Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar mkus29

2 listopada 2019, 10:58

Nie lubię rosołu

Avatar TYLKONIEKORWIN

2 listopada 2019, 14:54

@mkus29: Nie pie**ol głupot. Rosół jest pyszny, widać że nigdy go nie jadłeś.

Avatar Reinar

2 listopada 2019, 15:37

@mkus29: Wróć do pisania o historii zup, o polityce ci nie wychodzi

Avatar Sirbaloo

16 października 2020, 15:20

@TYLKONIEKORWIN: i powtórka identycznych komentarzy takich jak na memie. XD

Avatar Sirbaloo

16 października 2020, 15:18

Ten ostatni od góry czerwony. Ja mam w ten sposób jeszcze gorzej. Jest super bajka i mój PRZYJACIEL mówi że jest głupia najgorsza bajka na świecie oglądają ją tylko głupki i małe dzieci hejtuje ją i „dziwi się” co jest w niej takiego fajnego i czemu wszyscy lubią takie gówno( tak na marginesie mnie specjalnie nie chce obrażać i poza tym jest dobrym kolegą więc dalej przyjaciel) i wgl. i pół klasy ją lubi. Rozumiem że jej nie lubi, ale specjalnie tak na nią jechać?!

Avatar AmbonkaAlboStonka

2 listopada 2019, 22:47

czwarta linia, jak to przeszło, znaczy autor jak przeszedł jak inne są zamazane?

Avatar SdeltaS

11 listopada 2019, 14:44

@AmbonkaAlboStonka: Bo zamazane są dane prywatne a adres strony nie jest prywatny.

Avatar SdeltaS

11 listopada 2019, 14:43

Oni łamią konstytucję! Halo? Thanos? Jak to gdzie?! Na jeja. Masz ten kamień czasu? Jak to po co? Cofnąć typów do czasu sprzed powstania ziemi. Ale jak to nie masz? Dobra nieważne

Avatar ulikasq

3 listopada 2019, 19:09

Ja lubię wszystkie zupy

Avatar aleksiskk

2 listopada 2019, 23:22

Ja też nie lubię rosołu xD

Avatar PewienKtosiek

2 listopada 2019, 23:17

A ja tam lubię zupę z człowieka

Avatar CupOfWater

29 października 2019, 19:03

Są dwa typy ludzi

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (9)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (9)
Avatar mapiarz

2 listopada 2019, 18:05

@CupOfWater: są trzy bo jeszcze #team bulion

Avatar mapiarz

2 listopada 2019, 18:08

Avatar XGamerX

29 października 2019, 20:22

Barszcz najlepszy!

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (3)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (3)
Avatar Towarzysz777

2 listopada 2019, 10:11

@DUdEplg: Japie**ole jak się nie znasz na zupach to nie pisz, a nie... /s

Avatar XGamerX

2 listopada 2019, 17:15

@DUdEplg: Odwal sie od barszcu! Jak nie lubisz to nie jedz, ale nie mów o tym

Avatar Mimikkyu

2 listopada 2019, 15:27

Ostatnio ktoś na anonimowych napisał że nie lubi sitcomu "przyjaciele". Jeszcze nigdy takiej gównoburzy jak tam to nie widziałam

Avatar mkus29

2 listopada 2019, 14:31

TYLKO POMIDOROWA, OGÓRKOWA I GRZYBOWA

Avatar krisempire

Edytowano - 2 listopada 2019, 13:49

Mmm flaczki... Kto by pomyślał, że to białe to nie kluski, tylko żołądek. Ci Chińczycy to mieli łeb na karku!

Avatar qwerty41

29 października 2019, 19:09

Zas ktos sie wpi***ala do tego że 'uuu rosol to herbata z kury' TAKI ch*j rosol to najlepsza zupa na świecie a kazdy kto sie nie zgadza jest debilem. Nie pozdrawiam

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (4)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (4)
Avatar moth12334

2 listopada 2019, 11:39

@qwerty41: Co rosół robi z ludźmi.

Avatar Grzechoooo

2 listopada 2019, 11:54

@moth12334: Piękne rzeczy.

Avatar Wolfix254

2 listopada 2019, 11:48

Ja też nie lubię rosołu ;-;.

Avatar krzyhu7973

2 listopada 2019, 11:26

Też nie lubię rosołu
\___/

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Avatar Cake12
Dodane przez: Cake12

Ciekawe

Ale jak to 1 z testu za nieczytelność?

Najgorzej

Z kotami trochę łatwiej

Rel

Łezki w oczkach

Czyli chyba jednak umie

Najnowsze wieści

Tak bywa

Zwłaszcza na zdalnym

Taka prawda

Nie zaimponujesz mi tym

Świat jest brutalny, a kolega zmyślony

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka