny: masturbacja jest nawet u zwierząt
Odpisz
2 września 2018, 00:49
@AurelionSol: Ale my nie jesteśmy zwierzętami
Odpisz
2 września 2018, 14:16
@Pobozny: jesteśmy
Odpisz
2 września 2018, 14:34
@AurelionSol: Okej świnio
Odpisz
Edytowano - 2 września 2018, 14:47
@Pobozny: nie wszyscy
Ty faktycznie zachowujesz się bardziej jak warzywo
Odpisz
2 września 2018, 14:52
@polak922: wtf ? To ma mnie obrazić czy co ?
Odpisz
Edytowano - 2 września 2018, 15:11
@Pobozny: whoosh
Tak, jesteś podobny do świnii, jesteście z tego samego królestwa.
Jeśli nie jesteśmy zwierzętami to czym jedteśmy? Warzywami? A może grzybami?
Odpisz
2 września 2018, 17:15
@polak922: Pochodzimy od zwierząt, ale nke jesteśmy jak one. Pochodzimy także od bakterii, ale nie znaczy to, że jesteśmy bakteriami.
Odpisz
2 września 2018, 17:28
@Pobozny: jesteśmy zwierzętami ale po prostu bardziej zmutowanymi i przystosowanymi
Odpisz
30 września 2018, 10:22
@Pobozny: Przypadkiem nie potępiacie teorii ewolucji? Szach mat katole.
Odpisz
30 września 2018, 23:44
@User555: nie
Odpisz
1 października 2018, 00:12
@User555: katole dzielą sie na kreacjonistow i tych którzy się z teorią ewolucji zgadzają
Odpisz
29 czerwca 2019, 14:37
@Pobozny: A jak ktoś nie ma żony? Szach-Mat.
Odpisz
30 czerwca 2019, 00:25
@Uskrzydlonyhusar: to samo
Odpisz
30 sierpnia 2018, 23:19
Odpisz
23 sierpnia 2018, 18:41
Po kij w ogóle stosowac sie do niektorych rzeczy zapisanych w biblii
Odpisz
23 sierpnia 2018, 19:08
Po kij w ogóle się stosować do Biblii
Odpisz
26 sierpnia 2018, 13:09
@WladcaDemonow: po co w ogóle wierzyc w cos co nie istnieje
Odpisz
26 sierpnia 2018, 21:09
Religia była wytłumaczeniem na to, co nauka nie mogła wyjaśnic setki bądź tysiące lat temu. A ludzie nadal wierzą w tą fikcyjną książkę.
Odpisz
26 sierpnia 2018, 23:03
@Lujis: Niby czemu fikcyjną,skoro jest w niej pełno proroctw,które się sprawdziły?
Odpisz
27 sierpnia 2018, 07:18
O gimboateista.
Okej, mogę zrozumieć fakt iż odrzucasz religię, ale to nie znaczy że możesz sobie od tak o ku*wa obrażać religię którą wyznaje 3/4 świata. Jesteś ateistą, nie wierzysz w Boga i tyle - nie masz nic więcej do gadania. Ja sam jestem ateistą.
Odpisz
27 sierpnia 2018, 11:26
@Hejter_: czy ja tu cos obrazilam?
Odpisz
27 sierpnia 2018, 22:45
@Hejter_: A można prosić o źródło informacji, że chrześcijaństwo wyznaje 75% ludzi na świecie?
Odpisz
27 sierpnia 2018, 23:07
@WladcaDemonow: chrześcijanie to najwyżej 30% (może się mylę)
Odpisz
27 sierpnia 2018, 23:09
@AurelionSol: Ja się nie pytam ilu jest ich na świecie, tylko pytam się JEGO na jakiej podstawie twierdzi, że to 75%.
Odpisz
27 sierpnia 2018, 23:11
@WladcaDemonow: wiem, ale chciałem podać jakiś fakt jakby ktoś miał wątpliwość. Też czekam aż da nam odpowiedź
Odpisz
Edytowano - 23 sierpnia 2018, 19:18
Dlatego je**ć "kościół" katolicki
Odpisz
23 sierpnia 2018, 19:21
*chrześcijan
chyba że jest jakiś odłam który na to pozwala
Odpisz
23 sierpnia 2018, 19:27
Ale to on pierwszy uznał to za grzech, a ja lubię hejtować przyczynę, nie skutek
Odpisz
23 sierpnia 2018, 19:30
ok rozumiem
Odpisz
26 sierpnia 2018, 18:16
Odpisz
26 sierpnia 2018, 18:27
Ale żeby tak cały kościół? Trochę trudno je**ć budynek
Odpisz
26 sierpnia 2018, 18:53
@lorax12: r34
Odpisz
26 sierpnia 2018, 19:18
:/
Wciąż... to nie takie proste
Odpisz
27 sierpnia 2018, 22:41
Jest jakiś odłam, który na to pozwala.
Odpisz
9 października 2018, 14:56
@WladcaDemonow: na je**nie kościoła?
Odpisz
10 października 2018, 00:28
@polak922: Na walenie konia.
Odpisz
23 sierpnia 2018, 19:27
Kościół: Stwórz grupe zasad która zabrania wielu złych rzeczy, ale ma też kilka nieco niedorzeczmych praw.
Gimbaza: Meh...
Kościół: Zabroń ciągać się za badziąga
Gimbaza: Koźciuł zły, jak tak moszna!!!
Odpisz
26 sierpnia 2018, 21:39
@pan_hejter: Gimboateiści w pigułce.
Odpisz
27 sierpnia 2018, 20:20
@pan_hejter: biblia: kamieniuj niewiernych
Wierzący: meh
Biblia: kochaj bliźniego swego
Wierzący: wow ta księgo jest taka mądra
Odpisz
27 sierpnia 2018, 20:22
@polak922: Wiesz wgl dlaczego jezus jest prorokiem? I dlaczego nowy testament jest ważniejszy od starego?
Odpisz
27 sierpnia 2018, 20:39
@pan_hejter: nie wiem, może mi powiesz?
Bo obojętnie co powiesz:
1.stary testament to nadal słowa nieomylnego boga
2. Bóg sam powiedział że nie przyszedł znieść praw
Więc zapi***alaj kamieniować gejów
Odpisz
Edytowano - 27 sierpnia 2018, 20:48
@polak922: Może Bóg nie jest idiotą i wie że dla różnych czasów potrzeba różnych zasad, i ludy pierwotne potrzebują bardziej surowego jego obrazu a już z rozwojem kultury pozwolił zejść swojemu synowi by tan przełożył im nieco łagodniejszą ich formę.
Odpisz
27 sierpnia 2018, 20:52
@pan_hejter: tylko MOŻE. Nie wiesz nic na pewno. Tylko to przypuszczasz
Odpisz
27 sierpnia 2018, 21:09
@AurelionSol: Bo jestem agnostykiem.
Odpisz
27 sierpnia 2018, 00:10
Jak ja kocham skrajność. 2 kompletnie bzdurne punkty widzenia i każdy chce przekonać innego że jest on właściwy. Tylko że tak trochę potem wychodzi z tego h*jnia i śmierć , ale i tak wszyscy umrzemy więc whatever - przynajmniej jest się z czego pośmiać.
Odpisz
26 sierpnia 2018, 21:29
Zauważyłem, że dla części osób na rękę jest lepiej walić konia niż postarać się zmienić wyjść na zewnątrz i próbować zarywać do lasek. Bo to ciężkie i trudne ale w końcu da efekty w postaci wielu dziewczyn.
Odpisz
26 sierpnia 2018, 18:19
Teoretycznie to w księdze rodzaju jest wzmianka o Onanie który został ukarany śmiercią przez Boga za marnowanie nasienia
Odpisz
26 sierpnia 2018, 18:34
@ghostarcher: Czyli dziewczyny mogą się masturbować?
Odpisz
26 sierpnia 2018, 18:45
@ghostarcher: O ile dobrze mi wiadomo,nie chodziło o marnowanie nasienia tylko o tym,że wbrew nakazowi ojca (prawo lewiratu) nie chciał wzbudzić swojemu zmarłemu bratu potomstwa (czyli spłodzić dzieci z jego żoną) bo te dzieci były by uznawane za dzieci jego zmarłego brata. "Na czym polegał grzech Onana? Nie został on potępiony za to, że współżył seksualnie dla przyjemności, ale za to, że próbował zachować wszystkie pozory zgodności z prawem lewiratu, podczas gdy nie chciał mieć potomstwa z daną kobietą. Gdyby odmówił wypełniania prawa lewiratu, dalszy członek rodziny mógłby wziąć tę kobietę pod opiekę. Tymczasem on oficjalnie chciał ukazać się w oczach ludzi jako ten, który spełnia wszystkie wymogi lewiratu, podczas gdy było to kłamstwo." Poza tym Onan nie walił konia tylko uprawiał stosunek przerywany
Odpisz
Edytowano - 26 sierpnia 2018, 18:45
@ghostarcher: W starym testamwncie jest też mowa o obrzezaniu, którego katolicy nie praktykują.
Odpisz
26 sierpnia 2018, 18:02
Dawno tak nie śmiechłem z mema
Odpisz