Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar kuba1996

11 czerwca, 15:20

Wiem jak wyglądam i dzięki temu kiedy widzę że ktoś się do mnie uśmiecha od razu zakładam że się czymś uje**łem albo ptak mnie osrał.

Avatar ALKATRAZ

11 czerwca, 05:51

Frytki z majonezem są dobre

Avatar KeBe_W13

11 czerwca, 11:31

@ALKATRAZ: dzięki, na pewno spróbuję

Avatar Legolas9988

Edytowano - 11 czerwca, 00:03

Wiem , że nie w temacie, ale jakie gry mi pójdą na Xbox One X w 60 fps, albo na PS4 Pro?

Avatar enemixpolska

11 czerwca, 06:20

@Legolas9988: poszukaj sobie w gryonline w latalogu gier a nie komentarze zaśmiecasz

Avatar norek00

11 czerwca, 07:34

@Legolas9988: Na konsoli prawie żadna nie pójdzie Ci w 60 fps, to nie pc

Avatar WHEEY

11 czerwca, 07:37

@norek00: Uwierz że coraz więcej gier chodzi w 60 fps

Avatar Legutko

11 czerwca, 07:39

@Legolas9988: żadna

Avatar Legolas9988

11 czerwca, 14:27

@Legolas9988: Dobra sory, było po północy a ja chciałem spróbować dziadkowego wina :/

Avatar norek00

11 czerwca, 16:50

@WHEEY: Dlatego napisałem "Prawie"

Avatar Hefajstosin

10 czerwca, 23:01

Arasz co jarasz

Avatar Pandzianikki

10 czerwca, 23:06

@Hefajstosin: RTS i inne strategie

Avatar Nelisska

1 czerwca, 12:05

Ciekawe, w jaki sposób

Avatar Silas_Greaves

1 czerwca, 14:04

Avatar YoungandBeautiful

10 czerwca, 22:08

@Silas_Greaves: beniz xdd

Avatar Walkiria_Eir

10 czerwca, 22:05

Też bym się cieszyła jakbym zobaczyła Fangottena w fastfoodzie xd

(pls zrozumcie żart)

Avatar Ptasznik

10 czerwca, 22:10

@Walkiria_Eir: Tyle że to nie Faggotten

Avatar Walkiria_Eir

Edytowano - 10 czerwca, 22:12

@Ptasznik: O to chodzi w żartcie ;< Arasz wrzucił kiedyś post o tym że go z nim pomylono :< Prosiłam przecież o zrozumienie

Avatar Ptasznik

10 czerwca, 22:13

@Walkiria_Eir: nIe rOzUmIeM

Avatar Ray_Mistikk

Edytowano - 1 czerwca, 12:23

Czy tylko mi pisanie fastfud wygląda dziwnie?

Avatar Rozyv

1 czerwca, 12:38

@Ray_Mistikk: szypkie jedzenie

Avatar Ostatni_Imperator

10 czerwca, 21:36

@Rozyv: nie mają czasu na napisanie ośmiu literek, wiec pisza siedem... Ciekawe co robią z tym zaoszczędzonym czasem

Avatar
Konto usunięte

10 czerwca, 22:03

@Ostatni_Imperator: Pewnie są zajęci operacjami na otwartym sercu i wymyślaniem leku na raka

Avatar Parabol12345

10 czerwca, 21:40

Morał tego jest taki : jak wychodzisz na miasto to nie jedz sosów bo możesz sie upie**olic XD

Avatar ddawdad

10 czerwca, 21:27

Ja rozumiem usta sobie uwalić.....ale czoło?

Avatar Rafik005

10 czerwca, 21:32

@ddawdad: no goraco jest to chyba tam misklikiem poszed odruch

Avatar oskipl37

10 czerwca, 21:35

@ddawdad: no jadł jak w GTA: SA

Avatar Grandsoniusz

Edytowano - 1 czerwca, 12:47

Arasz, Arasz, czemu ty się nie starasz?

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena