Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar Piket

26 września 2019, 15:43

Zdradzę wam fajny trik, Następnym razem jak ktoś będzie coś od was chciał to zróbcie tak jak ja...

Koledzy: O Olek, masz chipsy? daj jednego!
Ja: *podaje paczkę* spoko, macie, tylko uważajcie bo mi jeden chips z buzi wypadł wprost do paczki...
Koledzy: ...

Avatar Towarzysz777

26 września 2019, 15:59

@Piket: Lepsze niż rosyjska ruletka

Avatar Piket

26 września 2019, 18:12

@Towarzysz777: Bo jak wypadnie na ciebie to cierpisz ale nie umierasz XD

Avatar Fnafowyziomek

27 września 2019, 12:27

@Piket: Dzięki! przyda sie :3

Avatar Xentez

26 września 2019, 18:33

Nie przynosze chipsów do szkoły, ale wnioskując po zachowaniu mojej klasy, zgadzam się z tym memem.

Avatar Abalella

26 września 2019, 16:50

O mój boże, napisałeś/aś CHipsy. Dzięki Ci

Avatar Dark_Dante

26 września 2019, 16:15

Komunizm nie zadziałał.

Avatar ten_koles

26 września 2019, 15:38

Oh shit mem z moim autorskim szablonem przeszedł

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (3)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (3)
Avatar UkrytyFanAnime

30 listopada 2019, 19:21

@Kto_Inny: wiem że odkopuje ale jest to z kanału react

Avatar Kto_Inny

30 listopada 2019, 21:56

@UkrytyFanAnime: Z którego kanału to wiem, ale oni mają już pewne ponad tysiąc filmików

Avatar wilsonXcuddyXhouse

26 września 2019, 15:16

Nigdy nie rozumiałam tego że w przedszkolu czy coś jak przenoszę coś dla moich ziomków to muszę z całą klasa się dzielić
Jakiś komunizm czy co

Avatar Tentyp555

26 września 2019, 15:15

To jest zło(to)

Avatar Tamron

27 sierpnia 2019, 16:48

(sory nie na temat)
Czy w wersji mobilnej da się jakoś sprawdzić autora mema?

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (3)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (3)
Avatar Tamron

27 sierpnia 2019, 21:29

@NesquikBoi: o, dzięki, nie pomyślałem o tym

Avatar NesquikBoi

28 sierpnia 2019, 06:08

@Tamron: spoko

Avatar ten_koles

27 sierpnia 2019, 14:15

Dawaj cipsika

Avatar
darkisz

27 sierpnia 2019, 14:20

@ten_koles: nie

Avatar NesquikBoi

27 sierpnia 2019, 14:36

@ten_koles: proszę całą paczkę

Avatar
darkisz

27 sierpnia 2019, 15:05

dam ci 4 paczki

Avatar NesquikBoi

27 sierpnia 2019, 17:14

nie

Avatar LOKO30

27 sierpnia 2019, 15:01

Kiedy otworzyć hipsy to najwi każdy patus stał się miły

Avatar
Commonwealth

26 września 2019, 15:13

@LOKO30: ku*wa czytam piąty raz i dalej nie rozumiem

Avatar PanLimon

Edytowano - 26 września 2019, 15:14

*Kiedy otworzysz chipsy to nawet każdy patus stanie się miły

Avatar
Commonwealth

26 września 2019, 15:21

@PanLimon: he's speaking in language of gods

Avatar szalonememe

27 sierpnia 2019, 14:36

To po ch*j otwierasz w klasie ?

Avatar ten_koles

27 sierpnia 2019, 14:45

@szalonememe: żaby autystycznie krzyknąć

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Interes to interes...

Informatycy się zesrali

Mmmmm...

Logika kreskówek...

Piękno technologii

Niestety tak jest

A jednak do siebie pasują

Ciasteczko

Kto go nie kochał?

Zawsze

Tak było

Perfekcja

Polski system edukacji

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka

Ja: *otwieram chipsy w klasie*

Moja klasa: No daj jednego.

Ja: Nie, bo to moje chipsiki.

Cała moja klasa: