Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar kotek_korek

24 czerwca 2019, 01:04

To ma być octavius? Za dużo włosów xD

Avatar Brodacz

24 czerwca 2019, 15:42

@kotek_korek: To jest Otto z lat 80-tych, przynajmniej z kreskówki, nie wiem jak w komiksie, ale w komiksach też miał sporo włosów i Alfred Molina nie miał mało

Avatar Saaaaasuke

8 lipca 2019, 22:18

@kotek_korek: był gdzieś łysy?

Avatar Brodacz

8 lipca 2019, 22:23

@Saaaaasuke: Ta w grze na PS4(nie grałem, bo nie mam PS4, ale widziałem) i może w komiksie, który był wstępem do Superior Spider-Mana

Avatar Saaaaasuke

8 lipca 2019, 22:24

@Brodacz: a ok ale w filmach i kreskówkach miał sry

Avatar Brodacz

8 lipca 2019, 22:29

@Saaaaasuke: No oczywiście i we wcześniejszych komiksach też, Otto Octavius prawie zawsze miał włosy, a tamtej grze nie wiedzieć czemu większość wrogów była łysa

Avatar Saaaaasuke

8 lipca 2019, 22:33

@Brodacz: trudno robić włosy

Avatar Brodacz

8 lipca 2019, 22:34

@Saaaaasuke: Jednak tam byli profesjonaliści, więc powinni umieć

Avatar Saaaaasuke

8 lipca 2019, 22:45

@Brodacz: nadal dużo pracy

Avatar Brodacz

8 lipca 2019, 22:47

@Saaaaasuke: No i? Gra by wyszła trochę później i tyle

Avatar Saaaaasuke

8 lipca 2019, 23:03

@Brodacz: terminy naczy ja ogólnie nie chce się kłócić tak tylko spekuluje nie? XD

Avatar Brodacz

8 lipca 2019, 23:07

@Saaaaasuke: Ja się nie kłócę, spoko, przynajmniej nie w tym momencie

Avatar Saaaaasuke

8 lipca 2019, 22:17

LOL ja dziś powiedziałem że to ch*jowe jak sądzisz że coś jest głupie bo tego nie lubisz i dostałem mute na serwerze(afera była o to ze ziomek napisał że anime to gówno bo mu sie nie podoba a ja napisałem że jest debilem bo jak można dissować bo sie nie lubi)

Avatar Yasu_Tori

8 lipca 2019, 22:55

@Saaaaasuke: ja dostałam mute za to że napisałam"je**ć wowa,chodź grać ze mną" bo admin lubi wowa, no ku*wa xd

Avatar Saaaaasuke

8 lipca 2019, 23:02

@Yasu_Tori: ale nie nie nie... To był serwer dla mojej paczki gdzie jeden ziomek ma adma i o mute'a jest głosowanie 3:2 i mute na 2h

Avatar wylluzowany

24 czerwca 2019, 10:52

Smutne

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Avatar Freem1410
Dodane przez: Freem1410

Filozoficzne śmieszki

10 zbrój, 20 mieczy, 4 topory i 10 tys. sztuk złota... E tam, da się iść

Dobrze, że nie tańczył z tą trumną do jakiejś techniawy

Jak?!

Teraz czas na Civilization VI

Oto jest pytanie

W Kanadzie to normalne

Coś tu na bank jest źle

Filtry są wszystkim

No wielkie dzięki

Smutne następstwo pandemii

To mogłoby prowadzić do wielu nieporozumień

Trochę smutne

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka