Internet dzisiaj jest bardzo aktywnym i ciekawym miejscem
Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Ale pojebana akcja
Pikła norzna
Może chociaż schodom nic się nie stało
Może nie najtańszy głos, za to średni
Głosy w głowie powiedziały mi, że w lustrze mieszka diobeł
Dorime
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież7 października 2019, 13:21
ale LGBT można szkalowac
Odpisz
8 czerwca 2019, 23:34
Zaburzenia psychiczne (nie choroby), znane jako orientacje seksualne oznaczają, że człowiek jest inteligentną istotą i stoi zdecydowanie wyżej od zwierząt. Ale nie mówię, że gej nie może być debilem. Mam na myśli fakt, że ludzki umysł jest niesamowicie rozwinięty(ale ciągle za mało).
Odpisz
Edytowano - 8 czerwca 2019, 23:37
"zaburzebia psychiczne znane jako orientacje" czyli bycie hetero jest zaburzeniem
Odpisz
8 czerwca 2019, 23:41
@wonstont: Nie. Miałem na myśli inne orientacje niż te występujące pospolicie u wszystkich dwupłciowych gatunków zwierząt, czyli inne niż hetero
Odpisz
8 czerwca 2019, 23:44
no to pisz dokładnie
Odpisz
9 czerwca 2019, 01:04
wsm homoseksualizm występuje u zwierząt
Odpisz
9 czerwca 2019, 09:22
była taka jedna biseksualna gęś żyjąca w poligamicznym związku
Odpisz
9 czerwca 2019, 09:30
@wonstont: są np takie pary pingwinów, które często wychowują dzieci heteroseksualnych par pingwinów ponieważ były zaniedbywane, kaczki także mogą być homoseksualne, szympansy z tego co wiem są bi
Odpisz
9 czerwca 2019, 17:12
Jeszcze łabędzie często są homo, a wiewiórki wolą wychowywać potomstwo w jednopłciowych parach.
Odpisz
12 czerwca 2019, 10:08
Skąd właściwie masz informację, że orientacje seksualne to zaburzenia psychiczne? Bo z tego co ostatnio patrzyłem, to nauka jednak mówi na ten temat co innego.
Odpisz
12 czerwca 2019, 11:23
@Nanook: jest dewiacją, a został uznany normalną orientacją aby zmniejszyć dyskryminację mniejszości homoseksualnych
Odpisz
12 czerwca 2019, 11:29
@Revan_PL: mam wrażenie że naukowcy kierują się faktami a nie uczuciami
Odpisz
12 czerwca 2019, 11:30
Orientacja to nie jest zaburzenie psychiczne. To są dwie zupełne inne kwestie, orientacja nie ma nic wspólnego z psychiką człowieka. Jestem gejem, a wcale nie czuję się zaburzony psychicznie czy wgl zaburzony. Zanim zaczniesz rozsiewać takie głupie rzeczy po Internecie to poczytaj coś może na ten temat dobrze?
Odpisz
12 czerwca 2019, 11:31
@Frutti56: usunięcie go z listy dewiacji zostało ledwo co przegłosowane, było poprzedzone licznymi zastraszeniami itd.
Poza tym perfekcyjnie pasuje do definicji parafilii
Odpisz
12 czerwca 2019, 11:38
@Revan_PL: Zostało wykreślone z listy chorób, ponieważ wcześniej badali homoseksualizm wyłącznie na osobach ze szpitali psychiatrycznych i więźniach (Homoseksualizm wtórny) dopiero potem zaczęli badać to zjawisko na zwykłych ludziach i co się okazało? Ci ludzie nie mieli żadnych problemów psychicznych ani nic takiego. Orientacja w żaden sposób nie wpływała na ich psychikę itp. Tak więc, informacja że wykreślenie homoseksualizmu z listy chorób WHO pod rzekomym naciskiem jest zwykłą propagandą ze strony prawicowych źródeł.
Odpisz
Edytowano - 12 czerwca 2019, 11:39
@Revan_PL: Homoseksualizm jest najzwyklejszą orientacją seksualną, a nie zaburzeniem psychicznym.
Odpisz
12 czerwca 2019, 11:42
@Gaiaphage: homoseksualizm jest zaburzeniem preferencji seksualnych i orientacją seksualną
Odpisz
12 czerwca 2019, 11:44
@Revan_PL: A to jakie preferencje seksualne są w takim razie normalne?
Odpisz
12 czerwca 2019, 11:47
@Gaiaphage: takie które gdyby stały się globalne nie doprowadziłyby do wyginięcia ludzkości
Odpisz
12 czerwca 2019, 11:48
@Revan_PL: Bez obaw nadal osoby inne niż hetero są w mniejszości, tak więc nie masz o co się martwić. Ludzie nadal będą się rozmnażać tak czy siak. Jesteśmy gatunkiem mocno ekspansywnym i raczej będzie nas jeszcze więcej.
Odpisz
Edytowano - 12 czerwca 2019, 11:55
@Gaiaphage: tak długo jak taki np. fetysz stóp jest dewiacją (co czyni ogromny % mężczyzn dewiantami) homoseksualizm też powinien tam by
Tylko homosie głośniej krzyczą
Odpisz
12 czerwca 2019, 11:56
@Revan_PL: No ale fetysz stóp raczej nie jest czymś dziwnym, sporo ludzi go ma w tym ja. Są naprawdę różne fetysze, ale to wciąż nie są dewiacje.
Odpisz
12 czerwca 2019, 12:01
@Gaiaphage: fetysz stóp jest uznawany za dewiacje przez tych twoich ukochanych naukowców
Odpisz
12 czerwca 2019, 12:14
wiesz że u zwierząt też są lezbijki i geje, prawda?
Odpisz
12 czerwca 2019, 13:15
Szkoda, że ludzie nie potrafią z tego wspaniałego mózgu korzystać i zwierzęta przerastają ich pod każdym możliwym względem poza rozwojem cywilizacyjnym.
Odpisz
12 czerwca 2019, 13:59
@Revan_PL: gdyby nagle zaczęli rodzic się sami mężczyźni to tez ludzkość by wyginela. czy to juz pora zacząć obrzucac facetów gownem?
Odpisz
12 czerwca 2019, 14:02
to nie ma żadnego sensu ani związku z tym co napisałem
Odpisz
12 czerwca 2019, 14:12
@Revan_PL: "takie które gdyby stały się globalne nie doprowadziłyby do wyginięcia ludzkości"
Odpisz
Edytowano - 12 czerwca 2019, 14:13
ku*wa mać gadamy o dewiacjach i orientacjach seksualnych a ty wyjeżdżasz z jakimś porównaniem z dupy do nagłego braku narodzin kobiet XD
poza tym to nie byłaby wina facetów, a nikt tutaj nikogo gównem nie obrzuca
Odpisz
12 czerwca 2019, 14:16
@Revan_PL: chodzi o to, że gdyby nawet kogoś twoim zdaniem "normalnego" było nagle za dużo to i tak źle by się to skończyło.
mordo mamy XXI wiek, to już pora przestać wpi***alac się ludziom to łóżek i mówić ze są zje**ni
Odpisz
12 czerwca 2019, 14:16
no i to nie wina homo ze są homo
Odpisz
12 czerwca 2019, 14:39
ten przedostatni twój komentarz przyniósł mi na ślinę dwie litery : xD
Odpisz
12 czerwca 2019, 14:42
Ci homofobowie to sobie sami zaprzeczają, najpierw mówią, że "Homo mogą robić co chcą swoich łóżkach i to ich sprawa, ale nagle siup i zaglądają pod kołderkę, i krytykują". Niektórzy ludzie mogliby się udławić tym swoim jadem nienawiści.
Odpisz
Edytowano - 12 czerwca 2019, 14:46
w takim razie fakt iż lubię stopy ma czynić ze mnie dewianta, a to że lubię r*chać się z kolegą w dupę już nie? (Do tego pod względem seksualności jestem bardziej w stronę bi a więc na prawdę nikomu nie zaglądam do łóżka)
Odpisz
Edytowano - 12 czerwca 2019, 14:48
@Gaiaphage: uuu homofobia xD
A ci "homosie" bezkrytycznie przyjmują to co mówią media i jeżeli pierwsza myśl o bycia gejem przychodzi to od razu się na niego transformują. Zdajesz sobie sprawę, że każdy miał choć raz w życiu myśl o seksie/całowaniu osobe tej samej płci? To nie robi z takiej osoby geja/lesbijki, bo jest normalne, a chorobę psychiczną można sobie wmówić... Tak samo równie dobrze można powiedzieć, że jesteś schizofrenikiem, bo kiedyś coś Ci się przesłyszało lub człowiekiem autystycznym, bo odpłynąłeś i nie słuchałeś co się do Ciebie mówi. Możesz być hetero nawet, jeśli myślisz inaczej, bo "twoje myśli nie zawsze są tym co myślisz".
Odpisz
12 czerwca 2019, 14:57
@NwordPass: Przepraszam, ale do którego z moich komentarzy się odwołujesz. "Możesz być hetero nawet, jeśli myślisz inaczej, bo "twoje myśli nie zawsze są tym co myślisz". I czy to zdanie odwołuje się do mnie?
Odpisz
12 czerwca 2019, 15:05
@Gaiaphage: Odwołałem się do twojego ostatniego komentarza.
Tak.
Odpisz
12 czerwca 2019, 16:16
@NwordPass: Ale ja nie jestem hetero
Odpisz
12 czerwca 2019, 17:25
@Gaiaphage: Przeczytaj jeszcze raz to co zacytowałeś, co ja napisałem.
Odpisz
12 czerwca 2019, 17:28
@NwordPass: próbujesz komuś powiedzieć ze jest hetero mimo tego że nie jest hetero? lol
Odpisz
12 czerwca 2019, 18:07
@Gaiaphage: Mówiąc o zaburzeniu miałem na myśli, że każdy organizm żywy pierwotnie był heteroseksualny. Czy zaglądam ludziom do łóżka i krytykuję? Nie. Co do WHO i wykreślenia homoseksualizmu z listy chorób to czy mówiłem jakoby trzeba było leczyć tudzież eksterminować osoby nieheteroseksualne? Nie.
Odpisz
12 czerwca 2019, 18:11
@Gaiaphage: ja chciałabym się odnieść do czyjegoś wcześniejszego komentarza pod tym wątkiem. Nie zależnie od tego czy homoseksualizm możemy określać jako zaburzenie czy nie,na pewno nie można na jego obronę przyjąć twierdzenia "ale zwierzęta też są homo" czemu? Bo to że zwierzęta mają depresję nie oznacza że depresja jest ok. To niczego nie dowodzi. Inna sprawa że odnoszę wrażenie że ludzie homo mają jakieś problemy sami ze sobą. Bo każde stwierdzenie że homo to choroba,zaburzenie itp jest brane jak wyzwisko. Z jakiej racji ? Niezależnie od tego czy tak jest czy nie to to jest idiotyczne.osoby które biorą to za wyzwiska mają problemy same ze sobą. Zakładając na chwilę że jest chorobą na potrzeby wytłumaczenia zjawiska. Jeśli jesteś chory to to nie oznacza że ludzie mają cie gnoić. Np jeśli masz raka ludzie nie powinni cie wyzywać za fakt posiadania raka. Z 2 strony jeśli diagnozują Ci raka I mówią " jest Pan chory" to nie wypi***alasz z gabinetu wku*wiony bo KtOŚ cIe ObrAzIł. Więc nie bóldupcie tak, nawet gdyby okazało się że to choroba. TO TO NIC NIE ZMIENIA. Czy to choroba? Nie mi oceniać, czy zaburzenie? Też nie mi oceniać.
Jedynie zastanawia mnie czemu osobowości narcystyczne to zaburzenia osobowości ponieważ nie wpisują się w normalne zdrowe spektrum osobowości
Jednak homoseksualizm to nie zaburzenie mimo iż nie wpisuje się w to " normalne spektrum" cokolwiek miałoby to nie znaczyć.
Nie mówię tego żeby robić wam ból dupy tylko to już taka moja mała rozkmina nad klasyfikacją tych wszystkich zjawisk
Odpisz
12 czerwca 2019, 18:33
Pierwsze organizmy były bezpłciowe. Dżdżownice są bezpłciowe, ślimaki też i ogólnie wszystkie bezkręgowce są bezpłciowe. Więc jakim cudem one mogły być heteroseksualne?
Odpisz
12 czerwca 2019, 18:37
@Gaiaphage: zależy jakie ślimaki ty rasisto
Odpisz
12 czerwca 2019, 18:44
@Revan_PL: A są ślimaki, które mają na płeć? Bo szczerze nie wiem
Odpisz
12 czerwca 2019, 18:50
@Gaiaphage: według Wikipedii tak "Ślimaki mogą być rozdzielnopłciowe lub obojnakie."
Odpisz
13 czerwca 2019, 08:36
Na miejcu przepraszam za mój język polski ale pisałem to doàć spontanicznie.okej zaczne od obalenia stanowiska że homoseksuapizm jest dobry bo występuje w naturze, ten który występuje u wielu ssaków jest zupełnie czym innym spowodowany a do tego czysty homoseksualizm tam nie występuje lecz bi(nie będe pisał seksualizm a same przedrostki bo kszczędzi mi to sporo tekstu) u praktycznie wszystkich ssaków w przeciwieństwie do gatunku homo sapiens okres godowy jest dość krótki np koty mają jedynie w marcu, więc inicjacja samca z samcem ma na celu tak powiem przygotować się do inicjacji z samicą kiedy takową uda mu się znaleść co u dziko żyjących zwierząt nie koniecznie jest łatwe u człowieka zaś sytuacja jest zupełnie inna, jako że dziecko ludzkie rozwija się najdłużej ze wszystkich zwierząt(około 13 lat) potrzebuje stałej opieki rodziców dlatego również gatunek homosapiens ma coś takiego jak uczucie miłości oraz ze wszystkich zwierząt odczuwa największą przyjemność z seksu ze względu na największą ilość mechanoreceptorów co ma na celu utrzymanie pary przy sobie do czasu usamodzielnienia dziecka. na to czy ktoś jest homo wpływa wiele czynników jednym z nich jest genetyka ALE nie ma czegoś takiego jak gen homoseksualizmu który powoduje że jak jest recesywny czy dominujący to że jesteś homo i koniec, genów odpowiadających za to jest na pewno więcej i podejżewa się że leżą na parach chromosomów 3, 7 oraz 9 i nawet jeśli są dominujące bądź recesywne nie determinuje to czy jesteś homo czy nim nie jesteś może jedynie powodować że masz większą skłonność do bycia homo.drugim wyjątkowo ważnym czynnikiem który jest nawet ważniejszy niż geny są to hormony a dokładniej testosteron, wpływa on między innymi na cechy męskie w tym cechy IV rzędowe czyli psychikę przez wiele różnych czynników np mutacje uszkodzenia mechaniczne czy np niewpełni poprawne działanie przysadki mózgowej która to produkuje hormony FSH które koordynują pracę jąder gdzie właśnie jest produkowany testosteron. Do cech IV rzędowych męskich należy również pociąg do kobiet i w przypadku gdy w okresie prenatalnym lub/i w wieku do ~7lat w którym to zaczynają się kształtować cechy płciowe dojdzie do wytwarzania zbyt małej ilości testosteronu która w większości przypadków u mężczyzn jest dość podobna(np u kobiet z wachania ilości estrogenu są ogromne i mocno zależne od organizmu) wtedy budowa mózgu jest inna niż u przeciętnego mężczyzny w tym również ma skłonności do bycia homo.
Odpisz
13 czerwca 2019, 08:36
kolejnym bardzo ważnym czynnikiem jest środowisko, osoba która no była przez lata odizolowana od płci przeciwnej może mieć do niej awersję i pociśg do własnej płci albo dajmy przykład korwina który akurat miał po części rację dziecko wychowywane przez agresywną matkę boi się kobiet i jest homo można to skomentować memem well yes but actually no ponieważ wychowanie ma ogromne znaczenie na nas a przede wszystkim w tym wieku około 7lat gdzie już wtedy powoli zaczynają się kształtować tego typu cechy, i np kiedy ktoś ma bardzo ostrą matkę może preferować kobiety o tym charakterze a może mieć właśnie odwrotny efekt i preferować kobiety łagodne a może nawet mieć przez to wstręt do kobiet kolejnym takim przykładem jest nasza własna opinia na ten temat osoba która pluje na homo ma mniejsze skłonności do tego niż osoba której jest to raczej obojętne. I oczywiście tego jest dużo więcej i każdy przypadek jest mocno osobisty jednak uogólnianie do jednego czynnika jest ogromnym błędem bo wszystkie czynniki nałożone na siebie dopiero dają taki a nie inny efekt.
Odpisz
13 czerwca 2019, 12:38
@Selkes: podziwiam ogromną dawkę Informacji którą zaserwowałeś, w żadnym filmie odnośnie tego zagadnienia na yt
Nikt nie powiedział tyle co Ty. Chociaż ogólnie na yt mało co się mówi o bardziej skomplikowanych zagadnieniach
Odpisz
12 czerwca 2019, 21:01
tak geje to debile homoseksualisci to normalne mordy
Odpisz
12 czerwca 2019, 12:02
Każdy powinien mieć możliwość wyrażania swojej opini niezależnie od tego jak bardzo niepoprawna politycznie ona jest I niezależnie od tego czy kogoś uraża. Jeśli tak nie jest to nie ma też wolności słowa. Można się z nią zgadzać lub nie zgadzać ale nie powinno być możliwości banowania za poglądy. To przysługuje nam prawnie,wolność poglądow,słowa I wyznania. Dlaczego sami zgadzamy się na to aby było nam to zabierane?
Odpisz
12 czerwca 2019, 13:11
@Yasu_Tori: Nie zgadzamy się, ale to jest precyzyjnie wymierzony i pracowicie wykonywany plan osób u góry. W tych czasach osoba troszkę bardziej zapoznana z sytuacją będzie Ci w stanie powiedzieć jak to będzie wyglądało za kilka lat, a margines błędu będzie bardzo niewielki. Jak myślisz skąd Ci rzekomi "jasnowidzowie" wiedzieli jak będzie wyglądać dzisiejszy świat z 50 lat temu? Bo wiedzieli o planie, który był wykonywany i nadal jest. Aktualnie sytuacja się zmienia w ten sposób, że ludność biała będzie niewolnikami osób brązowych i czarnych (tak jak to miało miejsce kiedyś tylko, że odwrotnie), a następnie ludność biała oraz ludzie hetero będą coraz mniejszym procentem społeczeństwa i ludności. Powiem jeszcze tylko tyle, że rzeczywisty wygląd sytuacji można porównać do obrazy złego króla, tyrana ludności, a on by w odpowiedzi oskarżał osobę, która go obraziła o "antykrólizm".
Odpisz
12 czerwca 2019, 13:29
@NwordPass: nie jestem wstanie odnieść się do tego co powiedziałeś. Nie mam żadnych dowodów które mógłby to potwierdzić więc nie sądzę że powinnam. I nie wiem czy się z Tobą zgadzam. Jedynie uważam że jest to powolny proces wprowadzania cenzury. Głównie w Europie ale też na świecie. A ludzie w większości nie mają wyobraźni.obchodzi ich to co tu u teraz więc nie pójdą strajkować.nie będą się sprzeciwiać dopóki nie poczują mocniejszych efektów. Nie jestem za teoriami spiskowymi. Mówię o tym ponieważ uważam że jest to sensowne wytłumaczenie tego wprowadzania anty mowy nienawiści i innego szrotu. Ogólnie inna sprawa jest taka że to temat rzeka. Dodam z innej mańki coś, bo mi się przypomniało czytając twoją teorię spiskową że mój ojciec studiował na politechnice warszawskiej.był top studentem na ekonomii. Kiedyś tam było tak że można było wybierać sobie przedmioty(nwm czy ciągle tak jest) wybrał jako jeden z nich historie.miał z wybitnym historykiem który nie mówił jak było tylko uczył jak z kilku źródeł wyciągnąc wersję jak najbardziej prawdziwą. Bo nigdzie nie ma 100% prawdy. Zawsze są półprawdy. Na jednym z wykładów powiedział że po 2 wojnie światowej zniknęło dużo pieniędzy I zapytany o to co się z nimi stało zasugerował że nie wyparowały czyli ktoś je ma. Zasugerował też że jest możliwe że jest jakaś osoba.albobkilka osób które nie ujawniają się, nikt nie zna ich tożsamości ale są najbogatszym ludźmi na świecie I "kontrolują " resztę wpływowych widocznych ludzi. Czy to prawda ,nie wiem, brzmi jednak ciekawie I przerazajaco
Odpisz
12 czerwca 2019, 13:48
@Yasu_Tori: Nie wiem czy można to nazwać teorią "spiskową", bo nie są to tylko teorie, a tak jak mówiłem można dojść do tego co się stanie w przyszłości. Tak naprawdę nie ma możliwości nawet sprawdzić czy historia, którą bierzemy za pewniaka nie jest zmyślona, ale już pomijając to to polecam sprawdzić właścicielów banków centralnych na całym świecie i zobaczyć co je łączy. Następnie sprawdzić, które kraje się wyłamują z tego schematu i zerknąć na aktualną sytuację z nimi na świecie.
Odpisz
12 czerwca 2019, 14:00
@NwordPass: W sumie to są aktualnie już dwa kraje, które się wyłamują, więc podpowiem, że to jest kraj "antysemicki" z bliskiego wschodu i państwo dyktatorskie.
Odpisz
12 czerwca 2019, 14:15
@NwordPass: nie dokońca wiem o co ci chodzi wiec prosze przybliż mi to troche.
Odpisz
12 czerwca 2019, 14:43
@Yasu_Tori: Wpisz w google: "Banki, których właścicielami są Rothschildowie"
Odpisz
12 czerwca 2019, 14:49
@NwordPass: cholibka ,trochę tego jest
Odpisz
Edytowano - 12 czerwca 2019, 15:01
@Yasu_Tori: Możesz porównać wydarzenia ze świata i czas, w którym się to wydarzyło z tym kiedy banki centralne zostały utworzone przez tą rodzinę oraz z jakich krajów banki nie są jeszcze ich własnością. Będzie to Iran oraz Korea północna. Następnie wyszukaj wydarzenia jak:
-Połączenie Korei płn. z południową
-Spotkanie Trumpa z dowódcą korei płn.
- Wojna Iranu z Izraelem
Możesz przeczytać/obejrzeć wiadomości z szerszej perspektywy i bez nastawienia jakiegokolwiek oraz zobaczyć jak subtelnie jest tworzona opinia publiczna na temat tych dwóch krajów. Ciekawa sprawa, że taki przypadek jest i akurat USA interesuje się najbardziej krajami, które nie mają przejętych banków przez tę rodzinę. Niedawno jeszcze była Kuba i bodajże Arabia Saudyjska, ale już nie jestem pewny. Są filmiki na yt jeszcze, gdyby Cię to interesowało, ale też nie jest pewnie tak, że są one w pełni obiektywne, więc pewnie niektóre rzeczy trzeba przyjąć z przymróżeniem oka.
Odpisz
12 czerwca 2019, 15:10
@NwordPass: poruszyłeś ciekawy temat który na pewno zweryfikuje w najbliższym czasie,dzięki
Odpisz
Edytowano - 12 czerwca 2019, 15:13
@Yasu_Tori: Myślę, że warto, ale z drugiej strony ten temat może przygnębić. Jak byś chciała pogadać o tym albo o czymś innym to możesz na pw napisać. Możliwe, że admin usunie ten wątek znając życie.
Odpisz
12 czerwca 2019, 16:02
@NwordPass: problem polega na tym że narazie nie widzę żadnych wiarygodnych informacji.tylko jacyś fanatycy teorii spiskowych na yt się tym interesują
Odpisz
12 czerwca 2019, 17:23
@Yasu_Tori: Informacji na jaki konkretnie temat?
Odpisz
12 czerwca 2019, 18:00
@NwordPass: ogólnie na temat rodziny rodshildów, mają tak ogromny majątek że na pewno mieszają się w politykę.i na pewno mają coś za plecami. Chociaż narazie nie wyczytałam się w piśmiennictwo, tylko sprawdziłam yt
Odpisz
Edytowano - 12 czerwca 2019, 15:22
Katolików już można obrażać ? Nie no, fajnie. Jak narazie to spotkałem się z obrażaniem mnie jako katolika na tej stronie, a z obrażaniem homoseksualistów nie.
Oczywiście jestem, za nie obrażaniem ani jednej, ani drugiej strony .
Odpisz
12 czerwca 2019, 11:07
Homoseksualizm występuje wśród ponad 400 gatunków zwierząt. Homofobia tylko u jednego.
Odpisz
12 czerwca 2019, 11:09
@Nefral: bo jesteśmy znacznie bardziej rozwinięci
Odpisz
12 czerwca 2019, 11:12
@Revan_PL: ciesz się z tego faktu.
Odpisz
Edytowano - 12 czerwca 2019, 11:15
@Nefral: wiesz, ja kiedyś specjalnie farmiłem strzałki w dół
Odpisz
12 czerwca 2019, 11:16
@Nefral: poza tym trzeba nauczyć się rozgraniczać "pedała" ubranego w różową kieckę, i chwalącego się na prawo i lewo że jest gejem, od człowieka, który normalnie pracuje, nie obnosi się ze swoją orientacją, a to co robi ze swoim partnerem zostaje między nimi. Tak samo powinno być u ludzi heteroseksualnych. Gówno kogo to obchodzi co robisz.
Odpisz
12 czerwca 2019, 11:20
@Nefral: na razie tylko napisałem, że homofobów można wytłumaczyć tym, że jesteśmy znacznie bardziej rozwinięci. No i tym co chodzą półnago po ulicy w kolorowych stringach odebrał bym prawa człowieka, ale tym z takim normalnym mógłbym się bez kłopotu przyjaźnić
Odpisz
12 czerwca 2019, 11:55
@Nefral: Jak jest ubrany w różową kieckę to nie jest "pedałem" tylko transwestytą lub transeksualistą. Terminologia dzieci, terminologia.
Odpisz
12 czerwca 2019, 13:57
@Gaiaphage: Nie, nie chodzi mi o transwestytę/transseksualistę. Sam nim jestem i chodzi mi o tych "pedałów" których nawet w środowisku LGBT nie tolerują wszyscy bo psują wizerunek geja w Polsce. A potem normalna osoba jest utożsamiana z jakimś po***** któremu coś siada na łeb i odwala dziwne rzeczy.
Odpisz
12 czerwca 2019, 14:01
@Nefral: Jest tak, bo oczywiście prawicowe media pokazują tylko te najdziwniejsze przypadki. A potem ludzie myślą, że całe LGBT tak wygląda.
Odpisz
13 czerwca 2019, 12:44
@Nefral: Zaje**ć ci za tą homofobię? Nie można mówić homosceptyzm? Opis fobii masz na dole. A "homofobia" to nie strach przed osobami LGBT, a wstręt bądź nieakceptowanie ich. Jakieś homosie sobie wymyśliły ten jakże idiotyczny wyraz i teraz (prawie) każdy go używa. Nie ma homofobii, jest homosceptyzm. Bo prościej jest powiedzieć "cHoMoFoP" niż homosceptyk.
Nie pozdrawiam.
\____/<-pudło na hejty dla ludzi z jednocyfrowym IQ
Odpisz
12 czerwca 2019, 10:35
gównoburza incoming
Odpisz
8 czerwca 2019, 22:46
Ludzie niestety mylą pisanie, że osoby homoseksualne są gorsze z obrażaniem ich. Tak, są gorsze, bo nie mogą się rozmnażać. Gdyby każdy był homo, ludzkość by wyginęła.
Odpisz
8 czerwca 2019, 22:51
Czyli uważasz że osoby bezplodne też są gorsze?
Odpisz
8 czerwca 2019, 22:54
jesteśmy w momencie rozwoju ludzkości, w ktorym innych obchodzi to, co obce osoby robią w łóżku. fsjnie
Odpisz
8 czerwca 2019, 22:54
Mogą. Od czego są surogatki? Jakby chcieli, to by mieli.
Odpisz
8 czerwca 2019, 23:05
Ale co mnie obchodzi, że ktoś r*cha chłopa w dupe. Ja tylko stwierdzam, że to nienormalne.
Odpisz
8 czerwca 2019, 23:06
@KappoleonBonaparte: nie obchodzi cię to na tyle, że oceniasz cała osobę na podstawie jej orientacji?
Odpisz
9 czerwca 2019, 01:08
ale też nie każda hetero para będzie miała dziecko XDD
Odpisz
9 czerwca 2019, 01:25
W sumie według tej logiki to madki są najbardziej wartościowymi członkami społeczeństwa XDD
Odpisz
9 czerwca 2019, 01:32
@kacpi51: Tak, ponieważ gdyby wszyscy tacy byli, ludzkość by upadła. Czego nie rozumiesz? Tak działa natura
Odpisz
9 czerwca 2019, 01:34
Ale różnica między parą hetero a homo jest taka, że ta pierwsza może mieć dzieci, a ta druga nie może.
Tak więc hetero>homo
Odpisz
9 czerwca 2019, 01:35
@kacpi51: Nie powiedziałem tego ale to w sumie prawda. Bez nich nie mogłyby rodzić się dzieci
Odpisz
9 czerwca 2019, 01:35
gdyby wszyscy ludzie byli hetero i wszystkie pary mialyby co najmniej jedno dziecko, świat byłby przeludniony. lepiej dziękuj, że takie osoby istnieją i zapobiegają przeludnieniu. tak działa natura, działa przeciw temu, by było za dużo osobników w danym gatunku. wśród zwierząt zazwyczaj jest to podporządkowanie hierarchii, ale my jesteśmy na jej szczycie, więc to jest sposób na zapobieganie temu.
Odpisz
9 czerwca 2019, 01:39
Nie, jesteśmy w tyk momencie REGRESU ludzkości, gdzie ludzie mając właśnie w ten sposób wywalone, zezwalają na sytuacje taką, jaką widziałem dziś jadąc autobusem. 2 osoby, jedna raczej kobieta, druga ewidentnie facet próbujący być kobietą (XD). Co robili? Lizali się tak intensywnie, że myślałem, że chcą się nawzajem połknąć. Oczywiście ostrzegłem, że tego nie mogą robić i poszczułem policją. Szkoda, że w dzisiejszych czasach na cały autobus musiał tak oczywistą i naturalną rzecz zrobić nastolatek taki jak ja...
Odpisz
9 czerwca 2019, 01:42
Aha, ale ty wiesz, że model rodziny 2+1 (2 rodziców + dziecko) prowadzi do zmniejszenia liczby ludności na świecie? XD
To, żeś dowalił...
Odpisz
9 czerwca 2019, 01:43
ich się nie nazywa homoseksualistami, tylko idiotami z lgbt. jak nie mam nic przeciwko różnym orientacjom i myślę, że one są kwestia umowna, tak robienie szopki z tego, że jest się queer nie szanuje. żadna sytuacja, w której ktoś całuje się z kimś (nawet mężczyzna z kobietą, co też jest dosyć częste) nie powinna w ogóle zajść. ale co zrobisz, nic nie zrobisz
Odpisz
9 czerwca 2019, 01:44
w jaki sposób prowadzi do zmniejszenia? to był tylko przykład. wiadomym jest, że w niektórych rodzinach nie będzie potomstwa, w niektórych będzie go więcej
Odpisz
9 czerwca 2019, 01:45
Z resztą w tempie w jakim teraz się ludzie na całym świecie rozmnażają nie zapowiada się na przeludnienie. Pozdrawiam
Odpisz
Edytowano - 9 czerwca 2019, 01:47
właśnie dlatego, że istnieja osoby homoseksualne lub biseksualne
Odpisz
9 czerwca 2019, 01:48
No właśnie sęk w tym, że zrobiłem xd Zastraszyłem policją i przestali
Odpisz
9 czerwca 2019, 01:53
miałam na myśli to, że na większą skalę nic nie zrobisz. nawet nie masz pewności, czy tamta parka przestanie się lizać w miejscach publicznych. niektórzy nie wiedzą, że to jest po prostu obrzydliwe. ale to występuje nie tylko pomiędzy homoseksualnymi osobami, niestety
Odpisz
9 czerwca 2019, 01:56
Nie, nie zagraża nam przeludnienie bo na całą nadającą się do zamieszkania ziemię przypada bardzo mało ludzi. Dokładnie ci nie powiem, ale bodajże w Polsce jest to 1km na 1 obywatela. Na necie na pewno znajdziesz info na ten temat.
Odpisz
9 czerwca 2019, 02:01
ty myślisz, że homoseksualizm istnieje od niedawna? czepiasz się nic nie znaczących rzeczy i przekręcasz znaczenie moich słów. fajna dyskusja.
Odpisz
9 czerwca 2019, 02:06
Przeludnienie określa się na wielu czynnikach, m.in na produkcji żywności i zanieczyszczeniach produkowanych przez społeczeństwo
Nie na powierzchni
Tak, świat już jest przeludniony bo sprawiamy zagrożenie dla istnienia naszego własnego gatunku
Pomijając że do 2100 populacja ma dojść do 10 miliardów
Odpisz
9 czerwca 2019, 02:10
zdecydowanie dokładnie nie powiedziałeś, w polsce na 1km przypada średnia 124 obywateli, nie 1 xd
Odpisz
Edytowano - 9 czerwca 2019, 02:11
@polak922: nawet nie zwróciłam uwagi na te jego statystyki, ale fajnie wiedzieć
Odpisz
9 czerwca 2019, 03:01
@polak922: Możliwe, że pomyliły mi się kraje. Dawno o tym czytałem. Tak czy siak przeludnienia nie ma i jeszcze długo nie będzie
Odpisz
9 czerwca 2019, 03:05
Gdzie ja niby przekręcam twoje słowa? XD
I co ma do tego wszystkiego fakt, że kiedyś również żyli homoseksualiści? XD
Żenująca jesteś w tej rozmowie, szkoda na ciebie czas marnować, z resztą po tym dowaleniu z rodziną 2+1, że niby przez takie rodziny będziemy mieli przeludnienie, powinienem zablokować od ciebie komentarze...
Odpisz
9 czerwca 2019, 09:28
argument z dziećmi t chyba najgorsze co może istnieć bo zaczynamy żyć w takich czasach gdzie nie każda hetero para decyduje się na dziecko chociażby przez pieniądze czy chęć rozwijania się w jakiejś wybranej karierze.
trzeba pamiętać też o tym, że jeśli jakaś para homo chce mieć dziecko tak naprawdę b a r d z o, to pewnie będzie je miała bo są różne sposoby.
pls nie oddzielajmy ludzi homo od bi i od hetero, mówiąc że są gorsi bo nie będą mieli dzieciuchów. myślałam że XXI wiek to ten czas gdzie mamy wyższe cele niż r*chanie się i robienie sobie kilkunastu dzieci
Odpisz
9 czerwca 2019, 09:32
no i "gdyby każdy był homo to ludzkość by upadła". a wiecie że jeśli każdy byłby heteroseksualnym mężczyzną to ludzkość tez by upadła? czy to juz czas zacząć ich dyskryminowac
Odpisz
Edytowano - 9 czerwca 2019, 10:38
Kiedy według ciebie świat byłby przeludniony, jeśli nie w momencie gdy sprawiamy zagrożenie dla istnienia naszego gatunku?
Gdyby ludzie żyli tak gęsto jak w manhattanie, na całym świecie zmieściłoby się dosłownie BILIONY osób
Ale co z tego, nie mieli by surowców ani jedzenia.
Proszę przestań mylić przeludnienie lokalne (czyli czy za duża ilość osób nie zamieszkuje jednego terenu) z przeludnieniem globalnym (czy świat może utrzymać tyle mieszkańców)
Btw źle powiedziałem i nie do 2100, a do 2050 ludzkość ma dojść do 10 miliardów
Odpisz
9 czerwca 2019, 11:35
@polak922: https://www.youtube.com/watch?v=QsBT5EQt348 polecam obejrzeć
Odpisz
9 czerwca 2019, 12:46
Like I said, para homo nie może mieć spłodzić i urodzić dziecka, a para hetero może (w większości przypadków) ale nie musi bo nie każdy chce mieć dziecko. Pomijając to, to nie do pomyślenia, żeby para homo miała dziecko (adoptowane czy nawet urodzone dzięki surogatce) bo takie dziecko wychowuje się w nienormalnym otoczeniu. Znowu, pomijając to, że to dziwne, rówieśnicy takiego dziecka na pewno będą wytykali mu jego "tatusiów" czy "mamusie". Co z tego może wyniknąć z takiej presji otoczenia? Ucieczka z domu, samookaleczanie, bójki z rówieśnikami a nawet próba sambójstwa. Były już takie incydenty, a w takich "rodzinach", presja otoczenia u dziecka pojawia się prawie zawsze. Myślę, że powiedziałem już wszystko co miałem do powiedzenia w tej rozmowie. Pozdrawiam
Odpisz
9 czerwca 2019, 12:52
uwaga mam pomysl: może uczmy nasze dzieci akceptacji innych i tego żeby nie wyzywać kogoś bo jest inny. poza tym dzieciaki mogą śmiać się z kogoś bo jest np rudy, ale nikt nie zabronił rudym osobom przekazywania swoich genów dalej. tak się sracie o to ze nie mogą mieć dzieci a jeśli już chcą to im zabraniacie XDDD
Odpisz
Edytowano - 9 czerwca 2019, 14:38
Czyli uważasz, że pary homo nie powinny mieć praw adopcyjnych bo jest to dziwne?
Prawa powinno opierać się na logice, nie emocjach
Taką logiką można dojść, że czarnoskórzy nie powinni mieć praw adopcyjnych, bo bycie czarnym jest czymś dziwnym w obecnym społeczeństwie
Jeśli twoim argumentem jest, że według ciebie to dziwne, to sorry ale twój argument nie jest za silny
Odpisz
Edytowano - 9 czerwca 2019, 14:42
przeczytaj swoje komentarze. wyciągasz zły kontekst na swoją korzyść. co do tamtego argumentu, znowu czepiasz się niepotrzebnie. mówisz, że ten model rodziny jest zły, chociaż nie wiesz, dlaczego. powiedziałam wcześniej, że to jest oczywiste, iż nie każda para będzie mieć jedno dziecko. nie mam zamiaru czytać całej tej bezsensownej dyskusji, bo pewnie polega ona na czepianiu się zdań typu „co zrobisz, nic nie zrobisz”. blokuj, śmiało. ja nie próbuje przekonać innych do swoich racji w tak prymitywny sposób jak twój i nie kieruję się nienawiścią do ludzi innych niż ja. nie pozdrawiam
Odpisz
9 czerwca 2019, 14:46
a co do tego, że to jest nienormalne otoczenie. to jest tylko i wyłącznie TWOJA i innych ludzi twojego pokroju wina. gdyby tacy ludzie jak ty chociaż trochę pomyśleli, to nie wyxywaliby osób z rodzin jednopłciowych tylko po prostu by to szanowali. przeczysz sam sobie i próbujesz desperacko pogłaskać się po główce i przekonać do tego, że masz rację, podczas gdy każdy inny powie ci coś przeciwnego. każdy twój argument można obalic w łatwy sposób, ale ty dalej w to brniesz
Odpisz
9 czerwca 2019, 16:35
@kacpi51: Wyobraź sobie, że już kiedyś oglądałem ten film
Wyobraź sobie też, że nie odnosi się on nawet do problemu surowcowego, a overcrowdingu
Odpisz
12 czerwca 2019, 11:10
To że nie mogą mieć dzieci nie znaczy, że są gorsi. Ludzkości wyginięcie nie grozi a homoseksualizm jest rzeczą jak najbardziej naturalną.
Odpisz
12 czerwca 2019, 11:12
Świat już jest przeludniony. Nie pozdrawiam.
Odpisz
12 czerwca 2019, 11:24
@Broski: nie jest przeludniony pod żadnym względem
Odpisz
12 czerwca 2019, 11:33
Uwaga! To może być szok, więc stoisz to usiądź, a jak siedzisz to wstań. Są też osoby hetero, które również nie mogą mieć dzieci. Czyli są gorsze tak? No według ciebie tak, tylko jestem ciekaw czy są tak samo gorsze jak osoby homo czy może są w tej lepszej kategorii, bo przecież są hetero.
Odpisz
12 czerwca 2019, 11:46
Ale gdyby to by była hetero para, to pewnie byś nawet nie zareagował co nie?
Odpisz
9 czerwca 2019, 09:16
ale shitstorm
Odpisz
9 czerwca 2019, 00:01
Zaczyna się
Odpisz