Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar Olafaugust

6 lutego 2019, 12:08

Kiedy widzisz go w dzień

Avatar ewelkapl

5 lutego 2019, 12:18

Dlaczego ktoś próbujący spać miałby siedzieć na jeja?

Avatar Darencjuszsz

3 lutego 2019, 01:30

Tank you

Avatar filikaw

2 lutego 2019, 13:12

Nice thx

Avatar RobsonPlay

2 lutego 2019, 00:05

No to teraz ch*ja widzę.

Avatar panlogin

2 lutego 2019, 01:10

@RobsonPlay: czemu żeś wrzucił czarnego screena

Avatar kijgjuhikk

1 lutego 2019, 23:44

Dziękuję, mam do ciebie ogromny szacunek

Avatar Deuslovult

1 lutego 2019, 23:30

Dzięki

Avatar spicy

1 lutego 2019, 22:44

Dzienkujem

Avatar siasio37

1 lutego 2019, 22:29

PRAWDA

Avatar rozwalgo

26 stycznia 2019, 01:09

Mam przyciemniony ekran i filtr, nie widzę mema

Avatar Revolver_Ocelot5

25 stycznia 2019, 21:13

wyśpicie sie po śmierci

Avatar kuniaz

25 stycznia 2019, 21:16

@Revolver_Ocelot5: Pokręć swoim rewolwerem i powiedz "You're pretty good" proszę

Avatar Revolver_Ocelot5

25 stycznia 2019, 21:26

@kuniaz: Ocelots are proud creatures, they prefer to hunt alone. *revolver spinning* Twelve shots...

Avatar kuniaz

25 stycznia 2019, 21:29

@Revolver_Ocelot5: Miód dla moich uszu...

Avatar kuniaz

25 stycznia 2019, 21:31

@Revolver_Ocelot5: "This is the greatest handgun ever made. The Colt Single Action Army. Six bullets... More than enough to kill anything that moves. Now I'll show you why they call me... 'Revolver'."

Avatar Revolver_Ocelot5

25 stycznia 2019, 21:31

@kuniaz: ahhh snake eater... to było coś
boli troche że phantom pain jest tak słaby fabularnie ale no nie wybacze sobie jeśli go nie zrobie na 100%

Avatar kuniaz

25 stycznia 2019, 21:34

@Revolver_Ocelot5: ta... Snake Eater był dobry, ale każdy Metal Gear jest o niebo lepszy od Survive

Avatar Revolver_Ocelot5

25 stycznia 2019, 22:51

@kuniaz: to prawda

Avatar KappoleonBonaparte

25 stycznia 2019, 22:28

To nie pomaga w spaniu

Change my mind

Avatar Polski322

25 stycznia 2019, 21:30

Ten watermark przeszkadza

Avatar WelcomeBack_

25 stycznia 2019, 21:13

nie śpię, napier dalam w te swoje gierki jak typowy anon i przegryw

Avatar Revolver_Ocelot5

25 stycznia 2019, 21:14

@WelcomeBack_: w co grasz?

Avatar WelcomeBack_

25 stycznia 2019, 21:17

@Revolver_Ocelot5: w Dead by Daylight i The Forest

Avatar Avcio01

25 stycznia 2019, 21:09

Sen jest dla słabych

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Avatar Deadlyyy
Dodane przez: Deadlyyy

Ale chociaż grafika jest ok...

Chciałbym takiego nauczyciela

Idź na studia, mówili...

Jest moc

Taka prawda

Tak w sumie to całkiem fajne uczucie

To przerażające i ciekawe jednocześnie

Mają kasę to wydają

Nie licząc Nokii 3310

Fona przekaż belfrowi

Angielskie śmieszki

Strach się bać

Przerywamy program, aby nadać ważny komunikat!

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka