Remake ze strony technicznej jest świetny. THQ Nordic już powiedziało, że jeśli remake powstanie, to wypieprzą tę część prologu w której bezimienny jest przywitany wybuchami i koksem i wrócą do starego, dobrego "witamy w Kolonii" od Bullita. Jeszcze jakby zmienili to, że bezimienny gada do siebie, jak to jest w trendzie dzisiejszych bohaterów gier, a nawet kompletnie przepiszą jego charakter, bo teraz jest turbo ch*jowy, to gra będzie niesamowita. Diego mi z początku kompletnie nie pasował, ale jak teraz na to patrzę, coraz bardziej się przekonuję, iż mimo że inny, wciąż świetny.
Blokada kończąca prototyp remake'u Gothica poprzez quest. Jego rola mogłaby taka pozostać - czyli strażnik który rzeczywiście spełnia swoją rolę, a nie popieprza po obozie 24/7. Zresztą, z dialogu pomiędzy Diego a nim dowiadujemy się, że Bloodwyn i Szakal wymieniają się strzeżeniem obozu i przełęczy, co ma więcej sensu niż dwóch strażników gdzieś tam w pi**u daleko przy trasie wymian i nikt nie pilnujący przełęczy. Świetnie umieścili postać, która była zbędnym fillerem, a jego charakter pozostał taki sam. Twoja kolej, dlaczego był tam zbędny?
@Keraton: Do dema może być, ale w pełnej wersji nadmiernie spowalniałby już i tak rozciągnięte zejście gracza z przełęczy poprzez wyciągniętego z kapelusza sztampowego questa. Swoją drogą, skoro na początku gry zabijamy wilki i zębacze, to co będzie potem?
Bloodwyn miał w oryginale inną rolę - brutala z fałszywym uśmiechem wykorzystującego swoją pozycję do uprzejmego wymuszania od kopaczy pieniędzy za ochronę. Jak również zsyłania nieszczęśliwych wypadków na tych, którzy nie zapłacą. Tutaj stał się zwykłym wojem, który stoi sobie samotnie pod jakąś bramą i narzeka.
Ależ on dalej będzie "brutalem z fałszywym uśmiechem wykorzystującym swoją pozycję do uprzejmego wymuszania od kopaczy pieniędzy za ochronę", co zresztą już wyjaśniłem. Czy ty w ogóle czytałeś mój komentarz, czy pie**olisz, żeby popie**olić? Rola Bloodwyna sprawdza się świetnie. Mógłby dawać innego rodzaju misje, a ta z grywalnego teasera na pewno nie ujrzy światła dziennego, ponieważ jest zwykłym wypełniaczem blokującym bohatera przed przejściem.
Bo ci się bez powodu teaser nie podobał. Jesteś jak każdy z tych dzbanów, którzy chcą kopii 1:1, co by było nudne i słabe na dzisiejsze standardy. Żadnych argumentów nie podałeś, a się rzucasz jak pchła.
Komentarze
Odśwież22 grudnia 2019, 21:17
Z jednej strony mem z Gothica, więc strzała w górę się należy, ale z drugiej ten remake jest...
Ach, trudno, Gotik to Gotik!
Odpisz
22 grudnia 2019, 21:23
Ten remake może się jeszcze zmienić pod wieloma względami, w końcu to przecież prototyp.
Odpisz
22 grudnia 2019, 21:32
taki Brajanek, ale nie Brajanek bo ma tylko 1 miesiąc i nawet nie wiadomo czy dziewczynka
Odpisz
23 grudnia 2019, 00:01
Remake ze strony technicznej jest świetny. THQ Nordic już powiedziało, że jeśli remake powstanie, to wypieprzą tę część prologu w której bezimienny jest przywitany wybuchami i koksem i wrócą do starego, dobrego "witamy w Kolonii" od Bullita. Jeszcze jakby zmienili to, że bezimienny gada do siebie, jak to jest w trendzie dzisiejszych bohaterów gier, a nawet kompletnie przepiszą jego charakter, bo teraz jest turbo ch*jowy, to gra będzie niesamowita. Diego mi z początku kompletnie nie pasował, ale jak teraz na to patrzę, coraz bardziej się przekonuję, iż mimo że inny, wciąż świetny.
Odpisz
23 grudnia 2019, 12:20
@Keraton: Nie zapominajmy o zupełnie niepotrzebnie umieszczonym Bloodwynie ze zmienionym charakterem. Liczę, że zrobią z nim coś lepszego.
Odpisz
23 grudnia 2019, 15:22
Dlaczego niepotrzebnie umieszczony? Wyjaśnij, bo wiem, że to twoja odpowiedź będzie bezsensowna.
Odpisz
23 grudnia 2019, 17:13
@Keraton: Jaka jest tam niby jego rola?
Odpisz
23 grudnia 2019, 18:02
@Keraton: jak pozostanie bezimienny to też będzie świetnie bo zwalili to jak Diego zaczyna wołać to niego "świeżaku"
Odpisz
23 grudnia 2019, 18:53
Blokada kończąca prototyp remake'u Gothica poprzez quest. Jego rola mogłaby taka pozostać - czyli strażnik który rzeczywiście spełnia swoją rolę, a nie popieprza po obozie 24/7. Zresztą, z dialogu pomiędzy Diego a nim dowiadujemy się, że Bloodwyn i Szakal wymieniają się strzeżeniem obozu i przełęczy, co ma więcej sensu niż dwóch strażników gdzieś tam w pi**u daleko przy trasie wymian i nikt nie pilnujący przełęczy. Świetnie umieścili postać, która była zbędnym fillerem, a jego charakter pozostał taki sam. Twoja kolej, dlaczego był tam zbędny?
Odpisz
23 grudnia 2019, 21:23
@Keraton: Do dema może być, ale w pełnej wersji nadmiernie spowalniałby już i tak rozciągnięte zejście gracza z przełęczy poprzez wyciągniętego z kapelusza sztampowego questa. Swoją drogą, skoro na początku gry zabijamy wilki i zębacze, to co będzie potem?
Bloodwyn miał w oryginale inną rolę - brutala z fałszywym uśmiechem wykorzystującego swoją pozycję do uprzejmego wymuszania od kopaczy pieniędzy za ochronę. Jak również zsyłania nieszczęśliwych wypadków na tych, którzy nie zapłacą. Tutaj stał się zwykłym wojem, który stoi sobie samotnie pod jakąś bramą i narzeka.
Odpisz
23 grudnia 2019, 21:50
Ależ on dalej będzie "brutalem z fałszywym uśmiechem wykorzystującym swoją pozycję do uprzejmego wymuszania od kopaczy pieniędzy za ochronę", co zresztą już wyjaśniłem. Czy ty w ogóle czytałeś mój komentarz, czy pie**olisz, żeby popie**olić? Rola Bloodwyna sprawdza się świetnie. Mógłby dawać innego rodzaju misje, a ta z grywalnego teasera na pewno nie ujrzy światła dziennego, ponieważ jest zwykłym wypełniaczem blokującym bohatera przed przejściem.
Odpisz
23 grudnia 2019, 23:32
@Keraton: Pie*dolę, bo mi się teaser nie podobał, ale skoro jesteś tak dobrze poinformowany, że wszystko będzie dobrze zrobione, to się cieszę.
Odpisz
23 grudnia 2019, 23:46
Bo ci się bez powodu teaser nie podobał. Jesteś jak każdy z tych dzbanów, którzy chcą kopii 1:1, co by było nudne i słabe na dzisiejsze standardy. Żadnych argumentów nie podałeś, a się rzucasz jak pchła.
Odpisz
24 grudnia 2019, 00:18
@Keraton: Najlepszą kopią 1:1 starego Gothica jest sam stary Gothic.
Odpisz
22 grudnia 2019, 21:48
ale w święta bożego narodzenia się nie je kiełbasym ro bardziej na wielkanoc meme
Odpisz
23 grudnia 2019, 00:06
@xXkuba22Xx: Żyjemy w wolnym kraju, można nawet zrobić kiełbasę z ryb.
Odpisz
23 grudnia 2019, 00:08
@KufelMleka: nie wiem czy to by się nazywalo kiełbasą
Odpisz
23 grudnia 2019, 00:21
@xXkuba22Xx: To się nazywa kiełbasą bo coś takiego jest produkowane od dawna, zwłaszcza na pomorzu.
Odpisz
23 grudnia 2019, 00:31
@KufelMleka: kiełba z ryb, łał, nawet nie wiedziałem, że coś takiego isteniej. w takim razie będę miał kiełbasę na wigilii xd
Odpisz
23 grudnia 2019, 00:58
@xXkuba22Xx: rybasa
Odpisz
23 grudnia 2019, 01:31
@xXkuba22Xx: nawet dobra ale wolę śląską kiełbasę z węgla
Odpisz
23 grudnia 2019, 02:02
@smierd: pyszności
Odpisz
22 grudnia 2019, 23:04
Ciężkie życie
Odpisz
22 grudnia 2019, 21:06
Co to za gra
Odpisz
22 grudnia 2019, 21:09
@BubbleGum_14: remake Gothica
Odpisz
22 grudnia 2019, 22:03
@killer111: Tak myślałem. Dzięki
Odpisz
17 grudnia 2019, 10:48
Bierzcie i czyńcie z tego memy.
Odpisz
22 grudnia 2019, 21:46
@KufelMleka: Niech Ci Adanos wynagrodzi
Odpisz
17 grudnia 2019, 10:47
W każdej rozmowie każda postać przybiera tą pozycję
Odpisz