Nie dorasta nawet do pięt
Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Jedyna możliwość
Znajdziesz?
Przypadek?
Ewentualnie mechaniczny indyk do ubijania indyków (terminator + indyk)
Kiedy nauczyciel w szkole mówi, że dostaniesz uwagę
Flaga i herb kurierów
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież17 stycznia 2019, 20:48
feminizm to wymysl szatana :/ znajcie swoje miejsce...
Odpisz
17 lutego 2019, 14:50
@frefux: Bóg to wymysł ludzi
Odpisz
14 stycznia 2019, 15:55
Feminizm w XXI wieku to nie feminizm to nienawiść do mężczyzn
Odpisz
14 stycznia 2019, 15:56
@Mejzurian: Cóż, jakby Ci to... Nie?
Odpisz
14 stycznia 2019, 15:59
@um_ok: Być może jest to przesada, jednak w dużym stopniu na tym polega
Odpisz
14 stycznia 2019, 16:00
@Mejzurian: Feminizm w XXI to szukanie i zwalczanie problemów tam, gdzie ich nie ma.
Odpisz
Edytowano - 14 stycznia 2019, 16:02
@Mejzurian: Sądzę że nie tylko do mężczyzn. Pomijając jakim ściekiem informacyjnym jest Feminist Frequency nadal staram się zrozumieć dlaczego niby w 2015 Anita Sarkeesian miała pretensje o to, że w Falloucie 4 grywalna postać kobieca jest tylko opcjonalna (?). Ja dobrze rozumiem, że takich ścierw intelektualnych nie można zrównywać z feminizmem, a raczej z feminazizmem, lecz po prostu irytuje mnie to, jak te byty, bo ludźmi tego nie nazwę, próbują udawać, że walczą o równość płci, pomoc innym, czynienie świata lepszym, pitu pitu, ch*ju móju.
Odpisz
14 stycznia 2019, 16:07
Nie??? Kobiety wciąż są dyskryminowane, być może nie prawnie, ale społecznie.
Mężczyźni także i mi, jako feministce, bardzo się to nie podoba.
Odpisz
Edytowano - 14 stycznia 2019, 16:12
@um_ok: W jaki sposób społecznie dyskryminowane? Że jak widzą kobietę za kierownicą to faceci od razu dostają wścieklizny czy coś. Sprecyzuj lepiej o co ci chodzi
Odpisz
14 stycznia 2019, 16:15
@um_ok: Podaj mi przykład dyskryminacji społecznej u kobiet
Odpisz
14 stycznia 2019, 16:17
@um_ok: Wiesz że każdy jest dyskryminowany? każdy w jakimś stopniu i tego nie zmienisz ponieważ to mentalność i natura ludzka.
Odpisz
14 stycznia 2019, 16:24
@um_ok: + feminizm jest dobry, ale w takim stopniu by być równym. A nie obecnym feminazizmem gdzie każda kobieta jest panią a facet jej niewolnikiem i zabawką
Odpisz
14 stycznia 2019, 17:24
@um_ok: Mężczyźni w takim razie są dyskryminowani przez naturę, więcej śmierci, samobójstw, nieszczęśliwych wypadków. Nie wiem dlaczego pragniesz zmiany jeżeli już dawno nie jest potrzebna
Odpisz
14 stycznia 2019, 17:32
@Mroczny_Pan: Kuzwa napisałam jak byk, że mężczyźni także są dyskryminowani. Może to będzie dla ciebie szok, ale dokładnie przez to samo co kobiety - przez stereotypy i ramy społeczne. Wiesz dlaczego jest tak wielki odsetek samobójstw wśród mężczyzn?? A no dlatego, że stereotypowo mężczyźnie NIE WYPADA okazywać emocji, bo emocje to domena kobiet. Dusząc wszystko w sobie daleko nie zajdziesz.
To samo w kwestii wypadków; to dziewczynki są wychowywane na te bardziej "odpowiedzialne".
Zmiany są potrzebne i nikt nie zdoła mnie przekonać, że jest inaczej bo im dłużej żyje tym bardziej to widzę.
Odpisz
14 stycznia 2019, 17:39
@wolfe: Nie porównuj "feminazizmu" do feminizmu, ponieważ feministki nie są jednolitą grupą społeczną. Ba, nie ma nawet jednej szkoły feminizmu. To działa dokładnie tak samo jak z podziałem polityczny. Większość feministek (i feministów, szok!!) nie traktuje mężczyzn jak zabawek, a jako osobną istotę ludzką równą kobiecie we wszystkim :)
Odpisz
14 stycznia 2019, 17:50
@Mejzurian: Niektórzy? Owszem.
Dodatkowo podważanie kompetencji, tylko ze względu na płeć, sprowadzanie wartości kobiety tylko do wyglądu, mansplaining, implikowanie że to wina kobiety, że została molestowana lub zgw*łcona (co ogólnie jest dla mnie szokiem), wciskanie dziewczynek (a także chłopców) w pewne ramy społeczne. I to dopiero wierzcholek góry lodowej, bo jeśli się rozejrzyjsz to zobaczysz masę zachowań mających na celu dyskryminacji jednej lub drugiej płci.
Odpisz
14 stycznia 2019, 17:51
@ToFFeXPL: Spójrz komentarz wyżej^^
Odpisz
14 stycznia 2019, 18:15
@um_ok: mansplaining nie istnieje po pierwsze. Po drugie, nikt nie obwinia kobiet za gw****! Po trzecie, jakby każdy mężczyzna by nagle wyszedł beczeć jak mu źle, to by świat upadł, bo przestałby działać przemysł ciężki, kopalnie i inne
Odpisz
Edytowano - 14 stycznia 2019, 18:23
@Mroczny_Pan: Tak, a przypuszczasz, że mansplaining nie istnieje bo...? Nigdy go nie doświadczyłeś? Ciekawe dlaczego???
Z marszu mogę ci wysłać masę screenów, gdzie piszą że to właśnie ubior lub zachowanie kobiety doprowadziło do tragedii.
A tego trzeciego nie umiem skomentować, bo xDDD
no popisales się, ale na pewno nie inteligencją.
Odpisz
14 stycznia 2019, 19:09
@Mejzurian: a paula josepha watsona ogladasz
Odpisz
14 stycznia 2019, 19:31
@um_ok: pokaż mi ile kobiet pracuje w kopalniach, hutach i podobnych. Tak, mansplaining mnie nie dotknął, bo nie do końca istnieje. Podważanie inteligencji rozmówcy w ramie argumentu, nie podwyższa mocy twoich argumentów, a nawet pokazuje jak podchodzisz do tematu :/
Odpisz
Edytowano - 14 stycznia 2019, 19:40
@Mroczny_Pan: Przepraszam, ale co ma praca w kopalni, hucie do gw***** lub mansplainingu???
Jest kilka kobiet pracujących w kopalniach, ale wciąż jest ich niewiele ponieważ zakaz pracownia kobiet na grubie został zdjęty dopiero 2k12 jeśli się nie mylę. No i bardzo często panie są niemile widziane pod ziemią :D
Okej, to może zdradzę ci tajemnice dlaczego mansplaining cie nie dotknął, no chyba nie do końca wiesz co to jest.
Jesteś mężczyzną!!! To oznacza, że inni mężczyźni nie będą traktować cię z lekceważeniem gdy temat zejdzie na "męskie" (chociaż nie uważam że takie istnieją) hobby lub tematy! Sama mansplainingu doświadczyłam i to nie raz!!!
Do tematu podchodzę cholernie poważnie, ponieważ bezpośrednio dotyczy mnie. To ty spłycasz problemy XXI wieku, porównując poważny problem odsetku samobójstw wśród mężczyzn do "płakania i upadania gospodarek" co jest gówno argumentem.
Odpisz
14 stycznia 2019, 19:49
@um_ok: no, problem jest w państwach islamskich, ale tam nie ma feministek :~~~~D
Odpisz
14 stycznia 2019, 20:03
@Mroczny_Pan: Gówno wiesz i masz jeszcze czelność dyskutować na ten temat.
Okej, oświecę cię. Po raz kolejny, bo chyba jedynie tobie brakuje argumentów.
Feministki w krajach islamskich są i jak najbardziej działają. Tylko, wyobraź sobie, że tam kultura, świadomość i mentalność bardzo różni się od tej europejskiej!
Kobiety są zależne od mężczyzn, często są przez niego utrzymywane etc. My nie mamy pojęcia jak się tam żyje; ale tamtejsze działaczki wiedzą i wolno drązą skałę.
Odpisz
14 stycznia 2019, 20:07
@um_ok: Znowu argument ad hominem :/
Czyli w praktyce feministki dzisiejsze nic nie robią i mówią o nie stworzonych rzeczach, bo jedyna równość którą da się osiągnąć, czyli prawna została osiągnięta :/
Odpisz
Edytowano - 14 stycznia 2019, 20:07
@Mroczny_Pan: problem z rasizmem wobec bialych jest glownie w poludniowej afryce, a jakos ruchow typu "its okay to be white" tam nie ma, za to grozic muzulmance wybranej na pozycje polityczna w australii juz latwo :)))))))
a akurat to nie bylo zadne ad hominem bo podala ci argumenty
Odpisz
Edytowano - 14 stycznia 2019, 20:11
@Mroczny_Pan: XDD
czy ty w ogóle czytasz co ja napisałam???
mogę ci wymienić działaczki feminostyczne w karajach arabskich, easy.
Odpisz
Edytowano - 14 stycznia 2019, 20:27
@Mroczny_Pan: Feministki jak najbardziej funkcjonują w krajach muzułmańskich i aktywnie tam działają. Nie pisz proszę na tematy, o których za dużo nie wiesz, bo wprowadzasz ludzi w błąd.
Aczkolwiek szanuję za wytykanie ad hominem, bo rzeczywiście nie powinno się tak robić w dyskusji.
Odpisz
15 stycznia 2019, 02:13
@um_ok:
Odpisz
15 stycznia 2019, 07:39
>gdy nie masz argumentów
Odpisz
Edytowano - 15 stycznia 2019, 10:56
@um_ok: Po przeczytaniu twoich "argumentów" to mi się już nie chce pisać znowu.Podobnie jak było z Eryczką.
Odpisz
15 stycznia 2019, 11:42
EHHHHHHHH
Odpisz
17 stycznia 2019, 20:04
wy serio czytacie tylko pierwsze 2 slowa komentarzy cnie
Odpisz
17 stycznia 2019, 20:44
@um_ok: Przekroczono godzinny limit negatywnych opinii pod jednym memem
Odpisz
17 stycznia 2019, 20:46
@XxkillerxX: aha po co mi to piszesz? xD
jakbym nie widziała, że jejaki maja iq 50
Odpisz
17 stycznia 2019, 21:23
@um_ok: Więc masz 50 iq.
Odpisz
17 stycznia 2019, 21:34
ale to nie ja mówię że nie istnieje coś takiego jak mansplaining
Odpisz
17 stycznia 2019, 21:35
@um_ok: no, i masz 50 iq
Odpisz
17 stycznia 2019, 21:37
@Mroczny_Pan: Widzę, że poziom dyskusji coraz wyższy xd
Odpisz
17 stycznia 2019, 21:38
@Nanook: Myślę, że wypływa to zarówno od jednej jak i drugiej strony!
Odpisz
17 stycznia 2019, 21:40
A ja się jak najbardziej zgadzam. Zastanawia mnie cel wzajemnego obrażania się, naprawdę nie można normalnie dyskutować?
Odpisz
17 stycznia 2019, 21:44
@Nanook: już dyskusji nie ma, bo użytkowniczka "um_ok" powtarza ciągle "mAnSpLaInInG"
Odpisz
Edytowano - 17 stycznia 2019, 21:46
@um_ok: Powiem Ci, że kobiety powinny się cieszyć tym co mają, bo kiedyś by cie spalili za to, że umiesz czytać. Albo mężczyźni totalnie dominowali nad kobietami, nie miały wstępu na obrady etc. Dziś macie prawa wyborcze, edukacje, możecie dyskutować na różne tematy, a wam coś ku*wa nie pasuje. A weź idź feministkuj przed lustrem.
Edit: A wiesz czemu w ogóle kobiety zawsze stały z tyłu? Bo rządy mężczyzn były bardziej opłacalne.
Odpisz
17 stycznia 2019, 21:47
@Nanook: tu bliżej shitromu niż dyskusji :v
Odpisz
17 stycznia 2019, 21:47
@Mroczny_Pan: A ty ją obrażasz mówiąc, że ma 50 iq. Sam mówiłeś, że ad hominem nie jest fajne, więc dlaczego teraz ją obrażasz? Bo ona kogoś obraziła? To bądź od niej lepszy. A zresztą ch*j mi tam, rób co chcesz. Nie będę ci prawił moralitetów.
Odpisz
17 stycznia 2019, 21:48
@Ameron: W sumie rzeczywiście. Jak ktoś mnie kiedyś spyta jak wygląda shitstorm to go tu odeśle :v
Odpisz
17 stycznia 2019, 21:58
@Nanook: Akurat ona sama napisała, że ma 50 iq
Odpisz
17 stycznia 2019, 22:01
@um_ok: we tam idź do kuchni sprawdzić czy tam cię nie ma XD
Odpisz
17 stycznia 2019, 22:15
@KappoleonBonaparte: Okej, ale mamy XXI wiek. Może skuszę się na porównanie; też nie zmieniasz telefonu na nowy model, bo przecież na starym możesz dzwonić? A kiedyś w ogóle telefonów nie było, więc te smartfony to niepotrzebny wymyśł?
Odpisz
17 stycznia 2019, 22:16
@Ameron: w sumie trochę tak lmao
Odpisz
Edytowano - 17 stycznia 2019, 22:27
@um_ok: Tylko widzisz kobieta nie jest nowym wynalazkiem.
Jakby nie wynaleziono nowych to miałbym ten sam. Nowej kobiety nie wynaleziono więc kobieta dalej pozostaje kovietą.
Odpisz
17 stycznia 2019, 22:30
@KappoleonBonaparte: Ale ja nie mam na myśli kobiety, tylko jej sytuację. Bardzo się cieszę, że mam prawo głosu etc.
Ale wciąż sporo nam brakuje do równości. I nie mówię tu tylko o równości dla kobiet, ale także dla mężczyzn.
Odpisz
17 stycznia 2019, 22:36
@um_ok: powiedz jakiej równości
Odpisz
17 stycznia 2019, 22:55
@Mroczny_Pan: Mówiłam. Sprawdź kilka komentarzy wyżej.
Odpisz
17 stycznia 2019, 22:57
@um_ok: Natura zawsze faworyzowała silniejszych, a kobieta zazwyczaj jest słabsza od mężczyzn. Mężczyźni rządzili i był porządek. W islamie ciągle rządzą mężczyźni i mają porządek. W Europie mamy tak, że obie strony mają głos i mamy totalny rozpie**ol. Według mnie kobieta może sobie robić co chce, ale lepiej żeby nie mieszkała się w politykę, bo jak mówiłem tak było od zawsze i był porządek.
Odpisz
17 stycznia 2019, 22:59
@KappoleonBonaparte: Dziękuję za upewnienie mnie, że feminizm jest niezwykle potrzebny.
Odpisz
17 stycznia 2019, 23:08
@XxkillerxX: Identycznie
Odpisz
Edytowano - 17 stycznia 2019, 23:10
@Nanook: kolego jakbyś nie umiał czytać to sama napisała że jejaki mają po 50 IQ a jakby sama nie była jejakiem to bu chyba nie siedziała na tej stronie. Nie wyrywaj pojedynczych słów z z całej dyskusji
Odpisz
17 stycznia 2019, 23:14
@Kosmolot9004: ok kolego
Odpisz
17 stycznia 2019, 23:14
@um_ok: W jaki sposób niby cie upewniłem. To raczej powinno ci udowodnić jak bardzo feminizm jest zepsuty.
Odpisz
17 stycznia 2019, 23:20
@um_ok: jedyna równość do osiągnięcia jest równością prawną, ingerowanie w poglądy i wymowę jest dość totalitarne
Odpisz
17 stycznia 2019, 23:24
@KappoleonBonaparte: A udawania coś całkowicie przeciwnego.
Odpisz
17 stycznia 2019, 23:25
@Mroczny_Pan: No tylko że nie. No ale ja już napisałam co o tym sądzę, co ty z tym zrobisz to już nie moja sprawa.
Sorka za wszystkie ataki personalne btw
Odpisz
17 stycznia 2019, 23:39
@um_ok: Więc twierdzisz, że kobiety powinny we wszystko ingerować tylko po to żeby było, że jest równo kosztem prowadzenia normalnej polityki. Brawo
Odpisz
17 stycznia 2019, 23:40
@um_ok: nie ma sprawy, też przepraszam za niektóre ;)
Odpisz
17 stycznia 2019, 23:44
@KappoleonBonaparte: Dlaczego insynuujesz, że kobieta nie umie prowadzić normalnej polityki? Przecież predyspozycje do tego nie zależą od płci, a od charakteru i osobowości. A także charyzmy.
Przecież nie mówimy o wpychaniu niewykształconych pod tym kątem kobiet (chociaż mężczyzn też) na najważniejsze posady w państwie.
Odpisz
Edytowano - 17 stycznia 2019, 23:55
@um_ok: Chodzi o to żeby ludzie nie byli wybierani z uwagi na płeć a czasami tak jest kosztem normalnej polityki
Odpisz
17 stycznia 2019, 23:57
@um_ok: ahh. Drzewiej to było. Mężczyźni rządzili i był spokój. Moim zdaniem to mężczyźni są lepsi w polityce np. dlaczego było tak wielu królów? Kiedyś to kobiety nie miały praw i innych rzeczy i było im dobrze xd. Ale coś nagle wam strzeliło do pustych łbów, żeby walczyć o to co już dawno miałyście. Feministki perdzielone się naczytały jakiś artykułów czy innych bzdet od feminazistek, jak one są dyskryminowane i w ogóle jak jest im źle na tym świcie zdominowanym przez mężczyzn . Już nie wiem do jest gorsze. Młode feministki czy antyszczepionkowcy.
Odpisz
17 stycznia 2019, 23:59
@LertonMerton: monarchia jest słabym systemem
Odpisz
18 stycznia 2019, 00:02
@Mroczny_Pan: uja tam pan wiesz. Każdy ma swoje zdanie
Odpisz
18 stycznia 2019, 00:04
@LertonMerton: Nie jestem pewna czy to ironia, czy mówisz to całkiem na poważnie.
Odpisz
18 stycznia 2019, 00:04
@LertonMerton: a co do feministek-pierwsza fala była spoko, bo daławała powoli równość prawną która się należy kobietom za to że są ludźmi, późniejsze były stopniowo gorsze
Odpisz
18 stycznia 2019, 00:06
@XxkillerxX: Oczywiście, z tym się zgadzam. I również nie lubię gdy niekompetentni ludzie są wybierani na ważne stanowiska. Ale nie uważam by ta kompetentność w jakikolwiek sposób zależała od płci.
Odpisz
18 stycznia 2019, 00:08
@um_ok: Wyjaśnij w takim razie jakim cudem kiedyś za panowania mężczyzn był spokój, a teraz mamy totalny rozpie**ol. Przypominam, że kobiety teraz siedzą w polityce.
Odpisz
18 stycznia 2019, 00:12
@KappoleonBonaparte: Praktycznej nigdy nie było spokoju. Jednak jeśli tak stawiasz sprawę, to zapewnie dlatego, że społeczeństwo jest o wiele bardziej świadome i nie boi się naciskać na polityków. Dochodzi do tego globalizacja, gdzie wszelkie pozytywne i negatywne wiadomości dochodzą do nas szybciej.
Zresztą pragnę przypomnieć, że za największych wojen to mężczyźni byli u władzy. I to oni do nich doprowadzili.
Nie demonizuje tutaj oczywiście mężczyzn, ale chcę się posłużyć takim "odbiciem lustrzanym".
Odpisz
18 stycznia 2019, 00:13
@Mroczny_Pan: Dobry wieczór, wiele razy słyszałem o tzw. ,,mansplaningu". Czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć co to dokładnie znaczy? xd
Odpisz
Edytowano - 18 stycznia 2019, 00:15
@um_ok: Wojny były , są i będą i to nie ma żadnej zależności z płcią jak ktoś jest żądny krwi to ją dostanie
Odpisz
18 stycznia 2019, 00:17
@um_ok: OK, ale co z tego, że były wojny. Władza była władzą niepodważalną, pilnowano porządku, a patrz na taką Merkel albo Kopacz. Wojen nie ma dlatego, że potem starano się poszerzyć strefy wpływów, a jak już to zrobiono to robiono cokolwiek, aby tak zostało. Dodatkowo np. Podczas 2 wś do pokoju chcieli doprowadzić mężczyźni. Oczywiscie mówię o przywódcach krajów. Pokój narastał z czasem, a nie dlatego, że kobiety przyszły xD
Odpisz
18 stycznia 2019, 00:17
@XxkillerxX: To miałam na myśli mówiąc, że nie demonizuje mężczyzn^^
To był jedynie przykład.
Odpisz
18 stycznia 2019, 00:21
@KappoleonBonaparte: Zastanówmy się dlaczego to mężczyźni doprowadzili do pokoju. Bo kobietom niezbyt wypadało zajmować się polityką?
Władza ciągle jest władzą, zmienił się jedynie ustrój i może tutaj dostrzegasz problem; obywatele mogą mniej więcej kierować tym w którą stronę polityka państwa pójdzie. A Merkel jest akurat kiepskim przykładem, bo ona jest akurat bardzo dobrym politykiem^^
Odpisz
18 stycznia 2019, 00:21
@XxkillerxX: Ktoś mi odpowie na moje powyższe pytanie?
Odpisz
18 stycznia 2019, 00:24
@um_ok: TFU. Zacznijmy od tego, że dzisiaj ciężko o jakiegokolwiek dobrego polityka, a Merkel do nich nie należy. Ustrój jest wszędzie zepsuty. Demokracja - dwóch meneli mają większy głos od jednego profesora na uczelni. W całej władzy dzisiejszych państw jest w pi**u absurdów.
Odpisz
18 stycznia 2019, 00:25
@sans_skeleton: Tak gdy mężczyzna wyjaśnia coś kobiecie coś co ona dobrze wie/zna i ją ignoruje
Odpisz
18 stycznia 2019, 00:27
@KappoleonBonaparte: Praktycznie Merkel dość mocno wybiła Niemcy na scenie międzynarodowej.
I każdy może mieć takie zdanie jakie chce odnośniki każdego ustroju. Ale do jego działania (bądź też nie) płeć nie ma znaczenia.
Odpisz
18 stycznia 2019, 00:29
@um_ok: wybiła i zalała europe ciapatymi część imigrantów pracuje ale większość jedzie na zasiłkach
Odpisz
18 stycznia 2019, 00:39
@um_ok: To co napisał koleś wyżej. Veri Gut job makrela.
Odpisz
18 stycznia 2019, 00:43
@KappoleonBonaparte: Nie wspominając o "wzbogacaniu nas kulturowo" wjeżdżając ciężarówkami w tłum , biegając ulicami z nożem itp
Odpisz
18 stycznia 2019, 00:53
@um_ok: Ch** ku*wa feministki BYŁY dobre teraz są nie potrzebne 😎😎😎
Odpisz
18 stycznia 2019, 01:10
@NyanKun: Przynajmniej nie w Polsce
Odpisz
18 stycznia 2019, 01:16
@um_ok:
>bądź femimistką
>uważaj,że kobieta która wpuściła horde muzułmanów którzy gw**cą inne kobiety,itp. Jest dobrym politykiem
Odpisz
18 stycznia 2019, 02:46
Jak najbardziej
Odpisz
18 stycznia 2019, 08:59
@Nanook: :)
Odpisz
18 stycznia 2019, 10:38
@um_ok: chyba tylko ja cię w tej dyskusji popieram
Odpisz
18 stycznia 2019, 11:15
Dziękuję za to. Nie chcąc już nikogo wyzywać, lub podważać kompetencji powiem jedynie tyle, że niektórzy widzą świat bardzo prosto i czarno-biało.
Odpisz
Edytowano - 18 stycznia 2019, 11:21
@XxkillerxX: Cóż, w Niemczech nie jest tak źle jak mówią w telewizji. We Francji, Włoszech i WB tak samo. A ona właściwie jest jednym z najbardziej wpływowych polityków z kraju z najlepszą gospodarką w Europie. I ona przyczyniła się do tego dość mocno. Owszem, być może otrzymała porządne podwaliny od Kohla, ale sama też wiele zrobiła dla Niemiec.
Odpisz
18 stycznia 2019, 11:25
@um_ok: Jakbyś chciała wiedzieć Niemcy już mieli bardzo dobrą gospodarkę jak przejeła urząd więc to nie jej zasługa
Odpisz
18 stycznia 2019, 11:38
@XxkillerxX: To także napisałam. Ale jednak utrzymała tendencje wzrostową.
Odpisz
18 stycznia 2019, 11:59
@um_ok: Edytowano - dzisiaj, 11:21 przed edycją nie było tego fragmentu
Odpisz
18 stycznia 2019, 12:04
@XxkillerxX: Często edytuje komentarze by coś dodać.
Odpisz
18 stycznia 2019, 12:06
@um_ok: ja edytuje bo często popełniam błędy ortograficzne
Odpisz
18 stycznia 2019, 12:16
@XxkillerxX: Gitarka
Odpisz
21 stycznia 2019, 04:13
@um_ok: Dyskusja się trochę skończyła ale muszę powiedzieć że kolega powyżej ma rację:mansplaining nie istnieje a wiesz dlaczego? Bo jak ktoś coś nie wie to sie mu to tłumaczy i to jest tak samo z mężczyznami i kobietami, jak można komuś coś wytłumaczyć ze złości? No nie można bo nikt do ciebie nigdy losowo nie podejdzie i nie powie ci jak działa suszarka, tylko jak ktoś coś nie wie to mu się to tłumaczy nieważne czy jest kobietą czy meżczyzną :)
Odpisz
21 stycznia 2019, 07:12
@PytonWiedzy: Kur
Mansplaining to właśnie to co kobieta wie, ale tłumaczenie jej tego tak czy siak. Niezależnie od jej deklaracji odnośnie wiedzy.
Odpisz
21 stycznia 2019, 10:28
@um_ok: #Poprawnośćpolityczna
Odpisz
22 stycznia 2019, 15:10
@um_ok: i według feministek to jest seksistowskie? XD
Odpisz
Edytowano - 22 stycznia 2019, 16:19
@PytonWiedzy: Ok wyobraź sobie, że lubisz gotować, to twoja pasja. Wiele przepisów znasz na pamięć.
Pewnego dnia wbijasz do kuchni i zaczynasz sb cośtam robić. A za tobą wchodzi jakas randomowa babka i zaczyna podwazac wszystko co robisz. Próbujesz dodać sól, ona mówi ze źle i ona ci pokaże. I tak ze wszystkim. Dosłownie wyklucza cie z tego gotowania tylko dlatego ze jestem facetem.
Odpisz
22 stycznia 2019, 16:26
@um_ok: to masz na to wywalone ;)
Odpisz
22 stycznia 2019, 16:34
@Mroczny_Pan: Jak lubisz. Jednak większość kobiet nie lubi gdy nie dopuszcza się ich do głosu tylko dlatego, że "to nie są babskie rzeczy".
Odpisz
22 stycznia 2019, 16:38
@um_ok: nie musisz nikogo słuchać, i nikt nie może komuś zakazać coś sądzić
Odpisz
22 stycznia 2019, 16:42
@um_ok: a kto oprócz tej osoby każe ci jej słuchać
Odpisz
22 stycznia 2019, 16:50
@PytonWiedzy: Ja już nie wiem jak to inaczej wytłumaczyć xD
Poszukajcie sobie jak to wygląda w prawdziwym życiu.
Odpisz
22 stycznia 2019, 16:55
@um_ok: niczego, oprócz prawa nie musisz się słuchać, jak ktoś ci zakazuje coś robić, to dlaczego nie masz na niego wywalone? Nie lepiej pilnować siebie a nie dawać zakazy?
Odpisz
Edytowano - 22 stycznia 2019, 17:24
@Mroczny_Pan: Oh, jak traktują mnie jak dziecko to po prostu nie słucham!!! Dziękuję, naprawiliscie świat!
Feminizm zniszczony przez dwóch nastolatków!
Odpisz
22 stycznia 2019, 17:40
@um_ok: daj mi lepsze rozwiązanie problemu
Odpisz
22 stycznia 2019, 18:12
@Mroczny_Pan: Hmmm przestać traktować kobiety jak nieznające się na niczym istoty?? Podchodzić do nich jako do równego w dyskusji partnera???
Zanim mi powiesz, że tak już jest... Nie, nie jest.
Odpisz
22 stycznia 2019, 18:14
@um_ok: Jak to sprawić? Czy nie łatwiej jest nie słuchać debili?
Odpisz
22 stycznia 2019, 18:54
@Mroczny_Pan: Jezu, nie mam ochoty kopać się z koniem. Wejdź sobie w ten filmik i poczytaj komentarze. Poszukaj przykłady tego wałkowanego mansplainingu w internecie.
Bo to nie działa na zasadzie "słuchać lub nie słuchać".
Odpisz
22 stycznia 2019, 19:01
@um_ok: Czyli kobieta potrzebuje protekcji przed opinią randoma? (ps, nie wiem jaki kawałek o mansplainingu mam znaleźć, bo jesyem przekonany, że sam problem nie istnieje)
Odpisz
Edytowano - 22 stycznia 2019, 19:08
@Mroczny_Pan: Żadnej protekcji nie potrzebuję xD Nawet nie wiem skąd taki wniosek. Po prostu mam dosyć tłumaczenia tego samego non stop, ponieważ każdy mój argument jest zbywany przez znawców problemów z jakimi borykają się kobiety jakimi zapewne jesteście.
To ma nawet swoją nazwę - mansplaining ;)
Co do wyszukania czegokolwiek na ten temat w internecie wystarczy wpisać właśnie to słowo w google. I wyskoczy ci każda informacja!!!
Odpisz
15 stycznia 2019, 00:01
Feministki XXI WIEKU dzielą się na te normalne co naprawde walczą o równość obu płci
normalne laski takie no
I na takie co kłócą się z Korwinem i próbują na siłę pokazać jakie to one niezależne
takie brzydkie i średnio normalne laski
Odpisz
17 stycznia 2019, 21:32
@awazan: ale równość prawna została osiągnięta :/
Odpisz
18 stycznia 2019, 01:28
@Mroczny_Pan: doprawy?
Odpisz
18 stycznia 2019, 11:15
@Nocta: Nie wszędzie ale w Polsce tak
Odpisz
18 stycznia 2019, 13:36
@XxkillerxX: serio tak uważasz?
Odpisz
18 stycznia 2019, 13:57
@Nocta: ?
Odpisz
18 stycznia 2019, 13:58
@Nocta: znaczy nadal padają teksty typu "Wypi***alaj do kuchni"
Albo postrzeganie kobiety jako rzecz.
Odpisz
18 stycznia 2019, 19:40
@awazan: 1 trudno zmienić szybko społeczeństwo bez niszczenia porządku
2 zmuszanie aby ktoś zmienił poglądy brzmi totalitarnie
Odpisz
18 stycznia 2019, 20:04
@Mroczny_Pan: normalne feministki przynajmniej próbują zmienić społeczeństwo
Odpisz
18 stycznia 2019, 20:15
@Nocta: Faktycznie, nadal nie ma równości, bo mężczyźni dostają nawet o połowę większe wyroki za te same wykroczenia.
Odpisz
18 stycznia 2019, 21:24
@Pitrekkk: bo to kobieta + na dodatek statystycznie mężczyzna żyje krócej przez co wyrok stanowi jeszcze większy % jego życia
Odpisz
18 stycznia 2019, 21:47
@XxkillerxX: kurcze, to ile żyje czarnoskóry, że statystycznie ma dłuższy wyrok od białego mężczyzny?
Odpisz
18 stycznia 2019, 21:59
@Nocta: tyle że z czarnymi jest sprawa taka, że popełniają najwięcej przestępstw i zabójstw. Powinni teraz się edukować i zarabiać a nie iść na łatwiznę
Odpisz
18 stycznia 2019, 22:07
@Mroczny_Pan: aua, nie ma to jak czysty rasizm. Gdyby czarnoskórzy popełniali więcej przestępstw to raczej odwzorowane by to było w statystykach. A tym czasem na przykład w Anglii ponad 80% osób w więzieniach to białoskórzy. Ponadto mowa o różnicy w długości wyroku za to samo przestępstwo. Czarnoskóry mężczyzna dostaje statystycznie dłuższy wyrok za dokładnie to samo przestępstwo.
Odpisz
18 stycznia 2019, 22:11
@Nocta: tyle że w anglii białych gorzej traktuje rząd.
+nie, nie jestem rasistą, bo nie mówię że czarni są słabi, ba sam mam czarnego kolegę
Odpisz
18 stycznia 2019, 22:35
@XxkillerxX: Dlaczego mężczyzna żyję krócej? Bo na przykład zapi***ala 12 h dziennie, a i tak ma później emeryturę.
Odpisz
18 stycznia 2019, 22:43
@Pitrekkk: w takin razie bezrobotni by żyli dłużej, a tak nie jest. Mężczyzna żyje krócej ze względu na posiadanie tylko jednego chromosomu "x" oraz przez pozion testosteronu w ciele. A przynajmniej tak naukowcy podejrzewają. Mając jeden chromosom "x" nie mają zapasowych "danych" i jeżeli coś nie działa jak powinno, nie ma zastępstwa jak u kobiet. Przez to mężczyźni mają silniejsze szanse na wady wrodzone. Mają większy problem z cholesterolem. Mają też większe problemy z podejmowanien ryzyka. Starczy spojrzeć na statystyczną ilość zgonów spowodowaną ryzykownymi zachowaniami jak zbyt szybkie prowadzenie czy walki.
Odpisz
18 stycznia 2019, 22:52
@Nocta: dzięki kapitanie oczywisty, bo oczywiście miałem na myśli, to, że chłop zapi***ala w robocie jako jedyną przyczynę krótszego życia. Następnym razem przypomnij mi, że trawa jest zielona.
Odpisz
18 stycznia 2019, 22:55
@Pitrekkk: i tak twój komentarz nie ma sensu. Wiele kobiet też pracuje długie godziny i czasami dłużej niż mężczyźni. Nie każdy kończy zawód, gdy może przejść na emeryturę. Ponadto ssaki innych gatunków nie pracują, a jednak u nich również jest zaobserwowanw krótsze życie u samców.
Odpisz
18 stycznia 2019, 23:07
@Nocta: ale czego nie rozumiesz, że to facet/mężczyzna/samiec/ XY częściej utrzymuje rodzinę i często, by móc ją utrzymać zapi***ala 12h dziennie, a ty mi jeszcze po raz kolejny wyjeżdżasz, że bla bla jest jeszcze wiele czynników... jakby wcześniejszy komentarz o tym nie wspomniał - idź spać.
Odpisz
18 stycznia 2019, 23:30
@Pitrekkk: nie, moim argumentem jest od początku, że "zapi***ala na rodzinę" nie da się uznać jako uniwersalny argument. Że w ogóle go nie uznaję za czynnik
Odpisz
19 stycznia 2019, 07:46
@Nocta: ale jakbyś zauważyła to bezrobotni nie mają dostępu do droższych rzeczy (chyba że jest duży socjal, ale wtedy to są pasożyty) jak np dostęp do prywatnej przychodni.
Tyle że mężczyźni często w bardziej wymagających pracach i bez tylu urlopów
Odpisz
19 stycznia 2019, 10:37
@Mroczny_Pan: i to jest coś próbuje wytłumaczyć, ale hurr durr kobitty majo tak samo hurr durr...Bo wiesz, jak się powie, że czarni są ŚREDNIO mniej inteligentni od białych, a biali średnio mniej inteligentni od żółtych, to ci powie, że przecież też są inteligentni murzyni i że masz się je**ć.
Odpisz
19 stycznia 2019, 11:17
@Pitrekkk: + pamiętajcie że nie ma równości w prawie kobiety mają znacznie niższy wiek emerytalny
Odpisz
19 stycznia 2019, 13:01
@Pitrekkk: niestety cywilizacja upada powoli przez kilku którzy manipulują masą SJW z iq równym 50
Odpisz
19 stycznia 2019, 08:32
W feminiźmie nie powinno chodzić o to żeby w polityce, szkołach czy kopalniach było tyle samo mężczyzn co kobiet. Chodzi o to żeby kobiety mogły z mężczyznami rywalizować o te miejsca pracy według tego jak się na nie nadają, a nie według tego co mają między nogami. Ustalanie żeby było 50/50 mężczyzn i kobiet jest bezsensownym ignorowaniem oczywistych różnic które są między płciami. Feminizm nie powinien polegać na ignorowaniu tych różnic, tylko na sprawiedliwym umożliwieniu kobietom rywalizacji z mężczyznami. I to, pod względem prawnym zostało osiągnięte. Osiągnięcie tego w praktyce będzie dosyć trudne, jako że stereotypy bardzo trudno się wykorzenia. Jeśli chcemy pomijać te różnice to jest to feminazizm dyskryminujący zarówno mężczyzn, jak i kobiety.
Odpisz
18 stycznia 2019, 00:53
Ludzie... Nie mylcie feminizmu z feminazizmem.
Wyobraźcie sobie, że feminizm w XXI wieku nadal jest potrzebny.
Nie? A to może już nie pojawiają się żarty z kuchnią? :)
Odpisz
Edytowano - 18 stycznia 2019, 01:25
@darcus: słaby przykład. Żart nikogo nie rani, chyba że jest delikatny albo żart jest wypowiedziany w złym momencie. Feminizm owszem jest potrzebny, ale nie do zwalczania humoru. Lepszym przykładem by było zwrocenie uwagi na problem w braku zainteresowania ofiarami gw***** płci męskiej. Tak, feminizm nie tylko skupia się na kobietach. I tak, mężczyzna też może być ofiarą gw*****.
Odpisz
18 stycznia 2019, 03:24
@Nocta: Zgadzam się, że mężczyźni są również dyskryminowani. Nie zgadzam się, że seksistowskie żarty nie są problemem.
Odpisz
18 stycznia 2019, 06:04
@darcus: Feminizm nie jest potrzebny w krajach rozwiniętych, bo tu jest już równość prawna. Społeczeństwa i ludzi nie da się zmienić szybko i na siłę, a ingerowanie w poglądy i wymowę brzmi lekko totalitarnie
Odpisz
18 stycznia 2019, 20:18
@darcus: O nie! Czyjeś biedne uczucia został urażone... ŻARTEM!!!!!
Odpisz
14 stycznia 2019, 16:41
Odpisz
18 stycznia 2019, 00:15
@Polski_Ziemniok: wygoogluj se ,,fale feminizmu" czy cuś
Odpisz
17 stycznia 2019, 22:43
Feminizm XXI w. To nie feminizm
Według mnie...
Kto zgadnie jakiej jestem płci dostanie batona
Odpisz
17 stycznia 2019, 22:59
@KermitFilozof: Hmmm. Strzelam - Helikopter Bojowy?
Odpisz
17 stycznia 2019, 23:05
@Zicher: w wersji damskiej ale tak
*daję ci batona*
Odpisz
Edytowano - 17 stycznia 2019, 20:38
Przekroczono godzinny limit negatywnych opinii pod jednym memem
Odpisz
17 stycznia 2019, 20:34
NIE MA KU*WA FAL
Odpisz
14 stycznia 2019, 21:56
... Nie dorasta nawet do ziemi po której stąpa!
Odpisz
14 stycznia 2019, 16:24
A to jest jakaś IV fala?
Odpisz
14 stycznia 2019, 16:46
@Nanook: Ruch MeToo.
Odpisz