Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Trzymanie się tylko jednego gatunku
Góra Kościuszki
Zależy kim się wcześniej było
Co dwie głowy to nie jedna
Stay toxic
Cenny pracownik, bo nie za dużo myśli, ale robi swoje
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież26 lipca 2021, 08:02
1. Warto dołożyć do tych danych także statystykę mówiącą nam o tym ile kobiet miało okazję w ogóle wybrać się na pole walki, choć myślę, że to oczywista sprawa
2. Rzeczywiście, to wydaje się być prawdą, ale warto byłoby też dodać, że aż 95% zabójstw przez gangi dotyczy mężczyzn, w przypadku takich związanych z narkotykami jest to 90%, za to kobiety w większości padają ofiarą zabójstw na tle seksualnym
3. Ale wy wiecie, że brak zgonu to nie jest żaden przywilej, co nie? Jeśli ktoś zmarł w wypadku np. w elektrowni, bo tam pracował, to dlaczego potem to jest pokazane jako przywilej kobiet, że nie umierają? Może po prostu nie pracują w takich samych miejscach jak mężczyźni?
4. Niestety bardzo ciężko znaleźć potwierdzenie dla tych danych, bo nie wiemy, do jakiego kraju się odnoszą. Może do Zimbabwe? Nie mam pojęcia.
Znalazłam natomiast badania, które powiedziały mi, że kobiety mają niewiele mniej prób samobójczych, a tylko mniejszą skuteczność, częściej są diagnozowane, a więc można przypuszczać, że częściej dochodzą do zdrowia
5. Tutaj zgodzę się, że kobiety rzeczywiście częściej wygrywają opiekę nad dziećmi, ale jednocześnie należy mieć na uwadze to, jakimi ojcami jest spora część Polaków, a negatywne nastawienie do mężczyzn może pozostać po kolejnej już sprawie, kiedy to okazuje się że ojciec jest alkoholikiem oraz bije swoją żonę.
Odpisz
16 sierpnia 2019, 12:38
No i tak to właśnie wygląda. Feministki do izolatki i czekać aż się nauczą.
Odpisz
16 sierpnia 2019, 13:44
@KappoleonBonaparte: feministki nie ale feminazistki tak
Odpisz
16 sierpnia 2019, 17:39
@Yoda_MLG: Obie
Odpisz
16 sierpnia 2019, 20:55
@KappoleonBonaparte: ale wiesz że feministki też często walczą ze stereotypami czy nierównościami ktore dotykają mężczyzn?
Odpisz
16 sierpnia 2019, 21:41
nie warto z nim się argumentować. Tak na przyszłość albo coś
Odpisz
16 sierpnia 2019, 22:06
ale czemu akurat feministki?
Jest coś takiego:
"Maskulizm, ruch na rzecz równouprawnienia mężczyzn i przeciwdziałaniu ich dyskryminacji na pewnych polach"
Więc no
Odpisz
17 sierpnia 2019, 09:57
@Ameron: To tych już nawet uśmiercic za taki debilizm XD
Odpisz
26 sierpnia 2019, 14:04
@Ameron: Bo to jak w polityce. Wystarczy, że powiesz, że będziesz walczyć o prawa mężczyzn i nic nie mogą ci zarzucić.
Odpisz
16 sierpnia 2019, 13:46
Obecnie feminizm jest dużo bardziej potrzebny mężczyznom. Tak, feminizm nie jest tylko dla kobiet. Obecny feminizm walczy ze stereotypami takimi jak "chłopaki nie płaczą", czy "mężczyzna to lodówkę wniesie na siódme piętro".
Odpisz
16 sierpnia 2019, 14:20
@Anielka999: Obraz "PRAWDZIWEGO MĘŻCZYZNY" został wymyślony przez kobiety.
Odpisz
16 sierpnia 2019, 14:23
@Mikrus19: Nie ważne, kto to wymyślił, ważne, że funkcjonuje i jest szkodliwe.
Odpisz
16 sierpnia 2019, 14:35
@Anielka999: Bardzo szkodliwe i krzywdzące. Niszczy naszą dumę
Odpisz
17 sierpnia 2019, 00:09
@Mikrus19: wystarczy tak wyglądać i baby same sie rzucają
Odpisz
17 sierpnia 2019, 00:26
@Anielka999: Nie zawsze jest szkodliwe, czasem motywujące. Dla mnie takie gadanie to była motywacja żeby zacząć nad sobą pracować, ale wiadomo że każdy reaguje inaczej
Odpisz
17 sierpnia 2019, 01:15
@Cotosiestanelo: dlatego ja ćwicze
Odpisz
17 sierpnia 2019, 01:16
@PanNiedzwiadek: no ja też, obecnie kalistenika ale bardzo podstawowa, buduje sile do trudniejszych części
Odpisz
17 sierpnia 2019, 10:12
@Cotosiestanelo: ciekawe kto daje czerwone bez uzasadnienia
Odpisz
17 sierpnia 2019, 12:32
@Cotosiestanelo: Jeśli robisz coś przez nacisk społeczeństwa, a nie z własnej woli, to robisz to bo czujesz, że chcesz, czy ponieważ czujesz, że musisz?
Odpisz
17 sierpnia 2019, 12:34
@Anielka999: nic nie musze ale przydałoby sie umieć obronić
Odpisz
17 sierpnia 2019, 13:34
@Anielka999: Czasem potrzebuje takiego nacisku, żeby zacząć nad sobą pracować. Nie szkodzi mi to, wręcz przeciwnie
Odpisz
17 sierpnia 2019, 18:46
@Cotosiestanelo: ona chyba nie pojmuje
Odpisz
18 sierpnia 2019, 00:44
@Mikrus19: Ale "KOBIETA MA MIEĆ CYCKI I DUPE" też istnieje. Więc tu akurat jest 50%
Odpisz
26 sierpnia 2019, 14:02
Ty chyba się zatrzymałeś w czasie na dwie dekady.
Odpisz
14 lipca 2019, 21:30
Wygrałeś dzięki tytułowi
Odpisz
23 sierpnia 2019, 08:03
a jaki był?
Odpisz
17 sierpnia 2019, 17:47
Ten mem dał bul dupy feministką
Odpisz
14 lipca 2019, 21:37
Czekam na gównoburzę gdzie jest Preriokur kiedy go potrzebujemy?
Odpisz
16 sierpnia 2019, 12:06
Tak właściwie to kiedy on ostatnio coś pisał?
Odpisz
16 sierpnia 2019, 14:33
Preriokury krótko żyją.
Odpisz
17 sierpnia 2019, 01:49
@Legolas9988: Ponoć prekurior jest po 30
Odpisz
17 sierpnia 2019, 11:36
Ale ten Prieriokur?
Odpisz
17 sierpnia 2019, 13:47
@Legolas9988: Ten z radykalistycznymi poglądami które często sobie przeczyły i przez długo czas na avku miał biały kulisty znaczek ze strzałką na jasno zielonyn tle
Odpisz
16 sierpnia 2019, 13:45
Lol, sorki, ale kobietom trochę trudno było ginąć w wojnach tego świata, bo jakby to powiedzieć, no nikt na wojny nie zabierał xd Bo siedziały w domu i zajmowały się opieką dzieci i umieraniem na taką czerwonkę na przykład.
Odpisz
16 sierpnia 2019, 17:13
Zaczyna się..
Odpisz
16 sierpnia 2019, 20:29
bo co ma zrobić kobieta która jest słabsza dużo np w walce na miecze? Łudzimy się że babka będzie wygrywać ? Naprawdę? Może jakieś przypadki jeden na milion ale normalnie...nie. 1 I 2 wojna światowa też wymagały siły fizycznej. Wraz z rozrostem technologii militarnych siła fizyczna I wytrzymałość powoli przestaje mieć znaczenie ale to nie ma znaczenia w kwestii wcześniejszych wojen. Czy naprawdę uważasz że jakbyś kobietą powiedział że mają wszystkie zdrowe pójść na wojnę podczas 2 wojny światowej. Albo 1 albo w średniowieczu albo nawet teraz to wszystkie powiedzą " Wow zajebiście równouprawnienie! Wreszcie ! Tyle na to czekałam !! No...ku*wa chyba średnio
Odpisz
16 sierpnia 2019, 22:49
@Yasu_Tori: Wcale tak nie uważam, uważam że nikt nie powinien chodzić na wojnę, bo wojna to nic fajnego. Uważam po prostu za absurdalne argumentowanie, że któraś płeć ma gorzej bo w wojnach tego świata zginęło więcej mężczyzn niż kobiet ;-;
Ja tu nie próbuje podważyć jakiś podstawowych prawd, że faceci są silniejsi czy więksi, ale wytykam błąd w argumentacji.
Odpisz
17 sierpnia 2019, 11:10
to jest jakaś grupa argumentów które argumentują oczywiste stwierdzenie że w krajach 1 świata mężczyźni mają gorzej. Mają, mają. Przyznaję to jako kobieta. Wojna nie jest niczym "fajnym" ale to nie ma znaczenia. Znaczenie ma to że jest. Śmierć mężczyzn na wojnie to dramat. W dodatku często wysttzegamy się w sposób idiotyczny brania kobiet na wojnę. Np w kolumbii (chyba tam ale nie jestem pewna) to w krytycznym momencie zamiast kobiet brali 12 latków . 90% mężczyzn tego kraju po wojnie umarło. Zostały się tylko dzieci. Na 1 mężczyznę przypadało 10 kobiet .
Odpisz
17 sierpnia 2019, 21:36
@Yasu_Tori: No spoko, no ale w takim razie przyznasz sama że argumentowanie, że faceci mają gorzej niż kobiety używając "facetów zginęło więcej na wojnach niż kobiet" jest dość absurdalne. Nie twierdzę, że faceci nie są w niektórych kwestiach traktowani gorzej czy lepiej, bo nierówności społeczne są i tego nie kwestionuje. Po prostu ten jeden argument jest słaby
Odpisz
18 sierpnia 2019, 07:32
wydaje mi się że zależy jak na to patrzeć jednak jest to jakiś argument. Niezależnie z jakiego powodu to mężczyzn wybiera się często na pewną śmierć... jest to jakiś argument. Może nie najlepszy ale też nie najtragiczniejszy na świecie
Odpisz
18 sierpnia 2019, 21:54
@Yasu_Tori: Nie ma co debatować. I jedni i drudzy mają przeje**ne z jakiegoś punktu widzenia, tym bardziej statystycznego.
Odpisz
16 sierpnia 2019, 13:36
Fajny przywilej, móc się zabić hehe
Odpisz
16 sierpnia 2019, 13:14
-Społeczeństwo uważa że rola kobiety to siedzenie w domu i wychowanie dzieci.
-Społeczeństwo przyznaje prawo opieki nad dzieckiem częściej kobietą niż mężczyzną.
-Mów że kobiety są uprzywilejowane i narzekaj na feministki mimo że te nie lubią tego stereotypu.
-Profit????
Odpisz
16 sierpnia 2019, 13:20
@AtakPaniki: społeczeństwo od dawna już tak nie uważa. Dla matki dostanie opieki nad dzieckiem po rozwodzie to szczęście I przywilej bo rodzic chce mieć dziecko przy sobie nie bo baba to do domu. Ojcowie też chcą swoje dzieci mieć przy sobie A często nie mogą bo uważa się że matka jest lepszą opieką dla dziecka niż ojciec.
-Narzekanie że kobiety w europie są gorzej traktowane niż mężczyźni chodź to gówno prawda
- profit?
Odpisz
16 sierpnia 2019, 13:40
@AtakPaniki: Społeczeństwo nie uważa że rola kobiety to siedzenie w domu, społeczeństwo uważa że rola kobiety to opieka nad dzieckiem
Co uwzględnia:
Prace
Wychodzenie z domu z dzieckiem
Przygotowywanie go do szkoły, ew. Odwozenie
Mam wymieniać dalej?
Oczywiście ojciec też powinien takie rzeczy robić, ale ojciec bardziej powinien skupić się na znalezieniu dobrze płatnej pracy i utrzymaniu rodziny
Odpisz
16 sierpnia 2019, 13:45
@AtakPaniki: Kobiety w sądzie w przypadku rozwodów prawie zawsze wywalczą prawa nad dzieckiem. Jeśli kobieta nie wyraża takiej woli, to nie dostake tego przywileju.
Odpisz
16 sierpnia 2019, 13:46
@Yasu_Tori: Zgadzam się rola kobiety w społeczeństwie się zmieniła i taki pogląd jest rzadziej spotykany. W moim komentarzu chciałem zwrócić uwagę na stereotyp matki z dzieckiem, gdzie kobiety są częściej przedstawiane w roli osoby wychowującej dziecko. Na przykład kiedy ostatni raz widzieliście reklamę produktów dla dzieci ze sloganem "Gerber najlepszy wybór wszystkich ojców."?
Odpisz
16 sierpnia 2019, 13:47
@AtakPaniki: Moi rodzice się rozwiedli i wiem, jak to wygląda. Jesteś matką ? No to się za nie wypowiadaj, tak bardzo twierdząco. Prawie zawsze matka bardzo chce być tym głównym rodzicem, w przypadku rozwodu.
Odpisz
16 sierpnia 2019, 14:02
@Pobozny: Właśnie oto mi chodzi, jest to przykład dyskryminacji obosieczna. Stereotyp kobiety jak osoby opiekująca się dzieckiem szkodzi każdej ze stron.
-Kobietom, bo trudno jest im się wyrwać z modelu klasycznej rodziny.
-Mężczyzną, bo trudniej o dostanie praw rodzicielskich, a mężczyzna, który opiekuję się dzieckiem kiedy kobieta pracuje, postrzegany jest jako często nieudacznik.
Odpisz
16 sierpnia 2019, 14:17
@AtakPaniki: ach, takie poglądy to popieram
Odpisz
16 sierpnia 2019, 20:32
@AtakPaniki: to wynika z tego że kobiety w sposób naturalny wolą zazwyczaj przyjąć wychowanie dziecka I dbanie o dom za swój cel życiowy(każdy człowiek jakiegoś szuka) A mężczyzna nie. A nawet jeśli by chciał to sorry ale babka już mu to podebrała. Mężczyzna zazwyczaj woli cele takie jak sukces zawodowy. I nie jest to powiązane z uciskiem kulturowym I stereotypami
Odpisz
17 sierpnia 2019, 00:39
@Yasu_Tori: Wynika też z tego, że dziecko w pierwszych miesiącach życia powinno lub musi być karmione piersią, więc jest z mamą nierozłączne. A jeszcze często jest ten instynkt macierzyński, że mama sama nie chce oddać dziecka. Czasem robi sie coś takiego, że dziecko widzi Ojca tylko jak wraca z pracy, a mame cały dzień więc z mamą jest bardziej związane. Składa sie na to więcej rzeczy, w zależności od sytuacji w domu
Odpisz
17 sierpnia 2019, 10:59
@Cotosiestanelo: co oczywiście nie oznacza że mężczyzna nie powinien mieć łatwiejszej możliwości uzyskania opieki nad dzieckiem. Nie podoba mi się ta sytuacja ponieważ po rozwodzie chciałabym mieszkać z tatą a nie wiem czy będę mogła bo zależy to od decyzji sądu
Odpisz
17 sierpnia 2019, 11:02
@Yasu_Tori: Sąd też często pyta o wolę dziecka.
Odpisz
17 sierpnia 2019, 14:56
ale nie jest ona decydująca
Odpisz
17 sierpnia 2019, 16:46
@Yasu_Tori: to prawda, ale na to zwraca się też uwagę
Odpisz
19 sierpnia 2019, 09:27
to oczywiście racja. Denerwuje mnie też to żałośnie że rodzeństwo za wszelką cenę powinno być razem w domu przy 1 rodzicu. Ja naprawdę nie mam ochoty mieszkać z moim bratem I odcięcie się od niego poprzez mieszkanie z innym rodzicem to świetna opcja
Odpisz
16 sierpnia 2019, 12:21
Burwa ale to gniło
Odpisz
14 lipca 2019, 22:25
Odpisz
15 lipca 2019, 02:38
@mkus29: damn man troche op ale dziena
Odpisz
14 lipca 2019, 21:31
*do tytułu* ale jesli dam strzałkę w dół to bede hetero
Odpisz
14 lipca 2019, 21:33
dobra zje**lem undo
Odpisz
14 lipca 2019, 21:33
ale jednocześnie nie dajesz strzałki w górę, a więc jesteś bi
Odpisz
14 lipca 2019, 21:33
@Revan_PL:
Odpisz
14 lipca 2019, 21:34
Odpisz
14 lipca 2019, 21:38
Odpisz
14 lipca 2019, 21:35
skuteczny tytul
Odpisz
14 lipca 2019, 21:26
kObIETy sOm dySKRymiNOwanE
Odpisz
14 lipca 2019, 21:25
W samobójstwach jest lekka przewaga kobiet
Więc oszukane rofl
Odpisz
14 lipca 2019, 21:26
No tak średnio bym powiedział.
Odpisz
Edytowano - 14 lipca 2019, 21:27
co ty waflisz
kobiety częściej podejmują próby
Odpisz
14 lipca 2019, 21:27
@Pitrekkk: dobra, coś mi się poejabło, przepraszam
Odpisz
14 lipca 2019, 21:27
w próbach samobójczych jest lekka przewaga kobiet
W dokonanych samobójstwach znaczna przewaga mężczyzn
Odpisz
14 lipca 2019, 21:27
haha beka, nadziej się na gwóźdź z podłogi
Odpisz
14 lipca 2019, 21:36
Bo kobiety to słabe piczki i nie umieją się zabić jak facet 😎
Odpisz
14 lipca 2019, 21:48
To nie było tak, że więcej kobiet ma myśli samobójcze, ale zabijają się mężczyźni raczej?
Odpisz
14 lipca 2019, 22:04
@CiemnoStrasznieUMnieWDomu: bardziej chyba to że kobiety częściej mają depresję
Odpisz
14 lipca 2019, 22:05
najczęściej depresję mają ludzie słabi psychicznie
Odpisz
14 lipca 2019, 22:12
@CiemnoStrasznieUMnieWDomu: kobiety popełniają więcej prób samobójczych, przy czym giną znacznie rzadziej
Odpisz
14 lipca 2019, 22:54
@Revan_PL: Atencjuszki jedne
Odpisz
Edytowano - 16 sierpnia 2019, 12:11
@Revan_PL: Jest też statystyka która mówi że kobiety wybierają mniej skuteczne metody. Np. Większość kobiet podobno woli przedawkować leki lub się pociąć i wykrwawić gdy mężczyźni wolą się zastrzelić lub powiesić dlatego więcej kobiet przeżywa swoje próby samobójcze. Poprostu jest większa szansa że ktoś je znajdzie i uratuje
Odpisz
16 sierpnia 2019, 13:21
jest więcej kobiet z depresją ale dużo więcej męskich samobójstw :D
Ciekawe czemu
Odpisz
16 sierpnia 2019, 13:25
@Jejak1: moja koleżanka miała 2 próby samobójcze(?) Tzn wzięła całe pudełko leków
Odpisz
16 sierpnia 2019, 15:27
@Revan_PL: carlin?
Odpisz