Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar EleganckiPan

11 kwietnia 2019, 14:12

To takie wymuszone. To jakby poznać prezesa jakiejś firmy i spytać się laski: ,,chcesz zobaczyć mojego prezesa?"

Avatar hi122

18 kwietnia, 16:00

@EleganckiPan: Niektórzy tak robią.

Avatar kuba1996

12 kwietnia 2019, 03:25

Nie rozumiem, facet ma wszystko czego potrzeba do szczęścia, rakietę, węża i jogurt.
Na ch*j mu dziewczyna?

Avatar Nefral

11 kwietnia 2019, 17:36

Wszystko ok tylko o co chodzi z hełmem?

Avatar M_3myy

11 kwietnia 2019, 17:45

@Nefral: o główkę kaprala kutafona

Avatar Iphonix

11 kwietnia 2019, 17:11

Bylo

Avatar Mrpoker

Edytowano - 7 kwietnia 2019, 22:44

oni sa biali
biale = sperma
wiec autor w sumie jest zboczony

Avatar frytek900

7 kwietnia 2019, 22:47

@Mrpoker: Zboczone niestety jest część polskiego społeczeństwa. (-_-)

Avatar
papkin555

7 kwietnia 2019, 22:48

@Mrpoker: Kto by pomyślał że kkk to tylko grupa zboczeńców

Avatar Mrpoker

7 kwietnia 2019, 22:48

@frytek900: NIe tylko polskiego to sie przenosi na duza czaesc ludzi niestety to zaraza ale coz zyje sie dalej

Avatar
papkin555

7 kwietnia 2019, 22:49

@frytek900: *większość młodego społeczeństwa świata

Avatar Mrpoker

7 kwietnia 2019, 22:49

no wiesz jak spotkaja murzynke to nie wiadomo co potrafia zrobic oni to zboczency mordercy itp

Avatar NormalApple

7 kwietnia 2019, 22:49

@Mrpoker: Co jak co, ale to twoja interpretacja jest zła

Avatar frytek900

7 kwietnia 2019, 22:49

@Mrpoker: (R)acja

Avatar Mrpoker

7 kwietnia 2019, 22:50

nie tylko mlodego dorosli tez sa zboczeni uwiez mi

Avatar Mrpoker

7 kwietnia 2019, 22:51

@NormalApple: a niby co zlego widzisz komiks i tak jest zboczony kompletnie

Avatar EnderKGunner34

7 kwietnia 2019, 22:51

@Mrpoker: To co gadasz, że tylko młodziaki są zboczone.

Avatar
papkin555

7 kwietnia 2019, 22:52

@Mrpoker: Szczerze mówiąc, co w tym złego? Znaczy, humor słaby, to fakt (choć przyznam, czasem bawi) ale hołota zawsze bawi się w swój ubogi sposób

Avatar Mrpoker

7 kwietnia 2019, 22:52

Avatar EnderKGunner34

7 kwietnia 2019, 22:53

@Mrpoker: Nieważne.

Avatar Mrpoker

7 kwietnia 2019, 22:54

znaczy sie ty mowiles o mlodyh a nie tylko mlodzi sa zboczeni dorosli tez to chce ci powiedziec mordo

Avatar
papkin555

7 kwietnia 2019, 22:54

@Mrpoker: Spoko, kumam czaczę

Avatar Mrpoker

7 kwietnia 2019, 22:55

no i gicior

Avatar Krzakoslaw

7 kwietnia 2019, 22:43

Było na pewno.

Avatar rumcajschr

7 kwietnia 2019, 22:43

Chyba było

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Avatar NormalApple
Dodane przez: NormalApple

Po co komu dziewczyny i skarpetki?

Mądre słowa

Warto pamiętać o maseczce

Wielkie zwycięstwo

Wielkie zwycięstwo

Tak bywa

Zbrodnia gorsza niż morderstwo

Jak żyć?

Słowo dobranoc w różnych językach

Wygładzamy nierówności

Odwieczna walka

Mlecz to mlecz

A ta pierwsza to kto?

Niby żaba, a jednak kapusta

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka