Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar erykos123

27 czerwca, 19:48

"Przychodzi szefowa"
I wszystko jasne

Avatar Dardanelle

11 sierpnia, 11:29

@erykos123: te wstępy do porno są coraz dziwniejsze

Avatar DHF1232

11 sierpnia, 18:36

@Dardanelle: do mnie jak przychodzi szefowa to się cieszę w hu*, chyba że coś zepsułem, wtedy boję się gdy przypominam sobie o kamerach dookoła

Avatar baarts

11 sierpnia, 13:19

XDDD

Avatar MadziowiecMalinowy

27 czerwca, 19:41

XDDD

Avatar Kurson

27 czerwca, 19:44

Avatar szeregowy_koci_mietka

27 czerwca, 20:29

@Kurson: XDDDDD

Avatar Arkusowaty

27 czerwca, 20:43

Avatar Atsuune

28 czerwca, 02:55

@Arkusowaty: XDDDDDDDDD

Avatar player203a8

11 sierpnia, 10:39

@Atsuune: XDDDDDDDDDD

Avatar Polalak

11 sierpnia, 10:53

@player203a8: XDDDDDDDDDD

Avatar nightcube

11 sierpnia, 10:54

@Polalak: Xdddddddddddd

Avatar Polalak

11 sierpnia, 10:57

@nightcube: Serio, mało rzeczy mnie triggeruje tak jak to chore „Xd”.

Kombinacji x i d można używać na wiele wspaniałych sposobów. Coś cię śmieszy? Stawiasz „xD”. Coś się bardzo śmieszy? Śmiało: „XD”! Coś doprowadza Cię do płaczu ze śmiechu? „XDDD” i załatwione. Uśmiechniesz się pod nosem? „xd”. Po kłopocie.

A co ma do tego ten bękart klawiaturowej ewolucji, potwór i zakała ludzkiej estetyki - „Xd”? Co to w ogóle ma wyrażać? Martwego człowieka z wywalonym jęzorem?
Powiem Ci, co to znaczy. To znaczy, że masz w telefonie włączone zaczynanie zdań dużą literą, ale szkoda Ci klikać capsa na jedno „d” później. Korona z głowy spadnie? Nie sondze.
„Xd” to symptom tego, że masz mnie, jako rozmówcę, gdzieś, bo Ci się nawet kliknąć nie chce, żeby mi wysłać poprawny emotikon.

Szanujesz mnie? Używaj „xd”, „xD”, „XD”, do wyboru. Nie szanujesz mnie? Okaż to. Wystarczy, że wstawisz to zje**ne „Xd” w choć jednej wiadomości. Nie pozdrawiam

Avatar nightcube

11 sierpnia, 11:05

@Polalak: te pastę czytałem tylko raz, potem mam ją w dupie

Avatar player203a8

11 sierpnia, 11:22

@Polalak: XDDDDDDDDDDDDD

Avatar olelele

27 czerwca, 19:10

XDDD

Avatar Matrixter11

11 sierpnia, 10:21

@olelele: Niezłe profilowe

Avatar kotek_korek

27 czerwca, 19:25

XDDD

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Dodaj obrazek Poczekalnia (4423)

Podobne memy