Nie wszystko z teorii można przełożyć w praktykę
Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Nie ma to jak reklama słabego mobilniaka przed zamknięciem rytuału
Zgadza się ukradłem z zagranicy
Moja najukochańsza lektura <33
Skubaniutki
Rel
Firmy tak się uczepiły tych obrazów generowanych przez AI że ja p.....
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież24 października 2019, 16:18
To uczucie kiedy autor tego mema nie żył za komuny. EXE
Odpisz
24 października 2019, 13:29
Austryjacka Szkoła Ekonomii jest jedyną działającą ekonomią
Odpisz
23 października 2019, 22:40
Anarchia i tak jest bardziej zje**na, A ANTARKTYDA NIE JEST TERENEM NICZYIM
Odpisz
23 października 2019, 23:58
@seba27113: *ekhm* Anarcho-komumizm
Odpisz
24 października 2019, 07:18
Anarcho prymitywizm
Odpisz
24 października 2019, 11:23
anarcho-feminizm
Odpisz
23 października 2019, 21:56
Kapitalizm to gówno a komunizm w dobrej formie nie jest możliwy do wprowadzenia.
Odpisz
23 października 2019, 22:49
@WampirZZielonki: Znasz coś lepszego od kapitalizmu?
Odpisz
23 października 2019, 23:24
Kapitalizm jest dobry tylko dla działania gospodarki. Wszędzie indziej szkodzi.
Odpisz
24 października 2019, 06:54
@Hartio: ...gdzie gospodarka sama w sobie to pojęcie kapitalistyczne.
Odpisz
24 października 2019, 07:48
@WampirZZielonki: mówienie rzeczy tego typu jest naprawdę egoistyczne. Komunikujesz w ten sposób coś w stylu "gdybym ja był na miejscu Stalina zrobiłbym to lepiej"
Odpisz
24 października 2019, 08:17
@BylyHalabardzista: No nie mówię, że na jego miejscu nie zrobiłbym nic lepszego bo to jest niemożliwe poza tym
jakąś szuja by mnie pewnie zastrzeliła.
Odpisz
24 października 2019, 08:48
@WampirZZielonki: A co z norwegią
Odpisz
24 października 2019, 09:17
@OrtograficznyPies: Ktoś kto ma w nicku ortografię powinien wiedzieć, że "Norwegia" piszemy wielką literą.
Odpisz
24 października 2019, 09:19
ktoś kto ma w nicku czyhanastrychu powinien z niego nie wychodzić
Odpisz
24 października 2019, 09:20
@OrtograficznyPies: Buda!
Odpisz
23 października 2019, 22:51
Komunizm nawet w teorii nie jest dobry.
Odpisz
Edytowano - 23 października 2019, 23:22
@Nanook: Największym absurdem komunizmu jest fakt, że ustrój oparty na równości, był dyktaturą.
Odpisz
23 października 2019, 23:55
@Hartio: Jeżeli nazwiązujesz do ZSRR to nie był to komunizm, a socjalizm. No ale to rzeczywiście ciekawe. Komuniści radzieccy argumentowali to tym, że, żeby mógł powstać ten prawdziwy, bezklasowy komunizm najpierw trzeba w okresie przejściowym (aka socjalistycznym) odpowiednio wyedukować ludzi, stworzyć Homo Sovieticus co wszyscy wiemy do czego doprowadziło
Odpisz
24 października 2019, 06:54
@Nanook: Ekhem... Jaki socjalizm?
Odpisz
19 października 2019, 19:44
On jest dyktaturą nawet w teorii.
Odpisz
20 października 2019, 18:09
Nawet gorzej niż dyktaturą
Najprościej nazwać to po prostu gównem
Odpisz
23 października 2019, 22:03
W komunizmie nie ma dyktatora, tylko wódz, ogółem przewodzący (Dyktatura to totalitaryzm, Stalin był dyktatorem)
Odpisz
23 października 2019, 23:34
@Towarzysz777: dobra dobra, t o w a r z y s z u
Odpisz
23 października 2019, 22:38
Przestańcie mówić że komunizm w teorii jest dobry, ku*wa mać.
Odpisz
23 października 2019, 21:34
Odpisz
23 października 2019, 21:27
ach stare czasy PRL
Odpisz
19 października 2019, 18:37
Po prostu nikt nie umie wprowadzić prawdziwego, dobrego komunizmu
Odpisz
19 października 2019, 18:44
@starmagedon: bo się nie da
Odpisz
19 października 2019, 18:45
Da się
Nie zostałby pewnie wprowadzony przez ludzi, ale dałoby się
Odpisz
19 października 2019, 19:49
@InterStella: właśnie się nie da przez czynnik ludzki :V
Odpisz
19 października 2019, 19:51
@ptasznik5: czyli inaczej komunizm to gówno i nie zadziała
Odpisz
19 października 2019, 20:38
@ptasznik5: Zrobi się jak w serialu koniec dzieciństwa
Odpisz
19 października 2019, 20:39
@InterStella: komunizm nie jest potrzebny, a wręcz wadzi
Odpisz
Edytowano - 19 października 2019, 20:46
Komunizm jest możliwy do osiągnięcia tylko nikt nie chce tego zrobić, ja bym zrobił ale nie idę w politykę pie**olę tę cywilizację, jeżeli człowieka nie stać na bycie lepszym i woli gonić za dolarami to lepiej niech cywilizacja wyginie, pozdrawiam
Odpisz
19 października 2019, 20:55
@Towarzysz777: "na bycie lepszym"- no chyba nie, a to gadanie jakie okropne jest ganianie za dolcami to typowa komunistyczna gadka
Odpisz
19 października 2019, 21:12
Bo pieniądze są wszędzie i to one hamują postęp, wzbudzają w ludziach chciwość i chęć posiadania, elity światowe rządzą życiem i śmiercią wyłącznie dzięki kasie, dzieci nie mają wody i jedzenia przez pieniądze, każdy mógłby pomóc, ale tak jak Nestle pokazuje pieniądze ważniejsze. Podstawą komunizmu byłby brak pieniądza, dlatego wprowadzenie byłoby takie trudne, powinno się zacząć od osiedli, wsi, miast, potem województw i dopiero na końcu państw, by komunizm się udał, każde miasto musi być samowystarczalne żeby nie potrzebować kasy z zewnątrz. Da się to zrobić ale nikt nie chce się za to brać, a jak ktoś pokaże Ci walizkę to już wiesz co robić
Odpisz
19 października 2019, 21:33
@Towarzysz777: Jak ku*wa pieniądze hamują postęp
Kapitalizm to najlepsze źródło postępu
Odpisz
19 października 2019, 22:04
Pieniądze hamują postęp, słyszałeś o lekarstwach na raka, darmowej energii Tesli, antygrawitacji, samochodach na wodę? Wszystkich wynalazców tych rzeczy zamordowano, bo lekarstwa na raka = Brak kasy dla lekarzy i sprzedawców lekarstwa na raka za milion $, darmową energia = Brak sprzedaży jej, bo byłaby za darmo, antygrawitacja = brak paliwa i brak samochodów, prądu itp., samochód na wodę = bankructwo szejków z Arabii i ogółem ropy, benzyny, paliwa. Świat nie może istnieć i się doskonalić dopóki pieniądze nim rządzą, wyobraź sobie darmową energię dla każdego, piękne co nie? A dlaczego tego nie ma? Bo Twoi kochani kapitaliści tego nie chcą bo im nie po drodze. Gospodarka, dolary, euro, jeny, złotówki po ch*j to wszystko, obce cywilizacje od zawsze się nas pytają po co nam pieniądze, nigdzie we wszechświecie nie ma pieniędzy, bo to nieludzkie żeby płacić za możliwość życia, albo rządzić życiem i śmiercią za pomocą zielonych papierków, to jest patologia. Dlatego trzeba to znieść, a wszystko będzie kolektywne i gospodarka wspólna dla całego świata, a nie że kurna się chińczyki ścigają z USA kosztem ludzi, którzy harują za kromkę chleba dziennie. My mamy szczęście żyjąc w Polsce, popatrz na Afrykę czy niektóre państwa Azji, nie mają jedzenia bo nie mają pieniędzy, a mają ziemię po uprawę, tylko prywatny przedsiębiorca je kupił. Tak jak Nestle. Ja mogę teraz kupić studnię w Afryce z wodą i ch*j nie dam tym, do których ona należy, tak ma wyglądać świat? Jesteś niewolnikiem systemu, uczysz się w szkole by dostawać stopnie, by dostać się do "dobrej" pracy po to, by Twój szef na Tobie zarabiał, a jego szef na nim i tak do światowych elit. Imperia buduje się na ofiarach.
Odpisz
19 października 2019, 22:07
Nasz cywilizacja wyginie przez chciwość, a wiesz jeszcze po co są wojny na świecie? Po co konflikty w Syrii? ŻEBY PRODUCENCI BRONI ZARABIALI. Wojna to skarbonka, dzieci i kobiety giną żeby taki Trump lub Putin miał pieniądze. Przecież już dawno możnaby nie produkować broni, no ale broń to hajs, przecież jedna rakietka może kosztować milion dolarów
Odpisz
19 października 2019, 22:08
To nazywasz postępem? Tępienie siebie nawzajem, wojny i głód? Ziemia wyżywi i 25mld ludzi, a głód istnieje, powód? Chciwość
Odpisz
19 października 2019, 22:19
Nie chodzi mi o potęgę gospodarki czy silne państwo czy kapitalistyczną potęgę np. Chin ale ludzi, człowieka, nie je**ne firmy, patrząc gospodarczo widać imperium budowane na niewolnikach
Odpisz
20 października 2019, 09:42
@Towarzysz777: Komunizm sam w sobie blokuje rozwój
Popatrz na historię
Podczas komunizmu całe ZSRR głodowało, chyba że ludzie Stalina
To, że niektórzy mają gorzej jest nieuniknione, więc dlaczego każdy ma mieć źle?
Odpisz
20 października 2019, 09:44
@Towarzysz777: I jak imperium jest budowane poprzez niewolników?
Jak ktoś dobrowolnie się zgadza na pracę, zawsze może się z niej zwolnić, nie siedzi w niej cały czas, to w jaki sposób jest to niewolnictwo?
Odpisz
20 października 2019, 13:58
ZSRR to nie komunizm! Kurna jak ja mam z Tobą rozmawiać jak dla Ciebie komunizm to ZSRR, pewnie jeszcze Kuba i Chiny? Komunizmu nie ma, masz tutaj ideologię, wszystko co nie podchodzi pod nią nie jest komunizmem a socjalizmem
Odpisz
20 października 2019, 14:02
Ale nie znajdziesz pracy w której będzie Ci płacone tyle, ile zrobisz, dajmy na to składasz telefony, telefon kosztuje 100$, po odjęciu materiałów zostaje 50$, ile dostaniesz? 1$ od sztuki nie więcej. Zawsze pracujesz za mniej niż robisz, żeby ludzie ponad Tobą jak Twój szef mieli pieniądze za wypełnianie papierków. Cały czas jesteśmy niewolnikami systemu, jeżeli ktoś się nie zgadza niech obejrzy video na kanale "Niesamowite fakty" - O niewolniczym systemie w jakim żyjemy.
Odpisz
20 października 2019, 14:07
To jest bezcelowe jeżeli Ty twierdzisz że w ZSRR był komunizm, a nie Totalitaryzm i socjalizm. Nigdy nie było komunizmu czy to tak trudno przyjąć do wiadomości? Nie było tego co u góry wysłałem w screenie, jeżeli był to powiedz w jakim państwie nie było wyzysku klasy roboczej, była idealna gospodarka i ogółem raj na Ziemii jak na Wikipedii pokazane. Nie ma i nie było takiego państwa? Zatem komunizmu nie było. Jeżeli ktoś chce dyskutować o komunizmie jak Ty, najpierw powinien przeczytać co to jest komunizm, a potem mówić, że w ZSRR panował. Pierwsza zasada komunizmu - Nie ma pieniądza, waluty. Druga zasada - Nie ma dyktatury, czyli Stalin, Lenin i cała reszta nie ma prawa istnieć w komunistycznym państwie. Jeżeli są pieniądze i jest dyktatura, to nie komunizm
Odpisz
20 października 2019, 14:08
Ty będziesz mi tu mówić przez kurna kilka dni jaki to komunizm zły, bo ZSRR BYŁO ZŁE. Czym przez kilka dni byś wprowadzał w błąd. ZSRR było złe, bo go tam nie było, był socjalizm i totalitaryzm
Odpisz
20 października 2019, 14:26
@Towarzysz777: Komunizm w założeniach jest gówniany
Brak własności prywatnej, co jest w tym takiego utopijnego?
Odpisz
Edytowano - 20 października 2019, 14:31
To, że nie będzie Twój sąsiad miał ferrari bo nakradł, a Ty uczciwy malucha. Komunizm nie jest po to, byś miał kasę, dużo, dużo kasy i był bogaty jak miliarder. Tylko żeby społeczeństwo było sprawiedliwe, brak własności prywatnej = Państwo przydziela Ci tyle rzeczy, ile potrzebujesz, potrzebujesz Samochodu żeby dojeżdżać do pracy? Spoko, masz, potrzebujesz 3000kcal dziennie żeby się właściwie odżywiać? Spoko, państwo Ci to da, każdemu da tyle ile potrzebuje, więc nie będzie głodnych i bogatych, nie będzie szefów i ich podwładnych. Wszyscy będą mieli równe życiowe szanse, żyjesz w Polsce więc mówisz, że to gówniane, gdybyś żył w Afryce i zebrał o kromkę chleba uznał byś to za raj, bo dostaniesz tyle ile potrzebujesz, nie będzie już nigdy głodny. Ale nie, Ty w Polsce masz 3000 netto miesięcznie i sobie kredycik na mieszkanie i samochód i jakoś się żyje, a Ci którzy nie mają tego szczęścia? "Ale co mi do tego, niech sobie zdychają, ja mam mieszkanko na głowie". Komunizm nie jest dla bogatych, jest dla biednych, żeby na świecie istniało jedno państwo, nie było rywalizacji, głodu ani bogactwa, balans. Jak w Niebie.
Odpisz
20 października 2019, 14:35
@Towarzysz777: Naprawdę, to co piszesz to zazdrość
"Sąsiad ma ferrari bo nakradł, a ja malucha bo jestem uczciwy"
A jeśli sąsiad zapracuje na ferrari, a ty będziesz pobierał od państwa zasiłek?
To też jest to nieuczciwe?
I co jest dobrego w życiu, które jest wystarczające, kiedy po prostu żyjesz nie mając żadnej satysfakcji?
Odpisz
20 października 2019, 14:35
W niebie jest komunizm utopijny, gdyż nie ma demokracji, rządzi ten, który jest najbardziej miłosierny, najmądrzejszy, najlepszy dla każdego, nie taki, który zostanie wybrany przez lud bo daje 4000zł minimalnej. Na dodatek jest napisane, że nie będzie głodu ani bogactwa, będzie tyle ile potrzebujesz. Każdy jest równy, żyje i cieszy się tym co ma. Dziś na świecie każdy jeden z 8mld ludzi jest zadowolony? Nie widzę tego, a dałoby się
Odpisz
20 października 2019, 14:37
Czyli wolisz żyć mając satysfakcję, że Ty zarobiłeś na samochód a inny nie? Nie. Jakie zasiłki? Nie ma zasiłków, jest napisane "Kto nie pracuje niech też nie je" - Pracujesz, dostajesz to, co Ci się należy, nie jesteś wyzyskiwany przez szefa firmy czy państwo które ciągnie podatki. A nadwyżkę produkcji przeznacza się na programy społeczne, na technologię, rozwój cywilizacji itp. raj
Odpisz
20 października 2019, 14:40
@Towarzysz777: Naprawdę mnie rozśmieszyłeś
Równie dobrze mogę powiedzieć, że w mojej szafie jest portal do świata gdzie jest kapitalizm i każdy jest bogaty, szczęśliwy i niczego mu nie brakuje
Nie da się sprawić, że każdy będzie zadowolony
Odpisz
20 października 2019, 14:43
Ale to ma dwie strony, satysfakcję masz z czego? Z tego, że zarobiłeś pieniądze jak teraz i kupisz coś dla siebie ? A Ci którzy nie mają pieniędzy mimo pracowania? Na dodatek jesteś okradany w każdej chwili, teraz też, bo płacisz za np. prąd, który mógłby być darmowy, albo płacisz za batona w sklepie, ale nie płacisz za jego wytworzenie, bo takiego się robi za 10gr, tylko płacisz sklepowi i na dodatek jeszcze podatek od tego Ci zabierają. Satysfakcja z czegoś co jest złudne to nie satysfakcja, jesteś szczęśliwy że masz telefon? A czy nadal jesteś szczęśliwy jak się dowiesz, że on kosztuje 50zł, a Ty za niego dałeś 1000? Mógłbyś go mieć za 5 godzin pracy, a będziesz mieć za 100 godzin. Sprawiedliwe? Jeżeli nie ma własności wspólnej, to jeden będzie mieć więcej od innego, ale hola hola za taką samą pracę, wyobraź sobie że myjesz szkołę za 10zł za godzinę, a kolega w tej samej szkole za to samo dostaje 20zl za godzinę, sprawiedliwe? Dla Ciebie chyba tak. Powtarzam za tak samo wykonaną pracę. Tak wygląda dzisiaj świat
Odpisz
20 października 2019, 14:43
@Towarzysz777: To już brzmi jak żart
W kapitalizmie pracujesz, dostajesz i możesz sobie kupować za to rzeczy
W komunizmie nie masz tego, bo własność jest przecież bebe
Odpisz
20 października 2019, 14:54
@Towarzysz777: rywalizacja i podzial na lepszych i gorszych jest naturalny, dzięki temu jest równowaga w naturze i nie ma zbyt dużych ilości jakiegoś gatunku, ta równość wszystko by zepsuła i zasoby szybko by się wyczerpywały. No i chyba nie musze mówić że "istny raj dla wszystkich" to marzenie ściętych głów i typowa komunistyczna propaganda. Poza tym jak by wszyscy wiedzieli że dostaną tyle ile chcą to by nic nie robili (w Niebie nie istnieje praca i wszystkiego jest nieskończoność, tu na Ziemii tak kolorowo nie jest jak w bajkowym raju)
Odpisz
20 października 2019, 14:55
@Towarzysz777: Akurat kapitalizm postuluję jak najbardziej możliwe zniesieni podatków
Żyjemy w socjodemokracji
I nie jestem okradany
Korzystam z płatnej rzeczy, co równa się z tym, że zgadzam się na płacenie za nią
Przypadek z telefonem jest sprawiedliwy
Kupując go za 1000zł, zgadzam się na wydanie 1000zł
To byłoby jak narzekanie na swoją żonę w boomerskich komiksach, jakby ktoś kazał Ci ją poślubić
I nie każdy ma taką samą pracę Amigo
Jeśli ktoś za tą samą pracę ma mniej, jest to nieuczciwe
Ale jeśli ktoś kopię rowy i ma z tego 8 złotych na godzinę, to sam się na to zgodził
A jeśli ktoś w Ameryce usuwa azbest za 200$ za godzinę, to sam się na to zgodził
I gdzie niby ktoś zarabia mniej za taką samą pracę?
Ważna jest też efektywność
Jeśli jeden się przykłada, szanuje i robi to sumiennie to dlaczego ma zarabiać tyle samo ile gość, który ma podejście typu "czy się stoi czy się leży 1500 się należy hehe"
Odpisz
20 października 2019, 15:00
Informatyk za siedzenie na dupie i przewijanie myszką dostanie 20'000€ Miesięcznie, Ty na taśmie produkcyjnej męcząc się od 30 lat masz 3000zł miesięcznie. Ty się na to zgodziłeś? A masz inny wybór? To, że się zgadzasz nie robi z tego sprawiedliwej pracy, zgadzasz się bo musisz, musisz jeść i pić, zarabiać żeby żyć, a jak ktoś dostaje więcej za gorzej wykonaną pracę, nawet mniej ważną to dlatego, że masz pecha bo się zgodziłeś? Co z tego, że się zgadzasz na płacenie 1000$ za telefon, jak się zgodzisz już jest sprawiedliwe? To, że Tobie odpowiada tyranie, hamowanie i bycie okradanym, bo jak to mówisz "Zgadzam się" to nie znaczy że jest to dla Ciebie sprawiedliwe, w komunizmie dostałbyś co byś chciał, rak wyleczony za DARMO nawet, a dlaczego teraz płacisz 10mln? Bo co, bo się zgadzasz? To zgadzaj się na bycie okradanym ja taki system pie**olę, ktoś zarabia 1000 razy tyle co ja a siedzi na dupie, bo się na to zgadzam
Odpisz
20 października 2019, 15:08
@Towarzysz777: xDDD
"komputerowce na dupie siedzo i kase majo a dobre hłopy zasuwajo"
"W świecie gdzie jest komunizm dostałbyś wszystko za darmo"
Nie
Nie ma rzeczy za darmo
Komunizm powinien być w tych czasach postrzegany jak nazizm
Komunizm po prostu nie działa
Utopia nie jest możliwa
Nie sprawisz, że każdy będzie szczęśliwy bo podtrzymuje organizm przy życiu
Nie wierz w bajki
Manifest komunistyczny w księgarniach powinien stać obok tak wiekopomnych dzieł jak mały książe czy Kubuś Puchatek, bo gadające zwierzęta czy latanie do innych planet samolotem jest równie prawdopodobne co komunizm
Odpisz
Edytowano - 20 października 2019, 15:10
@Towarzysz777: praca informatyka jest tak opłacana, bo nie jest łatwa i ma duży wpływ na dzisiejszy świat (gdyby nie informatycy to byś nie miał internetu, telefonu i komputera), a praca w fabryce nie wymaga aż tyle czasu i jest mechanizowana coraz bardziej więc wiesz
Odpisz
23 października 2019, 21:51
@Towarzysz777: https://memy.jeja.pl/550153,jako-czlonek-rodziny-o.html
Tutaj jest moje zdanie na temat komunizmu.
Nie da się równo podzielić społeczeństwa, bo nie każdy zawód jest równy.
A nie każdy chce się poświęcać.
A po drugie to nie jest uczciwie.
A po trzecie skończ podstawówkę.
Odpisz
23 października 2019, 21:53
@dustin2001: Jako 6 klasista proszę zostawić podstawówkę
Debile są wszędzie, w każdej kategorii wiekowej
Odpisz
23 października 2019, 21:55
Wiem, akurat ostatni punkt był żartem. Nie będę na poważnie łamał ad personam.
Odpisz
23 października 2019, 21:56
@dustin2001: To dobrze
Odpisz
Edytowano - 23 października 2019, 22:05
Jak piszę z szóstoklasistą na temat komunizmu, chociaż on w życiu gówno widział i niewiele wie, to już rozumiem uparte wprowadzanie w błąd innych, I don't know what I expected wybaczam niewiedzę
Odpisz
23 października 2019, 22:09
@Towarzysz777: Eh
Ocenianie po wieku
W sumie nie spodziewałbym się czegoś lepszego po osobie która myśli że od tak można porzucić naturalne systemy
Odpisz
23 października 2019, 22:12
@Towarzysz777: teraz to gadasz jak stereotypowy Janusz, "no bo on młodszy to głupszy, bo mało w życiu widział"
Odpisz
23 października 2019, 22:12
Już wcześniej zaczynał januszować
Odpisz
23 października 2019, 22:42
@Towarzysz777:
A pan doznał wiedzy objawionej?
Panie. Ludzi nie znasz. Nie rozumiesz ich i chcesz dlatego wprowadzić komunizm.
Twoja komunistyczna ideologia nie wytrzymałaby długo bez żadnego aparatu kontrolnego.
A nawet z nim i tak upadnie. Komunizm nigdy się nie utrzyma z ludźmi.
Odpisz
24 października 2019, 00:20
@Towarzysz777: A pomyśl ktoś kiedyś że raka trudno leczyć bo to jest o wiele bardziej skomplikowane niż grypa itp. Rak jako mutacja jest naprawdę nie przewidywalna i w przeciwieństwie do normalnych komórek nie ma mechanizmu który ją zabija (komórki po infekcji albo po pewnym czasie się niszczą dla bezpieczeństwa organizmu) co sprawia że są bardzo trudne do wybicia i prawdopodobnie nigdy nie powstanie uniwersalny lek. Grypę da się leczyć ponieważ zawsze roznosi ją ten sam wirus i ma ten sam przebieg a z rakiem to inna sprawa
Odpisz
24 października 2019, 07:27
@Towarzysz777: scp-pl-126 Pokazuje co by było gdyby Kominizm był na ziemii.Relacje Ojciec-Syn jak relacje Kolega-Kolega,Matka kopulojąca z 3 facetami,bo dobro wspólne
Odpisz
24 października 2019, 07:39
@Towarzysz777: każda praca na swoją jakąś wartość i nikt nie zapłaci kasjerce 20k złotych bo to się nie opłaca. Poza tym teraz brakuje informatyków więc żeby ich utrzymać trzeba dać więcej niż konkurencja teraz w Polsce istniej rynek pracownika i to oni powinni stawiać warunki pracodawcom że dostanie podwyżkę albo sobie znajdzie pracę gdzie indziej. Tak przy okazji tonie rozumiem po co wprowadzają te wszystkie programy socjalne przecież lepiej zachęcić osobę do pracy i tworzenia jakiś produktów które dają zysk a nie tylko biorą od państwa i ludzie pracujący na tej taśmie za 3k płacą na ich 500+
Odpisz
Edytowano - 19 października 2019, 18:31
Teoria była dobra ale wykonanie ch*jowe
Odpisz