Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar KubokT

5 stycznia, 15:58

"Myślałem, że się nie dowiedzą"

Avatar jkafryks

28 października 2020, 10:09

ej mam pomysł na fangame five nights at czarnobyl

Avatar YouYuu

25 października 2020, 15:05

Wgl mysz z tego mema to animatronik z rzeczywistości

Avatar Olafaugust

23 maja 2019, 22:35

tak wgl ma ktoś streszczenie całej tej poje**nej fabuły fnafa w kilkunastu może kilkudziesięciu linijkach
wliczając te sister location i inne poje**ństwa
bo za młodu oglądałem video zachaczające do 4 części nie mam pojęcia co do tego czasu tam doszło

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (46)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (46)
Avatar
Konto usunięte

31 stycznia 2020, 17:35

@RK_49: Weźcie już przestańcie xD
Pamiętajcie że jeszcze dochodzi symbolika książek xD

Avatar RK_49

31 stycznia 2020, 17:37

SIlver Eyes, Twisted Ones i Fourth Closet nie powinny być użyte do rozwiązania gier, a Fazbear's Frights to ch*j wie.

Avatar MajnkraftAlusiek

20 września 2019, 11:46

Apple pen pineapple pen

Avatar ProMoruxBax

5 grudnia 2019, 23:34

Avatar MULTIKILER906

3 lipca 2019, 05:27

No fajnie ale fnaf3 to dom strachu a więc i jest w tedy 2023r.A fnaf2iSL dzieją się w tym samym czasie tu się zgadzam ale UCN niema nic wspólnego z fabułom fnaf bo ostatnia fabularna część fnaf to FFPS A więc nokurdekociara napisz co otym myślisz A i który animatronik jest twoim ulubionym i dlaczego moim jest sprintrap

Avatar Lisa_Song

31 maja 2019, 21:15

Cóż, FNaF opiera się na prawdziwych zdarzeniach w "Chuck e Cheese pizza" gdzie jeden koleś pozabijał parę osób :v

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (4)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (4)
Avatar Taymer30

1 czerwca 2019, 19:42

@bignigga: tak

Avatar bignigga

1 czerwca 2019, 23:55

@Taymer30: oh shitttt

Avatar MeenziPL

1 czerwca 2019, 12:14

Pisze sie FNaF a nie FNAF... :P

Avatar oskipl37

31 maja 2019, 23:24

Nie będe się wypowiadać bo:
1. nie znam się na FNAF'ie
2. wole SCP

Avatar PimpekLord

1 czerwca 2019, 10:30

@oskipl37: NBC

Avatar
Konto usunięte

31 maja 2019, 23:36

Dobranoc (wcale nie, właśnie przypomniałem sobie wszystko, nie zasnę)

Avatar RudyJaszczur2000

31 maja 2019, 21:41

Pomysłowy mem brawo

Avatar pospolityruchacz

31 maja 2019, 21:30

Miałem dzyń dzyń było ciemno i zdechłem

Avatar
Konto usunięte

24 maja 2019, 07:57

Chuckadiusz Eustachy Cheesealski

Avatar seba27113

23 maja 2019, 22:28

Jesteś Jesteś Jesteś

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (7)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (7)
Avatar seba27113

23 maja 2019, 22:42

@Lobson44: Użyłem tarczy

Avatar DeadShoot

31 maja 2019, 21:13

@Polski_Ziemniok: jesteś bogiem cały film

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Avatar Memeforteca
Dodane przez: Memeforteca
Tagi: #horror, #mysz, #memy, #gry

Marek! 2004 dzwonił, chce swoje memy z powrotem

A Ty jak odczytałeś?

Podsłuch

Smutne wiadomości płyną ze świata zwierząt

Enkspamnsja

Fajnie by było

To dzięki nam żyje

Będzie z tego niezły dowcip

Ale ile sprzątania...

I tak to stawia się te klocki

Co to ma być?!

Cicha myszka

Tatuażysta płakał, jak pisał

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka

Kiedy jesteś atrakcją w pewnej pizzerii.
I ktoś robi o tobie grę z wątkami o zabijaniu dzieci i chowaniem ich zwłok w kostiumach animatroników