I wszystko by mi uszło na sucho, gdyby nie ten wścibski Bóg!
Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Nie no nie godzi się
Teraz byłoby inaczej panie Marku
Poland mountain
Rel
Just la la la la la It goes around the world
Nie ma opcji
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież4 sierpnia 2019, 01:12
Diabeł jest skuty lodem od pasa w dół tak wgl
Odpisz
26 sierpnia 2019, 22:06
@Graids: Yyyy
Nie
Dante to Dante, a Kościół to Kościół
Odpisz
26 sierpnia 2019, 23:31
@KoalaStefan: kościół lubił to co pisał Dante bo ludzie w strachu masowo szli do kościoła. True fact
Odpisz
28 sierpnia 2019, 14:48
@Graids: Bo ludzie mieli IQ kapcia.
Odpisz
Edytowano - 30 września 2020, 14:45
@Slenderowiec2012: Przybywam z przyszłości, by poinformować, że ludzie mieli IQ praktycznie takie same od wykształcenia naszego gatunku. Były i są zmiany, ale zdecydowanie zbyt wolne, by móc tworzyć zauważalną różnicę w ciągu paru wieków
Odpisz
26 sierpnia 2019, 22:26
Skoro szatan kara złych, to czy szatan jest dobry? ಡ ͜ ʖ ಡ
Odpisz
26 sierpnia 2019, 22:49
@Natasza_02: Nie. Bóg nakazuje miłosierdzie, nawet tym złym. Karanie jest tylko poszerzaniem cierpienia. Osoba pełniąca zło potrzebuje pomocy.
Odpisz
26 sierpnia 2019, 22:50
@Natasza_02: Nie, po prostu szatan nie lubi jak mu ktoś pracę podpie*dala
Odpisz
26 sierpnia 2019, 23:15
@erykhim44: Potop to też miłosierdzie?
Odpisz
26 sierpnia 2019, 23:17
@erykhim44: To skoro jest taki miłosierny to dlaczego daje ludzi do piekła?
Odpisz
26 sierpnia 2019, 23:58
potopu nigdy nie było
Odpisz
Edytowano - 27 sierpnia 2019, 00:05
Bo miłosierdzie nie polega na tym, że jak spalisz cały świat, wyzabijasz miliony osób i oplujesz krzyż, to nie zrobiłeś nic złego i dostajesz nagrodę. Miłosierdzie polega na tym, że masz możliwość zmiany na lepsze i jeżeli byś spalił świat, zamordował 40mln ludzi i opluł krzyż, ale się zmienił i szczerze (Podkreślam) SZCZERZE żałował, to dostaniesz się do nieba. To jest miłosierdzie. Możesz być największym ch*jem, ale w każdej chwili możesz dostać drugą szansę
Odpisz
27 sierpnia 2019, 02:49
Piekło jest stanem duszy. Tak, jak ją pielęgnujesz, taki stan dostajesz. Masz wolną wolę i dobrze ją wykorzystaj.
Odpisz
27 sierpnia 2019, 10:42
@AurelionSol: Ku*wa naprawdę? Ty to jednak mondry jesteś.
Bóg mówi, że pie**olnął potop, sekundę później trzeba dawać miłosierdzie, a nie karać... Hipokryzja 100
Odpisz
27 sierpnia 2019, 12:23
Bóg daje miłosierdzie wszystkim, którzy chcą. Jeśli ktoś mówi "nie" i nie chce miłosierdzia, to Bóg mu na to pozwala
Noe zapraszał wszystkich, WSZYSTKICH, na Arkę, nikt się nie zgodził na nią wejść
Odpisz
27 sierpnia 2019, 15:26
@Myszkapl: Dokładnie. Ateiści mają zazwyczaj małą wiedzę o tym, co mówią i wiedzą o potopie tyle, że Bóg zabił miliony/miliardy osób. Tyle. Bez głębszych szczegółów mianowicie tego, że oni dostali drugą szansę, ale jej nie przyjęli. To jak w tym kawale o kimś, kto stoi w rzece bo wie, że nie utonie bo Bóg go uratuje, a Bóg wysłał mu 3 łodzie i nic.
Odpisz
27 sierpnia 2019, 15:33
@Towarzysz777: wiesz że potop to mit i nie ma na jego historycznosc żadnych dowodową? Tylko chrzescijanscy foliarze w niego wierzą
Odpisz
27 sierpnia 2019, 15:40
@AurelionSol: Brawo geniuszu nwm czy wiesz, ale większość starego testamentu to opowieści, które mają dawać do myślenia tak jak ta o potopie.
Odpisz
27 sierpnia 2019, 15:43
@AurelionSol: Nie. Naukowcy już w zeszłym wieku ustalili, że blisko 10'000 lat temu ziemię zalały ogromne pokłady wody, przez co np. Zelandia, czy miasta u wybrzeży Japonii zostały zalane.
Ciekawostka: 10'000 lat temu ziemię zalała woda, o tę wodę prawdopodobnie chodzi w Biblii.
Ciekawostka nr 2: Nowa Zelandia to nie wyspy, a wysoko położone wierzchołki kontynentu "Zelandia" zatopionego właśnie 10'000 lat temu (Dno morskie od dziesiątek lat jest badane, a na nim znajduje się Flora i kruszce, które występują na kontynentach, nigdy pod wodą, każdy wie jak wygląda morska flora).
Ja bym się zainteresował na waszym miejscu, zamiast błądzić po stronie z memami i pluć naukowcom, w których tak wierzycie w twarz
Odpisz
Edytowano - 27 sierpnia 2019, 15:49
@Towarzysz777: I naprawdę wierzysz że 600 letni dziadek noe istniał i wziął na łódkę kangury z Australii, pingwiny z Antarktydy i gdzie dał im klimatyzację. Geologia potwierdza że żadnego potopu nigdy nie było, odpowiedniej struktury skalne by na to wskazywały. Poza tym wody nie mogło sobie od tak przybyć i nagle zniknąć do kosmosu. Kreacjonisci tacy jak ty sądzą nawet że na Arce były dinozaury. Są takie muzea w USA. Nie ośmieszaj się
Odpisz
27 sierpnia 2019, 15:50
@Towarzysz777: Chwila. Mój błąd. 10'000 rok p.n.e, czyli 12k lat temu
Odpisz
27 sierpnia 2019, 15:51
@Towarzysz777: polecam wykład Billa Nye-a o potopie
Odpisz
27 sierpnia 2019, 15:53
@AurelionSol: Jprdl dlaczego uczestniczysz w dyskusji na temat, na który nie masz pojęcia. Naukowcy, rozumiesz? Naukowcy ustalili, że 12'000 lat temu "lodowce" stopniały i poziom wód się podniósł, w następstwie czego kontynenty zostały zalane. Ja nie wiem czy Ty chociaż wiesz, że nasze kontynenty nie istniały od zawsze i zmieniały swoje położenie, jedne zostały zatopione, inne się wyłoniły spod powierzchni wody, gdyż poziom wód przez miliardy lat na Ziemii się zmieniał nie do poznania. Potopów przed ludźmi były tysiące, po powstaniu człowieka jeden, około 10'000 roku p.n.e
Odpisz
27 sierpnia 2019, 15:58
@AurelionSol: Jak masz co robić po pracy/szkole to poczytaj o różnych dowodach, jak zatopione miasta u wybrzeży Japonii. Nie wiem, czego Cię uczyli na geografii o epoce lodowcowej. Jestem głosem obiektywnym, stawiam na równi religię z nauką, a nie pytaj mnie czy wierzę w dziadka 600-letniego, bo wierzę w Henocha żyjącego 2000 lat i połowę apokryfów
Odpisz
Edytowano - 27 sierpnia 2019, 16:00
@AurelionSol: Polecam księgę Henocha i Księgę Urantii. Także Księgę Abrahama
Odpisz
27 sierpnia 2019, 16:04
@AurelionSol: Słyszałeś o rasie olbrzymów z Nibiru, którzy łączyli się z ziemskimi kobietami, a szkielety ludzi, mających 4-5m można znaleźć w już kilkunastu muzeach, w tym w Irlandii, 4 - metrowy olbrzym pochowany ze zbroją i mieczem
Odpisz
27 sierpnia 2019, 16:06
@AurelionSol: Mam dla Ciebie kolejną z 15'000 stron, na których są artykuły o zalanych miastach przez epokę lodowcową 10'000 lat przed Chrystusem
Odpisz
27 sierpnia 2019, 19:51
@Towarzysz777: ty jesteś kurna trollem XD. Nikt poważny nie wierzył by w takie bzdury. Ziemia jest płaska mam rozumieć a Atlantyda istnieje?
Odpisz
27 sierpnia 2019, 19:54
@AurelionSol: Atlantyda nie istnieje, a istniała, aktualnie jest pod wodą. A Ziemia nie jest płaska, jest elipsą. I Zelandia istnieje, poczytaj o badaniach przeprowadzonych przez uniwersytet z Chicago. Albo obejrzyj Jasną Stronę, szybciej przyswoisz
Odpisz
27 sierpnia 2019, 20:25
@Towarzysz777: no kurna troll XDDDD
Dałem się nabrać. Faken
Odpisz
27 sierpnia 2019, 20:26
@Towarzysz777: ''Ziemia jest geoidą. Nie może być elipsą, ponieważ jak pewnie każdy się domyśla nie jest ona równa. Powierzchnia Ziemi jest często pofałdowana. Wiadomo część hydrosfery jest odpowiednia dla elipsy, ale góry, dołki to już nie. To jest wręcz oczywiste...
Długość promienia Ziemi jest różna. Ten średni wynosi około 6371km. Jest to spowodowane ruchem obrotowym Ziemi, gdzie promień na biegunach jest krótszy od tego na równiku, który wynosi 6378km.''
Pierwszy wynik kiedy wpisałem ''Ziemia Elipsa''. Może przestań czytać fantasy, bo widać że ci szkodzi. No chyba, że ci naukowcy o których mówisz to znajomy Ziemby.
Odpisz
27 sierpnia 2019, 20:31
za dużo forów dla foliarzy się naczytał. Jemu już nic nie pomoże skoro wierzy bezkrytycznie we wszystko co piszą w internecie
Odpisz
27 sierpnia 2019, 20:31
Jesteś wręcz osobą toksyczną, kształt Ziemii niektórzy podają nawet jako Kula, piłka, jak globus. Czymkolwiek jest, nie jest płaska jak wiemy. A jeżeli niewygodne dla Ciebie fakty, jak istnienie Zelandii to fantasy, to idź do piwnicy i dalej czytaj to, co Ci się podoba i sam twórz naukę. Zaraz mi napiszesz, że koniec epoki lodowcowej nie był blisko 12'000 lat temu. Cały świat wie o tych rzeczach i jest to wiedza ogólnodostępna, o ile się wyjdzie z piwnicy
Odpisz
27 sierpnia 2019, 20:32
@AurelionSol: Nie wierzyć w naukę, aha... A w co wierzysz? Sam przeprowadziłeś badania, które wykazały, że ziemia ma miliardy lat? Nie. Została Ci ta wiedza przekazana. Uwaga wszyscy, Auerlion mówi, że nie wolno wierzyć w fakty, bo każdy z nich to może być ściema. Wyszukaj definicji "Fakt" na Wikipedii
Odpisz
27 sierpnia 2019, 23:08
@Towarzysz777: nie pie**ol że fakty o wieku ziemi są tak samo wiarygodne co papka o gigsntach z nibiru I atlantydzie. To foliarski bełkot dla szurów. To że kilkanaście tys lat temu były roztpopy nijak nie potwierdza potopu z Biblii. Z resztą, według kreacjonistów jak ty ziemia ma ok 6 tys lat więc to jest sprzeczne. A ty tylko przyjmujesz PSEUDONAUKOWĄ papkę a nie naukę. Prawdziwi naukowcy by wysmiali to o czym mówisz. Gdyby noe i arka istniała to i tak nie było by dziś zwierząt czy ludzi na ziemi bo to były by generację kazirodcze które dają potomstwo bezplodne. Uczyłem się biologii to wiem
Odpisz
27 sierpnia 2019, 23:19
@Towarzysz777: Ku*wa ELIPSA
Odpisz
27 sierpnia 2019, 23:46
@Natasza_02: Co tu się odje**ło xd Ja tylko nawiązałam do serialu Lucyfer, wracam a tu wojna nauka vs biblia xD
Odpisz
28 sierpnia 2019, 00:18
@Natasza_02: Tu nie ma wojny nauka Vs Biblia. Bo Nauka i Biblia się godzi we wszystkich kwestiach, a sama nauka nie tłumaczy jeszcze wszystkiego co zachodzi we wszechświecie. Choćby wielu mechanik kwantowych.
Odpisz
28 sierpnia 2019, 00:37
@AurelionSol: Ile Ty masz lat, że interpretujesz Biblię słowo w słowo. Nie masz zielonego pojęcia o tym. To, że w Biblii pisze, że istniał sobie staruszek, który wziął na łódkę wystruganą nożykiem wszystkie gatunki zwierząt nie oznacza, że tak DOSŁOWNIE było. Czego Ty nie rozumiesz, nauka i Biblia to jedność, Biblię tłumaczymy dzięki nauce i postępowi w rozumie człowieka na przestrzeni tysięcy lat. Chrześcijanie, którzy wierzą w to, że Ziemia ma 6000 lat i powstała w 6 dni to chyba jakiś odłam, sekta, która jest równie ciemna jak Twoje mniemanie o niej. Ziemia ma miliardy lat i kształtowała się tak, jak nas uczą na Geografii. Co nie jest sprzeczne z Biblią, bo w Biblii pisze 7 dni kształtowania, jednak pomyśl zagadka dla inteligentnych. Co oznacza "dzień"? Dzień to jednostka miary czasu wymyślona przez nas, a oznacza obrót Ziemii według własnej osi. Dlaczego Bóg miałby tworzyć wszechświat według ziemskich dni? Co to my jacyś lepsi? 7 dni nie oznacza 7 dni pacanie, a okresów, 7 dni to może być 7 okresów kształtowania się wszechświata, a jeden okres może trwać KWADRYLIARDY lat ziemskich, czasoprzestrzeń jest zmienna we wszechświecie. Czy Ty przypadkiem nie zapominasz, że Biblię napisali ludzie? Otrzymali natchnienie i wiedzę od Boga, ale musieli to ubrać w słowa, tak więc wymyślili sobie 7 dni. Polecając Ci apokryfy nie nawiązywałem do naszej dyskusji, to była ciekawostka czy porada. Fakty jakie przedstawiłem to potop, 10'000 p.n.e dlaczego twierdzisz, że to nie ten? Bo? Bo w Biblii nie pisze, że to lodowce go spowodowały? CO w związku? Powtarzam ostatni raz. BIBLIA JEST PISANA LUDZKIMI SŁOWAMI. NIERAZ PRZENOŚNIĄ. Myślisz, że Ewa zjadła jabłko? Ch** prawda, bo nie istnieje zapis o jabłku, jest zapis o OWOCU. Nie jabłku. To, jak nieraz psychiczni papieże na przestrzeni lat interpretowali Biblię i mieli wpływ na mity o niej przedstawia Twoją niewiedzę. Może Ty mówisz o jakiejś sekcie czy Jehowych, że uważasz, że katolicy wierzą w Ziemię mającą 6k lat. Nauka jest na aktualnym poziomie, nasza wiedza poszerza się z każdym dniem, więc codziennie przychodzą odpowiedzi na pytania, jakie pozostawia Biblia. Jestem balansem nad nauką a Biblią, bo to się ze sobą łączy! Nauka pozwala nam na odczytywanie i tłumaczenie Biblii, jak i apokryfów, które do niej nie należą. Biblia nie jest pisana językiem współczesnym, to chłopskie opowiadania o cudach, przypowieściach, które uczą, skłaniają do refleksji, aż po swego rodzaju kronikę, gdyż występują w Biblii postacie historyczne.
Żyjesz w odizolowanej przez siebie średniowiecznej rzeczywistości, w której katolicy plują na naukę, a nauka ośmiesza katolików. Nie widzisz kompletnie nic pomiędzy religią i nauką, jak kość niezgody. Ewolucja przeczy temu, że Bóg stworzył człowieka hę? A KTO STWORZYŁ EWOLUCJĘ? Zaprogramował wszechświat, by działał w ten a nie inny sposób, Bóg tworząc nas w 1 dzień, oznacza Bóg tworzący nas w setki tysięcy lat, ale nie lepiący nas z gliny, a popychający machinę ewolucji.
Odpisz
28 sierpnia 2019, 00:47
@AurelionSol: Czytasz Biblię jak chłop z 1000 roku n.e.
Nauka opiera się na poznawaniu wiedzy, wiedzy, która jest nam potrzebna, by rozumieć Biblię, nie być ciemną masą idącą za jedną osobą stojącą na czele kościoła. Nie jesteśmy pępkiem wszechświata. Istnieją inteligentne formy życia, poza naszą planetą, o których pisali znajomi Henocha, czy Abrahama (Te księgi ich opisują, narrator w III os. Liczby pojedynczej). Ojciec Pio wierzył w moc nauki, Tesla widział Aniołów przekazujących mu wiedzę o wszechświecie. Nie masz kompletnego pojęcia o chrześcijanach i o osobach stojących pomiędzy nauką a religią, jak choćby sam papież Franciszek i Watykan, który szuka oznaków obcych cywilizacji we wszechświecie, mają obserwatorium astronomiczne jedno z największych na świecie, chyba nawet z najwyższą technologią. Otwieranie się na Biblię, naszą wiarę i słowo Boże nie oznacza zasypywania faktów i nauki piachem, żeby nie wiedzieć tego, co niewygodne. Wciąż nikt nie rozumie całej Biblii, wszystkich wydarzeń, a już w szczególności Starego Testamentu. Nie rozumiemy Boga, nikt, a dzięki nauce i postępowi w naszej świadomości zbliżamy się również do niego. Ktoś, kto nie otworzył się na żadne pokłady wiedzy nie zrozumie nic z mojej wypowiedzi. Nauka nie przeczy Religii, Religia nie przeczy nauce. Jeżeli znajdujemy fakt naukowy, który przeczy Biblii, a jesteśmy go pewni, nie zrozumieliśmy tego fragmentu Biblii, gdyż nie ma prawa być sprzeczności.
Odpisz
28 sierpnia 2019, 01:03
@AurelionSol: Ale nie kształć się, nie edukuj, żyj w wyimaginowanej rzeczywistości z zasobami wiedzy na poziomie gimbusa, nie masz pojęcia o Chrześcijaństwie, jeżeli tak je postrzegasz. Złota liczba, liczba Fibonacciego, Boska liczba, na podstawie której istnieje wszechświat i wszelkie stworzenie, jest najpiękniejszym dowodem na to, że ktoś zaprojektował wszechświat. Nie ulepił z gliny, czy huchnął i już, tylko zainicjował wielki wybuch, zaprojektował wzór piękna, symetrię, stworzenia i ewolucję, nad całą nauką, do której mamy dostęp stoi Bóg. Zasięg Twojego widzenia jest zerowy w tej kwestii, nie interesujesz się nawet w 1% teologią, geologią, historią, astronomią i tym, o czym właśnie dysktujesz. Powiem tak. Twój pogląd jest zbyt wąski, by dyskutować ze mną o religii i nauce, nawet o potopie. "Nie było potopu, nauka tego nie wykazała" - I właśnie tutaj masz zerową wiedzę. Jesteś może zbyt młody i zbyt zniechęcony do głębszego poznawania wiedzy o geologii, badaniach, w których biorą dział uniwersytety z całego świata. Nie wiesz nic. Wróć wtedy, gdy przestaniesz się kłócić z nauką, bo najpierw mówisz, że potopu nie było a potem, że doskonale wiesz o epoce lodowcowej. DAJ MI CYTAT Z PISMA ŚWIĘTEGO, GDZIE JEST NAPISANE CO SPOWODOWAŁO POTOP. Ludzie piszący Biblię, gdyby zobaczyli Twój telefon zabili by Cię i spalili jak demona, bo nie rozumieli by cię, ani Twojego wynalazku. Oni pisali po swojemu no ludzie jak mam Ci to inaczej napisać? Gdyby wtedy zobaczyli UFO, napisali by, że widzieli rydwan latający na skrzydłach po niebie. Dlaczego? Bo szybkie, znaczy rydwan. Błyszczy, więc pewnie złoty, na skrzydłach, bo myślą, że tylko ptaki potrafią latać. Oni musieli opisać cały stary testament na podstawie danej im wiedzy, ale swoimi słowami. Nie byli nawet świadomi tego, że my teraz po kilku tysiącach lat dopiero interpretujemy Biblię. To jest dzieło ponadczasowe i rozumiane będzie i za milion lat, wystarczy interpretacja. Wiesz za mało, by stanowić przeciwwagę dla tej dyskusji, nie znasz badań Twojej Nauki, źle czytałeś Biblię, może nawet nie czytałeś, ale znajomi mówili, że zła i myślimy, że świat ma 6000lat. Serio? Na prawdę tym stwierdzeniem straciłeś u mnie wszelką wiarygodność. Skąd Ty czerpiesz informacje, że potopu nie było, że myślimy, że ziemia ma 6000 lat, wszechświat nie powstał w wyniku wybuchu, a ewolucja nie istnieje. WŁAŚNIE WIERZYMY. BO TO FAKTY. Nie wiem, ilu chrześcijan jest świadomych tego, ale na pewno większość, żyjemy w XXI wieku.
Odpisz
28 sierpnia 2019, 01:10
@Towarzysz777: taki elaborat żeś walnął że nawet nie chce mi się czytać XD. Nauka I religia to sprzeczne rzeczy. Tylko debile biorą biblie na poważnie a ty sobie zaprzeczasz. Wiem że ziemia ma miliardy lat ale takie coś jak potop nie mogło mieć miejsca. Najpierw gadasz że biblie trzeba interpretować a potem zaczynasz wyjeżdżać o kosmitach i że potop to jednak dosłownie. No ku*wa
Odpisz
28 sierpnia 2019, 01:14
@AurelionSol: Dzięki za uwagę. Nie wiem, czy jakkolwiek powinieneś się teraz odwołać do powyższych. Dla Ciebie księgi, kroniki historyczne pewnie też to Fantasy. Otwórz się na samodoskonalenie i wiedzę z zakresu, z którego chcesz dyskutować. Może przeczytaj Biblię, potem książkę do Geografii, potem Wikipedię, następnie za...lata chyba w tym tempie, gdy będzie na równym poziomie wiedzy porozmawiamy jak DOROŚLI. I oczywiście bez emocji, jak u dzieci. Za trudne? To nie, Twój wybór. To sytuacja zbliżona do takiej, w której stanąłbyś przeciwko Ś.P Stephen'owi Hawking'owi, a następnie powiedział mu, że czarne dziury, coś, nad czym pracował całe życie nie istnieje. Nie da się kłócić z faktami ogólnie przyjętymi przez świat. Jak 7*7=49
Odpisz
28 sierpnia 2019, 01:16
@AurelionSol: Nie będziesz czytać? Ah, czyli to tak, że masz głęboko fakty. Nauka i religia to nie sprzeczne rzeczy, przeczytaj wszystko, to zobaczysz swój błąd.
Odpisz
28 sierpnia 2019, 01:18
@AurelionSol: "Wiem, że Ziemia ma miliardy lat, ale takie coś jak potop nie mogło mieć miejsca" - OMG nie, Ty jesteś trollem? Uważasz, że przez 4mld lat na Ziemii nie podniósł się poziom wód ani razu? Epoka lodowcowa istniała - Ale potop nie.
To jest to samo, kończy się epoka lodowcowa, topnieje lód, co się dzieje? Fala wody podnosi poziom wód i mamy potop
Odpisz
28 sierpnia 2019, 01:21
@AurelionSol: Biblię nie należy brać na poważnie, czyli nie było jednego człowieka, który wystrugał Łódź i zabrał kociaki i psiaki przez co ich uratował.
Tutaj Uwaga.
TO, ŻE NIE NALEŻY BRAĆ NA POWAŻNIE NIE OZNACZA, ŻE TO NIEPRAWDA.
To oznacza, że trzeba to zinterpretować.
Noe i zwierzaki ----> Potop <---- Epoka Lodowcowa
Odpisz
28 sierpnia 2019, 01:23
@AurelionSol: Jak spędzisz 10 lat życia na nauce teologii, geologii, astronomii i historii. Będziesz mógł napisać, że potopu nie było i oprzeć to na tezie. Bez tego to słowo przeciw słowu
Odpisz
28 sierpnia 2019, 01:25
@AurelionSol: Może nawet mi się przydasz, zapiszę te notatki na wypadek podobnej dyskusji. Oczywiście będę je aktualizować ze statusem nowej wiedzy
Odpisz
28 sierpnia 2019, 01:29
@Towarzysz777: fajne masz o mnie wyobrażenie. Dziecko co siedzi w piwnicy i nie ma pojęcia o nauce, geografii, religii i Biblii. Mało o mnie wiesz. Rób tak dalej żeby podnieś swoje żałosne ego i się dowartosciować a daleko zajedziesz XD. Strata czasu na zindyktrynowanego foliarza. Pozdrów sandżaje z Lechii XD
Odpisz
28 sierpnia 2019, 01:37
@AurelionSol: Nie mam wysokiego ego. To Ty jesteś zbyt arogancki, podaje się dowody - "W Internecie nie wszystko jest prawdą". Pisze jakieś kilka tysięcy słów na temat pogodzenia się nauki z religią - "Eee, nie... Nauka i religia są sprzeczne". Jak to ująłeś...
"No ku*wa" Siedzi w piwnicy, bo nie otwiera się na naukę, postęp itp. daleko nie ma, skoro twierdzisz, że chrześcijanie uważają, że Ziemia ma 6k lat. Wiesz kiedy tak uważano? Za czasów inkwizycji
Odpisz
28 sierpnia 2019, 01:40
@AurelionSol: Żałosna jest upartość. Chociaż poczytaj w encyklopedii o epokach lodowcowych, już rozmowa na +, jak cokolwiek z tego wyciągniesz. Chociaż to przeczytałeś? Pewnie nie, ale do odpowiedzi spieszno.
Odpisz
Edytowano - 28 sierpnia 2019, 01:42
@AurelionSol: Nie da się poprzeć dowodów w rozmowie internetowej inaczej, niż przy pomocy wiadomości z internetu, bo nie wbiję Ci do domu z encyklopediami. Chociaż pewnie byś powiedział - Nie wszystko, co w encyklopediach to prawda. W internecie też. W ogóle wszystko to iluzja. Lodowców nie ma, USA nie było na księżycu. Bruh. Arogancja to najgorsza cecha ze wszystkich, "Ku*wa mam rację i nie zmieni tego milion naukowców"
Odpisz
28 sierpnia 2019, 09:36
@Towarzysz777: Japie**ole, ale ty jesteś żałosny.
KU*WA ELIPSA
Odpisz
26 sierpnia 2019, 22:59
Szatan dobry ziomek, im jesteś gorszy tym będziesz miał lepiej, tylko osoby z lekkimi grzexhami cierpią, don't change my mind.
Odpisz
26 sierpnia 2019, 23:14
@Michalo6969: Explain.
Odpisz
26 sierpnia 2019, 23:14
@d0wek: No bo szatan jest zły, więc nie powinien karać kogoś za robienie czegoś złego
Odpisz
26 sierpnia 2019, 23:21
A
Odpisz
26 sierpnia 2019, 22:21
Odpisz
4 sierpnia 2019, 07:23
Czy szatan nie powinien nagradzać ludzi w piekle, bo nagradzanie zła jest złe, a szatan jest zły
Odpisz
26 sierpnia 2019, 21:06
@ZnawcaLiteraturyPolskiej: To że Szatan jest zły jest tylko propagandą
Odpisz
26 sierpnia 2019, 21:42
@ZnawcaLiteraturyPolskiej: ale szatan jest zły więc nie lojalny i lubi torturous ludzi
Odpisz
Edytowano - 26 sierpnia 2019, 21:44
@ZnawcaLiteraturyPolskiej: Mam teorie.
Bóg uwięził Szatana w piekle. I nagle wpadł na pomysł, że w sumie można by tam wysyłać złych ludzi. Szatan to niezły psychopata był, więc pewnie wystarczająco ich ukara.
No i Szatan wyżywa się na ludziach nieświadomy, że właściwie pomaga Bogu.
Odpisz
26 sierpnia 2019, 22:07
@BilmoBlampkins: nie, nie jest
Odpisz
3 sierpnia 2019, 23:35
Zróbmy akcję że pod memami które nie były piszemy "nie było"
Odpisz
3 sierpnia 2019, 23:50
@Zamiesz: Yo ale to będzie taki trochę spam
Odpisz
3 sierpnia 2019, 23:44
Odpisz
3 sierpnia 2019, 23:09
Chyba było
Odpisz