Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Długie, ale warto
Co ty oczekujesz od producentów akcyjniaka jakiejkolwiek pracy
No a nie??
Ewentualnie wyedukowany w szkole
A Ty co proponujesz?
Nadnaturalna postać
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież27 maja 2020, 13:26
Ja lubie sequele. Mają kilka wad, ale uważam je za spoko filmy
Odpisz
3 czerwca 2020, 09:17
@MrFantasy:
Odpisz
28 maja 2020, 00:40
Gdyby Disney robił remake Akademii Pana Kleksa to Kleks byłby czarnym muzułmaninem, Akademia przyjmowałby też dziewczynki a Adaś byłby transwestytą. A Szpak Mateusz byłby obojniakiem.
Odpisz
3 czerwca 2020, 09:13
@Ja_czyli_Ja: Tak
Odpisz
29 maja 2020, 12:34
AAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Odpisz
3 czerwca 2020, 09:12
@Baturaj: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAVAAAA
Odpisz
27 maja 2020, 21:44
Borze, zmiany to nie to samo co zniszczenie xD
Odpisz
29 maja 2020, 10:09
@darcus: Ale te zmiany są tak naciągane i niszczące uniwersum że szkoda gadać
Odpisz
29 maja 2020, 12:35
@darcus: Nie, ale akurat te zmiany są niszczące.
Odpisz
29 maja 2020, 14:16
@Jadczukov: Oświećcie mnie, o jakie zmiany chodzi, bo nie mogę się doczytać.
Odpisz
29 maja 2020, 21:21
@darcus: Ehh... Feminizacja wszystkiego, całkowita rewolucja i obalanie OT, no i dowalanie wszędzie murzynów. Jak też chamskie wyciąganie pieniędzy od prawdziwych fanów
Odpisz
30 maja 2020, 09:26
@Jadczukov: Konkretnie proszę.
Odpisz
30 maja 2020, 14:00
@darcus: Beznadziejnie poprowadzona postać Rey, na siłę wciśnięci wszędzie murzyni, ch*jowe zwroty akcji i reszta
Odpisz
30 maja 2020, 17:15
@Jadczukov: Nawet gdybym się z tym zgodził (a nie zgadzam) to nie o tym jest rozmowa.
Odpisz
30 maja 2020, 20:36
@darcus: Właśnie o tym rozmowa. O tym że Disney zniszczył SW
Odpisz
30 maja 2020, 20:37
@Jadczukov: Nie. Przeczytaj jeszcze raz treść obrazka.
Odpisz
30 maja 2020, 20:51
@darcus: "Czy możesz nie niszczyć SW przez 5 minut?"
Odpisz
30 maja 2020, 21:51
@Jadczukov: Jeszcze trochę wyżej. Podscrolluj.
Odpisz
30 maja 2020, 21:58
@darcus: Disney dokonał zmian w "Imperium Kontratakuje"
Odpisz
30 maja 2020, 22:00
@Jadczukov: No właśnie. Nie ma słowa o nowej trylogii.
Odpisz
31 maja 2020, 17:05
@darcus: Przeczytaj moją wypowiedź. Jeszcze raz. Mem odnosi się do niszczenia SW w ogóle
Odpisz
31 maja 2020, 17:47
@Jadczukov: Nie, nie odnosi. Odnosi się do konkretnych zmian. A nawet gdyby, to mówiłem o konkretnych i ty na nie odpowiadałeś. Nawet gdybyś miał rację, zastosowałeś fałszywy trop.
Odpisz
1 czerwca 2020, 08:46
@darcus: To znaczy? Jako fan OT, znam fandom normalnych Gwiezdnych Wojen, i wiem że nie popiera on takich zmian, jak feminizacja i afroamerykanizacja wszystkiego. Mem jest najprawdopodobniej autorstwa członka takowego fandomu, i odnosi się on do zmian ogółem, jak też dokładnie tej przedstawionej na memie jako kolejnego gwoździa do trumny
Odpisz
1 czerwca 2020, 10:05
@Jadczukov: To pytam jeszcze raz, o jakie zmiany chodzi?
Odpisz
1 czerwca 2020, 17:26
@darcus: Powtórzę jeszcze raz. Dowalenie murzynów i azjatów wszędzie na siłę, feminizacja wszystkiego (czyt. Rey jest poprowadzona beznadziejnie, na zasadzie KoBiETy sIlNe)
Odpisz
1 czerwca 2020, 18:56
@Jadczukov: Dodawanie murzynów i feminizacja postaci to nie są zmiany dotyczące "Imperium Kontratakuje". To nie są zmiany dotyczące filmu
Odpisz
1 czerwca 2020, 20:13
@Jadczukov: Okej, to może tak... Gdzie jest Rey w "Imperium kontratakuje"?
Odpisz
1 czerwca 2020, 23:51
@darcus: Jeszcze raz. Moja wypowiedź. Od początku. Mówię o ogólnej feminizacji i afroamerykanizacji. A teraz do Imperium Kontratakuje. Tą zmianą jest kreskówka, oparta na tymże filmie. Zmiany tam zachodzące to na przykład zmiana Lei z księżniczki na generała. Kolejny przykład "kObiETy SiLnE". Na rzecz czego kompletnie usunęli postać generała Rieekena, który pojawił się w filmie. Kolejny przykład feminizacji to jedna z najnowszych książek z uniwersum SW. Mianowicie bohaterowie podważają Bitwę o Yavin IV, mówiąc że całą robotę odwaliła Jyn Erso, znana tylko z "Łotra 1", a Luke tylko raz strzelił. Gówno prawda. I teraz przechodzimy do sagi "High Republic" gdzie Disney przypisuje rolę najważniejszego Jedi niejakiej Avar Kriss. Przypominam że akcja dzieje się 200 lat przed prequelami, czyli w czasach Yody. Te wszystkie zmiany i feminizacja to wyrzucanie kanonu budowanego przez dekady do kosza, na rzecz na szybko napisanego gówna, promującego równouprawnienie.
Odpisz
Edytowano - 2 czerwca 2020, 00:08
@Jadczukov: Dziękuje
Link do artykułu, jakby ktoś chciał - https://www.spidersweb.pl/rozrywka/2020/05/25/star-wars-disney-general-leia-imperium-kontratakuje/
Odpisz
Edytowano - 2 czerwca 2020, 03:28
@Jadczukov: A-ha. Tyle to już wyczytałem i w sumie nic z tego nie ma sensu. Leia była generałem w VI części i nikt nie narzekał, więc twój argument z "kobiety silne" nie ma sensu. Generał o którym mówisz jest tak ważny że zupełnym przypadkiem nikt o nim nie pamięta. Yoda nie musiał być najlepszy przez całe swoje życie. To że sobie żył nie znaczy że wszyscy byli gorsi, a to że podana Jedi była kobietą nie jest oznaką żadnej feminizacji bo kobiety (w tym silne - Leia już w Nowej Nadziei strzelała z blastera) zawsze były obecne w Star Wars. I wreszcie Jyn, wisienka na torcie. Czytałem ten fragment. Pojawia się w nim POSTAĆ, której SUBIEKTYWNYM ZDANIEM jest to, że Jyn odegrała bardziej znaczącą rolę. W dodatku inna postać wprost jej ZAPRZECZA, mówiąc że Skywalker zniszczył Gwiazdę Śmierci. Twierdzenie że Disney obiektywnie stawia Jyn jako bardziej zasłużoną to perfidna manipulacja.
A jeszcze słówko odnośnie "afroamerykanizacji"...
Serio? Przeszkadza ci to że ktoś ma jakiś konkretny kolor skóry? To nie ma żadnego przełożenia na jakość i jest bez znaczenia. Zresztą, ilu tam było murzynów. Finn i kto jeszcze? Bo jakoś nie pamiętam.
Zresztą, na Lando też tak narzekałeś? Albo na Mace'a Windu?
Odpisz
Edytowano - 2 czerwca 2020, 17:05
@darcus: Co do kobiet obecnych w Star Wars, zgadzam się z jednym: silne postaci kobiece od zawsze były obecne w świecie Star Wars, zarówno w Nowym jak i w Starym Kanonie.
(Nawet zrobiłem o tym mema, którego dodałem przed chwilą na poczekalnię, i którego teraz podpinam pod ten komentarz ;) )
Szkoda tylko, że przedstawiciele Lucasfilm (nie tylko Ci od Disneya, spokojnie) twierdzą inaczej, często perfidnie kłamiąc w celu osiągnięcia sukcesu marketingowego.
Przykład takiego zachowania:
Jeszcze zanim Disney kupił Star Wars, w roku 2008 i później, kiedy wyszło TCW, Lucasfilm twierdziło, że "Star Wars nareszcie posiada więcej silnych postaci kobiecych!", mając na myśli Ahsokę. Co już było perfidnym kłamstwem, bo taka wypowiedź zakłada, że wcześniej takich postaci było mało.
To jest w ogóle przykład rozległego i nieoczywistego problemu, z którego niewielu fanów Star Wars, nawet fanów Starego Kanonu, zdaje sobie sprawę:
Otóż Lucasfilm zachowywało się bardzo źle wobec fanów jeszcze na długo przed kupieniem go przez Disneya. Co pozwala mieć wątpliwości, czy to rzeczywiście Disney jest źródłem obecnych problemów, czy po prostu konkretni ludzie na czele Lucasfilm.
(a co do tego, dlaczego ludzie nie lubią najnowszych części, to polecam filmik Wojny Idei, chyba sprzed dwóch lat, noszący tytuł: "Popkultura, propaganda i poprawność polityczna")
Odpisz
2 czerwca 2020, 17:06
@Baturaj:
Odpisz
2 czerwca 2020, 17:40
@Baturaj: No i tu się zgodzę.
Odpisz
Edytowano - 27 maja 2020, 14:31
2 pierwsze części nowej trylogii są spoko, ale 9 część ehhhh
Odpisz
29 maja 2020, 12:04
@TheExpertt: Rzeczy, które poprawiłyby część dziewiątą:
Śmierć Rey i nawrócenie Kylo Rena
Żadnego Rey x Kylo Ren
Ograniczyć mówienie: "Nie"
Korzystanie przez Rey w finałowej walce ruchów Anakina, Obiwana, Luke'a itp. i pokazywanie fragmentów ze starej trylogii, trylogii prequeli, oraz z serialu Wojny Klonów.
Polepszyć śmierć Lei,
Zrobić z tego nowego droidka lepsze wykorzystanie w przygodzie,
Zwolnić tą babę, co psuje francyzę.
Nie robić z Rey wnuczki Palpatine'a.
Nie robić z Kylo Rena jakiegoś nastolatka z problemem emocjonalnym.
Nie robić z Rey protagonistki typu: KobIETY SILLLne.
Odpisz
30 maja 2020, 02:00
@DinoSummer: I usunąć Finna wrzeszczącego REEY! przez pół jego tekstu
Odpisz
29 maja 2020, 19:52
Disney kiedyś upadnie, a skoro oni mogą to zmienić, to ktoś wszystko odkręci
Odpisz
27 maja 2020, 14:46
Mam tylko jedno pytanie do Disneya.
Odpisz
29 maja 2020, 19:43
@Kojot23: Because they fuccin can, na pp mnie nauczyli że monopole to zawsze ch*jstwa, dlatego Japonia ma nienajgorsze quality jak na razie, ale tam przesadzają w drugą stronę i wszyscy walczą o przetrwanie.
Odpisz
29 maja 2020, 19:50
ja wiem ja wiem to było tylko idealnie dopasowane do mema
I to ich seria która kupili.
Tak naprawdę to są oni jedną z największych wytwórni i mają ogrom zarobków i według mnie nie musieliby tego zmieniać żeby zarobić mogli by uszanować fanów.
Odpisz
26 maja 2020, 13:30
Robimy krucjatę żeby odebrać disnejowi prawa do star wars
Odpisz
26 maja 2020, 13:35
Jak sam Vader tu przyszedł trzeba się ruszyć
Odpisz
27 maja 2020, 12:48
zgoda
Odpisz
27 maja 2020, 13:33
Rajd na siedzibę Disneya! Nie mogą nas zatrzymać!
Odpisz
27 maja 2020, 13:38
@MajnkraftAlusiek: to coś w stylu rajdu na strefę 51
Odpisz
27 maja 2020, 13:44
@Lesnydz1234: Tak, ale żeby nie skończyło się na koncertach w pobliskich miejscowościach, ani zebraniem przed siedzibą, tylko prawdziwy atak.
Odpisz
27 maja 2020, 13:55
ni cholery nieznam znam się na gwiezdnych wojnach ale mogę się dołączyć za waszą zgodą bo kocham krucjaty
Odpisz
27 maja 2020, 15:44
dołanczam się
Odpisz
27 maja 2020, 23:46
jestem z tobą
Odpisz
28 maja 2020, 15:29
Zrobie krucjatę aby odebrać wszystkim prawa do krucjat.
Odpisz
28 maja 2020, 15:45
@JaJestemZWami: sucham?
Odpisz
28 maja 2020, 20:56
jestem wielkim moffem (patrz część IV) chętnie pomogę, lordzie vaderze
Odpisz
28 maja 2020, 15:28
Nie wszyscy. Ja nie lubię gwiezdnych wojen.
Odpisz
27 maja 2020, 16:03
Luke będzie czarny?
Odpisz
27 maja 2020, 18:03
@Crido: Na szczęście nie, ale zrobili Leię generał i usunęli tego, który był generałem oryginalnie. Niby nic, ale to może być dopiero początek.
Odpisz
27 maja 2020, 15:41
Odpisz
27 maja 2020, 13:51
Ostatni film rzeczywiście był dość kiepski, ale gadanie, że niszczą gwiezdne wojny jest zdecydowanie na wyrost. Kojarzy mi się z tymi zje**mi, którzy mówią o końcu gwiezdnych wojen, gdy w obsadzie pojawia się kobieta czy osoba innego koloru skóry.
Odpisz
27 maja 2020, 14:19
@WampirZZielonki: Disney tak zje**ł to uniwersum że z jednej z najlepiej zarabiających serii filmowych stworzył serię na którą już nawet dzieciaki nie chcą chodzić.
Odpisz
27 maja 2020, 14:26
@Krowochochla: Dwa wcześniejsze były bardzo dobrze przyjęte i tylko ostatni był wypadkiem przy pracy. Spowodowane było to głównie tym, że Disney chciał zadowolić wszystkich, w tym krzykaczy o, których wspominałem wcześniej i wyszedł taki sobie film. Następną produkcję robi Takia Waititi i myślę, że to zakończy dyskusje o niszczeniu.
Odpisz
27 maja 2020, 14:31
@WampirZZielonki: mówienie o fanach oryginalnej trylogii i prequeli jako seksistach możesz sobie darować. Nienawiść do postaci Rey jest przez jej wieczne szczęście i zerowy wkład jakiej kolwiek zdolności np. posługiwanie się mieczem świetlnym. Luke w "Imperium Kontratakuje" stanął do walki z Vaderem bez przygotowania i stracił rękę oraz prawie że własne życie. A Rey od razu bierze miecz Anakina i spuszcza manto Benowi, który był od małego trenowany był przez Luka, a później Snoka. Nie widzisz tutaj choć minimum zje**nia pojęcia "porażki"? Luke po przegraniu z Vaderem wrócił do Yody i przez kilka kolejnych lat trenował do upadłego żeby stać się rycerzem Jedi, a Rey chwile ponawalała w kamienie i już idzie na Snoka. To właśnie wku*wia fanów
Odpisz
27 maja 2020, 14:35
@Ruski_Gandalf: Dobra, po kolei rospisałeś się. Na początek powiem, że ja też jestem fanem oryginalnej trylogii i też nie jestem specjalnym fanem nowych filmów. Dwa pierwsze są ok ostatni nie wyszedł.
Odpisz
27 maja 2020, 14:36
@WampirZZielonki: Pierwszy był świetnie przyjęty i ciężko się dziwić, bo był ogromny hype; druga część zarobiła grubo pond 500 mln mniej - wielu osobom się nie spodobał kierunek jak obrał Disney, toteż na The Last Jedi nie poszła. Rise of Skywalker miał jeszcze mniejsze zarobki (o 300 mln) i ledwo przekroczył mld. A problemami tej serii nie jest Disney chcący zadowolić "krzykaczy" (do tej pory robią dokładne przeciwieństwo tego co wspomniani oczekują) tylko brak trzymania się zasad uniwersum w postaci wyidealizowanej głównej bohaterki oraz wprowadzanie nudnych postaci, które nikogo nie obchodzą, z równoczesnym zabijaniem bohaterów oryginalnej trylogii. Wychodzi więc na to że skoro Disney stracił miliard zarobków w stosunku do pierwszego filmu (spin offów nie liczę bo to śmiech na sali) to może warto byłoby posłuchać tych "krzykaczy"., bo problemem nie jest, że pojawia się w obsadzie kobieta, tylko że ta kobieta jest tam tylko żeby pokazać "kObIeTy SiLnE", zamiast służyć za porządną bohaterkę.
Odpisz
27 maja 2020, 14:39
@Ruski_Gandalf: Nie mówię o fanach starej trylogii jako seksistach, tylko o pewnej małej, bardzo głośnej grupie osób, które się oburzają np. o kolor skóry postaci. Mówię o tych trollach atakujących profile aktorów, dzięki, którym oni je usuwają. Mówię o ludziach robiących taki szum, że Disney wycina wątki by nie było smrodu.
Odpisz
27 maja 2020, 14:41
@Krowochochla: poczekaj chwile tobie odpowiem, później muszę skończyć wcześniejszy komentarz omawiać.
Odpisz
27 maja 2020, 14:43
@Ruski_Gandalf: Podajesz sensowne argumenty, dlaczego ci się wątek Rey nie podoba, ale umufmy się to są jakieś popierdółki, które zresztom jak bardzo chcesz mogę spróbować wytłumaczyć. Sam droga postaci to jak jest napisana stoi na naprawdę wysokim poziomie.
Odpisz
27 maja 2020, 14:44
@Krowochochla: Dobra teraz Ty.
Odpisz
27 maja 2020, 14:44
@WampirZZielonki: Stary, ludzie hejtowali kilkuletnią aktorkę z Avenegersów, za to że NIE jest czarna. Ci ludzie dostają to czego chcą, czyli właśnie to, co serwuje w nowych SW Disney - a wątki wycinają, bo merch się nie sprzedaje a czasu ekranowego szkoda, jak można wcisnąć jakieś urocze CGI z którego się zrobi pluszaki.
Odpisz
27 maja 2020, 14:48
@Krowochochla: Pierwsze filmy zarabiały i zbierały dobre recenzje, mogę je nazwać sukcesami. Ostatni rzeczywiście nie zarobił jakoś dużo, krytycznie również nie był przyjęty zbyt dobrze.
Odpisz
27 maja 2020, 14:51
@Krowochochla: W drugiej części twojego ogromnego koma jest tyle, rzeczy do, których muszę się odnieść, że zrobię to bardzo skrótowo, bo nie mam całego dnia.
Odpisz
27 maja 2020, 14:52
@WampirZZielonki: spróbuj, chętnie posłucham innego fana i jego zdania
Odpisz
27 maja 2020, 14:56
@Krowochochla: Rey nie jest wyidealizowaną postacią. W jej wątku chodzi głównie o to, że przez całe życie ktoś mówi jej co ma robić i postanawia w końcu zacząć decydować sama. Postacie poboczne działały całkiem okej w nowym filmie je zaorali, muszę przyznać odrodzenie zaorało pomysły z poprzednich 2 produkcji . Stare postacie mają fantastycznie zakończone wątki.
Odpisz
27 maja 2020, 14:58
@Ruski_Gandalf: Dobra, ale to później, bo muszę skończyć dyskusje z tym drugim typkiem.
Odpisz
27 maja 2020, 15:04
@Krowochochla: Rey i inne postacie kobiece nie są tylko po to by pokazać, że są silne o Rey Wspominałem wcześniej i jej wątek jest naprawdę dobry. Za Poe nie przepadam, ale to postać, która jest trochę po to by dzieciaki miały z kim się utożsamić. Inne wątki kobiece też były naprawdę spoko. Najbardziej niepotrzebne postacie jak coś to Finn i ten drugi, co nie pamiętam jak się nazywał.
Odpisz
27 maja 2020, 15:04
@Krowochochla: Disney nie stracił miliarda tylko go nie zarobił to różnica.
Odpisz
27 maja 2020, 15:04
@WampirZZielonki: Pierwszy film zarobił dobrze bo poprzeczka SW stała wysoko, więc ludzie nie mieli powodów aby na niego nie iść - drugi film w stosunku do pierwszego poleciał ostro w dół, a ludzie generalnie podzielili się na tych, co go kochają oraz tych, którzy go nienawidzą. Rey "zaczęła decydować za siebie" tzn, teraz wszystko co robi, nawet jeśli jest mniej doświadczona i dużo ryzykuje, zawsze się udaje. Rey - byle jaka śmieciara, praktycznie w ogóle nie musiała trenować, w porównaniu do Luke'a, który zapi***alał że hej, a był z rodziny o dużym wpływie mocy. Chociaż ten wątek rozwiązali - chyba nie muszę przypominać jak? "Big reveal" w ostatnim filmie to był gwóźdź do trumny. Rey jest jak główna bohaterka jakiegoś fanfika pisanego przez 13-latkę oczarowaną uniwersum SW. Postaci poboczne - nie pamiętam żeby którakolwiek miała charakter - istniały tylko po to, żeby można było im przydzielić jakieś zadanie fabularne (nieważne, że nie pasowało do postaci ani jej nie rozwijało).
Odpisz
27 maja 2020, 15:06
@Krowochochla: Możesz się streszczać, bo ja nie mam tyle czasu by Ci odpisywać na te ogromne komentarze, skończę wieczorem.
Odpisz
27 maja 2020, 15:06
@Krowochochla: czekaj jaką aktorkę hejtowali za to że nie jest czarna? Bo ja nie w temacie
Odpisz
27 maja 2020, 15:06
@Krowochochla: Stracił w porównaniu do pierwszego filmu - zarobił o miliard mniej niż miałby to zrobić w teorii, więc uniwersum zaczyna tracić na wartości (masz rację, że go nie zarobił, ale właśnie o to mi chodziło, że mógł, a nawet
powinien).
Odpisz
27 maja 2020, 15:08
@i_anadr_: Dziewczynę która grała córkę Starka, możesz poszukać w internecie, tu masz streszczenie:
W komiksach następczynią Starka jest czarnoskóra dziewczyna, a w filmie zasugerowano że nowym Iron Manem może być jego córka (która czarna nie jest), więc zaczęto jechać po biednym dziecku.
Odpisz
27 maja 2020, 15:19
@Krowochochla: to jest chore ja nawet mógłbym zrozumieć jakby przywalili się do studia choć dla mnie to różnicy nie robi. Ale co ma do tego biedne dziecko które tam po prostu zagrało. To tak jakby przywalić się do goscia co robił muzyke za słaby scenariusz w filmie
Odpisz
27 maja 2020, 15:25
@i_anadr_: Zgadzam się.
Odpisz
Edytowano - 27 maja 2020, 17:28
@Krowochochla: Oczywiście sytuacja z cóką Starka jest bulwersująca i okropna, ale szczerze nie kojarzę takich sytuacji więcej. Kojarzę te od drugiej strony. Co do krytyki tego castingu to trochę inny temat i nie wiem czy chce go tu poruszać, bo jest długi. W skrócie no mogli się trochę przyczepić do castingu, bo od jakiegoś czasu idziemy w stronę zatrudniania większej ilości mniejszości. To oczywiście ma kontekst historyczny z niesławną historią hoolywood. Więc zastąpienie tej postaci mogło być przez niektórych odebrane negatywnie, ze względu na to, że jedna z niewielu czarnych postaci zostaję zastąpiona białą. Moim zdaniem decyzja podmianki miała w tym miejscu jak najbardziej sens. Absolutnie nie próbuje tych ludzi usprawiedliwić, bo gardzę takim zachowaniem z obu stron. Staram ci się tylko pokazać, że świat nie jest czarno biały. Jeszcze jedna sprawa my tu się kłócimy o poziom tych filmów, ale to jest tak naprawdę subiektywne, jedyne o czym możemy mówić w kontekście tego czy zniszczono markę to ogólne przyjęcie, które jest pozytywne. Ostatni film został zjechany, ale Disney naprawił to mandalorianem oraz zapowiedź Taiki jako reżysera.
Odpisz
27 maja 2020, 17:34
@Krowochochla: Mógłbym bronić dalej filmów, ale nie o to chodzi w tej dyskusji, więc resztkę komentarza po prostu zignoruje.
Odpisz
27 maja 2020, 17:34
@WampirZZielonki: a tak o tej spraiwe z córką Starka to wzasadzie narazie nikt nikogo nie zamienił plus nie wiem jak córka Tonego i Peper miał by byc czarna. a jak o stra warsach mowa to dla mnie osobiście ta nowa trylogia się średnio podobała ale z koleji Mandalorian czy clon warsy mi się bardzo spodobały dlatego ja chce jeszcze jakis czas poczekać z stwierdzeniem czy disney zapsuł star wars czy nie.
Odpisz
27 maja 2020, 17:35
@WampirZZielonki: aż mi się smutno zrobiło ba akórat pisac skończyłem
Odpisz
27 maja 2020, 17:36
@i_anadr_: Ja się z tobą zgadzam. I do filmów i do córki Wspominałem o tym w tym długim wywodzie.
Odpisz
27 maja 2020, 12:09
Dizney wyciął ogólnie 70% scenariuszu skywalker odrodzenie, a pierwszy scenażysta został oddalony, ponieważ Dizneyowi nie podobał się scenariusz
Odpisz
27 maja 2020, 13:18
@IgiPolski: niech dalej robią se myszki miki a nie zabierają się do star warsów
Odpisz
27 maja 2020, 13:40
@PaVellos12: przez nich Star Wars nie dość że stracił komiksowy kanon, to jeszcze zabił bochaterów pierwszej trylogii ( oprócz Chewaci, droidów i Lando ). Diznej po premieże i recenzji krytyków zastanawiał się, czemu tak mało pieniędzy zarobił. Następnie części ma robić reżyser 3 części Thora Ragnaroka, WhiteTiTiego, jeśli dobrze mówię, więc może 4 saga nie będzie aż takim dnem
Odpisz
27 maja 2020, 13:41
@IgiPolski: o lando sobie pod koniec przypomnieli
Odpisz
27 maja 2020, 13:40
Co za bzdura
Odpisz
27 maja 2020, 13:37
Zakłamywanie historii jeszcze uchodzi, ale to?!
Niszczenie uniwersum popularnej i lubianej serii filmów, które też są klasykami?!
Odpisz