Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar EpicGruby1337

10 października 2018, 00:22

Avatar Ginny1374

9 października 2018, 21:54

fake?

Avatar
papkin555

9 października 2018, 21:56

Avatar Pindorek

9 października 2018, 22:00

@Ginny1374: tak

Avatar leznis

9 października 2018, 22:02

@Ginny1374: serio ku*wa? XD

Avatar Reichtangle

9 października 2018, 22:07

@Ginny1374: Nie, to prawda. Wyciekły już zdjęcia z planu

Avatar Reichtangle

9 października 2018, 22:18

@Reichtangle: Wiemy też kto zagra Jaskra

Avatar Pindorek

9 października 2018, 22:21

@Reichtangle: haha

Avatar Pindorek

9 października 2018, 22:23

@Reichtangle: wrzuć to na poczekalnie ;)

Avatar leznis

9 października 2018, 22:25

@Pindorek: uwielbiam ML

Avatar Pindorek

9 października 2018, 22:37

@leznis: co to znaczy ML pytam bo nie wiem

Avatar
papkin555

9 października 2018, 22:41

@Pindorek: Miodowe Lata

Avatar Pindorek

9 października 2018, 22:48

okej dzięki

Avatar leznis

9 października 2018, 22:49

skrót raczej nie używany ale w tej rozmowie ma sens

Avatar EpicGruby1337

10 października 2018, 00:21

@Pindorek: eloo Igor Pozdro mordo powinienem iść spać bo jutro mamy zawody ale wole napisać Ci ten komentarz. Może dostanę swoją 1 strzałke w górę.

Avatar leznis

10 października 2018, 08:48

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Czarny humor hehe

Niestety

Już jest ciepło

Mogliby szybciej odpowiadać

Biorę cały zapas!

On chcę porzucić ludzką powłokę

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka

Już wiemy, kto zagra netflixowego Vesemira!.