jeżeli zakładasz że napi**dalanie dzieci to nie jest nic złego bo takie tendencje wykaże test to tak testy zabierają dzieci dobrym rodzicą
Z podejściem typu nauka to gówno a medycyna i psychologia to spisek masonów daleko nie zajdziesz
Jakiś dowód, że psychologia jest nauką?
2. Badania udowodniły, że psychologowie nie potrafią odróżnić zdrowego, od psychicznego, który udaje zdrowego
i chorego, od zdrowego, które jest niezwykły.
może jakieś linki cwaniaczku ?
To ty powiedziałeś że nie jest to nauka więc w twoim interesie jest to udowodnić
To że psychologia jak wszystko ma słabe strony nie znaczy że nie jest nauką a osoba psychicznie chora w większości nie będzie odpowiadać zdrowo rozsądkowo
@Dosek: wiem
Widze jego zachowanie od kilku lat i zdaje sobie sprawe
Robie to z ciekawości
Kilka razy miałem napisać już dość torlu kochany. Ale byłem ciekaw co odpisze
"Jak tu nie zwariować. Na cherbatce u psychiatry." Wywiad z prof. Edwardem Krzemińskim. Tam masz wyjaśnione np. że psycholog to nie lekarz. Ale z memem się zgodzę.
trzeba by albo bożego zapytać ale oleje na pewno albo trzeba by przejrzeć jakąś losową próbkę profili pod kątem aktywności i daty założenia konta, bo zgadując tylko po aktywnych można sie przejechać o kilkadziesiąt procent
@jacek1s: No ja mam dopiero 7 lat, więc do pełnoletności mi jeszcze daleko. Tylko ja tak mam, że jakość obrazków na tej stronie wydaje się z roku na rok coraz gorsza?
to powodzenia w hospitalizacji edukacji albo jakimkolwiek zalatwianiu spraw urzędowych z takim dzieckiem. O tym co się będzie działo z takim człowiekiem w dorosłym życiu jak będzie chciał znaleźć pracę ale formalnie nawet nie istnieje już nie wspomnę. Jak ktoś by sie chciał godzić na taki strzał w stope na starcie to już wystarczający powód by twierdzić że jest zbyt bezmyślny i niekompetentny żeby zapewnić godne życie i przyszłość dziecku
@Ameron: to co opisuje to nie jakiś totalitaryzm tylko po prostu tak działa ewidencja ludności. Taki człowiek po prostu rodzi sie jako aparyda i nie ma możliwości żeby odróżnić takiego człowieka od nielegalnego imigranta
Cooo? Chcielibyście by jakaś wyższa instancja oceniała czy wy możecie mieć dziecko czy nie? Ku*wa, co za czasy, by ludzie sami chcieli, by inni kontrolowali ich wolność
Oczywiście, że tak. Posiadanie dzieci jest obecnie, w dobie przeludnienia czymś tak mało potrzebnym, że nawet jeżeli ta wyższa instancja popełniłaby błąd i błędnie zabroniłaby komuś mieć dzieci, to tak naprawdę nic się by nie stało.
@JaBezTrybu: jak ja ku*wa nienawidzę słowa "przeludnienie". Najczęściej używają go osoby które nie mają pojęcia o czym piszą.
Zmniejszenie ilości dzieci w Polsce nie jest nam potrzebne
@staszko: Przeludnienie jest biorąc pod uwagę cały świat, a nie tylko Polskę. Zresztą jestem antynatalistką, więc dla mnie posiadanie dzieci jest nie tylko czymś zbędnym, ale także czymś złym, niezależnie od tego, czy jest przeludnienie, czy nie.
@JaBezTrybu: Gadasz o ludziach, jak o statystyce. To niezbyt... Jakby to powiedzieć? Ludzkie? Idąc tym tokiem myślenia, jakbyś ty se teraz umarł to też by wiele nie zmieniło. Ale to nie znaczy, że powinniśmy zmienić prawo tak, by zabijać ludzi.
@MineDan: Oczywiście, że nic by się nie zmieniło, gdybym teraz umarła. Nie jestem Kim Jong Unem lub Elonem Muskiem, żeby moja śmierć miała jakiekolwiek znaczenie.
@JaBezTrybu: może inaczej. Na chwilę obecną w krajach europejskich typu Niemcy, Polska, Francja, Włochy jest za mało dzieci by państwo mogło się rozwijać. W przeciętnej rodzinie jest 1-2 dziecka. Co innego mówiąc o państwach arabskich. Tam przeciętna rodzina na 7-8 dzieci. Jeżeli w krajach Europy nie będzie wystarczającej ilości dzieci, to ich miejsca zajmą Arabowie tak jak jest to obecnie we Francji. Według obliczeń za około 11 lat we Francji będzie mniej niż 10% Francuzów i większa część Arabów. To samo będzie się działo też w innych państwach Europy. Oznacza to że dosłownie za parędziesiąt lat będzie tu islam co bardzo mocno wpłynie na gospodarkę i ogólnie na cywilizację (negatywnie).
Co do przeludnienia. Ziemia JEST w stanie wytrzymać daną ilość ludzi która na niej jest i nawet jeszcze więcej. Zasobów ziemskich wystarczy, ALE... Już któryś rok z rzędu ludzie zużywają więcej zasobów ziemskich niż ona wytwarza za ten czas. Nie jest to problemem przeludnienia, lecz braku umiejętności zarządzania zasobami. Ludzie WYRZUCAJĄ jedzenie. Oprócz tego, prawie nikt nie dba teraz o powietrze i wodę...
Poprostu dbajmy o ziemię i wtedy będziemy mogli spokojnie się rozmnażać nie obawiając się problemów przez "przeludnienie"...
@staszko: jakoś szczególnie potrzebny do przetrwania poziom życia wyższy niż miska ryżu i kop w dupe ale jakoś nikt nie szkaluje tego. Przyrost naturalny hamuje i bardzo dobrze. Lepsze to niż wizja miliarda osób w każdym państwie. Przecież nie wymrzemy przez to że przez jakiś czas sie rodzi ułamek mniej ludzi niż umiera
@Marequel: tyle że dzieci z każdym rokiem rodzi się mniej
I to wcale nie jest ułamek, zobaczysz, jak nic się nie zmieni, to na starość może ci to mocno zaszkodzić
@staszko: no za kilkadziesiąt lat technologia może wzrosnąć na znaczeniu tak bardzo że jak przyrost naturalny nie zwolni to bezrobocie może podskoczyć do kilkudziesięciu procent. Wolę się zestarzeć w przyszłości w której kasa na socjal idzie na renty a nie na bezrobotnych
@staszko: akurat u nas w kraju nie odkłada się składek na emeryturę wbrew temu, co się mówi. ZUS to piramida finansowa, gdzie aktualni pracujący utrzymują aktualnych emerytów.
@JaBezTrybu: dziwi mnie Twoje podejście. Przecież przede wszystkim jesteśmy Polakami, Polską a u nas przeludnienia nie ma.
Powiem więcej, może nawet przywołując aż zbyt dramatyczny i pesymistyczny scenariusz. W sytuacji, kiedy u nas chamowałoby się urodzenia, a przeludnienie będzie wszędzie indziej, to bardzo łatwo o sytuację, że nasz kraj zapełni się obcokrajowcami i nie będzie Polski, będzie tylko wielki multi kulti państwowy twór, który kiedyś był Polską.
To tak łatwo mówić "tak powinno być", ale jak wiesz jak to zrobić, to wystąp o dotacje, zatrudnij ludzi co będą robić te testy, oczywiście musi to mieć jakieś siedziby, nie będą przecież tych testów w parku na ławeczce. Pamiętaj, że potrzeba wielu pracowników, dziennie rodzi się przecież w Polsce ponad 1000 dzieci (chociaż ta liczba się zmniejsza), a żaden przecież nie zrobi 20 testów dziennie, to trzeba sprawdzać, weryfikować, do tego dochodzi zajmowanie się tymi co nie mają warunków.
No niby państwo miało by to zrobić, ale ktoś by musiał się tym zająć. A to nawet nie są najgorsze problemy. Ludzie nieraz nie są świadomi, że zrobili dziecko, co seks ci wolno tylko jak masz specjalny glejt?
I co zrobisz jak nie spełnią warunków? Aborcja, która już jest niezwykle kontrowersyjna? Oddasz do sierocińca? Na pewno tam będzie miało lepiej? Wiadomo, bywa patologiczna rodzina, a bywa taka co ledwo nie spełnia wymagów systemu.
Za dużo rzeczy może się po prostu spie**olić, pomysł wcale nie przemyślany, a drogi jak cholera
@staszko: tylko skrajne nie spełnianie wymogów byłoby zabieranie do śerocińca a osoby które spełniają to prawie w całości można by było dawać czas np 6 miechów a osobą do połowy spełniające dać dotacje w wysokości np 6000 tyś które mają być wydane na dziecko
Udany i nieudany pomysł jednocześnie. Jak taka Karyna zajdzie w ciążę i nie zda testów psychologicznych to zabiorą dzieciaka, ale nie powstrzyma ją do zrobienia kolejnego. Chyba, że wtedy takie osoby by się kastrowało czy coś takiego
@kazdan480: Więc korzystniejsze byłoby wykastrowanie, wystarczy raz i koniec, ale podejrzewam, że może mieć wpływ na hormony i inne takie gówna. Nawet jak kobieta jest chora to lekarze tylko w ostateczności usuwają
jprdl przecież można jej wszystkie bachory zabierać albo dać kary za robienie kolejnych
W kwestii mema to można przecież dać czas zanim dziecko sie urodzi 9miechów na poprawe warunków i np co roku sprawdać sytuacje
A co zrobimy, jak Karyna ma już ciążę. I ch*jowo wyszedł test. Zabierzemy gówniaka? Przez co będzie miał bardziej kijową psychikę? A uda nam się im psychicznie pomóc, nawet nie materialnie, tylko psychicznie?
Nigdy nie wiesz, jaki wydźwięk mają komentarze w internecie.
Komentarze dają ci puste pudło, i to ty wypełniasz je negatywnie bądź pozytywnie. Ja nie byłem pewien czy jest to zachęcenie do dyskusji, czy przytaknięcie...
Ale na pewno obywatele byliby niezadowoleni. Spowodowałoby to również potężny wzrost "sierot" i przepełnienie sierocińców. Nawet jeśli pary homoseksualne będą mogły adoptować, to tyle nie wystarczy
Komentarze
Odśwież2 maja 2020, 21:15
To odbieranie wolności.
Odpisz
2 maja 2020, 21:17
czyli wolisz żeby było dużo patoli i nieszczęśliwych zniszczonych żyć tak?
Zakaz wywozu śmieci do lasu to też ograniczenie wolności
Odpisz
2 maja 2020, 21:27
Myślisz, że to pomoże?
W praktyce by wyglądało tak, że dobrym rodzicom by było zabierane, a patologi by zostawiali.
Tak działają testy psychologiczne.
Odpisz
2 maja 2020, 21:30
jeżeli zakładasz że napi**dalanie dzieci to nie jest nic złego bo takie tendencje wykaże test to tak testy zabierają dzieci dobrym rodzicą
Z podejściem typu nauka to gówno a medycyna i psychologia to spisek masonów daleko nie zajdziesz
Odpisz
2 maja 2020, 21:32
Chyba nie zrozumiałeś mojej wypowiedzi.
Nie mam żadnej fobii związanej z nauką. Nie wierzę psychologii z przyczyn empirycznych.
Odpisz
2 maja 2020, 21:34
czyli nie "wieżysz" w naukę co udowadnia że dalsza dyskusja nie ma sensu bo jakikolwiek argumęt do ciebie nie przemówi
Odpisz
2 maja 2020, 21:35
Psychologia nie jest nauką.
Odpisz
2 maja 2020, 21:53
skąd takie wnioski?
To że powież zwykłe kłamstwo z własnej nie wiedzy lub wrachowania nic nie znaczy
Odpisz
2 maja 2020, 21:57
Jakiś dowód, że psychologia jest nauką?
2. Badania udowodniły, że psychologowie nie potrafią odróżnić zdrowego, od psychicznego, który udaje zdrowego
i chorego, od zdrowego, które jest niezwykły.
Odpisz
2 maja 2020, 22:00
może jakieś linki cwaniaczku ?
To ty powiedziałeś że nie jest to nauka więc w twoim interesie jest to udowodnić
To że psychologia jak wszystko ma słabe strony nie znaczy że nie jest nauką a osoba psychicznie chora w większości nie będzie odpowiadać zdrowo rozsądkowo
Odpisz
2 maja 2020, 22:09
Odpisz
2 maja 2020, 22:15
Psychologia naukowa, a psychologia którą ma na myśli kolega, to dwie różne rzeczy. Jedna jest nauką, a druga nie.
Odpisz
2 maja 2020, 22:16
@jacek1s: Czym jest psychologia naukowa?
Odpisz
2 maja 2020, 22:18
@jacek1s: mój błąd
jednak nie można powiedzieć że psychologia nie jest udowodniona
Odpisz
2 maja 2020, 22:25
Wygoogluj sobie.
Odpisz
2 maja 2020, 22:27
Można, ale nie powinno się. Jeśli ktoś chce to może sobie wierzyć, że nie jest, ale prawda jest taka, że jest.
Odpisz
2 maja 2020, 22:36
@jacek1s: wygooglowałem sobie i nie widze żadnych argumętów za tym że psychologia nie działa
Odpisz
2 maja 2020, 22:38
@jacek1s: preriokur to jeden z największych trolli więc nie ma sensu się z nim kłócić
Odpisz
2 maja 2020, 22:41
Drugi komentarz był do Ciebie.
Odpisz
2 maja 2020, 22:42
@Dosek: Nie kłócę się z nim. Znam ten serwis lepiej niż własną kieszeń.
Odpisz
2 maja 2020, 22:42
@jacek1s: mam konto już prawie 3 lata
Odpisz
Edytowano - 2 maja 2020, 22:44
@Dosek: wiem
Widze jego zachowanie od kilku lat i zdaje sobie sprawe
Robie to z ciekawości
Kilka razy miałem napisać już dość torlu kochany. Ale byłem ciekaw co odpisze
Odpisz
2 maja 2020, 22:44
@Dosek: bro mam konto od 2015
Odpisz
2 maja 2020, 23:19
ok to przepraszam
Odpisz
2 maja 2020, 23:22
@Dosek: o tak zbiorowiski macania sie nawzajem po siusiakach kto najdłużej siedzi na jeja
Odpisz
2 maja 2020, 23:46
@Marequel: nic nowego
Odpisz
Edytowano - 3 maja 2020, 01:22
"Jak tu nie zwariować. Na cherbatce u psychiatry." Wywiad z prof. Edwardem Krzemińskim. Tam masz wyjaśnione np. że psycholog to nie lekarz. Ale z memem się zgodzę.
Odpisz
3 maja 2020, 10:20
@Dosek: 3 razy krócej niż ja. Ja mam konto od 2010 roku.
Odpisz
3 maja 2020, 11:12
@Dosek: Preriokur to nie troll tylko ktoś kto ma inne poglądy od ciebie.
Odpisz
4 maja 2020, 20:21
@jacek1s: Jesteś dłużej na jeja, niż część użytkowników tego serwisu.
Odpisz
4 maja 2020, 20:37
Myślę, że całkiem spora część.
Odpisz
4 maja 2020, 20:40
@jacek1s: No takie mocne 75%
Odpisz
4 maja 2020, 20:48
trzeba by albo bożego zapytać ale oleje na pewno albo trzeba by przejrzeć jakąś losową próbkę profili pod kątem aktywności i daty założenia konta, bo zgadując tylko po aktywnych można sie przejechać o kilkadziesiąt procent
Odpisz
Edytowano - 4 maja 2020, 20:59
@Marequel: Skąd wiesz, że nie jestem Bożym, który wtopił się w tłum by być na bieżąco ze wszystkim?
Odpisz
4 maja 2020, 21:19
bo ja jestem Bożym który wtopił sie w tłum żeby sie wymądrzać
Odpisz
4 maja 2020, 22:23
Poza sobą i mną znam bardzo mało osób które jeszcze wchodzą i mają tyle lat konto, a niektórzy dłużej.
Odpisz
5 maja 2020, 10:46
@jacek1s: No ja mam dopiero 7 lat, więc do pełnoletności mi jeszcze daleko. Tylko ja tak mam, że jakość obrazków na tej stronie wydaje się z roku na rok coraz gorsza?
Odpisz
5 maja 2020, 11:58
Tak jest. Memy są gorsze z każdym dniem
Odpisz
5 maja 2020, 12:22
bo sie pokolenie internetowe sie zmienia. Stajemy sie boomerami
Odpisz
5 maja 2020, 13:06
Jakościowo są lepsze, ale treść jest mizerna.
Odpisz
30 sierpnia 2020, 09:39
@jacek1s: finnally, some good fucking gównoburza
Odpisz
30 sierpnia 2020, 12:45
@DrogaMleczna: O ku * wa. Preriokur konto usunął!
Odpisz
3 maja 2020, 11:02
ŚMIECHU WARTE
Odpisz
3 maja 2020, 23:56
@ExtraDip: niby dlaczego
Odpisz
4 maja 2020, 10:39
@Marequel: Odpowiedź jest niżej nie chce pisać tego samego.
Odpisz
4 maja 2020, 13:02
@ExtraDip: to co zaczynasz
Odpisz
2 maja 2020, 21:36
LUDZIE BĘDĄ RODZIĆ I WYCHOWYWAĆ W TAJEMNICY PRZED ŚWIATEM.
Odpisz
Edytowano - 3 maja 2020, 01:16
to powodzenia w hospitalizacji edukacji albo jakimkolwiek zalatwianiu spraw urzędowych z takim dzieckiem. O tym co się będzie działo z takim człowiekiem w dorosłym życiu jak będzie chciał znaleźć pracę ale formalnie nawet nie istnieje już nie wspomnę. Jak ktoś by sie chciał godzić na taki strzał w stope na starcie to już wystarczający powód by twierdzić że jest zbyt bezmyślny i niekompetentny żeby zapewnić godne życie i przyszłość dziecku
Odpisz
3 maja 2020, 07:11
@Marequel: tak właściwie to jakiś totalitaryzm. "Wszystko w państwie, nic poza państwem"
Odpisz
3 maja 2020, 10:36
@Ameron: to co opisuje to nie jakiś totalitaryzm tylko po prostu tak działa ewidencja ludności. Taki człowiek po prostu rodzi sie jako aparyda i nie ma możliwości żeby odróżnić takiego człowieka od nielegalnego imigranta
Odpisz
2 maja 2020, 22:20
Cooo? Chcielibyście by jakaś wyższa instancja oceniała czy wy możecie mieć dziecko czy nie? Ku*wa, co za czasy, by ludzie sami chcieli, by inni kontrolowali ich wolność
Odpisz
2 maja 2020, 22:42
Oczywiście, że tak. Posiadanie dzieci jest obecnie, w dobie przeludnienia czymś tak mało potrzebnym, że nawet jeżeli ta wyższa instancja popełniłaby błąd i błędnie zabroniłaby komuś mieć dzieci, to tak naprawdę nic się by nie stało.
Odpisz
2 maja 2020, 22:59
@JaBezTrybu: jak ja ku*wa nienawidzę słowa "przeludnienie". Najczęściej używają go osoby które nie mają pojęcia o czym piszą.
Zmniejszenie ilości dzieci w Polsce nie jest nam potrzebne
Odpisz
2 maja 2020, 23:03
@staszko: Przeludnienie jest biorąc pod uwagę cały świat, a nie tylko Polskę. Zresztą jestem antynatalistką, więc dla mnie posiadanie dzieci jest nie tylko czymś zbędnym, ale także czymś złym, niezależnie od tego, czy jest przeludnienie, czy nie.
Odpisz
2 maja 2020, 23:03
@JaBezTrybu: Gadasz o ludziach, jak o statystyce. To niezbyt... Jakby to powiedzieć? Ludzkie? Idąc tym tokiem myślenia, jakbyś ty se teraz umarł to też by wiele nie zmieniło. Ale to nie znaczy, że powinniśmy zmienić prawo tak, by zabijać ludzi.
Odpisz
2 maja 2020, 23:04
@JaBezTrybu: co nie zmienia faktu że nie rozumiesz czym jest przeludnienie
Odpisz
2 maja 2020, 23:07
@MineDan: Oczywiście, że nic by się nie zmieniło, gdybym teraz umarła. Nie jestem Kim Jong Unem lub Elonem Muskiem, żeby moja śmierć miała jakiekolwiek znaczenie.
Odpisz
3 maja 2020, 00:03
@JaBezTrybu: śmierć kogoś bliskiego to tragedia wypadek samolotu statystyka
Taka prawda
Odpisz
3 maja 2020, 00:28
@JaBezTrybu: może inaczej. Na chwilę obecną w krajach europejskich typu Niemcy, Polska, Francja, Włochy jest za mało dzieci by państwo mogło się rozwijać. W przeciętnej rodzinie jest 1-2 dziecka. Co innego mówiąc o państwach arabskich. Tam przeciętna rodzina na 7-8 dzieci. Jeżeli w krajach Europy nie będzie wystarczającej ilości dzieci, to ich miejsca zajmą Arabowie tak jak jest to obecnie we Francji. Według obliczeń za około 11 lat we Francji będzie mniej niż 10% Francuzów i większa część Arabów. To samo będzie się działo też w innych państwach Europy. Oznacza to że dosłownie za parędziesiąt lat będzie tu islam co bardzo mocno wpłynie na gospodarkę i ogólnie na cywilizację (negatywnie).
Co do przeludnienia. Ziemia JEST w stanie wytrzymać daną ilość ludzi która na niej jest i nawet jeszcze więcej. Zasobów ziemskich wystarczy, ALE... Już któryś rok z rzędu ludzie zużywają więcej zasobów ziemskich niż ona wytwarza za ten czas. Nie jest to problemem przeludnienia, lecz braku umiejętności zarządzania zasobami. Ludzie WYRZUCAJĄ jedzenie. Oprócz tego, prawie nikt nie dba teraz o powietrze i wodę...
Poprostu dbajmy o ziemię i wtedy będziemy mogli spokojnie się rozmnażać nie obawiając się problemów przez "przeludnienie"...
Odpisz
3 maja 2020, 00:34
@staszko: jakoś szczególnie potrzebny do przetrwania poziom życia wyższy niż miska ryżu i kop w dupe ale jakoś nikt nie szkaluje tego. Przyrost naturalny hamuje i bardzo dobrze. Lepsze to niż wizja miliarda osób w każdym państwie. Przecież nie wymrzemy przez to że przez jakiś czas sie rodzi ułamek mniej ludzi niż umiera
Odpisz
3 maja 2020, 00:37
@Marequel: tyle że dzieci z każdym rokiem rodzi się mniej
I to wcale nie jest ułamek, zobaczysz, jak nic się nie zmieni, to na starość może ci to mocno zaszkodzić
Odpisz
3 maja 2020, 01:12
@staszko: no za kilkadziesiąt lat technologia może wzrosnąć na znaczeniu tak bardzo że jak przyrost naturalny nie zwolni to bezrobocie może podskoczyć do kilkudziesięciu procent. Wolę się zestarzeć w przyszłości w której kasa na socjal idzie na renty a nie na bezrobotnych
Odpisz
3 maja 2020, 07:23
@Marequel: A skąd weźmiesz emeryturę?
Odpisz
3 maja 2020, 07:50
@baarts: ze składek które płacił przez całe życie
Słaby przykład
Odpisz
3 maja 2020, 09:37
@staszko: akurat u nas w kraju nie odkłada się składek na emeryturę wbrew temu, co się mówi. ZUS to piramida finansowa, gdzie aktualni pracujący utrzymują aktualnych emerytów.
Odpisz
Edytowano - 3 maja 2020, 09:55
@JaBezTrybu: dziwi mnie Twoje podejście. Przecież przede wszystkim jesteśmy Polakami, Polską a u nas przeludnienia nie ma.
Powiem więcej, może nawet przywołując aż zbyt dramatyczny i pesymistyczny scenariusz. W sytuacji, kiedy u nas chamowałoby się urodzenia, a przeludnienie będzie wszędzie indziej, to bardzo łatwo o sytuację, że nasz kraj zapełni się obcokrajowcami i nie będzie Polski, będzie tylko wielki multi kulti państwowy twór, który kiedyś był Polską.
Odpisz
3 maja 2020, 17:36
@staszko: Nie masz racji, emerytury nie działają tak ze dajesz skladki a potem je odbierasz. Nie jesteś w stanie prowadzić tej konwersacji
Odpisz
3 maja 2020, 17:43
@baarts: napisałem to w uproszczeniu
Wiem że to nie są te same pieniądze, ale najpierw ty płacisz na ZUS, potem ZUS płaci tobie jak dożyjesz
Odpisz
3 maja 2020, 17:54
@staszko: Nie, to tak nie działa. płacąc teraz płacisz emerytom teraz.
Odpisz
3 maja 2020, 17:56
@baarts: ale czy ja powiedziałem że zus płaci ci z twoich pieniędzy?
Przyznaję się do nadmiernego upraszczania, ale już się nie kłóć o szczegóły
Odpisz
3 maja 2020, 22:03
@staszko: Ale wiesz że jeżeli będzie mniej pracowników to nie każdy dostanie emeryturę? Czy ty w ogóle patrzysz co piszesz?
Odpisz
3 maja 2020, 22:07
@baarts: kurde, masz rację
W takim razie to wcale nie był zły przykład
Dziękuję za wyprowadzenie mnie z błędu
Odpisz
3 maja 2020, 23:48
@staszko: Nie ma za co, dobrze że zrozumiałeś.
Odpisz
2 maja 2020, 23:29
Psyhologiczne?
Odpisz
3 maja 2020, 01:40
@BetonowyMur: psyhologiczne
Odpisz
3 maja 2020, 00:52
Jebłem xDD. Ludzie sami z siebie chcą by kontrolować ich życie XDDDD
Odpisz
3 maja 2020, 01:07
@KappoleonBonaparte: nic nowego. Demokracja ma tak z 3 tysiące lat a w sumie na tym polega wybieranie władzy
Odpisz
2 maja 2020, 21:42
Patrząc na niektóre patologie, powinno to być wprowadzone już dawno.
Odpisz
2 maja 2020, 22:28
@Figarus: to mi podaj przykład, wtedy przyznam ci rację
Odpisz
2 maja 2020, 21:44
Nieważne kto zrobił.
Ważne kto wychował.
Odpisz
29 kwietnia 2020, 23:42
To tak łatwo mówić "tak powinno być", ale jak wiesz jak to zrobić, to wystąp o dotacje, zatrudnij ludzi co będą robić te testy, oczywiście musi to mieć jakieś siedziby, nie będą przecież tych testów w parku na ławeczce. Pamiętaj, że potrzeba wielu pracowników, dziennie rodzi się przecież w Polsce ponad 1000 dzieci (chociaż ta liczba się zmniejsza), a żaden przecież nie zrobi 20 testów dziennie, to trzeba sprawdzać, weryfikować, do tego dochodzi zajmowanie się tymi co nie mają warunków.
No niby państwo miało by to zrobić, ale ktoś by musiał się tym zająć. A to nawet nie są najgorsze problemy. Ludzie nieraz nie są świadomi, że zrobili dziecko, co seks ci wolno tylko jak masz specjalny glejt?
I co zrobisz jak nie spełnią warunków? Aborcja, która już jest niezwykle kontrowersyjna? Oddasz do sierocińca? Na pewno tam będzie miało lepiej? Wiadomo, bywa patologiczna rodzina, a bywa taka co ledwo nie spełnia wymagów systemu.
Za dużo rzeczy może się po prostu spie**olić, pomysł wcale nie przemyślany, a drogi jak cholera
Odpisz
2 maja 2020, 21:19
@staszko: chłopie to powinno być państwowe a nie prywatne czyli od razu problem finansów z głowy
Odpisz
2 maja 2020, 21:19
widać że nie doczytałeś całego
Odpisz
2 maja 2020, 21:22
@staszko: tylko skrajne nie spełnianie wymogów byłoby zabieranie do śerocińca a osoby które spełniają to prawie w całości można by było dawać czas np 6 miechów a osobą do połowy spełniające dać dotacje w wysokości np 6000 tyś które mają być wydane na dziecko
Odpisz
Edytowano - 2 maja 2020, 21:24
@staszko: ciąże należało by po prostu zgłaszać do urzędu miasta lub gminy zaraz po dowiedzeniu się
Odpisz
2 maja 2020, 21:16
LITERÓWKA.
Odpisz
29 kwietnia 2020, 21:23
Udany i nieudany pomysł jednocześnie. Jak taka Karyna zajdzie w ciążę i nie zda testów psychologicznych to zabiorą dzieciaka, ale nie powstrzyma ją do zrobienia kolejnego. Chyba, że wtedy takie osoby by się kastrowało czy coś takiego
Odpisz
29 kwietnia 2020, 21:24
Jeśli aborcja, to nie będzie widziała potrzeby korzystania z prezerwatyw, tabletek etc. Więc w takim rozwiązaniu budżet by ucierpiał
Odpisz
Edytowano - 30 kwietnia 2020, 11:31
@kazdan480: Więc korzystniejsze byłoby wykastrowanie, wystarczy raz i koniec, ale podejrzewam, że może mieć wpływ na hormony i inne takie gówna. Nawet jak kobieta jest chora to lekarze tylko w ostateczności usuwają
Odpisz
30 kwietnia 2020, 11:51
Więc jest to pomysł nierealistyczny
Odpisz
Edytowano - 30 kwietnia 2020, 11:52
@kazdan480: Dodatkowo złamałoby prawa człowieka czy coś takiego, śmierdzi trochę selekcją ludzi
Odpisz
2 maja 2020, 21:15
jprdl przecież można jej wszystkie bachory zabierać albo dać kary za robienie kolejnych
W kwestii mema to można przecież dać czas zanim dziecko sie urodzi 9miechów na poprawe warunków i np co roku sprawdać sytuacje
Odpisz
29 kwietnia 2020, 21:17
A co zrobimy, jak Karyna ma już ciążę. I ch*jowo wyszedł test. Zabierzemy gówniaka? Przez co będzie miał bardziej kijową psychikę? A uda nam się im psychicznie pomóc, nawet nie materialnie, tylko psychicznie?
Odpisz
29 kwietnia 2020, 21:18
@PoProstuWojtek: no tak bo jak zabierzesz jej dziecko po porodzie to dziecko zapamieta ze zostalo zabrane
Odpisz
29 kwietnia 2020, 21:23
Sarkazm czy stwierdzenia faktu?
Odpisz
29 kwietnia 2020, 21:24
@PoProstuWojtek: czy ja wyglądam na kogoś kto używa sarkazmu?
Odpisz
29 kwietnia 2020, 21:31
Nigdy nie wiesz, jaki wydźwięk mają komentarze w internecie.
Komentarze dają ci puste pudło, i to ty wypełniasz je negatywnie bądź pozytywnie. Ja nie byłem pewien czy jest to zachęcenie do dyskusji, czy przytaknięcie...
Odpisz
29 kwietnia 2020, 21:32
@PoProstuWojtek: oj wojtuś ty juz lepiej nie mysl
Odpisz
29 kwietnia 2020, 21:24
Pomysł dobry, wykonanie niemożliwe
Odpisz
29 kwietnia 2020, 21:23
Ale na pewno obywatele byliby niezadowoleni. Spowodowałoby to również potężny wzrost "sierot" i przepełnienie sierocińców. Nawet jeśli pary homoseksualne będą mogły adoptować, to tyle nie wystarczy
Odpisz
29 kwietnia 2020, 21:19
Ależ piękna okazja do dyskusji
Dawno nie widziałem czegoś czego nie mógłbym od razu obalić albo się z tym zgodzić
Odpisz