To nie imię, to styl życia
Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
JEZUS PATRZY
Czy mogliby państwo dokonać anihilacji?
Poszedł, zrobił swoje i wyszedł
Szach, mat i wylatujesz
Czyli to oni...
Pinokio hack
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież2 grudnia 2018, 12:52
Jak Niemców uczą ocenzurowanej historii to się nie dziwię że nie załapali.
Odpisz
2 grudnia 2018, 12:55
@Wormy: A ty na ich miejscu chwaliłbyś się? Przyznaję, że większość cenzur jest po prostu głupia.
Odpisz
2 grudnia 2018, 13:07
@jakubdwo4: Trzeba się przyznać do błędów
Odpisz
2 grudnia 2018, 13:09
@jakubdwo4: Trzeba pamiętać o wszystkim: i tym haniebnym i tym chwalebnym
Odpisz
2 grudnia 2018, 13:21
@jakubdwo4: Rozumiem o co chodzi, ale można przedstawić fakty w prawdziwym świetle, bo szanujmy się-nikt normalny nie popiera nazistów
Odpisz
2 grudnia 2018, 13:37
@Mroczny_Pan: Tak powinno się robić, ale niestety zawsze łatwiej jest wszystko zamieść pod dywan i zapomnieć, że takie rzeczy miały miejsce
Odpisz
2 grudnia 2018, 14:46
@jakubdwo4: ta
Odpisz
4 grudnia 2018, 16:09
najlepsze jest to że Polacy wytykają Niemcom, a sami w szkołach się nie uczymy o ciemnych kartach naszej historii i wolimy to pomijać...
Odpisz
4 grudnia 2018, 16:13
@xXkuba22Xx: Mamy Wilno, mamy zdrajców, mamy Cieszyn, mamy zdradę ryską. Czego dużego brakuje? Poza tym nawet nie porównuj zbrodni polskich do niemieckich.
Odpisz
Edytowano - 4 grudnia 2018, 16:20
oczywiście, to inna skala. Ale Polacy też mają swoje za uszami. Zamachy w Berlinie, Akcja Wisła, obóz w Berezie Kartuskiej, odwet w czasie rzezi wołyńskiej. Nie chodzi o to żeby porównywać kto jest gorszy, a kto lepszy, bo to by było nie na miejscu, zło to zło. Chodzi tylko o to żeby nie ukrywać prawdy i nie cenzurować historii tak jak to było wcześniej zauważone... Jednak jasne jest to że polskie grzeszki nie mogą równać się niemieckim zbrodniom...
Odpisz
4 grudnia 2018, 16:23
@xXkuba22Xx: Zamachy w Berlinie były dywersją polityczną, akcja Wisła nie była zbrodnią (nie pochwalam jej, uważam, że była bardzo zła, ale to nie zbrodnia), Bereza Kartuska jest powszechnie znana, Wołyń to były małe akcje odwetowe i o nich też się mówi.
Odpisz
4 grudnia 2018, 16:38
czyli twoim zdaniem walka z wrogiem usprawiedliwia zamachy terrorystyczne? zabijanie cywili? to byli zwykli ludzie, którzy nikomu nie zawinili, a zamachy te można porównać do zamachów dzisiejszych ekstremistów Islamskich, albo prędzej Czeczenów. Łącznie Polacy zabili tam kilkaset osób. A to czy akcja Wisła była zbrodnią czy nie, to zostawny to subiektywnej opini, lecz myślę że w świetle dzisiejszego prawa mogła by zostać uznana za zbrodnię. Odwetu na Wołyniu także nie można lekceważyć. To też byli cywile. Aha i jeszcze kilka pogromów Żydów w czasie 2 wojny światowej.
Odpisz
4 grudnia 2018, 16:39
@xXkuba22Xx: O tym wszystkim (może za wyjątkiem zamachów w Berlinie) uczymy się jednak w szkole
Odpisz
4 grudnia 2018, 17:38
@xXkuba22Xx: Może to przez nauczyciela, który nawet za PRL niczego nie ukrywał (btw nie wiem jakim cudem go nie złapali), ale ja od wczesnej podstawówki miałem co rozdział minimum jedną lekcję poświęconą zbrodniom i błędów Polski w omawianym okresie.
Odpisz
4 grudnia 2018, 17:55
mój nauczyciel od historii te czasem dodaje coś od siebie, nawet jeśli nie ma tego w podręczniku... Nie można żyć w przekonaniu, że jesteśmy jakimś nieskazitelnym narodem i cenzurować historii.
Odpisz
4 grudnia 2018, 17:57
Nie, nie powiedziałbym, w podstawie programowej jest chyba tylko o pogramach żydów wzmianka. Od nauczyciela zależy co jeszcze powie. A zamachy w berlinie to moim zdaniem, z tych wszystkich wymienionych rzeczy chyba największa skaza... To po prostu byli zwykli terroryści. Może i robili to w dobrym celu, ale to nie zmienia faktu że czynili straszne zło...
Odpisz
Edytowano - 4 grudnia 2018, 17:58
@xXkuba22Xx: Oczywiście, ale oprócz akcji berlińskich myśmy mieli to wszystko w szkolę, więc nie wiem o co chodzi
Odpisz
4 grudnia 2018, 18:14
no to miałeś dobrego nauczyciela. A tu mi chodzi o hipokryzję Polaków, którzy czepiają się Niemców, że nie wiedzą co naziści zrobili w czasie drugiej wojny światowej, a sami swojej historii dobrze nie znają. Poza tym w Polce też można zauważyć często takie dążenie do wybielania historii Polski i kreowania jej na nieskazitelną.
Odpisz
4 grudnia 2018, 17:24
Jeśli każde pozdrowienie z użyciem wyciągniętej ręki jest oznaką nazizmu, to mam dla was złą wiadomość.
Odpisz
4 grudnia 2018, 11:02
ludzie w tym mieście to wola mieć zamiast serc metki
Odpisz
2 grudnia 2018, 14:51
Lewą ręką się nie liczy, jak to mówił mój klasowy ziomek w NoNutNovember
Odpisz
2 grudnia 2018, 16:52
@PolskiKacper123: czyli jednak wygrałem?
Odpisz