@TrueStoryGuy: LGBT niczego nie zakłada. To jest grupa ludzi o konkretnych cechach. Tak jakbyś powiedział że murzyni albo Ślązacy są ideologią. No nie.
@darcus: Nie, to ma sens, bo kierunek działań LGBT nie pokrywa się w całości z kierunkiem ogółu osób homoseksualnych i o innych wymaganiach seksualnych niż podstawowych.
@darcus: Ale nie działają tak jak ogół, to nie jest tak, że wszystkie osoby homoseksualne popierają LGBT. Oni rozpowszechniają własne istnienie jakby byli jakimiś władcami świata. W czym to niby pomaga? Jaki jest ważny cel im przyświecający? Na pewno nie chodzi o dobrobyt osób docelowych. Myślisz, że to tylko nazwa, pod którą uchodzi grupa ludzi, coś w stylu podziału ras, ale tak nie jest.
@darcus: Przeciwko im działaniom, a nie grupie społecznej. To co innego nienawidzić co robią inni ludzie twojej grupy społecznej, a jej się wyrzekać. To, że nienawidzisz Polaków nie znaczy, że nie należysz do tejże polskiej społeczności.
@darcus: Nie, bo LGBT to nie dani ludzie, a zgrupowanie części tych ludzi. Przykładowo: to, że nienawidzisz czarnych nie znaczy, że jesteś częścią KKK.
@TrueStoryGuy: No i tu się właśnie mylisz. KKK to już jakąś organizacja. LGBT to po prostu określenie danych ludzi. Sama nazwa nawet ci podpowiada: lesbijki, geje, biseksualni, transpłciowi.
@darcus: Nie jest organizacją? Przecież zrzesza tylko wybranych ludzi danego pokroju. Jest niczym rząd w państwie, lecz podejmuje decyzje bez konsultacji. Nazwa może na to wskazywać, ale czy przykładowo PIS jest jak pisze w założeniu "Prawy i Sprawiedliwy"? Z tego samego założenia można powiedzieć, że komunizm był dobry, bo jego idea miała dobre intencje na wzgląd definicji tego słowa. Nazwa nie ma tu nic do rzeczy, a uznać LGBT można jako organizację ze względu na wyznaczone przez nich cele oraz rozpowszechnianie własnego istnienia. Są to zorganizowane działania co dowodzi, że jest to właśnie organizacja.
@darcus: Różne grupy działają na rzecz LGBT? Raczej samo LGBT, a określenie to jest niczym nazwanie spółki własnym imieniem (tu: nazwanie grupy własnym zainteresowaniem seksualnym). Jaki byłby powód, by określać tą grupę społeczną w taki sposób? Po co im byłaby nazwa łącząca wszystkich ludzi o innych wyznaniach seksualnych? Zwykła propaganda mająca na celu rozpowszechnianie się.
@darcus: Po co określać ogół różnych istot wcale ze sobą niekorelujących, tym bardziej że zależność od tego jest dzięki naszej woli? Każdy może mieć inną orientację seksualną, preferencje i każdy jest określany przez swój charakter oraz zachowanie. Teraz najważniejsze pytanie: po co robione są różne akcje, manifestacje oraz próby przekazania wszędzie gdzie to możliwe (w teledyskach, wideach, plakatach, obrazach, może nawet i memach określonego okręgu) o istnieniu LGBT, a także o rozszerzaniu wiedzy o ich aktywności seksualnych? Gdyby to było zwykłe określenie ludzi to nic takiego, by nie miało miejsca.
@darcus: Adopcja dzieci? A po co im dzieci, tym bardziej heteroseksualne? Małżeństwo można zawsze w jakiś sposób obejść, ale jaki ma to związek z działaniami LGBT? Niby chcą wolności, praw, ale robią to w taki sposób jaki nie powinni robić.
@darcus: Ale nie dany rodzaj ludzi, grupa tego rodzaju ludzi, a o nazwach mówimy gdyż ich istota skupia się na naszym temacie, a dokładniej o znaczeniu i kontekście egzystencji skrótowca LGBT.
@darcus: Cóż, to zależy, czy mówimy o tym co, teoretycznie zakłada, a co się dzieje w praktyce i o LGBT z którego okresu istnienia mówimy. Nie wykluczam, że na początku swego istnienia niosło ze sobą rzeczywiście, po prostu walkę o równość względem prawa dla osób nieheteronormatywnych, aczkolwiek nie wiem, bo bardziej interesowałem się tym, co zakłada obecnie.
Teraz, w teorii dalej ma propagować tolerancję. I po części to właśnie robi(np. walka o przyznanie prawa do zawierania małżeństw jakichkolwiek innych niż heteroseksualnych, i nie widzę powodu by jej nie popierać)
@darcus: Problem polega na tym, że w tej chwili LGBT usiłuje przekonać wszystkich do akceptacji osób niehetero, zamiast zakładanej tolerancji(np.akcja Tęczowy Piątek). Nietrudno również zauważyć, że LGBT nie wygląda na organizację, która chce porozmawiać i przekonać, a po prostu obrazić. Mam na myśli głównie to, co dzieje się na paradach równości w kontekście Kościoła Katolickiego. I zdaję sobie sprawę, że jest to spór niemalże niemożliwy do rozwiązania i prowokowany przez osobników podobnych do "Pan_Olek", którzy są zarówno po jednej, jak i po drugiej stronie barykady.
@TrueStoryGuy: Żaden z komentarzy darcusa nie był obraźliwy. Znaczy, niektóre może i były trochę nieuprzejme, ale zdecydowanie nie aż tak, żeby je usuwać. Nawet nie było w nich żadnych przekleństw, po prostu adminowi się nie spodobały.
POWIE MI KTOS dlaczego lgbt to nie ideologia? Z pewnością swoje ideały ma oraz zasady, to tak jak teocentryzm też byłby ideologią. Ideały głoszone przez lgbt to równość. Jednocześnie mogłaby być swego rodzaju organizacja. Ale dalej to nie zaprzecza że kiedy wypowiadamy się n temat homoseksualnych, biseksualny h, asekualneych, gender. Ladyboyów, i wiele wiele innych - mówimy po prostu lgbt. My coraz częściej mówimy o lgbt do ogólnego określenia które będzie neutralne wobec większości. To jak z partia PiS i PO, od razu wiadomo o co chodzi.
Więc w czym problem z tym że lgbt staje się ideologia?
@Lekki69: Myślę, że założenia ruchu emancypacyjnego LGBT (jeśli mogę to tak nazwać) mają zbyt wąskie spektrum, by można je nazywać ideologią. To jest jedynie walka o kilka praw i sprzeciw wobec dyskryminacji. W dodatku, jeśli przyjmiemy to jako ideologię, nazwa może być nieco myląca i wywoływać pewne nieporozumienia, bo nie wszyscy ludzie należący do społeczności LGBT muszą popierać te ruchy i chodzić na parady równości. LGBT to duża zróżnicowana poglądowo i ideologicznie społeczność. W dodatku terminy "ideologia LGBT" czy "ideologia gender" zostały ukute (prawdopodobnie) przez kościół i od początku ich istnienia był im nadawany negatywny wydźwięk. W oczach wielu konserwatystów ideologia LGBT jest złem wcielonym. Uważam, że korzystniejsze dla lewicy jak i samej społeczności LGBT jest odcięcie się od tego terminu, a poza tym myślę, że jest on nieprawdziwy, niezgodny z definicją ideologii.
@Lekki69: W przypadku, gdy mamy jasno zdefiniowane czym jest ideologia można łatwo sprawdzić czy istnieje coś takiego jak ideologia LGBT, porównując cechy definicji z hasłami głoszonymi przez tę społeczność itd. Właściwie jedyne co łączy ludzi należących do LGBT to walka o wprowadzenie paru praw i sprzeciw wobec dyskryminacji. Ideologia to zbiór usystematyzowanych poglądów, konkretny światopogląd, wizja świata do jakiego się chcę dążyć i jaki jest obecnie. Ludzie należący do LGBT mogą mieć w tych kwestiach bardzo różne poglądy, a nawet nie wszyscy z nich dążą do wprowadzenia prawa do zakładania małżeństw. LGBT to nie tylko parady równości. To wszyscy ludzie orientacji homoseksualnej, biseksualnej i transpłciowi itd. Nie mają jednolitej, usystematyzowanej ideologii.
Trump ostatnio zniósł ustawę chroniącą przed dyskryminacją osób, które zmieniły płeć.
Czyli jak w jakimś miejscu pracy (szpital, firma ubezpieczeniowa) osoba trans będzie dyskryminowana to nie będzie poniesiona za to odpowiedzialność.
(Jeśli coś pomyliłam to proszę mnie poprawić, aż tak nie zagłębiałam się w ten temat)
Więc jeśli mam być szczera to powiedzenie o tej "ideologii" nie jest tak złe jak zniesienie ustawy (wprowadzonej za kadencji Obamy) o ochronie dla osób trans. Jednakże było to mega głupie i nieprzemyślane ze strony takiej osoby jak głową państwa...
Mam jednak nadzieję, że w przyszłości jednak zrozumiemy, że nie ważne jaki jesteś, co wyznajesz albo jaka jest twoja orientacja - jesteś człowiekiem i powinieneś każdego traktować tak jak sam chciałbyś być traktowany.
(No chyba, że ktoś traktuje cię jak śmiecia, więc traktuj go jak większego śmiecia :)
Komentarze
Odśwież15 czerwca 2020, 14:59
To ideologia
Odpisz
15 czerwca 2020, 16:50
@Graids: Na czym polega?
Odpisz
15 czerwca 2020, 17:39
@darcus: na gejostwie
Odpisz
15 czerwca 2020, 17:44
@akaman151: A-ha.
Odpisz
15 czerwca 2020, 17:45
@darcus: czego znowu nie rozumiesz?
Odpisz
15 czerwca 2020, 17:47
@akaman151: Bycie gejem to nie ideologia.
Odpisz
15 czerwca 2020, 17:50
@darcus: dlaczego?
Odpisz
15 czerwca 2020, 17:50
@akaman151: Bo to orientacja seksualna a nie pogląd na cokolwiek?
Odpisz
15 czerwca 2020, 17:53
@darcus: a kto będzie się reprodukował?
Odpisz
15 czerwca 2020, 17:58
@akaman151: Ludzie hetero, bi, pan i wszyscy niehomoseksualni.
Odpisz
15 czerwca 2020, 17:59
@darcus: ale homoseksualiści stanowią większość
Odpisz
15 czerwca 2020, 18:00
@akaman151: Zmyśliłeś to.
Odpisz
15 czerwca 2020, 18:02
@darcus: udowodnij mi to
Odpisz
15 czerwca 2020, 18:34
@akaman151: Nie kolego. Onus probandi. To TY masz udowodnić że tak jest.
Odpisz
Edytowano - 15 czerwca 2020, 21:05
@darcus: ty pierwszy zarzuciłeś mi kłamstwo, więc albo przepraszasz albo spotykamy się w sądzie
Odpisz
15 czerwca 2020, 21:43
@akaman151: xD
Pozywaj mistrzu xD
Odpisz
16 czerwca 2020, 13:13
@darcus: już poszedł list do Komisji Europejskiej oraz Trybunału Sprawiedliwości UE. Możesz już kupować bilet na rozprawę...
Odpisz
16 czerwca 2020, 21:09
@akaman151: Błagam, powiedz, że trollujesz. Nie chcę żeby tacy jak ty mieli prawa wyborcze.
Odpisz
16 czerwca 2020, 23:24
@MemicznyInkwizytor: No oczywiście że trolluje, weź xD
Odpisz
17 czerwca 2020, 01:14
@darcus: Grupa LGBT sama w sobie jest ideologią, bo nie zakłada tego samego co jej grupa społeczna.
Odpisz
17 czerwca 2020, 01:21
@TrueStoryGuy: LGBT niczego nie zakłada. To jest grupa ludzi o konkretnych cechach. Tak jakbyś powiedział że murzyni albo Ślązacy są ideologią. No nie.
Odpisz
17 czerwca 2020, 11:15
@darcus: Gdyby tak było to nie tworzyliby takiego zgrupowania, które raz po raz pokazuje własne działania.
Odpisz
17 czerwca 2020, 11:47
@TrueStoryGuy: To nie ma żadnego sensu, zdajesz sobie sprawę?
Odpisz
17 czerwca 2020, 11:56
@darcus: Nie, to ma sens, bo kierunek działań LGBT nie pokrywa się w całości z kierunkiem ogółu osób homoseksualnych i o innych wymaganiach seksualnych niż podstawowych.
Odpisz
17 czerwca 2020, 12:57
@TrueStoryGuy: Ale te osoby to są właśnie LGBT xD
Odpisz
17 czerwca 2020, 16:14
@darcus: Ale nie działają tak jak ogół, to nie jest tak, że wszystkie osoby homoseksualne popierają LGBT. Oni rozpowszechniają własne istnienie jakby byli jakimiś władcami świata. W czym to niby pomaga? Jaki jest ważny cel im przyświecający? Na pewno nie chodzi o dobrobyt osób docelowych. Myślisz, że to tylko nazwa, pod którą uchodzi grupa ludzi, coś w stylu podziału ras, ale tak nie jest.
Odpisz
17 czerwca 2020, 16:23
@TrueStoryGuy: No właśnie tak jest xD
Nie da się popierać LGBT, bo to po prostu ludzie xD
Odpisz
17 czerwca 2020, 16:25
@darcus: Gdyby tak było to dlaczego niektóre osoby homoseksualne są przeciwne LGBT?
Odpisz
17 czerwca 2020, 16:27
@TrueStoryGuy: To nie wie co mówi? To tak jakby murzyn powiedział że jest przeciwko czarnej rasie.
Odpisz
Edytowano - 17 czerwca 2020, 16:33
@darcus: Przeciwko im działaniom, a nie grupie społecznej. To co innego nienawidzić co robią inni ludzie twojej grupy społecznej, a jej się wyrzekać. To, że nienawidzisz Polaków nie znaczy, że nie należysz do tejże polskiej społeczności.
Odpisz
17 czerwca 2020, 16:39
@TrueStoryGuy: No widzisz, czyli może nienawidzić osób LGBT i nie popierać działań części z nich, ale sam nadal do nich należy.
Odpisz
17 czerwca 2020, 18:19
@darcus: Nie, bo LGBT to nie dani ludzie, a zgrupowanie części tych ludzi. Przykładowo: to, że nienawidzisz czarnych nie znaczy, że jesteś częścią KKK.
Odpisz
17 czerwca 2020, 19:49
@TrueStoryGuy: No i tu się właśnie mylisz. KKK to już jakąś organizacja. LGBT to po prostu określenie danych ludzi. Sama nazwa nawet ci podpowiada: lesbijki, geje, biseksualni, transpłciowi.
Odpisz
17 czerwca 2020, 22:06
@darcus: Nie jest organizacją? Przecież zrzesza tylko wybranych ludzi danego pokroju. Jest niczym rząd w państwie, lecz podejmuje decyzje bez konsultacji. Nazwa może na to wskazywać, ale czy przykładowo PIS jest jak pisze w założeniu "Prawy i Sprawiedliwy"? Z tego samego założenia można powiedzieć, że komunizm był dobry, bo jego idea miała dobre intencje na wzgląd definicji tego słowa. Nazwa nie ma tu nic do rzeczy, a uznać LGBT można jako organizację ze względu na wyznaczone przez nich cele oraz rozpowszechnianie własnego istnienia. Są to zorganizowane działania co dowodzi, że jest to właśnie organizacja.
Odpisz
17 czerwca 2020, 22:22
@TrueStoryGuy: No właśnie takich działań nie ma xD
Działają różne grupy na rzecz osób LGBT, ale samo LGBT to wyłącznie określenie osób xD
Odpisz
18 czerwca 2020, 00:25
@darcus: Różne grupy działają na rzecz LGBT? Raczej samo LGBT, a określenie to jest niczym nazwanie spółki własnym imieniem (tu: nazwanie grupy własnym zainteresowaniem seksualnym). Jaki byłby powód, by określać tą grupę społeczną w taki sposób? Po co im byłaby nazwa łącząca wszystkich ludzi o innych wyznaniach seksualnych? Zwykła propaganda mająca na celu rozpowszechnianie się.
Odpisz
18 czerwca 2020, 01:28
@TrueStoryGuy: A po co ci nazwa "biały", "Polak", albo "człowiek"? Tak już mamy że wymyślamy różne nazwy.
Odpisz
18 czerwca 2020, 11:12
@darcus: Po co określać ogół różnych istot wcale ze sobą niekorelujących, tym bardziej że zależność od tego jest dzięki naszej woli? Każdy może mieć inną orientację seksualną, preferencje i każdy jest określany przez swój charakter oraz zachowanie. Teraz najważniejsze pytanie: po co robione są różne akcje, manifestacje oraz próby przekazania wszędzie gdzie to możliwe (w teledyskach, wideach, plakatach, obrazach, może nawet i memach określonego okręgu) o istnieniu LGBT, a także o rozszerzaniu wiedzy o ich aktywności seksualnych? Gdyby to było zwykłe określenie ludzi to nic takiego, by nie miało miejsca.
Odpisz
18 czerwca 2020, 13:03
@TrueStoryGuy: Z tego samego powodu dla którego walczono kiedyś np. o prawa kobiet do głosowania, albo czarnych do wolności?
Odpisz
18 czerwca 2020, 15:28
@darcus: Niby jakich praw nie mają? Mają te same prawa co każdy człowiek.
Odpisz
18 czerwca 2020, 15:45
@TrueStoryGuy: Eeee... Małżeństwa? Adopcja dzieci? Zresztą nie o tym rozmawiamy.
Odpisz
18 czerwca 2020, 18:18
@darcus: Adopcja dzieci? A po co im dzieci, tym bardziej heteroseksualne? Małżeństwo można zawsze w jakiś sposób obejść, ale jaki ma to związek z działaniami LGBT? Niby chcą wolności, praw, ale robią to w taki sposób jaki nie powinni robić.
Odpisz
18 czerwca 2020, 19:35
@TrueStoryGuy: Nadal, nie o tym rozmawiamy. Nie ma znaczenia o jakie prawa walczą jakieś konkretne grupy, wiadomo że LGBT to ludzie.
Odpisz
18 czerwca 2020, 23:07
@darcus: Ale nie dany rodzaj ludzi, grupa tego rodzaju ludzi, a o nazwach mówimy gdyż ich istota skupia się na naszym temacie, a dokładniej o znaczeniu i kontekście egzystencji skrótowca LGBT.
Odpisz
19 czerwca 2020, 01:31
@TrueStoryGuy: LGBT to ludzie niehetero i nie cisgender. Wszyscy. Nie ma tu o czym dyskutować.
Odpisz
20 czerwca 2020, 09:10
@darcus: Dlatego dla mnie jest to nieścisłe określenie, które jest nazbyt wykorzystywane przez ludzi. W sumie jest też z tym trochę niezgodności.
Odpisz
20 czerwca 2020, 14:43
@TrueStoryGuy: Wystarczy zdefiniować to sobie tak jak rzeczywiście jest to definiowane. Ludzie, po prostu.
Odpisz
15 czerwca 2020, 15:22
Ale LGBT to jest ideologia...
Odpisz
15 czerwca 2020, 16:49
@MemicznyInkwizytor: Okej, nie poddawajmy się... Skoro tak twierdzisz, to co zakłada taka ideologia?
Odpisz
15 czerwca 2020, 17:54
@darcus: zdemoralizowanie i zniszczenie państwa
Odpisz
15 czerwca 2020, 17:57
@Pan_Olek: xD
Odpisz
16 czerwca 2020, 20:46
@Pan_Olek: Błagam, nie odzywaj się, już dostatecznie tobie podobni zniszczyli jakikolwiek wizerunek konserwatystów.
Odpisz
16 czerwca 2020, 20:52
@darcus: Cóż, to zależy, czy mówimy o tym co, teoretycznie zakłada, a co się dzieje w praktyce i o LGBT z którego okresu istnienia mówimy. Nie wykluczam, że na początku swego istnienia niosło ze sobą rzeczywiście, po prostu walkę o równość względem prawa dla osób nieheteronormatywnych, aczkolwiek nie wiem, bo bardziej interesowałem się tym, co zakłada obecnie.
Teraz, w teorii dalej ma propagować tolerancję. I po części to właśnie robi(np. walka o przyznanie prawa do zawierania małżeństw jakichkolwiek innych niż heteroseksualnych, i nie widzę powodu by jej nie popierać)
Odpisz
16 czerwca 2020, 20:55
@MemicznyInkwizytor: Tylko że to nie jest ideologia, tylko społeczność, która chce po prostu mieć równe prawa.
Odpisz
16 czerwca 2020, 20:58
@darcus: Problem polega na tym, że w tej chwili LGBT usiłuje przekonać wszystkich do akceptacji osób niehetero, zamiast zakładanej tolerancji(np.akcja Tęczowy Piątek). Nietrudno również zauważyć, że LGBT nie wygląda na organizację, która chce porozmawiać i przekonać, a po prostu obrazić. Mam na myśli głównie to, co dzieje się na paradach równości w kontekście Kościoła Katolickiego. I zdaję sobie sprawę, że jest to spór niemalże niemożliwy do rozwiązania i prowokowany przez osobników podobnych do "Pan_Olek", którzy są zarówno po jednej, jak i po drugiej stronie barykady.
Odpisz
16 czerwca 2020, 20:59
@darcus: Yyy,chwilkę, chciałem to podzielić na kilka komentarzy, bo będzie to długie.
Odpisz
Edytowano - 18 czerwca 2020, 20:09
@MemicznyInkwizytor: Oh wspaniale adminie, że usunąłeś dalszą część tego wątku z odpowiedziami darcusa. Spoko wolność słowa, "Bożydarze".
Ciekawe kiedy dostanę bana...
Odpisz
19 czerwca 2020, 11:41
@MemicznyInkwizytor: Nie martw się, admin usuwa tylko nadzwyczajne spamy i komentarze, które były obraźliwe lub wulgarne według niego.
Odpisz
19 czerwca 2020, 19:40
@TrueStoryGuy: Żaden z komentarzy darcusa nie był obraźliwy. Znaczy, niektóre może i były trochę nieuprzejme, ale zdecydowanie nie aż tak, żeby je usuwać. Nawet nie było w nich żadnych przekleństw, po prostu adminowi się nie spodobały.
Odpisz
20 czerwca 2020, 09:07
@MemicznyInkwizytor: Nieuprzejmości też usuwa, czasem zwykłe komentarze, ale to już zależy od niego.
Odpisz
16 czerwca 2020, 09:12
uwielbiam tego gościa
Odpisz
15 czerwca 2020, 14:58
POTĘŻNY DUDA
Odpisz
15 czerwca 2020, 14:59
@Plastikowy_pulpet: P
Odpisz
15 czerwca 2020, 21:40
@Plastikowy_pulpet: a może jednak nie
Odpisz
15 czerwca 2020, 22:31
:(
Odpisz
15 czerwca 2020, 13:34
POWIE MI KTOS dlaczego lgbt to nie ideologia? Z pewnością swoje ideały ma oraz zasady, to tak jak teocentryzm też byłby ideologią. Ideały głoszone przez lgbt to równość. Jednocześnie mogłaby być swego rodzaju organizacja. Ale dalej to nie zaprzecza że kiedy wypowiadamy się n temat homoseksualnych, biseksualny h, asekualneych, gender. Ladyboyów, i wiele wiele innych - mówimy po prostu lgbt. My coraz częściej mówimy o lgbt do ogólnego określenia które będzie neutralne wobec większości. To jak z partia PiS i PO, od razu wiadomo o co chodzi.
Więc w czym problem z tym że lgbt staje się ideologia?
Odpisz
15 czerwca 2020, 13:52
@Lekki69: dlatego właśnie że tp organizacja a nie jakś partia polityczna. Lgbt po prostu repreznetuje między innymi osoby homo
Odpisz
15 czerwca 2020, 14:00
@Lekki69: Myślę, że założenia ruchu emancypacyjnego LGBT (jeśli mogę to tak nazwać) mają zbyt wąskie spektrum, by można je nazywać ideologią. To jest jedynie walka o kilka praw i sprzeciw wobec dyskryminacji. W dodatku, jeśli przyjmiemy to jako ideologię, nazwa może być nieco myląca i wywoływać pewne nieporozumienia, bo nie wszyscy ludzie należący do społeczności LGBT muszą popierać te ruchy i chodzić na parady równości. LGBT to duża zróżnicowana poglądowo i ideologicznie społeczność. W dodatku terminy "ideologia LGBT" czy "ideologia gender" zostały ukute (prawdopodobnie) przez kościół i od początku ich istnienia był im nadawany negatywny wydźwięk. W oczach wielu konserwatystów ideologia LGBT jest złem wcielonym. Uważam, że korzystniejsze dla lewicy jak i samej społeczności LGBT jest odcięcie się od tego terminu, a poza tym myślę, że jest on nieprawdziwy, niezgodny z definicją ideologii.
Odpisz
15 czerwca 2020, 14:02
@Lekki69: W przypadku, gdy mamy jasno zdefiniowane czym jest ideologia można łatwo sprawdzić czy istnieje coś takiego jak ideologia LGBT, porównując cechy definicji z hasłami głoszonymi przez tę społeczność itd. Właściwie jedyne co łączy ludzi należących do LGBT to walka o wprowadzenie paru praw i sprzeciw wobec dyskryminacji. Ideologia to zbiór usystematyzowanych poglądów, konkretny światopogląd, wizja świata do jakiego się chcę dążyć i jaki jest obecnie. Ludzie należący do LGBT mogą mieć w tych kwestiach bardzo różne poglądy, a nawet nie wszyscy z nich dążą do wprowadzenia prawa do zakładania małżeństw. LGBT to nie tylko parady równości. To wszyscy ludzie orientacji homoseksualnej, biseksualnej i transpłciowi itd. Nie mają jednolitej, usystematyzowanej ideologii.
Odpisz
15 czerwca 2020, 14:34
@xXkuba22Xx: dobra, to ma lepszy sens. Dzięki za objaśnienie
Odpisz
15 czerwca 2020, 12:30
Trump ostatnio zniósł ustawę chroniącą przed dyskryminacją osób, które zmieniły płeć.
Czyli jak w jakimś miejscu pracy (szpital, firma ubezpieczeniowa) osoba trans będzie dyskryminowana to nie będzie poniesiona za to odpowiedzialność.
(Jeśli coś pomyliłam to proszę mnie poprawić, aż tak nie zagłębiałam się w ten temat)
Więc jeśli mam być szczera to powiedzenie o tej "ideologii" nie jest tak złe jak zniesienie ustawy (wprowadzonej za kadencji Obamy) o ochronie dla osób trans. Jednakże było to mega głupie i nieprzemyślane ze strony takiej osoby jak głową państwa...
Mam jednak nadzieję, że w przyszłości jednak zrozumiemy, że nie ważne jaki jesteś, co wyznajesz albo jaka jest twoja orientacja - jesteś człowiekiem i powinieneś każdego traktować tak jak sam chciałbyś być traktowany.
(No chyba, że ktoś traktuje cię jak śmiecia, więc traktuj go jak większego śmiecia :)
Odpisz
15 czerwca 2020, 12:35
@mustard: Możliwe, mogłoby sie zmienić dopiero przy poznaniu obcej cywilizacji. Wtedy oni byliby dyskryminowani pewnie
Odpisz
15 czerwca 2020, 12:36
@Eranusieq: pewnie tak
Odpisz
15 czerwca 2020, 12:29
Chodzi jak sebixy z mojego osiedla.
Odpisz
15 czerwca 2020, 12:25
Duda chodzenie
Odpisz
15 czerwca 2020, 12:20
top 2 sformułowań mogących wywołać konflikt
1. ideologia LGBT
2. mitologia chrześcijańska
Odpisz
15 czerwca 2020, 12:14
Jest mi teraz tak wstyd, że mamy takiego prezydenta...
Odpisz
15 czerwca 2020, 12:17
@mustard: *angry szeroki Duda noises*
Odpisz
15 czerwca 2020, 12:12
Ten pierwszy to Hajto czy duda
Odpisz
15 czerwca 2020, 12:12
@snowfox: Duda w górach
Odpisz
15 czerwca 2020, 12:03
o cholera, nie sądziłem że Bożydar wstawi, kocham adminów <3
Odpisz
15 czerwca 2020, 08:23
Odpisz
14 czerwca 2020, 20:33
Duda próbujący wytłumaczyć dlaczego ideologia LGBT zagraża polskim rodziną
Odpisz
14 czerwca 2020, 20:39
rodzinom*
Odpisz
14 czerwca 2020, 22:07
Z czego jest ten gif? bo coś mi się kojarzy ale nie wiem
Odpisz
15 czerwca 2020, 00:01
@astrofizyk: Z pewnej (niekanonicznej) odsłony The Legend of Zelda
https://www.youtube.com/watch?v=ZghG2tjyzM0
Odpisz
15 czerwca 2020, 00:16
@Bio_Jogurt: Ooo, dzięki
Odpisz
Edytowano - 14 czerwca 2020, 20:32
Kiedy mama pozwoli ci podpisać ustawę
Odpisz
14 czerwca 2020, 20:34
Ojciec*
Odpisz
14 czerwca 2020, 20:35
@Kapitalista: Kaczyński*
Odpisz
14 czerwca 2020, 20:35
@Kapitalista: kaczka*
Odpisz
14 czerwca 2020, 20:36
@jarek200211: No i zajebiście teraz nas 3 wpie**olą do obozu.
Odpisz
14 czerwca 2020, 20:36
@Kapitalista: mnie to od razu zastrzelą, bo ja stworzyłem tego mema xd
Odpisz
14 czerwca 2020, 20:36
Odpisz
14 czerwca 2020, 20:37
@jarek200211: Rozstrzelanie?
A co my mamy 39?
Parasol już czeka.
Odpisz
14 czerwca 2020, 20:37
@jarek200211: Niby czemu?Ten mem pokazał Dudę lepszego niż jest
Odpisz
14 czerwca 2020, 20:38
*p o t ę ż n i e j s z e g o*
Odpisz
14 czerwca 2020, 20:38
@Kapitalista:
Odpisz
14 czerwca 2020, 20:39
a no w sumie, każda osoba szeroka jest automatycznie +1 byczqu
Odpisz
14 czerwca 2020, 20:39
@jarek200211: Za rozpoczęcie tego wątku to pewnie dożywocie mnie czeka
Odpisz
14 czerwca 2020, 20:40
brawo ty
Odpisz
14 czerwca 2020, 20:41
3 miesiące ciężkich robót to nie dożywocie.
Odpisz
14 czerwca 2020, 20:42
No cóż przynajmniej więcej niż 3 miesięcy nikt nie przeżył.
Odpisz
14 czerwca 2020, 20:46
@jarek200211: kaczka dyktatorska*
Odpisz