Nieładnie tak straszyć kolegów
Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
I to i to się rozp... to po co przepłacać
Za dużo miesiąca pod koniec pieniędzy
Miłego rozpakowywania
He's a keeper
To już niemal tradycja
Odtworzenie mema
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież1 czerwca 2020, 08:33
Haha wolny rynek dobry, jakakolwiek forma lewicowej gospodarki zła bo Stalin
Odpisz
23 czerwca 2020, 20:05
@Jastrzab03: *prawy sierpowy z niewidzialnej ręki wolnego rynku*
Odpisz
31 maja 2020, 22:04
Jestem socjalistą
Boję się wyzysku
"Czy chciałbyś pracować dla mnie za głodową stawkę żebym mógł na tobie mnóstwo zarobić?"
AAAAAAAAAAAAA
Odpisz
Edytowano - 31 maja 2020, 23:25
@darcus: No to boisz się pracy na tym świecie, bo praktycznie wszędzie tak jest
Odpisz
1 czerwca 2020, 00:04
@Towarzysz777: Prawda ^^
Odpisz
1 czerwca 2020, 02:33
@darcus: Nie wiem co jest dziwnego w tym, że przykładowo inżynier zarabia więcej niż kasjer w McDonaldzie. Wyjaśnisz w czym problem?
Odpisz
1 czerwca 2020, 02:34
@KappoleonBonaparte: Ja nie mówię o różnicach w płacy, tylko o je**niu za głodowe stawki podczas gdy np. taki prezes Amazona napycha sobie kieszenie.
Odpisz
1 czerwca 2020, 02:36
@darcus: Skoro zarobił to nie widzę problemu żeby miał tę kasę. Jeżeli ktoś pracuje za stawki tak niskie, że ledwo idzie żyć to musi to zwyczajnie zmienić.
Odpisz
1 czerwca 2020, 02:39
@KappoleonBonaparte: Zarobił, dobre xD
Tak jakby to było łatwo zmienić i zawsze się dało xD
Dlaczego dla kapitaluchów to jest zawsze takie proste?
Odpisz
1 czerwca 2020, 02:42
@darcus: Jak chcesz mieć pieniądze to musisz je zarobić. Jeżeli czyjeś życiowe decyzje doprowadziły do tego, że nie będzie mieć pieniędzy, to co poradzę?
Odpisz
1 czerwca 2020, 02:43
@KappoleonBonaparte: Dobry plan. Dlaczego nie jesteś miliarderem?
Odpisz
1 czerwca 2020, 02:43
@darcus: Bo nie znalazłem sposobu by nim być. Widzisz jakie to proste? Kto umie ten zarobi. Ile umiesz tyle masz.
Odpisz
1 czerwca 2020, 02:57
@KappoleonBonaparte: No tylko że gówno prawda.
Odpisz
1 czerwca 2020, 03:01
@darcus: Wyjaśnisz?
Odpisz
1 czerwca 2020, 03:05
@KappoleonBonaparte: Społeczeństwo w którym żyjemy jest znacznie bardziej złożone. Często nie masz możliwości robić to co umiesz najlepiej, często ktoś cię nie docenia, często robią wszystko żebyś tylko nie dostał tego co ci się teoretycznie należy. A to i tak tylko wierzchołek góry lodowej. Oczywiście nie możesz się na to wszystko nie zgodzić, bo musisz pracować żeby mieć środki do przeżycia, ponieważ system ci ich nie zapewni. Tobie zapewne zapewniają wszystko rodzice, dlatego wszystko wydaje ci się proste, ale takie nie jest.
Odpisz
1 czerwca 2020, 03:15
@darcus: Jeżeli to co umiesz najlepiej, jest pożądane na rynku pracy to jak najbardziej będziesz mógł. Im twoje umiejętności są bardziej poszukiwane tym więcej zgarniesz. Programować nie każdy umie, ale za to przesuwać produkty na kasie już tak.
Nie możesz też dopuszczać do sytuacji, że nie dostajesz tego, co ci się należy. Z tym trzeba walczyć - zawsze.
Odpisz
Edytowano - 1 czerwca 2020, 03:56
@darcus: świat nigdy nie będzie sprawiedliwy, trzeba się z tym pogodzić, socjalizm to tylko sprowadzenie go do jeszcze większego shitu. Uwierz mi że żaden rząd rozsądnie nie będzie kontrolował korporacji czy finansjery, problemem jest to że państwa (sczególnie socjalistyczne) są masakrycznie zadłużone, każdy kraj można momentalnie zbankrutować, jeśli będzie on zbyt mocno przeszkadał w interesach. Rozdawnictwo pieniędzy zawsze prowadzi do dewaluacji pracy, co w efekcie doprowadza do spadku produktu krajowego; ludziom po prostu nie opłaca się pracować. Mimo to nadal trzeba przecież trzeba dawać im pieniądze (no bo głosy wyborcze), które albo się od kogoś weźmie (zwykle od przedsiębiorców (nie mylić z korporacjami i prywaciarzami)) albo się je wykreuje (co sprowadza się do spadku siły nabywczej pieniądze; najbardziej obserwują ludzie z oszczędnościami). Wszystko się dalej nakręca, co najczęściej prowadzi do tego że socjalistom którzy swoimi działaniami uśmiercają rynek kończą się nasze (społeczeństwa) pieniądze, albo masowo kreują pieniądz, co doprowadza do masakrycznego napędzenia konsumpcjonizmu (chociaż najczęściej jest to mix obu tych wariacji). Oprócz upośledzenia gospodarki i ekonomii prowadzi to do tego że rząd decyduje kto dostaje pieniądze lub określone dobra, więc społeczeństwo jest trzymane za ryj. Mimo to nadal społeczeństwo bardzo często popiera rząd zachęcone dostaniem pieniędzmi. Generalnie socjalizm sam w sobie prowadzi to masakrycznego wyzysku. Żeby było jasne nie popieram wyzysku w żadnej postaci, ale socjaliści zamiast rozwiązywać problem wywoływany przez przez korporacje, sami do niego doprowadzają ('bonusowo' upośledzają rynek i ekonomię (czyli praktycznie wszystko); jak dużo pieniędzy nie wykreujesz to nic nie da, póki nie ma pokrycia.) Dzięki za uwagę 😜 [Sorry za ewentualne nieścisłości, jestem już ledwo przytomny]
Odpisz
1 czerwca 2020, 10:09
@KappoleonBonaparte: Tylko że to zwykle gówno daje. Powtarzam, rzeczywistość nie jest taka prosta.
Odpisz
1 czerwca 2020, 10:12
@ToCalkiemNoweKonto: Zgadzam się ze wszystkim, poza dwoma rzeczami - po pierwsze, świat jest owszem niesprawiedliwy, ale nie trzeba się z tym godzić, bo nie musi taki być. Po drugie, tak zdefiniowany socjalizm to komunizm, a zupełnie nie to miałem na myśli.
Odpisz
1 czerwca 2020, 16:02
@darcus: Więc co byś zmienił i w jaki sposób?
Odpisz
1 czerwca 2020, 16:03
@KappoleonBonaparte: No na przykład usunąć wyzysk.
Odpisz
1 czerwca 2020, 16:06
@darcus: W jaki sposób?
Odpisz
1 czerwca 2020, 16:07
@KappoleonBonaparte: No może niech ludzie na przykład przestaną być chciwi?
Odpisz
1 czerwca 2020, 16:08
@darcus: Nie można zmienić ludzi. Ludzie myślą o sobie. Jeżeli chcesz zmienić ludzkość to od razu można stwierdzić, że twoj sposób nie zadziała. Nie mamy na planecie 7 osób tylko 7 miliardów.
Odpisz
1 czerwca 2020, 16:08
@KappoleonBonaparte: Ludzie sami się zmieniają. To nie tylko może się stać ale się dzieje.
Odpisz
1 czerwca 2020, 16:14
@darcus: Nie sprawisz by ludzie nie byli chciwi, bo to nie jest możliwe. Nawet jeśli to już nie za naszego życia.
Odpisz
1 czerwca 2020, 16:16
@KappoleonBonaparte: To jest jak najbardziej możliwe i cały czas się dzieje.
Odpisz
1 czerwca 2020, 16:19
@darcus: Twierdzisz więc, że ludzie stają się coraz mniej chciwi? Gdzie to mogę zaobserwować?
Odpisz
1 czerwca 2020, 16:21
@KappoleonBonaparte: Wiadomości oglądaj to zrozumiesz. To nie jest proces z dnia na dzień, ciągnie się latami, ale się dzieje.
Odpisz
1 czerwca 2020, 16:31
@darcus: Ja tego nie rozumiem, to też chcę, żebyś mi wytłumaczył.
Odpisz
1 czerwca 2020, 16:32
@KappoleonBonaparte: Ludzkość się rozwija. Moralność się rozwija. Jest mniej wojen, mniej agresji. Więcej współczucia i współpracy.
Odpisz
1 czerwca 2020, 16:35
@darcus: Jednak kwestia pieniędzy jest niezmienna. Każdy chce mieć jak najwięcej. Mniejsza ilość wojen jest spowodowana tym, że każdy patrzy sobie na ręce, a nie przez kooperacje.
Odpisz
1 czerwca 2020, 16:36
@KappoleonBonaparte: Guzik prawda. Coraz więcej ludzi chce pomóc innym. Są nawet bogaci ludzie którzy oddają cały majątek bo "co zrobić z taką ilością pieniędzy"
Odpisz
1 czerwca 2020, 16:39
@darcus: Tacy ludzie to robią najczęściej dla rozgłosu i interesów
Odpisz
Edytowano - 1 czerwca 2020, 16:40
@KappoleonBonaparte: Skąd wiesz?
Zresztą, to nie ma sensu. Tak robią ludzie oddający ułamek procenta majątku, a nie tacy którzy oddają WSZYSTKO.
Odpisz
1 czerwca 2020, 17:03
@darcus: To pomyśl ile ludzi by chciało mieć pieniądze dla siebie, a ile oddać.
Odpisz
1 czerwca 2020, 17:05
@KappoleonBonaparte: Więcej niż kiedyś. I przy tym całkiem sporo. I coraz więcej.
Odpisz
1 czerwca 2020, 17:10
@darcus: No to nic nie trzeba robić. Skoro tak będzie to problem sam się rozwiąże z czasem i bogaci będą oddawać pieniądze
Odpisz
1 czerwca 2020, 17:19
@KappoleonBonaparte: To tak nie działa. Trzeba o tym mówić. Działać. Zmieniać się.
Odpisz
1 czerwca 2020, 17:39
@darcus: Najważniejsze by nie kazać nikomu dawać komuś pieniędzy i nie widzę w tym nic złego. Same mówienie o czymś nie jest złe.
Odpisz
1 czerwca 2020, 19:27
@darcus: niestety ale realny socjalizm (a taki moim zdaniem panuje w Polsce) w prostej drodze prowadzi do komunizmu (chociaż nawet PRL formalnie nie był komuną). Uważam że ogóle socjalizm jest nieefektywny gdyż doprowadza do dewaluacji środków pozyskiwania pieniędzy oraz sytuacji w której zdecydowana większość ludzi nie posiada dużo i nie umie zliberyzować własnej pracy (chociaż nie twierdze że wszyscy powinni), przez co godzi się na wyzysk (państwa, korporacji, lub obu - to zależy od konkretnego modelu) czy zaciąganie kredytów, czyli de facto poddanie się systemowi. Perspyktywicznie nawet ludzie którzy są beneficjentami socjalu będą żyli na niższym poziomie. Chyba lepszą drogą do "naprawy" społeczeństwa oraz państwa jest nastawienie ich na neoliberyzację oraz powszechne posiadanie wśród normalnych obywateli, zamiast aktualnie panującego nieustającego konsumpcjonizmu. Dobrze byłoby stworzyć społeczeństwo w większości ambitne które w zrównoważony sposób chcę osiągać sukcesy, samorealizować się oraz ma zamiar efektownie wychować kolejne pokolenie; z wykluczeniem życia ponad stan, flexowaniem się na social media czy nieposzanowaniem ludzi którzy po prostu wybrali sobie inną ścieżkę życiową. Przydałoby się również zwracanie uwagi na to że decyzje finansowe (i pochodne np. oglądanie reklam) w oczywisty sposób wspierają określone podmioty W takiej sytuacji powinno znaleźć się po prostu dużo ludzi robiących uczciwy biznes, co w oczywisty sposób będzie napędzać PKB, które odzwierciedla nasze dobra i długotrwale powinno doprowadzić do systemu w którym każdy komu chce się po prostu pracować (niekoniecznie tyrać) czy tworzyć (jeśli ktoś posiada talent) będzie mógł godnie żyć. Według mojego zamysłu rola państwa powinna sprowadzać się do rozsądnej polityki podatkowej (z której środki poszłyby na później wymienione cele), dbania o bezpieczeństwo (w tym bezpieczeństwo zdrowotne czy wszelką dyskryminacje), edukację (rzetelne szkolnictwo realnie przygotowujące dziecko do życia + koniec obowiązku szkolnego (i nauki) po 16 roku życia lub ukończeniu edukacji podstawowej) oraz utrzymywania właściwego systemu prawnego [opartego na uczciwości (ustalenie maksymalnej marży przy powtórnej sprzedaży), równości (równe zasady emerytalne; zniesienie obowiązkowych szkoleń wojskowych dla mężczyzn; legalizacja jednopłciowych małżeństw; toalety unisex jako standard w miejscach publicznych; brak faworyzacji płciowej przy otrzymywaniu statusu pełnoletności; utrzymanie równych płac) świeckości (zakaz z promowania wszelkich religii przez podmioty państwowe) oraz wolności obywatelskiej (wszystko dozwolone dopóki nie łamie praw innych) i oprócz tego trafnej faworyzacji wszelkich wyrobów polskich]. Pasowałoby również ulepszyć pieniężny, ja bym proponował koniec z emisją pieniądza; oparciem go w złożach; emisją równą do wzrostu PKB; lub utrzymaniem obecnego systemu tyle że z lokatami przewyższającymi koszty inflacji i pewnej opłaty której już nie pamiętam, ale domniemuję że istnieje.
Odpisz
1 czerwca 2020, 19:31
@darcus: sprawdzam czy komentarze działają XD
Odpisz
1 czerwca 2020, 19:32
@ToCalkiemNoweKonto: jednak działają, ale z jakiegoś powodu mojego nie dodano
Odpisz
1 czerwca 2020, 19:32
@ToCalkiemNoweKonto: więc ch*j z tym
Odpisz
1 czerwca 2020, 20:19
@ToCalkiemNoweKonto: Naczelny?
Odpisz
2 czerwca 2020, 17:46
@ToCalkiemNoweKonto: Ja chyba muszę poddać socjalizm rebrandingowi, bo ludzie tak mocno kojarzą socjalizm z komuną, że mają wrażenie że cała lewica do niej prowadzi albo nie rozumieją że socjalizm to spektrum.
Odpisz
2 czerwca 2020, 13:52
Dobra powiedzmy sobie szczerzę. Socjalizm jest zły i go absolutnie odradzam ale stawanie do walki o swoje prawa (jeśli się ich nie ma więc feministki mogą wypi***alać) albo walka o lepsze zarobki może być słuszna. Wolny rynek jest ważny i to nie jest zwykły wyzysk przez grubych kapitalistów jak to mówią socjaliści ale jeśli widać że ktoś przesadza to trzeba nałożyć jakieś regulacje w granicach zdrowego rozsądku. (nie chce mi się wchodzić w dyskusje jak coś)
Odpisz
2 czerwca 2020, 08:17
Korwin!
Odpisz
1 czerwca 2020, 13:34
Tylko trzecia droga!
Odpisz
26 maja 2020, 23:26
Odpisz
31 maja 2020, 22:06
Błagam powieście mnie już i niech to się wreszcie skończy.
Odpisz
31 maja 2020, 22:30
пошёл нахуй... Товарищ... Тзменник
Odpisz
31 maja 2020, 22:35
poprosze gruby sznur, cienki za bardzo uwiera
Odpisz
1 czerwca 2020, 01:38
Wystawili Biedronia do kandydowania na prezydenta bo wiedzieli, że nie ważne kogo dadzą to i tak ta osoba nie wygra XD
Frajerstwo lvl lewica
Odpisz
1 czerwca 2020, 08:20
co to za lewd lewicy?
wysyłam Chorwackiego żołnierza, żeby walczył z tym gównem
Odpisz
31 maja 2020, 22:36
Pi#rdolone prawaki.
Odpisz
1 czerwca 2020, 02:13
@Aoi_Edelstain:
Odpisz
1 czerwca 2020, 11:41
@Pan_Olek:
Odpisz
2 czerwca 2020, 10:46
@Pan_Olek: wsparcie już w drodze
Odpisz
31 maja 2020, 22:35
Lance do boju, szable w dłoń, bolszewika goń, goń, goń!
Odpisz
31 maja 2020, 21:59
Ekhm ekhm... Socjalizm rynkowy
Odpisz
31 maja 2020, 21:35
Można prosić o szablon?
Odpisz
26 maja 2020, 23:00
Boi się
「RĘKI WOLNEGO RYNKU」
Odpisz
26 maja 2020, 23:00
AAA
Odpisz
31 maja 2020, 21:32
Cholera, to stójka!
Odpisz
31 maja 2020, 21:19
Patryk podobny jest do mojego kuzyna z harakteru
Odpisz
31 maja 2020, 21:08
Da ktoś szablon?
Odpisz
Edytowano - 31 maja 2020, 21:04
Ten mem został zrobiony przez niewidzialna ręka wolnego rynku gang
Odpisz
26 maja 2020, 23:17
*płacze skulona w kącie t-poseowana przez samego Janusza Korwina Mikkego*
Odpisz
26 maja 2020, 23:30
@Lumii: Tzw. szczęście w nieszczęściu.
Odpisz