Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar BART3K222

26 sierpnia 2011, 13:36

e ???? dlaczego pisze windows explorer jak jest internet explorer a nie windows

Avatar McBlowi11

9 grudnia 2013, 16:05

@BART3K222: Bo to zupełnie inny program.

Avatar BART3K222

22 lipca 2011, 18:53

firefox najlepszy i Adobe flash player poniewaz:
1.firefox moja ulubiona przegladarka internetowa
2.Bez Adobe flash playera niedzialaly by gry na jeja
kto sie zgadzdza strzalka w gore =D

Avatar XdragoX

13 lipca 2012, 11:20

@BART3K222: ja sie zgadzam ale mam jedno ale firefox jest głupi ja mam google chrome i to jest lepsze google chrome prawie w ogóle się nie laguje(zacina) i ogółem jest lepszy kto tak sądzi stszałka w góre! :P

Avatar
Konto usunięte

30 września 2011, 22:03

ok

Avatar BART3K222

22 lipca 2011, 18:54

5/5 i do ulu

Avatar xvqMK00

22 kwietnia 2011, 20:41

pierwszy najlepszy :)

Avatar dave14wr

21 lutego 2011, 21:13

4.Dwa pierwsze są spoko,ale ten ostatni mi się nie podoba xDD.

Avatar PoGo007

14 grudnia 2010, 16:11

4

Avatar celios1

24 listopada 2010, 15:05

lol

Avatar puszek08

20 listopada 2010, 12:23

4/5

Avatar kroot

20 listopada 2010, 10:11

4\5

Avatar adi83493

18 listopada 2010, 21:18

2/5

Avatar DeaDe

18 listopada 2010, 20:07

5/5i do ulu

Avatar ForceArcher2

17 listopada 2010, 20:09

Zobaczmy jak pokażą need for speed dawno temu.Pewnie walka flasha z turbo dymomanem XD ale sam obrazek ceniony na 5/5 i ulu

Avatar SerScull

17 listopada 2010, 19:43

na ceglanego to on nie wygląda, a bajek nie oglądam

Avatar Pottermanka

17 listopada 2010, 08:51

Czyli Adobe Flash to jest ceglany Flash z Ligi Sprawiedliwych... xD

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Mama będzie zła

A co to za magiczne urządzenie?

A po co to komu?

Wuefista zrobił nam kartkówkę

Wzruszające

Przypadek?

Kolejny przedmiot do imitacji miecza świetlnego

Ktoś tu zapracował na podwyżkę

Musisz im wierzyć na słowo

Pyszności

Trzymaj fason

Przerażające wspomnienie...

Doczekaliśmy się

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka