Jestem tolerancyjny, ale trochę się boję...
Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Parufki
To jedzenie chyba ma dla mnie questa
Ważna aktualizacja
Inteligentny po mamie
Potem trudno przerwać taki łańcuch
Nadasz się
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież4 października 2019, 18:29
Za górami, za lasami
żyją baby z ku*asami.
Zamiast grzecznie brać nasienie,
wolą równouprawnienie.
Dzisiaj chłopcy chcą bikini,
zamiast babę do jaskini.
Bądźmy neoliberalni,
wszystkie baby do kopalni
Choćbym prącie wsadził w blender,
nie zrozumiem co to gender...
Odpisz
Edytowano - 5 października 2019, 02:54
@Erasaij: No, no. Że ktoś zna łydkę grubasa tutaj, to się nie spodziewałem xD
Odpisz
Edytowano - 4 października 2019, 12:46
Mężczyźni kiedyś:
-strzelali do faszystów
-ratowali Żydów
-walczyli o niepodległość
Mężczyźni dziś:
Paradują z dildo na czole i obcinają sobie penisy
Cięty żart za cięty żart xD A tera na serio. Negatywna reakcja na LGBT jest rzeczą normalną i reakcją na spore odejście od normy do której przywykli ludzie. I oba skrajne nastawienia są złe. Z jednej strony nie wolno zaglądać nikomu do sypialni czy do serca i para homo może się kochać, nawet trzymać się za rękę na ulicach, whatever, to nie interes wszystkich, tylko ich. Tak samo niech trans sobie robią co chcą, ich ciało. Ale też nie wolno zapominać, że normą to nie jest i nie powinno się tego promować bo: powoduje to u wielu ludzi problemy z identyfikacją siebie, zachęca do tak jak to ująłem 'odejścia od normy'. A to jest złe. No i kiedy LGBT krzyczą do ucha ludziom "ZAAAAKCEPTUUUJ MNIEEE", to chyba jasne, że bardziej to sprowokuje wrogów LGBT niż sprawi że zaczną kogoś akceptować.
Odpisz
Edytowano - 4 października 2019, 14:38
No właśnie problem jest taki, że zgodnie z obecnym stanowiskiem nauki orientacja homoseksualna jest jak najbardziej zdrowa i normalna.
I nie różni się szczególnie od leworęczności czy od bycia rudym.
Czy nazwałbyś leworęcznego nienormalnym, który ma się ukrywać z tym, że jest leworęczny, bo jeszcze kogoś tą leworęcznością "zarazi"?
No chyba, że definiujemy "nienormalność" w znaczeniu "jeśli mało osób coś ma to to jest nienormalne", ale wtedy zaś - nienormalność nie jest niczym złym
Czy gdyby w społeczeństwie panowało przekonanie, że "leworęczność jest nie do końca zdrowa i nie należy się do niej przyznawać publicznie, bo to promowanie dziwnej mody z zachodu" to nie miałbyś poczucia, że coś jest jednak nie tak?
Odpisz
4 października 2019, 17:40
@CzarnyGoniec: Nie powiedziałem nic na temat tego, ze homoseksualiści mają się ukrywać. Specjalnie podkreśliłem, że każdy ma prawo kochać kogo chce. Podstawowym prawem człowieka powinna być wolność i póki nie wkracza się na wolność innych, każdy powinien robić, co mu się podoba. I zupełnie nie popieram wrogości wobec takich osób. Z drugiej strony rozumiem, skąd ta wrogość się bierze i chciałbym, by więcej osób też to rozumiało.
Anyway, wybacz ale porównanie homoseksualizmu do leworęczności jest bardzo nietrafne i tak jak zazwyczaj lubię wszystko upraszczać, tak nawet ja przyznam, że sprawa ta nie jest taka prosta. Tak jak leworęczność nie ma wpływu absolutnie na nic, tak PROMOWANY homoseksualizm ma wpływ na wiele rzeczy. Oczywiście więcej osób usłyszy, czym jest, że jest akceptowany i w ogóle i niestety liczba homoseksualistów się będzie zwiększać. Nie daj sobie wmówić, że jest to rzecz wrodzona, bo zdania naukowców są zajebiście podzielone, a sam z doświadczenia wiem, że orientacja nie jest rzeczą stałą. Bo sam przez parę lat miałem tendencję do zapędów biseksualnych, więc no. Jest to rzecz na którą jak najbardziej można wpływać. I niestety im więcej będzie parad równości, tęczowych miesięcy itd. tym więcej osób nie-hetero będzie przybywać. Generalnie jest to złe, bo wpływa na już ch*jowy przyrost naturalny w tym kraju, źle wpływa na to, jak silnie zakorzeniony jest model rodziny, a przede wszystkim źle wpływa na ludzi. Bo niestety badania wskazują na to, że homoseksualiści mają większe szanse na problemy psychiczne, depresje, depersonalizację itd.. To tak głównie. Ogólnie na ten temat można by gadać bez końca bo jest bardzo skomplikowany. Ale ogólnie moim zdaniem każdy powinien robić co mu się podoba, ale propagowanie tego, co nie jest normalne w społeczeństwie generalnie musi się wiązać z negatywnym odzewem. Tak działa społeczeństwo i to jest to, z czym część ludzi nie jest w stanie się pogodzić. Generalnie, tolerancja jak najbardziej, celebrowanie i propagowanie, dla dobra wszystkich lepiej nie.
No i na koniec chciałem pozdrowić wszystkich homo, hetero, bi, samoloty śmigłowe i papieża polaka.
Odpisz
Edytowano - 4 października 2019, 22:33
No właśnie problem jest taki, że liczba homoseksualistów nie będzie się zwiększać. Będzie +- taka sama, bo ona jest stała.
Badania wykazują jasno, że orientacja seksualna nie zależy od naszych widzimisiów, a jest pochodną genów, życia prenatalnego i pierwszych lat życia. Czyli czegoś na co zasadniczo wpływu nie mamy.
Ja wiem, że Ty homoseksualistów nie dyskryminujesz i bardzo to doceniam. I punkt w którym się z Tobą nie zgadzam to właśnie ten punkt o "propagowaniu" oraz o "nabywaniu" homoseksualizmu.
Bo wyjmując go zgadzam się z całością Twojej wypowiedzi
Odpisz
18 września 2019, 20:21
W:
>Polacy kiedyś *ratują życie dziesiątkom Żydów niesłusznie mordowanych przez nazistów*
>Polacy dziś - "Hurr durr, wszystko przez te je**ne żydki, chcom Polzge zniżdżydź."
Odpisz
Edytowano - 4 października 2019, 12:09
@renamon: No wiesz,żydzi którzy ratowali Polacy nie są tymi samymi z Izraela.Przypominam też że żydzi robią palesteńczykom to samo co naziści żydą.
Odpisz
4 października 2019, 12:11
W: Co innego Żydzi żyjący teraz w Polsce, a co innego ci w państwie na I.
Odpisz
Edytowano - 4 października 2019, 12:33
@renamon: Dziwisz się? Tyle ich ratowaliśmy a teraz co mamy z tego? 447? Nie jestem za tym by krzyczeć "ebać Żydów", czy coś. Ale nie ma co się dziwić takiemu nastawieniu w tych czasach
Odpisz
4 października 2019, 13:08
W: Nie ratujesz komuś życia po to żeby coś z tego mieć. A przynajmniej nie powinno się do tego podchodzić z takim podejściem, trochę ch*jowe c:
Rozwiniesz o co Ci chodzi z 447?
Odpisz
4 października 2019, 14:30
@renamon:
Aż sobie przypominam tych żydków mówiących "Polski Holocaust"
Odpisz
Edytowano - 4 października 2019, 15:53
bardzo wielu żydów, którzy założyli Izrael i byli jego pierwszymi mieszkańcami było właśnie polskimi żydami. pierwszy premier Izraela był polskim żydem. to tylko jako ciekawostka, bo wiadomo, że dzisiejsi mieszkańcy izraela to nie oni, a ich potomkowie
Odpisz
Edytowano - 4 października 2019, 17:12
@renamon: 447- ustawa mająca zmusić Polskę do zapłacenia ogromnych roszczeń Żydom w Ameryce. Bo podczas II wojny był tu żydowskie domy i po wojnie z racji że często właścicieli nie było (wojna, wiadomo), to stawały się mieniem państwowym, bo tak jest w polskim prawie. I teraz amerykańscy żydzi domagają się olbrzymich roszczeń, niby za to. Co jest absurdem, bo Polska pomagała Żydom ryzykując życie, poniosła olbrzymie straty po drugiej wojnie i teraz po tylu latach chcą od nas pieniędzy pod pretekstem tych domów, które w prawdzie biorąc pod uwagę polskie prawo, są własnością Polski. No i oczywiście to absurd, bo to był domy polskich Żydów, a nie amerykańskich. Poczytaj sobie, google nie boli, w mediach nic o tym nie ma, bo wcześniej pisiory trąbiły, że nie zapłacą, a teraz mają zamiar to zrobić więc uciszają temat.
Odpisz
4 października 2019, 20:04
W: Łał, jeśli to prawda, to serio uposledzone. Nie dość, że polskie prawo jak mówisz, to budynki jeszcze zostały przejęte za władz komunistycznych, więc też nie bardzo związane z obecną Polską. Brzmi bardziej jak podła próba wyłudzenia kasy po czasie :v
Odpisz
4 października 2019, 20:05
@KKuubbaaa1: W: Zje**ne, wiem, ale to nie znaczy, że wszyscy tak myślą.
Odpisz
4 października 2019, 16:19
Nie boją się tylko odcinają i ewentualnie przeciwstawiają :)
Odpisz
18 września 2019, 20:19
Mężczyźni kiedyś też by się tego bali jakby mięli z tym styczność
Odpisz
4 października 2019, 12:02
@kacperro520: Powiedz to prosto w twarz Platonowi, który twierdził, że miłość homoseksualna jest bardziej doskonała od miłości heteroseksualnej
Odpisz
4 października 2019, 12:07
@CzarnyGoniec:
Starożytność ≠ Średniowiecze,Nowożytność,XXwiek
Odpisz
4 października 2019, 12:56
No dobra ale Platon dalej spełnia wymagania na "mężczyzna" i "kiedyś"
Odpisz
4 października 2019, 13:03
@CzarnyGoniec: czy to nie od Niego jest powiedzenie o nieudanej, odrzucaje miłości? Czyli stereotypowa metoda dziewczyn "jak nie znajde męża do 40 to zostane lesbijką"?
Odpisz
4 października 2019, 13:08
@kacperro520: Baliby się raczej reakcji Kościoła, który nie daj Boże by zaczął ich podejrzewać o takie nieczyste, grzeszne myśli. W większości innych kultur czy to u Azteków, czy u Japończyków, czy u Hindusów, czy u tych starożytnych Grekach, o których wspomniał Goniec, na których chrześcijaństwo nie zdążyło jeszcze odcisnąć swojego piętna homoseksualizm był tolerowany, bo po prostu nikt nikomu nie zaglądał do łóżka.
Odpisz
4 października 2019, 14:58
@Jurekis_: Znaczy no z tego co mi wiadomo w starożytnej Grecji geje byli supcio i akceptowani ale lesbijki to już tak mniej
Odpisz
4 października 2019, 15:20
@kosmiczny_kamien: w sumie to trochę odwrotność dzisiaj
Odpisz
4 października 2019, 15:26
@Jurekis_: Zależy na jakie społeczeństwo patrzysz
Bo są ludzie, którzy ogólnie gardzą
Są też patusy, które mówią "geje fuuuj ale lesbijki mmm mmm"
No i są yaoistki, które mówią "Aaaa geje takie słodziaśne <333 a lesbijki fuuuuuj xd"
Odpisz
Edytowano - 4 października 2019, 15:57
@kosmiczny_kamien: Nawet sam Stary Testament potępia grzech homoseksualny tylko męski (ze względu na dość małe znaczenie kobiet w żydowskim społeczeństwie tego okresu) więc
lesby dobre
geje źli xD
Odpisz
4 października 2019, 14:51
Ja tam do nich strzelam, nie wiem jak inni.
Odpisz
4 października 2019, 13:33
No cóż. Ja bym strzelał.
Odpisz
4 października 2019, 12:15
Kiedyś vs dziś
*zabijasz nazistę w '45*
WOW!!! Jesteś taki dzielny i odważny!
*łamiesz komuś kość dzisiaj z premedytacją*
Ty popie**olony jesteś? Ty je**ny przestępco, nie chcę Cie znac idę na policję!
I Wy się dziwicie?
Odpisz
4 października 2019, 12:42
@Jurekis_: wojna byla
Odpisz
4 października 2019, 12:59
@Rafik005: właśnie, o to chodzi. I dlatego nie rozumiem ludzi, ktorzy porównują, ze "kiedys to chłop zastrzelil człowieka i żył dalej, a teraz to pi**y". No właśnie, bo wojna była
Odpisz
5 października 2019, 15:50
@Jurekis_: lepiej dla nas żeby żadnej wojny nie było
Odpisz
19 września 2019, 07:17
Bo strzelanie do ludzi jest nielegalne
Odpisz
18 września 2019, 20:14
Zastanawiam się, co to dopiero by było, jakby wojna teraz wybuchła.
Odpisz
18 września 2019, 20:26
Wojna po niej byłaby na patyki z kupą.
Odpisz
18 września 2019, 22:43
Putin i Trump robią wyścig kto szybciej wciśnie guzik atomowy
Odpisz
18 września 2019, 21:59
Przejmowanie się tym, co inni faceci robią że swoimi badziągami jest gejowe
Odpisz
18 września 2019, 20:28
Co to za wykres?
Odpisz
18 września 2019, 20:14
MIŁUJCIE SIĘ (pozdrawiam tych co rozumią)
Odpisz
18 września 2019, 20:16
@Rozyv: G.F.Darwin ?
Odpisz
18 września 2019, 20:18
@massesd: oh yeah
Odpisz
18 września 2019, 20:16
a narzekają na milenialsów
Odpisz
18 września 2019, 20:14
No cóż ludzie sie zmieniają.
Odpisz