Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Serio, kto im to przedłużył na tyle sezonów?
One są niepokonane
Miszany miszany do odmbioru! Ej, nie dla ciebie!
You're in my head 24/7
Kiepski Piece
Kapitalizm hack
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież16 października 2021, 12:44
Jaki był trzeci w oryginale?
Odpisz
7 stycznia 2020, 22:26
Czemu niby ktos chory psychicznie mialby tak rysowac. Japie**ole jakie glupoty
Odpisz
8 stycznia 2020, 00:01
@xMacius: To tylko je**ny mem
Odpisz
8 stycznia 2020, 00:34
@Uruchamiacz: Czyli jezeli zrobie mema w której zawrzę głupstwo to nie będzie cię to kłuło w oczy?
Odpisz
8 stycznia 2020, 23:12
@xMacius: przede wszystkim to kuje w oczy twoja ortografia
Odpisz
9 stycznia 2020, 00:30
@kvp48: To był mój eksperyment i własnie wpadłes w moją pułapke.
Odpisz
9 stycznia 2020, 01:16
@xMacius: ehh tak coś czułem ale nie maglem się powstrzymać
Odpisz
9 stycznia 2020, 17:26
@xMacius: jasne...EKSPERYMENT
Odpisz
Edytowano - 9 stycznia 2020, 18:16
@oczypaczom: Polegał na tym że osoba postronna również będzie przyczepiała się do rzeczy błędnych/nieistotnych a nie skupi się na głownym wątku lub na tym co autor chciał powiedzieć lub opisać.
Odpisz
Edytowano - 9 stycznia 2020, 18:26
@oczypaczom: Czemu w ogóle założyłaś że mój eksperyment to jakaś wymówka od popełnienia błędu? Przecież gdybym zrobił błąd to bym napisał że zrobiłem błąd bo każdy je robi. Teraz jak patrze na ten komentarz to myśle że była to marna próba ujęcia mi wiarygodności przez wytknięcie błędu ortograficznego - co jest najbardziej żałosną formą odbiegania od meritum sprawy jaką widziałem.
Odpisz
15 stycznia 2020, 18:16
@xMacius: To najprawdopodobniej wymówka, bo takie eksperymenty przeprowadza się niezależnie od innych czynników, takich jak np. bóldupienie w komentarzu o to że mem jest memem.
Odpisz
15 stycznia 2020, 19:32
A to niby czemu niezaleznie od innych czynników? Skoro chce ukazać ze ktos rowniez bedzie "ból dupil" to musze zrobic to w "naturalnym srodowisku" a ta rozmowa byla do tego najlepsza. Czemu w ogóle mialbym stosowac wymowki. Mam internet - co by mnie trzymalo od tego zeby sprawdzic pisownie?
Odpisz
15 stycznia 2020, 21:41
@xMacius: Widzisz, eksperyment musi być przeprowadzany w środowisku, w którym wynik jest jak najbardziej niezależny. Kolega wyżej prawdopodobnie nie zrócił by ci uwagi, gdyby twój komentarz nie był przepłniony czepianiem się o byle co. Jeśli chodzi o sprawdzenie pisowni, może lenistwo lub przekonanie o tym, że znasz poprawną wersję?
Odpisz
15 stycznia 2020, 21:49
Wynik niezalezny jest wlasnie tutaj. Nie byloby roznicy gdybym napisal cos z bledem gdzies indziej a samo przeprowadzenie eksperymentu wlasnie tutaj nie jest bledne. Nie umiesz poprzeć hipotezy iz te warunki sa nieodpowiednie, podajac ciagle te sama fraze iz "eksperyment musi byc przeprowadzony w niezaleznych warunkach".
Odpisz
15 stycznia 2020, 21:54
A przeprowadzilem to tutaj bo chcialem aby osoby, które podobnie do mojego pierwszego współrozmówcy: klikneły na komentarze pod tym obrazkiem, przeczytały mój komentarz i napisały odpowiedź. Mógłbym wykorzystać dziesiątki tysięcy przykładów, w których ktoś zamiast zainteresować się sednem sprawy zwraca uwagę na rzeczy poboczne które są błędne, ale to własnia ta rozmowa jest najlepszym środowiskiem bo to własnie w niej ten spór o "czepianie się rzeczy pobocznych" się utworzył.
Odpisz
15 stycznia 2020, 21:56
@xMacius: Przecież już napisałam, że treść twojego komentarza jest nacechowana negatywnie (typowe bóldupienie) i stąd bierze się docinek o ortografii. Gdyby twój komentarz był zabawny/nie budziłby powszechnie negatywnych emocji, inni użytkownicy nie zwróciliby ci uwagi.
Odpisz
15 stycznia 2020, 22:12
Ale w obrazku również zostało użyte coś co sprowokowało moje "bóldupienie". A sytuacja w której mój komentarz również powoduje negatywne emocje jest świetna - odpowiadajacy może również być postawiony w takiej sytuacji w jakiej byłem ja, co umożliwi zrozumienie mojej motywacji.
Odpisz
15 stycznia 2020, 22:43
@xMacius: Nie zmienia to faktu, że reakcja na twój komentarz była spowodowana bezpośrednimi odczuciami dotyczącymi jego treści, a nie poprawności ortograficznej.
Odpisz
16 stycznia 2020, 00:25
Tak samo jak mój komentarz nie był spowodowany błędem w obrazku, - poprostu nie lubie zmyślonych informacji tego typu.
Odpisz
16 stycznia 2020, 06:48
@xMacius: Czekaj, jakim błędem?
Odpisz
16 stycznia 2020, 08:22
Osoby chore psychicznie, nie mają skłonności do przedstawiania czegoś tak na rysunkach.
Odpisz
16 stycznia 2020, 16:15
@xMacius: To nie jest błąd. To porównanie autora rysunku do osoby chorej psychicznie. Jest forma pojazdu na daną osobę, ale także dość zabawny pomysł na treść mema. O to chodzi w tym obrazku; nazywanie nielubianej koleżanki krową nie czyni z niej zwierzęcia hodowlanego, to forma obelgi.
Odpisz
16 stycznia 2020, 19:00
Zauważ że na obrazku są jeszcze dwa rysunki które troszeczkę mijają się z prawdą - i to własnie na nich się skupiłem.
Odpisz
16 stycznia 2020, 20:24
@xMacius: Rozumiem. Mimo wszystko niektóre, jeśli nie większość chorób psychicznych wpływa na postrzeganie świata, więc niewykluczone, że dla konkretnego schorzenia charakterystyczny jest dany typ rysowania.
Odpisz
17 stycznia 2020, 19:04
To tak nie dziala, moge ci to gwarantowac.
Odpisz
Edytowano - 18 stycznia 2020, 10:08
@xMacius: Porównaj sobie prace słynnych artystów ze stwierdzonymi zaburzeniami z innymi obrazami, które powstały w podobnym czasie. Na oko widać, że są różnice.
Odpisz
18 stycznia 2020, 11:41
Sprawdziłem sobie i musze cię zasmucić. Żaden z tych autorów nie przedstawiał świata tak jak na obrazku, a dowolność stosowania nurtów technik i form umożliwia tworzyć takie obrazy nie będądz chorym psychicznie dodatkowo ukazując że choroba tutaj nie ma znaczenia. Wystarczy zapoznać się z nurtem : "sztuka surowa" aby zrozumieć że prace mimo że bazują na tych namalowanych przez osoby niepełnosprawne to nie jest to odzwierciedlenie tego co ukazuje ten obrazek (mem). Osoby psychiczne w większosci nie są świadome własnego problemu przez co ich zdolność i potrzeba ekspresji nie jest aż tak inna jak na obrazku.
Odpisz
18 stycznia 2020, 12:01
@xMacius: Osoby z chorobami, które nie zaburzają samoświadomości mogą odczuwać potrzebę wyrażania się przez sztukę, co właściwie zawarłeś w swojej wypowiedzi, pisząc że prace te bazują na tych, które tworzą osoby niepełnosprawne. Pojęcia choroby psychicznej jest niezwykle szerokie i obejmuje też ludzi z lżejszymi zchorzeniami, którzy w 100% świadomie mogą tworzyć takie obrazy pod wpływem emocji.
Odpisz
18 stycznia 2020, 12:21
Ale nie każda osoba chora psychicznie to psychopata który postrzega ludzi jako to coś co na obrazku. Obrazy pokazane na obrazku są wyolbrzymione, przerysowane i nie są namalowane przez osoby chore psychicznie.
Odpisz
18 stycznia 2020, 12:26
@xMacius: Dlaczego zakładasz, że to wyobrażenie ludzi? Może rysują swoje samopoczucie, albo wyobrażenie swojej choroby? Poza tym nikt nie sugeruje, że wszyscy ludzie chorzy psychicznie tak rysują, ani tym bardziej, że są psychopatami. To raczej przedstawienie jakiejś konkretnej grupy bądź nawet jednostki.
Odpisz
18 stycznia 2020, 12:37
Nie znalazłem w żadnych bibliografiach, spisach artykułów lub ksiązek na ten temat - osoby te poprostu tak nie rysują bo nic na to nie wpływa. Posiadanie choroby psychicznej nie sprawi nagle że będziesz jakimś po*****, który postrzega świat jakoś inaczej.
Odpisz
18 stycznia 2020, 12:41
@xMacius: Chcę zauważyć, że każda osoba postrzega świat inaczej, na co składają się osobiste doświadczenia (w tym choroby) i przemyślenia. Nie można wykluczyć, że ktoś w ten sposób wyraża jakiś aspekt swoich przeżyć.
Odpisz
18 stycznia 2020, 12:44
Oczywiście ze tak ale nie można brać aspektu choroby psychicznej jako głównego. Tak jak napisałaś - na takie rysunki zbiera się więcej czynników niż choroba.
Odpisz
18 stycznia 2020, 13:06
@xMacius: Oczywiście, jednak niewykluczone (podobnie jak niepotwierdzone) jest, że choroba psychiczna skłoniła kogoś do tworzenia takich rysunków, więc nie ma sensu szukać takiej informacji w memie, który ma przede wszystkim śmieszyć (zauważyłam właśnie jak długa jest ta dyskusja xd).
Odpisz
18 stycznia 2020, 13:13
Zataczamy koło że kontekst mema jest inny xD
Odpisz
19 stycznia 2020, 01:18
@xMacius: Dobra, myślę, że ciągnięcie tej dyskusji nie ma sensu, każdy ma swoją opinię i tyle xd
Odpisz
7 stycznia 2020, 23:38
Te dwa fajne ale ten Saske... O Boże...
Odpisz
15 stycznia 2020, 01:01
@FajnyCzuek: to chyba ma być Hanzo...
Odpisz
Edytowano - 16 stycznia 2020, 11:50
@Szyszka132: Chodzi o tego z Overwach?
Odpisz
16 stycznia 2020, 13:40
@FajnyCzuek: tak...
Odpisz
16 stycznia 2020, 17:21
@Szyszka132: to czy ja wiem
Odpisz
16 stycznia 2020, 17:22
@FajnyCzuek:
Odpisz
7 stycznia 2020, 20:54
Ten pierwszy wygląda jak taki zombie z horroru.
Odpisz
7 stycznia 2020, 21:00
@MajnkraftAlusiek: nieśmiałe z scp
Odpisz
7 stycznia 2020, 21:21
scp 4666
Odpisz
7 stycznia 2020, 22:08
o nie każdy kto widział tego mema widział także twarz nieśmiałka
Odpisz
11 stycznia 2020, 11:13
@MajnkraftAlusiek: mi się kojarzy z jakimś potworem z dooma
Odpisz
12 stycznia 2020, 22:48
@Surge1200: Wszyscy jesteśmy martwi.
Odpisz
13 stycznia 2020, 19:04
@MajnkraftAlusiek: bardziej wyglada jak okładaka filmu Pink floyd - The Wall
Odpisz
13 stycznia 2020, 19:05
@Jastrzab03:
Odpisz
12 stycznia 2020, 14:26
Wreszcie coś mnie tu rozśmieszyło od jakichś dwóch tygodni
Odpisz
Edytowano - 8 stycznia 2020, 22:16
Hanzo!!!
Odpisz
7 stycznia 2020, 23:39
3-autysta
Odpisz
8 stycznia 2020, 04:23
Odpisz
8 stycznia 2020, 10:37
Odpisz
8 stycznia 2020, 18:45
@Autys: Powiedział "artysta", tylko nie wymawia "R" tylko "Ł", jak Elmer
Odpisz
8 stycznia 2020, 11:30
Nadal rysują lepiej ode mnie :v no prócz tego trzeciego
Odpisz
7 stycznia 2020, 21:01
Co choroba psychiczna ma wspólnego z rysowaniem?
Odpisz
7 stycznia 2020, 22:28
@Idiosyncratic: Była taka babka psychicznie chora, malarką była. Zaczęła się leczyć, ale przy okazji zaczęła tworzyć prace gorszej jakości, więc zrezygnowałam z leczenia.
Odpisz
7 stycznia 2020, 22:34
@kamifa: "zrezygnowałam"? Czyli jesteś tą malarką?
Odpisz
7 stycznia 2020, 22:35
@Ameron: Literówka, zdarza się.
Odpisz
7 stycznia 2020, 21:23
marginesy na lekcji matmy be like :
Odpisz
7 stycznia 2020, 21:01
Ja na tym pierwszym widzę krzyczącą twarz w wewnątrz twarzy....
Odpisz
7 stycznia 2020, 20:38
To ci rycerze z Ring City
Odpisz
Edytowano - 4 stycznia 2020, 19:57
A Van Gogh?
Odpisz
4 stycznia 2020, 21:23
@Litops: van goh ma najstraszniejsze
Odpisz
4 stycznia 2020, 23:49
A Beksiński?
Odpisz
5 stycznia 2020, 08:38
@rozwalgo: on ma najładniejsze
Odpisz
7 stycznia 2020, 20:31
@rozwalgo: Beksińskiego przez kilka miesięcy na tapecie miałam
Odpisz
7 stycznia 2020, 20:38
ja na tapecie mam prawdziwa sztukę
Odpisz
4 stycznia 2020, 23:51
Tymczasem ja:
Odpisz
4 stycznia 2020, 22:01
Te dwa pierwsze ładne...
Odpisz