Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar Michu220

22 października 2018, 09:44

nie jestem pewniej czy tylko 16 ton

Avatar Nelisska

22 kwietnia 2019, 23:01

@Michu220: może z ładunkiem

Avatar Zephyrzjutuba

16 października 2018, 20:51

Niech zgadnę.. Jakiś debil próbował..

Avatar
Konto usunięte

20 października 2018, 14:28

Avatar ruzwelt1

20 października 2018, 15:57

@Zephyrzjutuba: a patrzyłeś kiedyś w lustro ?

Avatar TheMJawesome

20 października 2018, 16:36

@ruzwelt1: no to żeś dowalił..

Avatar CreepPepNinja

20 października 2018, 19:31

@TheMJawesome: rzeczywiście

Avatar arenak1111

20 października 2018, 19:16

Plastikowych? Taki lewarek zazwyczaj ma metalowe kółka i nie uniósł by tira

Avatar xXkuba22Xx

20 października 2018, 18:50

?

Avatar benek10

20 października 2018, 16:51

ta jest do aut 2 lub max 3 tonowych

Avatar StudioDoge

20 października 2018, 16:26

Zależy z jaką prędkością lewarek staranuje ciężarówkę

Avatar Kacprrr

20 października 2018, 15:49

taka jest za słaba, ma pewnie ok 3-5 ton udźwigu. Do takich są ciut większe

ale ogólnie to ok

Avatar JejaPLGamer2

20 października 2018, 14:30

Ciezaruwa jak zawsz xD

Avatar Noteus

20 października 2018, 14:40

@JejaPLGamer2: Naucz się pisać

Avatar TheMJawesome

20 października 2018, 14:51

@Noteus: po samym nicku wiele można wywnioskować

Avatar gumstg

20 października 2018, 15:57

@JejaPLGamer2: Wez slownik bo gdyby to zobaczyla twoja naauczycielka od polskiego pewno by cie nie przepuscila do kolejnej klasy

Avatar MagicznySos

20 października 2018, 16:15

@gumstg: co

Avatar Zephyrzjutuba

6 listopada 2018, 01:03

@gumstg: U ciebie tak samo by było.

Avatar gumstg

6 listopada 2018, 01:07

@Zephyrzjutuba: to ze nie uzywam polskich znakow spowowdowane jest tym ze zanim ty wiedziales czym jest internet uzywalo sie czegos takiego jak IRC i tam nie bylo polskiej czcionki. Druga sprawa ze szybciej tak sie pisze. No i zostalo to jeszcze z czasow zanim wyszly smartfony z autokorekta gdzie w telefonach polskie znaki zabieraly polowe dostepnych znakow. A w tamtych czasach sms nie byly darmowe ale potrafily kosztowac po 30 groszy wiec sobie przelicz

Avatar Zephyrzjutuba

6 listopada 2018, 01:18

@gumstg: Nie jest to usprawiedliwienie całkowite, ale jestem w stanie zrozumieć, że ze starych czasów ktoś się przyzwyczaił do nieużywania polskich znaków. No nic, w takim razie miłej nocy? Albo dobranoc? No, coś w ten deseń ;)
P.S Bardzo, ale to bardzo trafne spostrzeżenie, że niewiedziałem co to internet. Szczerze? Nawet nie wiem czym jest IRC, ale dzięki Panu/Pani mam ochotę się dowiedzieć i zaraz to sprawdzę.

Avatar Prawilny_guziec

20 października 2018, 14:13

>Tato, nie podnoś znowu
>muszę synku, muszę...

Avatar Wormy

17 października 2018, 13:37

Nigdy sie ze sobą nie zmierzą bo są w innych grupach wagowych.

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Oby mnie nie dorwali

Legenda

Znasz kogoś, komu by się taka przydała?

Szczupak jest królem wód

Radzę uciekać

Przyćmiewam was moim intelektem

No chyba, że już go widziałeś

I cyk, zwolnienie na 3 miesiące

Tak będzie

O tym się mówi

Na razie to kot Slendermana

Idealna para nie ist...

Ej Filip, co tu jest napisane?

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka

Kto wygra?.
Jakiś mały lewarek na plastikowych kółkach
VS
Potężna 16-tonowa ciężarówka