@Grewest: UE to zło
Acta2
Rodo
Straszenie, propaganda i niemieckie polskojezyczne media jak TVN czy Onet
Wprowadzają przepisy niezgodne z naszą konstytucją i każą nam je przyjmować
Feminazistki
Lgbt
Oddawanie kopalń 4 rzeszy niemieckiej
Przemysł się sypie
Unia dwóch prędkości (ZSRE)
Socjalizm i cenzura na np.Youtube
Pożary "płuc Ziemi" xD (przecież tam pada 24/7)
Oto kilka przykładów (To nie wszystko, niestety)
@Daniello55:
-ACTA 2 to zła regulacja.
-Rodo jest neutralne, bo o ile w internecie wprowadziła zamęt ale za to ułatwiła wprowadzanie sprawę z CV(od teraz nie musisz kopiować klauzury że na podstawie takiej i takiej ustawy zgadzasz się na przetwarzanie danych.)
-Nie wiem co ma unia do mediów :p
A tak po za tym TVN jest amerykański.
-Nie słyszałem o tym by coś było niezgodne z konstytucją.
@Daniello55: unia nie może nam narzucić światopoglądu. Mogą sobie gadać ale to nie jest nic obligatoryjnego.
-większość kopalń należy do państwowych spółek energetycznych.
-Tylko przemysł energochłonny ma pod górkę reszta sobie radzi.
-Unia dwóch prędkości rzeczywiście jest problemem. Ale w dalszym ciągu nam się opłaca.
-Nie wiem co ma unia do amerykańskiego YouTube.
-Pożary dżungli amazońskiej zostały wywołane przez człowieka.
@Grewest: widać że jesteś spie**olony
Rodo nie byloby potrzebne gdyby nie biurokracja
W mediach jest propaganda A niektórym Unia placi za propagandę (Masny i jego dawny kanał gdzie chwalił unię A przecież na abstra jest film o absurdach unijnych W którym wystąpił)
TVN jest niemiecki (a ty jesteś niedoimformowany)
POZA TYM POPIERAM KORWINA I TWIERDZĘ ŻE ZSRE POWINNO ZOSTAĆ ZNISZCZONE (Związek Socjalistycznych republik europejskich)
@Grewest: politycy mogą usuwać treści z neta za pomocą napisania do wladz yt na przykład
Przemysł leży ty niedoinformowany lewaku
A pożary amazońskie to wymysł idiotów
Bo są to lasy deszczowe
To tam pada najwięcej deszczu niż w jakichkolwiek lasach na ziemi (gdzie ty tam masz ku*wa ogień który może tam przetrwać kilka dni skoro w najsuchszych rejonach rozpalenie ognia to cud)
Prezydent tamtych terenów jest prawicowcem A nie lewakiem-socjalistą i właśnie dlatego politycy unijni go nienawidzą
Nasz rząd jest zaprzyjaźniony z Unią i się jej boją
A ja z kolei muszę patrzeć na gówno jakie produkujesz
I jako człowiek świadomy społecznie jest mi wstyd
xD
"Rodo nie byloby potrzebne gdyby nie biurokracja"
Biurokracji nie ominiesz. Możesz tylko ją zmniejszyć.
Sam jesteś doinformowani. Na wikipedii wyraźnie jest napisane.
TVN – polska komercyjna stacja telewizyjna, wchodząca w skład Grupy TVN, dawniej należącej do grupy medialnej ITI, następnie zaś do Scripps Networks Interactive[2], a obecnie do Discovery[3].
Prawo jak na razie wymusza usunięcie danych materiałów, w przypadku złamania prawa.
Przemysł leży ty niedoinformowany lewaku
XD
U nas nie. W Polsce składane są samochody, meble i AGD(pracuję tam wakacyjne więc nie wciskaj mi głupot)
Prezydent Brazylii populistą. Poświęca los przyszłych pokoleń w imię krótkotrwałych korzyści. Konserwatyści nie powinni niszczyć środowiska.
W lasach deszczowych ciężko o samozapłon. Ale mamy xxi wiek i wielkich potentatów rolniczych chcących nowych miejsc pod uprawę.
"A ja z kolei muszę patrzeć na gówno jakie produkujesz
I jako człowiek świadomy społecznie jest mi wstyd"
xDDD
"POZA TYM POPIERAM KORWINA I TWIERDZĘ ŻE ZSRE POWINNO ZOSTAĆ ZNISZCZONE (Związek Socjalistycznych republik europejskich)"
Korwin idąc z narodowcami, nie jest już Korwinem na którego warto głosować. Z bólem serca zagłosuję na Kukiza.
@Daniello55: Ku*wa daniello takim pie**oleniem, wyzywaniem i agresją nikogo nie przekonasz, trzeba ładnie kulturalnie i z merytorycznymi argumentami, a nie z mordą do wszystkich i ura! na lewactwo, tak nic nie osiągniesz. Tylko zniechęcasz ludzi, których dałoby się przekonać.
@Grewest: Olewając autora wątku, Grewest Kukiz idący z PSL'em jest jak dla mnie dużo większą "zdradą" elektoratu niż JKM idący w koalicji z narodowcami, ich poglądy przynajmniej częściowo się pokrywają, a bez takiego sojuszu na prawicy przekroczenie progu byłoby wielkim wyzwaniem, teraz też nie wiadomo na sto procent czy przejdą próg, a Kukiz startujący z PSL to zmiana poglądów o 180° z totalnego antysystemu na sojusz z partią jak najbardziej systemową. Nigdy na niego nie zagłosuję po czymś takim, a jeszcze jakiś czas temu rozważałem oddanie głosu na niego.
@orkwich: wiem że nie przekonam ale mnie wku*wia jak bardzo on wierzy we wszystko co powie mu telewizja
Wszystko co napisałem przekręci o 180 stopni
NO JA PIE**OLE!!!
Wyjdę do korei (tej wolnej) albo do Rosji i będę tam żył bez świadomości że tacy ludzie istnieją
Takie jest przynajmniej moje marzenie ehh..
@orkwich: Różnica pomiędzy nimi jest taka że programowo nie wchodzą sobie w drogę. Kukiz ma swoje zmiany w ustroju, PSL ochronę środowiska rolnictwo itp. Tylko populistyczna emerytura bez podatku mnie boli.
a narodowcy dosyć wykoślawili liberalizm Korwina.
"koniec z napływem taniej siły roboczej"
"ochrona rolników przed zalewem tańszej żywności"
Dodatkowo postulat wypowiedzenia paktu energetyczno-klimatycznego jest absurdalny.
@Grewest: Sojusz z narodowcami to zło konieczne i jestem w stanie to przeboleć, przy okazji właśnie może część bardziej, nazwijmy to rozgarniętych osób w środowiskach narodowych może się przekonać do postulatów bardziej liberalnych gospodarczo, takich jak właśnie bark protekcjonizmu państwa przy napływie tzw. taniej siły roboczej, pozatym sama partia KORWiN nie zmienia swoich postulatów w tych dziedzinach i to właśnie na jej kandydatów w ramach konfederacji zamierzam zagłosować, a co do pakietu nie paktu klimatycznego, przynosi on dużo więcej strat niż korzyści i powinniśmy go wypowiedzieć, nie chciałbym poświęcać całej polskiej energetyki na walkę z globalnym ociepleniem, poprzez zmiejszanie emisji CO2, kiedy jak wiadomo ziemia jest homeostatem, a homeostat jak wiadomo wytrącony z położenia równowagi po pewnym czasie samoczynnie przechodzi w inny stan równowagi, jako że człowiek zaburzył stan równowagi emisji CO2 na ziemii (dość nieznacznie w porównaniu z całkowitą emisją) to ziemia jako homeostat wróci do położenia równowagi, a ocieplenie klimatu tylko w tym pomoże. Dzięki większej ilości CO2 rośliny będą mogły go więcej pobierać, to właśnie stąd są pokłady węgla, z roślin sprzed milionów lat, które pobrały CO2 z atmosfery, a było go wtedy znacznie więcej, ta większa ilość CO2 pozwalała na to by rośły te wielkie paproci, których się teraz odnajduje skamieniałości, więc tak czy inaczej przez globalne ocieplenie tragedii nie będzie, a to, że w Polsce średnia temperatura będzie taka jak na Węgrzeh, to nie przyniesie tragedii, tam też żyją ludzie. Nie wiem też skąd ludzie biorą te apokaliptyczne wizje Europy jako pustyni za kilkadziesiąt czy tam 100 lat jest to niesamowicie absurdalne, a ludzie w to wierzą.
@orkwich: Cieszę się że potrafisz na spokojnie wyjaśnić swoje poglądy. :D
Co do globalnego ocieplenia ziemia wróci do równowagi ale z czasów dinozaurów, w końcu ropa i węgiel to szczątki zwierząt i roślin z tamtego okresu. Paląc je uwalniamy zgromadzony w nich CO2.
Oczywiście nie wszystkie pomysły UE mi pasują. Przykładowo atom nie jest wspierany tak bardzo jak odnawialne źródła energii.
@Daniello55: Według mnie Unia i tak przynosi dużo więcej korzyści niż strat. Gdyby nie ona to byśmy wyglądali jak Ukraina. Nawet nie wiesz jak dużo rzeczy zostało dofinansowanych przez Unię, nie mówiąc już o otwartych granicach i wolnym handlu. Po za tym uważasz, że Tvn to propaganda? Tvp jest jeszcze gorsze. Wykupywanie kopalni przez Niemców, które przez fatalne zarządzanie są nierentowne, też raczej nie jest specjalną stratą. Narzekasz, że łamią niby konstytucję? Powiem ci, że nikt nie łamie jej bardziej niż nasz rząd. Do tego narzekasz na forsowanie równouprawnienia dla LGBT i kobiet? Przyznaję robią to brutalnie, ale w tym ksenofobicznym katolandzie inaczej by się nie dało. Feminazisitki nie mają nic do Unii, bo one są wszędzie, tak samo jak inne rodzaje ameb.
@Crisium: Ukraina to zupełnie inna sprawa ona ma zamknięte granice, jakieś akcyzy duperele, co znacznie utrudnia handel i rozwój tego kraju. Żebyśmy się źle nie zrozumieli, nie jestem za zamknięciem granic, powinniśmy pozostać w strefie sznengen i europejskiej wspólnocie gospodarczej, ale cały biurokratyzm unii sprawia, że rozwój różnych działalności gospodarczych i samo życie w unii staje się uciążliwe.
Co do dopłat od unii, nie powinniśmy opierać rozwoju swojej gospodarki na dopłatach, tylko na uproszczaniu prawa i obniżaniu podatków. Spójrz np. na Chiny, po upadku ZSRR byli daleko za nami, teraz są potęgą światową, dzięki kapitalistycznej gospodarce Chińska Republika Ludowa jest teraz mocarstwem porównywalnym z USA.
@Crisium: mamy biliony pod ziemią A naszym wrogiem jest Unia... zadłużyliśmy nasz kraj a reszta tego co piszesz dalej to bzdury na które już nie będę zmarnował czasu
@orkwich: No może chiny są potęgą, ale jednak standart życia jest tam niski. Teraz chiny mogą mieć dosyć spory problem przez USA. Wiesz, że przez te nowe ustawy o tych nowych opłatach za towar z chin np. google wycofuje się ze wsparcia chińskich smartfonów? Wiadomo, że Unia to nie są same korzyści. Spójrz chociażby na brytoli. Oni chcą wyjść z Unii, ale nawet im jako potędze brak wolnego handlu zaszkodzi. A co dopiero nam. Mnie jako osobie, która często zamawia z Holandii i Niemiec, cło za kupione produkty poważnie by dokopało. A co dopiero Januszom, którzy sprowadzają Passaty z Niemiec. Ukraina dużo by oddała by być w szengen. Moja przyjaciółka z klasy, która urodziła się na Ukrainie, ostatnio przy powrocie z Chorwacji została zatrzymana na granicy i deportowana z Polski, ponieważ jej zielona karta straciła ważność i nie zdążyła sobie wyrobić nowej. Teraz ma problem by wrócić z powrotem. Wyobrażasz sobie abyśmy my mieli coś takiego? A tak otwarte granice, czyli coś o czym Polska za PRL marzyła. Tak nam zalezało aby wejść do Unii, a teraz niektóre kasztany na nią plują. Nic nie jest perfekcyjne, ale Polska po upadku ZSRR potrzebowała pomocy w odbudowie. Chiny sobie poradziły na inny sposób, ale w porównaniu do krajów zachodu, to jest tam naprawdę niski standart życia, który polega na jedym: na zapi***alaniu.
@Crisium: Większa wolność działania jest w UK nie w unii, to dlatego polscy przedsiębiorcy i ludzie chcący pracować tam wyjeżdżają. Dzieje się tak z powodu niższych podatków i (chyba bo nie mam czasu się zagłębić) prostszego prawa. Jest tam również dużo wyższa kwota wolna od podatku. Teraz wyobraźmy sobie sytuację, że to w Polsce jest najprostsze prawo podatkowe, najniższe podatki i nie istnieje podatek dochodowy. Na zachodzi ludzie też umieją liczyć i zaraz będziemy tu mieli zgraję przedsiębiorców chcących zarabiać.
Co do Ukrainy ja im życzę jak najlepiej, niech nas tylko dzielą od Rosji, dla mieszkańców dużo lepiej byłoby, gdyby granice były otwarte. Może ten nowy prezydent weźmie się jakoś za tą Ukrainę i mam nadzieję, że raczej weźmie się za to od strony prawej, a nie lewej.
W Chinach jest narazie niższe pkb per capita, ale koszty życia są też niższe. Pozatym kiedy nasze pkb per capita po komunie wzrosło jakieś 10 razy, to w China wzrosło już ono 30 krotnie. Co do tej całej blokady handlowej Chin, ma to na celu osłabienie ich pozycji, która jest już dość wysoka i rośnie najszybciej ze wszystkich innych. I nie mam na tyle wiedzy, żeby powiedzieć, czy życie faktycznie polega tam na ciężkim zapi***alaniu za miskę ryżu, chociaż w to wątpię i myśle, że jest to już relikt przeszłości tego kraju.
@orkwich: W Chinach jest bardzo duży wyzysk ludności (w tym dzieci). Praca 16 godzin dziennie, spanie w fabryce i tak przez całe życie. Myślisz, że dlaczego jest tam tak tanio cokolwiek wyprodukować? Właśnie przez ten wyzysk Chiny są na takiej pozycji jakie są teraz, więc ja szczerze podziękuję za mieszkanie tam. A propos Anglii i dlaczego prywatni przedsiębiorcy się tam wynoszą. Głównie dlatego, że PiS uważa prywaciarzy za złodzieji, którym trzeba dokopać. Do tego przez to "rozdawanie" pieniędzy i obsługę linii lotnicich Air Kuchciński mają ogromną dziurę w budżecie, którą pokryje kto? Oczywiście prywatni przedsiębiorcy i najbogatsi ludzie. Złodziejskie podatki sprawiają, że wiele małych firm w Polsce upada, dlatego przedsiębiorcy kombinują, jak to obejść, albo po prostu uciekają z Polski. Ogólnie proces myślenia pisu wygląda tak: No nie, dziura w budżecie jest wielkości dupska Nicki Minaj, to co robimy? Zabieramy prywaciarzom złodziejom tfu. O nie jest mało ludzi, którym można zabrać, bo pouciekali? No to zabierzmy więcej tym, którzy pozostali. Podnosimy też ceny benzyny, alkoholu i paliw. A noi nie zapomnijmy o najlepszym banku- ZUS. Ludzie się denerwują? Kij z nimi. My mamy swój stały elektorat, który zadowolony z 500+ i zasiłków zawsze na nas zagłosuje. Co to? Elektorat krzyczy "daj, daj, daj"? No to dajemy! I myk dodatkowe pieniądze za posiadanie bydła. Kurde znowu mamy dziurę w budżecie. No to zabieramy prywaciarzom... I tak w kółko. Rozdawanie pieniędzy aby ludzie byli zadowoleni działa na krótkę metę, bo wkońcu nie będzie z czego rozdawać...
@Crisium: Nie wiem nic o życiu w Chinach, a myślenie, że jest tam wyzysk, wyobrażanie sobie dzieci pracujących po 12 godzin w fabrykach jest bardzo popularne, ale z braku wiedzy i czasu na szukanie, więc nie odniosę się do tego. Co do podsumowania rządów PiSu to się zgadzam, tyle, że nie powinno być dziur budżetowych, a sam budżet w najlepszej opcji powinien być minimalny, policja, wojsko, prezydent, 5 ministrów. W najbliższym czasie nie będą możliwe tak radykalne reformy, ale napewno można pozbyć się wariactw socjalnych i zreformować szkolnictwo do czegoś na kształt prywatnego, funkcjonującego na zasadach rynkowych, a jednak finansowanego przez państwo. Taką możliwość dałoby wprowadzenie bonu oświatowego, czyli w skrócie, likwidujemy ministerstwo oświaty, edukacji i wszystkie inne postPRLowskie zabytki szkolnicze, a szkoły dajemy w ręce prywatne. Rodzice na każde dziecko, co miesiąc dostawaliby bony o wartości tego, co teraz idzie na oświatę + ministerstwa. Wtedy między szkołami istniałaby konkurencja, rodzice mogliby w każdej chwili przenieść dziecko do innej szkoły i oczywiście szkoły byłyby dużo wydajniejsze w wydawaniu pieniędzy, a miałyby ich więcej z pieniędzy z likwidacji ministerstwa.
Ciekawym pomysłem jest też odebranie prawa głosu osobom, które pobierają zasiłki socjalne lub mają pensje państwowe. Te osoby są albo mogą być przekupione przez państwo, pozwoliłoby to uniknąć takich dziwnych mobilizacji społeczeństwa, przez zastrzyk ich pieniędzy i pieniędzy wziętych na kredyt.
@orkwich: Według mnie i tak mniejsze od Pis i Korwina. Jednak jeżeli mam wybierać pomiędzy złem a złem, to wolę nie wybierać wcale. W sumie to nawet nie mogę, bo nie mam jeszcze praw wyborczych.
@Crisium: Mi w wypowiedzi bardziej chodziło o poparcie ludności. Jestem pewien., że pewne osoby myślą "Dajo Hajs? Za dziecki i bydło? To świetnie!", nie zwracając uwagi na rosnące podatki. Koalicja zwaiera w sobie PO, co może się kojarzyć z mafią VATowską.
@Mr_Alien: Dobre podejście alien, nie znasz się - nie głosuj, strasznie złe jest podejście do tego jako jakiegoś obywatelskiego obowiązku. Nie każdy (a nawet większość) jest kompetentny lub chce być kompetentnym do wyboru władzy. Pozatym dobra rzeczą byłoby zabranie prawa głosu każdej grupie społecznej, która otrzymuje zasiłki socjalne lub jest na posadzie państwowej, w ten sposób łatwo zlikwidowało się ten patologiczny system, w którym większość podejmuje decyzję, że chce okradać mniejszość.
@orkwich: Dokładnie. PISowcy rozdają pieniądze na lewo i prawo, a takiej madce z bąbelkiem się to podoba, więc zagłosuje. Ja PO też nie popieram, a z tego całego cyrku najlepsza chyba jednak jest zjednoczona Lewica.
@Crisium: Jednak ja uważam, że im dalej na lewo, tym gorzej. Rzàdy POPISu niszczą kraj dlatego, że spełnia się coraz więcej postulatów lewicowych. Ja nie wątpię, że ta skrajna lewica chce jak najlepiej (wolność, równość, tolerancji itd.), ale nie tędy droga. To polityka lewicowa trawi właśnie kraje zachodu i Polskę.
@Daniello55: Poza tym, jak wiadomo, lepiej gdy krajem rządzi małpa niż socjalista, małpa wiadomo głupie zwierzę raz pójdzie w prawo, raz w lewo, a socjalista zawsze w lewo, czyli źle.
@PimpekLord: sam nie jestem ich fanem, ale jakby tak spojrzeć... moi rodzice mówią, ze mimo 500+, z którego tez niektórzy normalni rodzice korzystaja dobrze (kupuja ubrania i ksiazki dzieciom) i dania ulgi podatkowej do 26 roku życia, nikt im nie podniósł podatków. Wszyscy o tym krzyczą cały czas, ale powiedzcie, podniesiono je? Moi rodzice normalnie pracują od średnio 20 lat. Tata jest tirowcem i to dobrze wykształconym. Były żołnierz, bosman i mimo wszczepionej apolityczności, lubi PIS. Kasa na wszyatkie te ulgi i programy jest tez z ścigania mafii Vatowskich. Więc mimo iż nie przepadam za nimi, te strzałki w dół nie są takie dobre
@Jurekis_: anty polityczny ale lubi PiS
Poza tym jak dadzą ci 500 to zabiorą 700 bo muszą zapłacić komuś kto te pieniądze będzie zbierał
Skoro ktoś jest anty polityczny A lubi PiS to w końcu przeciwko jakiej polityce jest? xD
@Daniello55: "wszczepionej apolityczności". To coś zupełnie innego. Żołnierze nie powinni być za konkretną partią, by uniknąć sporów. Mają oni chronić wszystkich obywateli, nie ważne z jakiej partii. Nawet jak byłeś żołnierzem to i tak nie bedziesz mógł startować w wyborach. Czyli ma nauczone, że powinien byc obojętny na politykę. Nie przeciw jej
@Daniello55: no właśnie, zapomniałem jeszcze. A co do programu 500+. Jedno trzeba im przyznać, mimo iż wiele zje**li. Zajęli się sprawami mafii vatowskich. Tych co robiły duże przekręty w milionach, jak nie miliardach złotych
@Jurekis_: 500+ działa tak że przekupili ludzi ich własnymi pieniędzmi które zabrali podatkami XD. A ludzie myślą nadal że to państwo coś od siebie daje
@Jurekis_: Prosz: (pomyliłem się 31, a nie 33 podatki) 1. Podatek bankowy, czyli od kredytów,
2. Podatek handlowy, czyli od zakupów,
3. Podatek „galeryjny" - początkowo od galerii handlowych i biurowców,
4. następnie od wszelkich nieruchomości komercyjnych,
5. w tym nawet od budynków z mieszkaniami na wynajem.
6. Rząd utrzymał wyższą stawkę VAT 23%
7. Podniósł VAT z 8 na 23% na wybrane produkty, np. na prezerwatywy.
8. Postanowił owatować „Noc Muzeów" i inne imprezy promujące instytucje kultury (muzea nie będą mogły w całości odliczać VAT-u z faktur dokumentujących wydatki związane z organizacją tych imprez).
9. Zaostrzył sposób naliczania akcyzy od samochodów sprowadzanych z zagranicy
10. i opodatkowania farm wiatrowych.
11. Zamroził progi w PIT.
12. Wprowadził "daninę solidarnościową"
13. Zlikwidował liniowy PIT dla przedsiębiorców.
14. zniósł limit składek emerytalno-rentowych,
15. obniżył do zera kwotę wolną od wysokich zarobków
16. i pozbawił wiele grup podatników możliwości korzystania z 50% kosztów uzyskania przychodów.
17. Opodatkował wkłady pieniężne wnoszone do firm
18. oraz przychody z dziedziczonego majątku lub
19. otrzymanego jako darowizna, którego nie będzie można już amortyzować (w lipcu ma zostać przywrócona możliwość amortyzowania dziedziczonego majtku).
20. Ograniczył możliwość zaliczania do kosztów podatkowych wydatków poniesionych na usługi świadczone przez podmioty powiązane, na odsetki, opłaty, premie, czy prowizje od pożyczek i kredytów, jak również na znaki towarowe, czy licencje.
21. Zlikwidował możliwość pomniejszania przychodów z działalności operacyjnej o koszty uzyskania przychodów kapitałowych.
22. Zawęził listę przychodów (dochodów) z tytułu udziału w spółce kapitałowej zwolnionych z opodatkowania. Oprócz wyżej wymienionych rząd zwiększył lub wprowadził quasi-fiskalne opłaty:
23. opłatę przejściową.
24. i tzw. opłatę mocową za prąd,
25. opłatę emisyjną od paliw,
26. opłatę wodną,
27. opłatę jakościową za badanie techniczne pojazdów
28. i opłatę dodatkową, jeśli przeprowadzi się je po terminie,
29. opłatę denną od przystani,
30. opłatę recyklingową
31. a teraz nową podwyżkę opłat za wywóz niesegregowanych śmieci!
na wykopie jest już list 34 podatków i opłat, tego będzie ciągle przybywać, nie może być inaczej jeżeli wszystkie partie głównego nurtu idą w ostry socjal
Komentarze
Odśwież31 sierpnia 2019, 06:43
Kto mieszka w mieście (I okolicach) Kalisza wielkopolskiego i może rozwieszać plakaty anty UE, PiS, PO, PSL itd
Odpisz
31 sierpnia 2019, 11:59
@Daniello55: Anty UE? Po co?
Odpisz
Edytowano - 31 sierpnia 2019, 13:50
@Grewest: UE to zło
Acta2
Rodo
Straszenie, propaganda i niemieckie polskojezyczne media jak TVN czy Onet
Wprowadzają przepisy niezgodne z naszą konstytucją i każą nam je przyjmować
Feminazistki
Lgbt
Oddawanie kopalń 4 rzeszy niemieckiej
Przemysł się sypie
Unia dwóch prędkości (ZSRE)
Socjalizm i cenzura na np.Youtube
Pożary "płuc Ziemi" xD (przecież tam pada 24/7)
Oto kilka przykładów (To nie wszystko, niestety)
Odpisz
31 sierpnia 2019, 15:08
@Daniello55:
-ACTA 2 to zła regulacja.
-Rodo jest neutralne, bo o ile w internecie wprowadziła zamęt ale za to ułatwiła wprowadzanie sprawę z CV(od teraz nie musisz kopiować klauzury że na podstawie takiej i takiej ustawy zgadzasz się na przetwarzanie danych.)
-Nie wiem co ma unia do mediów :p
A tak po za tym TVN jest amerykański.
-Nie słyszałem o tym by coś było niezgodne z konstytucją.
Odpisz
31 sierpnia 2019, 15:16
@Daniello55: unia nie może nam narzucić światopoglądu. Mogą sobie gadać ale to nie jest nic obligatoryjnego.
-większość kopalń należy do państwowych spółek energetycznych.
-Tylko przemysł energochłonny ma pod górkę reszta sobie radzi.
-Unia dwóch prędkości rzeczywiście jest problemem. Ale w dalszym ciągu nam się opłaca.
-Nie wiem co ma unia do amerykańskiego YouTube.
-Pożary dżungli amazońskiej zostały wywołane przez człowieka.
Odpisz
31 sierpnia 2019, 15:17
@Grewest: widać że jesteś spie**olony
Rodo nie byloby potrzebne gdyby nie biurokracja
W mediach jest propaganda A niektórym Unia placi za propagandę (Masny i jego dawny kanał gdzie chwalił unię A przecież na abstra jest film o absurdach unijnych W którym wystąpił)
TVN jest niemiecki (a ty jesteś niedoimformowany)
POZA TYM POPIERAM KORWINA I TWIERDZĘ ŻE ZSRE POWINNO ZOSTAĆ ZNISZCZONE (Związek Socjalistycznych republik europejskich)
Odpisz
Edytowano - 31 sierpnia 2019, 15:26
@Grewest: politycy mogą usuwać treści z neta za pomocą napisania do wladz yt na przykład
Przemysł leży ty niedoinformowany lewaku
A pożary amazońskie to wymysł idiotów
Bo są to lasy deszczowe
To tam pada najwięcej deszczu niż w jakichkolwiek lasach na ziemi (gdzie ty tam masz ku*wa ogień który może tam przetrwać kilka dni skoro w najsuchszych rejonach rozpalenie ognia to cud)
Prezydent tamtych terenów jest prawicowcem A nie lewakiem-socjalistą i właśnie dlatego politycy unijni go nienawidzą
Nasz rząd jest zaprzyjaźniony z Unią i się jej boją
A ja z kolei muszę patrzeć na gówno jakie produkujesz
I jako człowiek świadomy społecznie jest mi wstyd
Odpisz
Edytowano - 31 sierpnia 2019, 16:24
@Daniello55: "widać że jesteś spie**olony"
xD
"Rodo nie byloby potrzebne gdyby nie biurokracja"
Biurokracji nie ominiesz. Możesz tylko ją zmniejszyć.
Sam jesteś doinformowani. Na wikipedii wyraźnie jest napisane.
TVN – polska komercyjna stacja telewizyjna, wchodząca w skład Grupy TVN, dawniej należącej do grupy medialnej ITI, następnie zaś do Scripps Networks Interactive[2], a obecnie do Discovery[3].
Prawo jak na razie wymusza usunięcie danych materiałów, w przypadku złamania prawa.
Przemysł leży ty niedoinformowany lewaku
XD
U nas nie. W Polsce składane są samochody, meble i AGD(pracuję tam wakacyjne więc nie wciskaj mi głupot)
Prezydent Brazylii populistą. Poświęca los przyszłych pokoleń w imię krótkotrwałych korzyści. Konserwatyści nie powinni niszczyć środowiska.
W lasach deszczowych ciężko o samozapłon. Ale mamy xxi wiek i wielkich potentatów rolniczych chcących nowych miejsc pod uprawę.
"A ja z kolei muszę patrzeć na gówno jakie produkujesz
I jako człowiek świadomy społecznie jest mi wstyd"
xDDD
"POZA TYM POPIERAM KORWINA I TWIERDZĘ ŻE ZSRE POWINNO ZOSTAĆ ZNISZCZONE (Związek Socjalistycznych republik europejskich)"
Korwin idąc z narodowcami, nie jest już Korwinem na którego warto głosować. Z bólem serca zagłosuję na Kukiza.
Odpisz
31 sierpnia 2019, 20:56
@Daniello55: Ku*wa daniello takim pie**oleniem, wyzywaniem i agresją nikogo nie przekonasz, trzeba ładnie kulturalnie i z merytorycznymi argumentami, a nie z mordą do wszystkich i ura! na lewactwo, tak nic nie osiągniesz. Tylko zniechęcasz ludzi, których dałoby się przekonać.
Odpisz
31 sierpnia 2019, 21:06
@Grewest: Olewając autora wątku, Grewest Kukiz idący z PSL'em jest jak dla mnie dużo większą "zdradą" elektoratu niż JKM idący w koalicji z narodowcami, ich poglądy przynajmniej częściowo się pokrywają, a bez takiego sojuszu na prawicy przekroczenie progu byłoby wielkim wyzwaniem, teraz też nie wiadomo na sto procent czy przejdą próg, a Kukiz startujący z PSL to zmiana poglądów o 180° z totalnego antysystemu na sojusz z partią jak najbardziej systemową. Nigdy na niego nie zagłosuję po czymś takim, a jeszcze jakiś czas temu rozważałem oddanie głosu na niego.
Odpisz
31 sierpnia 2019, 21:50
@orkwich: wiem że nie przekonam ale mnie wku*wia jak bardzo on wierzy we wszystko co powie mu telewizja
Wszystko co napisałem przekręci o 180 stopni
NO JA PIE**OLE!!!
Wyjdę do korei (tej wolnej) albo do Rosji i będę tam żył bez świadomości że tacy ludzie istnieją
Takie jest przynajmniej moje marzenie ehh..
Odpisz
31 sierpnia 2019, 22:06
@Daniello55:
Ale mnie wku*wia jak bardzo on wierzy we wszystko co powie mu Korwin.
NO JA PIE**OLE!!!
Odpisz
31 sierpnia 2019, 22:08
@Grewest: błagam miej sumienie i już nie pisz
Odpisz
Edytowano - 31 sierpnia 2019, 22:19
@orkwich: Różnica pomiędzy nimi jest taka że programowo nie wchodzą sobie w drogę. Kukiz ma swoje zmiany w ustroju, PSL ochronę środowiska rolnictwo itp. Tylko populistyczna emerytura bez podatku mnie boli.
a narodowcy dosyć wykoślawili liberalizm Korwina.
"koniec z napływem taniej siły roboczej"
"ochrona rolników przed zalewem tańszej żywności"
Dodatkowo postulat wypowiedzenia paktu energetyczno-klimatycznego jest absurdalny.
Odpisz
1 września 2019, 01:16
@Grewest: Sojusz z narodowcami to zło konieczne i jestem w stanie to przeboleć, przy okazji właśnie może część bardziej, nazwijmy to rozgarniętych osób w środowiskach narodowych może się przekonać do postulatów bardziej liberalnych gospodarczo, takich jak właśnie bark protekcjonizmu państwa przy napływie tzw. taniej siły roboczej, pozatym sama partia KORWiN nie zmienia swoich postulatów w tych dziedzinach i to właśnie na jej kandydatów w ramach konfederacji zamierzam zagłosować, a co do pakietu nie paktu klimatycznego, przynosi on dużo więcej strat niż korzyści i powinniśmy go wypowiedzieć, nie chciałbym poświęcać całej polskiej energetyki na walkę z globalnym ociepleniem, poprzez zmiejszanie emisji CO2, kiedy jak wiadomo ziemia jest homeostatem, a homeostat jak wiadomo wytrącony z położenia równowagi po pewnym czasie samoczynnie przechodzi w inny stan równowagi, jako że człowiek zaburzył stan równowagi emisji CO2 na ziemii (dość nieznacznie w porównaniu z całkowitą emisją) to ziemia jako homeostat wróci do położenia równowagi, a ocieplenie klimatu tylko w tym pomoże. Dzięki większej ilości CO2 rośliny będą mogły go więcej pobierać, to właśnie stąd są pokłady węgla, z roślin sprzed milionów lat, które pobrały CO2 z atmosfery, a było go wtedy znacznie więcej, ta większa ilość CO2 pozwalała na to by rośły te wielkie paproci, których się teraz odnajduje skamieniałości, więc tak czy inaczej przez globalne ocieplenie tragedii nie będzie, a to, że w Polsce średnia temperatura będzie taka jak na Węgrzeh, to nie przyniesie tragedii, tam też żyją ludzie. Nie wiem też skąd ludzie biorą te apokaliptyczne wizje Europy jako pustyni za kilkadziesiąt czy tam 100 lat jest to niesamowicie absurdalne, a ludzie w to wierzą.
Odpisz
1 września 2019, 10:06
@orkwich: Cieszę się że potrafisz na spokojnie wyjaśnić swoje poglądy. :D
Co do globalnego ocieplenia ziemia wróci do równowagi ale z czasów dinozaurów, w końcu ropa i węgiel to szczątki zwierząt i roślin z tamtego okresu. Paląc je uwalniamy zgromadzony w nich CO2.
Oczywiście nie wszystkie pomysły UE mi pasują. Przykładowo atom nie jest wspierany tak bardzo jak odnawialne źródła energii.
Odpisz
Edytowano - 1 września 2019, 10:50
@Daniello55: Według mnie Unia i tak przynosi dużo więcej korzyści niż strat. Gdyby nie ona to byśmy wyglądali jak Ukraina. Nawet nie wiesz jak dużo rzeczy zostało dofinansowanych przez Unię, nie mówiąc już o otwartych granicach i wolnym handlu. Po za tym uważasz, że Tvn to propaganda? Tvp jest jeszcze gorsze. Wykupywanie kopalni przez Niemców, które przez fatalne zarządzanie są nierentowne, też raczej nie jest specjalną stratą. Narzekasz, że łamią niby konstytucję? Powiem ci, że nikt nie łamie jej bardziej niż nasz rząd. Do tego narzekasz na forsowanie równouprawnienia dla LGBT i kobiet? Przyznaję robią to brutalnie, ale w tym ksenofobicznym katolandzie inaczej by się nie dało. Feminazisitki nie mają nic do Unii, bo one są wszędzie, tak samo jak inne rodzaje ameb.
Odpisz
1 września 2019, 13:32
@Crisium: Ukraina to zupełnie inna sprawa ona ma zamknięte granice, jakieś akcyzy duperele, co znacznie utrudnia handel i rozwój tego kraju. Żebyśmy się źle nie zrozumieli, nie jestem za zamknięciem granic, powinniśmy pozostać w strefie sznengen i europejskiej wspólnocie gospodarczej, ale cały biurokratyzm unii sprawia, że rozwój różnych działalności gospodarczych i samo życie w unii staje się uciążliwe.
Co do dopłat od unii, nie powinniśmy opierać rozwoju swojej gospodarki na dopłatach, tylko na uproszczaniu prawa i obniżaniu podatków. Spójrz np. na Chiny, po upadku ZSRR byli daleko za nami, teraz są potęgą światową, dzięki kapitalistycznej gospodarce Chińska Republika Ludowa jest teraz mocarstwem porównywalnym z USA.
Odpisz
1 września 2019, 18:41
@Crisium: mamy biliony pod ziemią A naszym wrogiem jest Unia... zadłużyliśmy nasz kraj a reszta tego co piszesz dalej to bzdury na które już nie będę zmarnował czasu
Odpisz
1 września 2019, 20:13
@orkwich: No może chiny są potęgą, ale jednak standart życia jest tam niski. Teraz chiny mogą mieć dosyć spory problem przez USA. Wiesz, że przez te nowe ustawy o tych nowych opłatach za towar z chin np. google wycofuje się ze wsparcia chińskich smartfonów? Wiadomo, że Unia to nie są same korzyści. Spójrz chociażby na brytoli. Oni chcą wyjść z Unii, ale nawet im jako potędze brak wolnego handlu zaszkodzi. A co dopiero nam. Mnie jako osobie, która często zamawia z Holandii i Niemiec, cło za kupione produkty poważnie by dokopało. A co dopiero Januszom, którzy sprowadzają Passaty z Niemiec. Ukraina dużo by oddała by być w szengen. Moja przyjaciółka z klasy, która urodziła się na Ukrainie, ostatnio przy powrocie z Chorwacji została zatrzymana na granicy i deportowana z Polski, ponieważ jej zielona karta straciła ważność i nie zdążyła sobie wyrobić nowej. Teraz ma problem by wrócić z powrotem. Wyobrażasz sobie abyśmy my mieli coś takiego? A tak otwarte granice, czyli coś o czym Polska za PRL marzyła. Tak nam zalezało aby wejść do Unii, a teraz niektóre kasztany na nią plują. Nic nie jest perfekcyjne, ale Polska po upadku ZSRR potrzebowała pomocy w odbudowie. Chiny sobie poradziły na inny sposób, ale w porównaniu do krajów zachodu, to jest tam naprawdę niski standart życia, który polega na jedym: na zapi***alaniu.
Odpisz
2 września 2019, 22:20
@Crisium: Większa wolność działania jest w UK nie w unii, to dlatego polscy przedsiębiorcy i ludzie chcący pracować tam wyjeżdżają. Dzieje się tak z powodu niższych podatków i (chyba bo nie mam czasu się zagłębić) prostszego prawa. Jest tam również dużo wyższa kwota wolna od podatku. Teraz wyobraźmy sobie sytuację, że to w Polsce jest najprostsze prawo podatkowe, najniższe podatki i nie istnieje podatek dochodowy. Na zachodzi ludzie też umieją liczyć i zaraz będziemy tu mieli zgraję przedsiębiorców chcących zarabiać.
Co do Ukrainy ja im życzę jak najlepiej, niech nas tylko dzielą od Rosji, dla mieszkańców dużo lepiej byłoby, gdyby granice były otwarte. Może ten nowy prezydent weźmie się jakoś za tą Ukrainę i mam nadzieję, że raczej weźmie się za to od strony prawej, a nie lewej.
W Chinach jest narazie niższe pkb per capita, ale koszty życia są też niższe. Pozatym kiedy nasze pkb per capita po komunie wzrosło jakieś 10 razy, to w China wzrosło już ono 30 krotnie. Co do tej całej blokady handlowej Chin, ma to na celu osłabienie ich pozycji, która jest już dość wysoka i rośnie najszybciej ze wszystkich innych. I nie mam na tyle wiedzy, żeby powiedzieć, czy życie faktycznie polega tam na ciężkim zapi***alaniu za miskę ryżu, chociaż w to wątpię i myśle, że jest to już relikt przeszłości tego kraju.
Odpisz
3 września 2019, 00:20
@orkwich: W Chinach jest bardzo duży wyzysk ludności (w tym dzieci). Praca 16 godzin dziennie, spanie w fabryce i tak przez całe życie. Myślisz, że dlaczego jest tam tak tanio cokolwiek wyprodukować? Właśnie przez ten wyzysk Chiny są na takiej pozycji jakie są teraz, więc ja szczerze podziękuję za mieszkanie tam. A propos Anglii i dlaczego prywatni przedsiębiorcy się tam wynoszą. Głównie dlatego, że PiS uważa prywaciarzy za złodzieji, którym trzeba dokopać. Do tego przez to "rozdawanie" pieniędzy i obsługę linii lotnicich Air Kuchciński mają ogromną dziurę w budżecie, którą pokryje kto? Oczywiście prywatni przedsiębiorcy i najbogatsi ludzie. Złodziejskie podatki sprawiają, że wiele małych firm w Polsce upada, dlatego przedsiębiorcy kombinują, jak to obejść, albo po prostu uciekają z Polski. Ogólnie proces myślenia pisu wygląda tak: No nie, dziura w budżecie jest wielkości dupska Nicki Minaj, to co robimy? Zabieramy prywaciarzom złodziejom tfu. O nie jest mało ludzi, którym można zabrać, bo pouciekali? No to zabierzmy więcej tym, którzy pozostali. Podnosimy też ceny benzyny, alkoholu i paliw. A noi nie zapomnijmy o najlepszym banku- ZUS. Ludzie się denerwują? Kij z nimi. My mamy swój stały elektorat, który zadowolony z 500+ i zasiłków zawsze na nas zagłosuje. Co to? Elektorat krzyczy "daj, daj, daj"? No to dajemy! I myk dodatkowe pieniądze za posiadanie bydła. Kurde znowu mamy dziurę w budżecie. No to zabieramy prywaciarzom... I tak w kółko. Rozdawanie pieniędzy aby ludzie byli zadowoleni działa na krótkę metę, bo wkońcu nie będzie z czego rozdawać...
Odpisz
4 września 2019, 07:21
@Crisium: Nie wiem nic o życiu w Chinach, a myślenie, że jest tam wyzysk, wyobrażanie sobie dzieci pracujących po 12 godzin w fabrykach jest bardzo popularne, ale z braku wiedzy i czasu na szukanie, więc nie odniosę się do tego. Co do podsumowania rządów PiSu to się zgadzam, tyle, że nie powinno być dziur budżetowych, a sam budżet w najlepszej opcji powinien być minimalny, policja, wojsko, prezydent, 5 ministrów. W najbliższym czasie nie będą możliwe tak radykalne reformy, ale napewno można pozbyć się wariactw socjalnych i zreformować szkolnictwo do czegoś na kształt prywatnego, funkcjonującego na zasadach rynkowych, a jednak finansowanego przez państwo. Taką możliwość dałoby wprowadzenie bonu oświatowego, czyli w skrócie, likwidujemy ministerstwo oświaty, edukacji i wszystkie inne postPRLowskie zabytki szkolnicze, a szkoły dajemy w ręce prywatne. Rodzice na każde dziecko, co miesiąc dostawaliby bony o wartości tego, co teraz idzie na oświatę + ministerstwa. Wtedy między szkołami istniałaby konkurencja, rodzice mogliby w każdej chwili przenieść dziecko do innej szkoły i oczywiście szkoły byłyby dużo wydajniejsze w wydawaniu pieniędzy, a miałyby ich więcej z pieniędzy z likwidacji ministerstwa.
Ciekawym pomysłem jest też odebranie prawa głosu osobom, które pobierają zasiłki socjalne lub mają pensje państwowe. Te osoby są albo mogą być przekupione przez państwo, pozwoliłoby to uniknąć takich dziwnych mobilizacji społeczeństwa, przez zastrzyk ich pieniędzy i pieniędzy wziętych na kredyt.
Odpisz
30 sierpnia 2019, 21:22
Jeśli koalicji uda się prześcignąć PiS w następnych wyborach, to ja zostanę galaktycznym papieżem.
Odpisz
31 sierpnia 2019, 12:27
@Mr_Alien: Mam nadzieję, że jednak się im uda.
Odpisz
31 sierpnia 2019, 21:06
@Crisium: jedno zło crisium
Odpisz
1 września 2019, 10:47
@orkwich: Według mnie i tak mniejsze od Pis i Korwina. Jednak jeżeli mam wybierać pomiędzy złem a złem, to wolę nie wybierać wcale. W sumie to nawet nie mogę, bo nie mam jeszcze praw wyborczych.
Odpisz
1 września 2019, 13:22
@Crisium: Mi w wypowiedzi bardziej chodziło o poparcie ludności. Jestem pewien., że pewne osoby myślą "Dajo Hajs? Za dziecki i bydło? To świetnie!", nie zwracając uwagi na rosnące podatki. Koalicja zwaiera w sobie PO, co może się kojarzyć z mafią VATowską.
Odpisz
1 września 2019, 13:23
@Mr_Alien: Ja sam zaś na nikogo nie głosuję.
Odpisz
1 września 2019, 14:15
@Mr_Alien: Dobre podejście alien, nie znasz się - nie głosuj, strasznie złe jest podejście do tego jako jakiegoś obywatelskiego obowiązku. Nie każdy (a nawet większość) jest kompetentny lub chce być kompetentnym do wyboru władzy. Pozatym dobra rzeczą byłoby zabranie prawa głosu każdej grupie społecznej, która otrzymuje zasiłki socjalne lub jest na posadzie państwowej, w ten sposób łatwo zlikwidowało się ten patologiczny system, w którym większość podejmuje decyzję, że chce okradać mniejszość.
Odpisz
1 września 2019, 20:16
@orkwich: Dokładnie. PISowcy rozdają pieniądze na lewo i prawo, a takiej madce z bąbelkiem się to podoba, więc zagłosuje. Ja PO też nie popieram, a z tego całego cyrku najlepsza chyba jednak jest zjednoczona Lewica.
Odpisz
2 września 2019, 00:09
@Crisium: Jednak ja uważam, że im dalej na lewo, tym gorzej. Rzàdy POPISu niszczą kraj dlatego, że spełnia się coraz więcej postulatów lewicowych. Ja nie wątpię, że ta skrajna lewica chce jak najlepiej (wolność, równość, tolerancji itd.), ale nie tędy droga. To polityka lewicowa trawi właśnie kraje zachodu i Polskę.
Odpisz
21 lipca 2019, 06:35
I tak nie mają dobrego programu i szczerze mówiąc mają inny światopogląd
Odpisz
30 sierpnia 2019, 22:25
@Jasnowidz: *kilkanaście, czasem sprzecznych
Odpisz
31 sierpnia 2019, 11:57
@Jasnowidz: Co w tym dziwnego że mają inny światopogląd?
PSL i Kukiz to centroprawica.
Platforma to centrum ewentualnie centrolewica
SLD, wiosna i razem to już czysta lewica.
Odpisz
31 sierpnia 2019, 06:33
Proszę mi tu malp nie obrażać bo badania wykazują że są one bardzo inteligentne
Politycy to inny gatunek (nawet nie czlowiek)
Dziękuję za uwagę!
Odpisz
31 sierpnia 2019, 11:52
@Daniello55: Poza tym, jak wiadomo, lepiej gdy krajem rządzi małpa niż socjalista, małpa wiadomo głupie zwierzę raz pójdzie w prawo, raz w lewo, a socjalista zawsze w lewo, czyli źle.
Odpisz
30 sierpnia 2019, 21:58
Jak to powiedział dalej Lama
"PiS PO jedno zło"
Odpisz
30 sierpnia 2019, 22:50
@diabelo: PoPis
Odpisz
31 sierpnia 2019, 02:51
@Kubell_: MarnyPoPis
Odpisz
Edytowano - 30 sierpnia 2019, 21:07
#lewica razem
Odpisz
21 lipca 2019, 03:21
Idę spać
Odpisz
21 lipca 2019, 03:24
Dobranoc
Odpisz
21 lipca 2019, 03:23
Chyba wole PiS
Odpisz
21 lipca 2019, 09:57
@PimpekLord:
Odpisz
30 sierpnia 2019, 21:01
@PimpekLord: #KorwinKrólem
Odpisz
30 sierpnia 2019, 21:06
@PimpekLord:
Odpisz
30 sierpnia 2019, 22:20
@Kangurur28: Z deszczu pod rynnę...
Odpisz
30 sierpnia 2019, 23:30
@PimpekLord: sam nie jestem ich fanem, ale jakby tak spojrzeć... moi rodzice mówią, ze mimo 500+, z którego tez niektórzy normalni rodzice korzystaja dobrze (kupuja ubrania i ksiazki dzieciom) i dania ulgi podatkowej do 26 roku życia, nikt im nie podniósł podatków. Wszyscy o tym krzyczą cały czas, ale powiedzcie, podniesiono je? Moi rodzice normalnie pracują od średnio 20 lat. Tata jest tirowcem i to dobrze wykształconym. Były żołnierz, bosman i mimo wszczepionej apolityczności, lubi PIS. Kasa na wszyatkie te ulgi i programy jest tez z ścigania mafii Vatowskich. Więc mimo iż nie przepadam za nimi, te strzałki w dół nie są takie dobre
Odpisz
30 sierpnia 2019, 23:40
@Jurekis_: Ale zdajesz sobie sprawę ile stworzyli nowych podatków xddddd
Odpisz
30 sierpnia 2019, 23:54
@baarts: wal
Odpisz
31 sierpnia 2019, 02:14
@Jurekis_: co wal
Odpisz
31 sierpnia 2019, 04:48
@Jurekis_: 33 nowych podatków i opłat konkretnie
Odpisz
31 sierpnia 2019, 06:39
@Jurekis_: anty polityczny ale lubi PiS
Poza tym jak dadzą ci 500 to zabiorą 700 bo muszą zapłacić komuś kto te pieniądze będzie zbierał
Skoro ktoś jest anty polityczny A lubi PiS to w końcu przeciwko jakiej polityce jest? xD
Odpisz
31 sierpnia 2019, 08:16
@Daniello55: "wszczepionej apolityczności". To coś zupełnie innego. Żołnierze nie powinni być za konkretną partią, by uniknąć sporów. Mają oni chronić wszystkich obywateli, nie ważne z jakiej partii. Nawet jak byłeś żołnierzem to i tak nie bedziesz mógł startować w wyborach. Czyli ma nauczone, że powinien byc obojętny na politykę. Nie przeciw jej
Odpisz
31 sierpnia 2019, 08:19
@Daniello55: no właśnie, zapomniałem jeszcze. A co do programu 500+. Jedno trzeba im przyznać, mimo iż wiele zje**li. Zajęli się sprawami mafii vatowskich. Tych co robiły duże przekręty w milionach, jak nie miliardach złotych
Odpisz
31 sierpnia 2019, 08:20
dzięki wielkie. Znasz może jakieś rzetelne źródło, albo mógłbys wymienić parę, bym sprawdził?
Odpisz
31 sierpnia 2019, 08:23
@baarts: w sensie, wal jakie podatki dali
Odpisz
31 sierpnia 2019, 09:52
@Jurekis_: 500+ działa tak że przekupili ludzi ich własnymi pieniędzmi które zabrali podatkami XD. A ludzie myślą nadal że to państwo coś od siebie daje
Odpisz
Edytowano - 31 sierpnia 2019, 10:33
@Jurekis_: Prosz: (pomyliłem się 31, a nie 33 podatki) 1. Podatek bankowy, czyli od kredytów,
2. Podatek handlowy, czyli od zakupów,
3. Podatek „galeryjny" - początkowo od galerii handlowych i biurowców,
4. następnie od wszelkich nieruchomości komercyjnych,
5. w tym nawet od budynków z mieszkaniami na wynajem.
6. Rząd utrzymał wyższą stawkę VAT 23%
7. Podniósł VAT z 8 na 23% na wybrane produkty, np. na prezerwatywy.
8. Postanowił owatować „Noc Muzeów" i inne imprezy promujące instytucje kultury (muzea nie będą mogły w całości odliczać VAT-u z faktur dokumentujących wydatki związane z organizacją tych imprez).
9. Zaostrzył sposób naliczania akcyzy od samochodów sprowadzanych z zagranicy
10. i opodatkowania farm wiatrowych.
11. Zamroził progi w PIT.
12. Wprowadził "daninę solidarnościową"
13. Zlikwidował liniowy PIT dla przedsiębiorców.
14. zniósł limit składek emerytalno-rentowych,
15. obniżył do zera kwotę wolną od wysokich zarobków
16. i pozbawił wiele grup podatników możliwości korzystania z 50% kosztów uzyskania przychodów.
17. Opodatkował wkłady pieniężne wnoszone do firm
18. oraz przychody z dziedziczonego majątku lub
19. otrzymanego jako darowizna, którego nie będzie można już amortyzować (w lipcu ma zostać przywrócona możliwość amortyzowania dziedziczonego majtku).
20. Ograniczył możliwość zaliczania do kosztów podatkowych wydatków poniesionych na usługi świadczone przez podmioty powiązane, na odsetki, opłaty, premie, czy prowizje od pożyczek i kredytów, jak również na znaki towarowe, czy licencje.
21. Zlikwidował możliwość pomniejszania przychodów z działalności operacyjnej o koszty uzyskania przychodów kapitałowych.
22. Zawęził listę przychodów (dochodów) z tytułu udziału w spółce kapitałowej zwolnionych z opodatkowania. Oprócz wyżej wymienionych rząd zwiększył lub wprowadził quasi-fiskalne opłaty:
23. opłatę przejściową.
24. i tzw. opłatę mocową za prąd,
25. opłatę emisyjną od paliw,
26. opłatę wodną,
27. opłatę jakościową za badanie techniczne pojazdów
28. i opłatę dodatkową, jeśli przeprowadzi się je po terminie,
29. opłatę denną od przystani,
30. opłatę recyklingową
31. a teraz nową podwyżkę opłat za wywóz niesegregowanych śmieci!
Odpisz
31 sierpnia 2019, 11:07
@Jurekis_: Możesz startować w wyborach, czynny żołnierz na służbie nie może, a ten który już skończył służbę może
Odpisz
31 sierpnia 2019, 11:56
na wykopie jest już list 34 podatków i opłat, tego będzie ciągle przybywać, nie może być inaczej jeżeli wszystkie partie głównego nurtu idą w ostry socjal
Odpisz
31 sierpnia 2019, 12:03
@Jurekis_: Rząd dał ulgę w podatku który w ponad połowie do nich nie trafia.
PIT idzie głównie do gmin, powiatów i województw w których mieszka płatnik.
Odpisz
31 sierpnia 2019, 13:54
@Grewest: sorry
Dałem Ci w górę
Odpisz
31 sierpnia 2019, 14:22
@Daniello55: wyrównałem
Odpisz
31 sierpnia 2019, 16:25
@Daniello55: xDD
Odpisz
31 sierpnia 2019, 17:41
i to są dobre argumenty! Dzięki
Odpisz