Dziwne, ze nikt nie bał się zrobić muru z materiałów wybuchowych
Gangsta
Ciekawe co zrobił
Linowiec
Spytacie: który jest szczęśliwy?
Obraził się
Zobacz więcej popularnych memów
Wszyscy homoseksualiści, po tym jak Duda orzekł, że LGBT to ideologia, a nie ludzie.
(2020, koloryzowane)
Komentarze
Odśwież30 stycznia 2021, 09:45
Mother f
Odpisz
16 czerwca 2020, 18:43
LGBT to nie homoseksualiści.
Odpisz
16 czerwca 2020, 19:06
@Tajdeus: Masz rację. LGBT to też biseksualiści i osoby transpłciowe. Tak że według tego obrazka oni wszyscy powinni wyparować
Odpisz
16 czerwca 2020, 19:14
@Nanook: LGBT to ideologia, z którą wielu ludzi o faktycznych skłonnościach homoseksualnych nie chce być kojarzonych, bo odrzuca ich zgraja bab o niebieskich włosach, które szczycą się tym że zaczęły lecieć na siebie nawzajem i w związku z tym chcą być bardziej zauważane niż inni.
Odpisz
16 czerwca 2020, 19:24
@Tajdeus: "LGBT (z ang. Lesbian, Gay, Bisexual, Transgender) – skrótowiec odnoszący się do lesbijek, gejów, osób biseksualnych i transpłciowych."
Wszystkie osoby homoseksualne, biseksualne i transpłciowe są z definicji osobami LGBT.
Odpisz
16 czerwca 2020, 19:26
@Nanook: Zważywszy na skalę promowania LGBT można już chyba uznać, że stało się ono ideologią. Skoro wyznają ja nawet osoby heteroseksualne.
Odpisz
16 czerwca 2020, 19:29
@Tajdeus: Co? xD Nie wiedziałem, że można wyznawać LGBT
Odpisz
16 czerwca 2020, 19:31
@Tajdeus: Myślę, że nadal źle rozumiesz pojęcie LGBT. LGBT to jest określenie na ludzi. Tak jak Polacy czy katolicy są określeniami ludzi. Osoba heteroseksualna nie może być LGBT. Może promować tolerancję wobec osób LGBT, ale nie może być LGBT, bo to pojęcie odnosi się do osób homoseksualnych, biseksualnych i transpłciowych.
Odpisz
Edytowano - 16 czerwca 2020, 19:51
@Tajdeus: dokładnie. ideologia to system poglądów, idei, pojęć jednostki lub grupy ludzi. organizacje lgbt to ruchy społeczne, które z definicji muszą kierować się jakąś ideologią. wiem, że to jest skrót od lesbijek gejów bi i transwestytów ale ideologia lgbt owszem istnieje
Odpisz
16 czerwca 2020, 20:06
@obliczek: nie muszą się kierowac ideologią i tego nie robią. pozwole sobie skopiować jeszcze raz moje komentarze.
Myślę, że założenia ruchu emancypacyjnego LGBT (jeśli mogę to tak nazwać) mają zbyt wąskie spektrum, by można je nazywać ideologią. To jest jedynie walka o kilka praw i sprzeciw wobec dyskryminacji. W dodatku, jeśli przyjmiemy to jako ideologię, nazwa może być nieco myląca i wywoływać pewne nieporozumienia, bo nie wszyscy ludzie należący do społeczności LGBT muszą popierać te ruchy i chodzić na parady równości. LGBT to duża zróżnicowana poglądowo i ideologicznie społeczność. W dodatku terminy "ideologia LGBT" czy "ideologia gender" zostały ukute (prawdopodobnie) przez kościół i od początku ich istnienia był im nadawany negatywny wydźwięk. W oczach wielu konserwatystów ideologia LGBT jest złem wcielonym. Uważam, że korzystniejsze dla lewicy jak i samej społeczności LGBT jest odcięcie się od tego terminu, a poza tym myślę, że jest on nieprawdziwy, niezgodny z definicją ideologii.
W przypadku, gdy mamy jasno zdefiniowane czym jest ideologia można łatwo sprawdzić czy istnieje coś takiego jak ideologia LGBT, porównując cechy definicji z hasłami głoszonymi przez tę społeczność itd. Właściwie jedyne co łączy ludzi należących do LGBT to walka o wprowadzenie paru praw i sprzeciw wobec dyskryminacji. Ideologia to zbiór usystematyzowanych poglądów, konkretny światopogląd, wizja świata do jakiego się chcę dążyć i jaki jest obecnie. Ludzie należący do LGBT mogą mieć w tych kwestiach bardzo różne poglądy, a nawet nie wszyscy z nich dążą do wprowadzenia prawa do zakładania małżeństw. LGBT to nie tylko parady równości. To wszyscy ludzie orientacji homoseksualnej, biseksualnej i transpłciowi itd. Nie mają jednolitej, usystematyzowanej ideologii.
Odpisz
16 czerwca 2020, 20:38
@obliczek: Nie, "ideologia LGBT" nie istnieje. "Ideologia gender" też nie. To jest zwykły zamysł polegający na tym, żeby nie nazywać ludzi LGBT społecznością, tylko zrobić z nich całą ideologię. Chodzą i straszą innych ludzi, jakie to zło. Dokładnie tak samo, jak chcą zrobić z antify "organizację terrorystyczą".
Manipulują faktami oraz sprowadzają takie osoby do dzikich zwierząt uprawiających seks 24/7.
Chcą zniechęcać innych ludzi, i muszę przyznać- nieźle im się to udaje.
Szkoda, bo jest to kolejna próba dzielenia i skłócania ze sobą narodu. Jakbyśmy nie byli już wystarczająco podzieleni. Tak mi się marzy, żeby w Polsce każdy mogł być sobą i czuć się z tym bezpiecznie. Ale to jest takie zwykłe gdybanie.
A poniżej definicja "iDeOLoGii LgBt" według tych, co to wymyślili:
Odpisz
16 czerwca 2020, 20:44
@loginloginlogin: niektóre z tych założeń, są po prostu faktami naukowymi, a inne są wyssane z palca xd. A tak gwoli ścisłości, to w terminologii naukowej istnieje coś takiego jak ideologia gender, ale ma zupełnie inne znaczenie niż sądzą konserwatyści. Na przykład może być ideologia geneder polegająca na tradycyjnym modelu rodziny i wykonywaniem bezpłatnych prac domowych przez kobiety i pracy zarobkowej poza domem przez mężczyzn.
Odpisz
16 czerwca 2020, 20:49
@xXkuba22Xx: chodzi mi o to, że ideologia lgbt chce zmian w społeczeństwie. a na tym polega ideologia. tak jak komunizm to ideologia, a nie klasa robotnicza. jeśli nie ma ideologii lgbt, to czego uczą na w szkołach na zachodzie? mówią, że płeć jest niby uwarunkowana kulturowo. to nie jest prawda, bo płeć warunkuje biologia. mężczyzna nie może mieć okresu ani zajść w ciążę. to są czyste fakty. uczą również, że dwóch mężczyzn i dwie kobiety potrafią zostać rodzicami. to nie jest nawet naturalne, kiedyś nie było w ogóle o tym mowy. przez to dzieci przyjmują taki sposób myślenia i jest większe prawdopodobieństwo że nie założą własnych rodzin i będą myśleć takim schematem
Odpisz
16 czerwca 2020, 20:50
@loginloginlogin: ku*wa słowak się wypowiada jak ma być w polsce XD z całym szacunkiem ale jak coś ci nie pasi to wracaj skąd przybyłeś, nic cię tu nie trzyma
Odpisz
Edytowano - 17 czerwca 2020, 00:10
@obliczek: " ideologia lgbt chce zmian w społeczeństwie. a na tym polega ideologia" - No nie xD. Ideologia to znacznie szersze pojęcie https://pl.wikipedia.org/wiki/Ideologia
Pisałem jużo o tym wcześniej. Czyli co? idąc twoim tokiem myślenia istnieje też ideologia marihuanistów, bo chcą zalegalizowania konopi? albo ideologia rybaków z ue, którzy walczą o prawo do łowienia na wodach brytyjskich? Ja też chcę jakiś zmian w społeczeństwie, ale to nie czyni moich poglądów ideologią.
"mówią, że płeć jest niby uwarunkowana kulturowo. to nie jest prawda, bo płeć warunkuje biologia" - istnieje płeć biologiczna (sex), jak i płeć kulturowa lub inaczej psychologiczna (gender). Są to fakty potwierdzone naukowo. Oznacza to, że ktoś może biologicznie być mężczyzną (mieć męskie narządy płciowe), ale czuć się kobietą (także czasem mieć inne kobiece cechy) i vice versa. tożsamość płciowa może być uwarunkowana różnymi czynnikami - wychowaniem, kulturą, hormonami, chromosomami, genami. I nie musi ona się pokrywać z płcią biologiczną. I to wszystko jest naukowo udowodnione.
" uczą również, że dwóch mężczyzn i dwie kobiety potrafią zostać rodzicami. to nie jest nawet naturalne" - To, że coś jest naturalne, nie znaczy, że jest dobre. Co do rodzicielstwa wśród par jednopłciowych, myślę, że badania rozwiewają wszystkie wątpliwości (oraz brak badań potwierdzających zarzuty co do negatywnego wpływu na dzieci) - "Przekonanie, że dzieci potrzebują zarówno matki, jak i ojca, nie znajduje potwierdzenia w badaniach naukowych. Nie wykazano, żeby orientacja seksualna lub tożsamość płciowa rodziców miały negatywny wpływ na rozwój dzieci. Istnieje konsensus naukowy, że dzieci par jednopłciowych rozwijają się tak samo dobrze jak dzieci par heteroseksualnych. Wyniki niektórych badań, w których dopasowano do siebie rodziny, sugerują, że umiejętności rodzicielskie gejów i lesbijek mogą być nawet lepsze niż umiejętności heteroseksualnych rodziców. " - wikipedia. Mogę podlinkować źródła.
Co złego jest w tym, że dziecko nie będzie chciało założyć w przyszłości rodziny? W jaki niby sposób wychowywanie dziecka przez parę jednopłciową sprawia że dziecko nie będzie chciało założyć rodziny? masz na to jakiś dowód czy wyssałeś to z palca?
Odpisz
17 czerwca 2020, 00:13
@obliczek: hur dur polzga dla polaków! ziemia dla ziemniaków! księżyc dla księży! hur dur
Odpisz
17 czerwca 2020, 14:12
@obliczek: Jezuuu obliczek czy jak ci tam. Wcale nie ułatwiasz dyskusji, a wręcz wydaje mi się, że w ogóle nie czytasz co ci koledzy piszą tylko brniesz w te swoje elemele. Nie mówię, że się z tobą nie zgadzam, ale jak już chcesz utrzymać dyskusję na poziomie to pisz normalnie. O twoim *braku* argumentów świadczy to że odbiegasz od tematu robiąc idiotyczną wrzutkę pod tytułem Z JAKIEJ RADZJI BISZESZ O MOIM GRAJU SUOWAGU NIECZYSTY
Już nieważne, czy masz rację, czy nie, to trochę prymitywne byczku. Nie pozdrawiam
Odpisz
Edytowano - 17 czerwca 2020, 14:27
@PozajmowaliNajlepszeNicki: fajnie patrzeć jak od mojego jednego kometarza trzech lewaków się zesrało XD
dobra to żeby ci odpowiedzieć “normalnie” to nie rozumiem negowania faktu istnienia ideologii lgbt. co jest w tym złego, że jest? nawet same osoby ją wyznające mówią, że istnieje. chciałbym, żeby w polsce nie było żadnych ideologii i żeby każdy żył według swoich przekonań. nie chciałbym posyłać dzieci do szkoły, gdzie uczone są szkodliwych rzeczy. to trochę hipokryzja ze strony lewaków bo sami chcą wyzbyć się religii ze szkoł, a to działa na tej samej zasadzie. nie nazywaj tego elemele, bo są osoby które ze mną się zgadzają.
a zniecierpliwił mnie trochę @loginloginlogin bo widzę już kolejny jego komentarz, w którym pisze jaka ma być polska. nie zrobiłem wrzutki czy nie odbiegłem od tematu, bo wszystko, co miałem powiedzieć, odpowiedziałem już @xXkuba22Xx. where is the problem?
Odpisz
17 czerwca 2020, 14:33
@obliczek: ideologia LGBT nie istnieje, bo dążenia części społeczności LGBT mają zbyt wąskie spektrum, by spełnić definicję ideologii. na tym własciwie można skończyc te wywody.
Odpisz
17 czerwca 2020, 14:41
@xXkuba22Xx: próbujesz bagatelizować moją wypowiedź pisząc "hur dur" i jakieś absurdy. wiesz, że to nie działa?
TAK, polska powinna być dla polaków. nie mówię, że wyłącznie, ale przede wszystkim. to my-obywatele- jesteśmy najważniejści, a dopiero w drugiej kolejności imigranci. wyobraź sobie, że masz swój pokój, swój kawałek podłogi. cieszyłbyś się, gdyby ktoś spoza ci narzucał, jak masz go organizować? my polacy potrzebujemy swojego państwa, a cudzoziemcy mają swoje. to już się dzieje w niemczech, gdzie islamiści wydzielili swoje terytoria i grożą śmiercią każdemu "niewiernemu" kto wejdzie. w niemczech! w kraju niemców!
oczywiście to jest skrajność, żeby porównywać muzłumanów-fanatyków to jakiegoś jejaka-anona, ale rozumiesz. ogólnie mam niesmak do cudziemców w polsce, bo wiem, że są tu dla interesów. nie czują się polakami, mają w dupie polskę, ogólnie pewnie gdyby zabrakło im hajsu to by spie**olili do niemiec
Odpisz
17 czerwca 2020, 14:58
@obliczek: a zdajesz sobie sprawę z tego,że imigranci też są obywatelami Polski? A poza tym wiesz ilu Polaków mieszka poza granicami Polski? około 21 milionów. Mam rozumieć, że też "czujesz do nich niesmak" bo są tam w jakiejś części dla pieniędzy? A no i też powinni być obywatelami drugiego sortu, mniej ważnymi. Bo ich rodzimy jezyk jest inny. I nie powinni mieć prawa wypowiadać się o państwie, w którym mieszkają i którego są obywatelami.
Odpisz
17 czerwca 2020, 09:49
Ok wracam sobie wczoraj od mojego chłopaka i... O boże O k*rwa
Odpisz
16 czerwca 2020, 18:45
Czemu tylko Homoseksualiści? To tylko dwie pierwsze literki.
Odpisz
16 czerwca 2020, 21:47
@Ameron: oryginalnie było ,,geje, lesbijki itd.", ale admin zmienił
Odpisz
16 czerwca 2020, 21:35
Żeby się nie zdziwił. Już pewna lewacka ideologia zrobiła rewolucję xa xa
Odpisz
16 czerwca 2020, 20:42
Ja pie**ole jebla idzie dostać
Odpisz
16 czerwca 2020, 19:32
Ale duda też jest gejem https://youtu.be/KaalihH4uSE
Odpisz
16 czerwca 2020, 19:13
LGBT to ideologia. Homoseksualiści, Biseksualiści, Transseksualiści to ludzie, tak samo jak Chrześcijaństwo to ideologia, a Chrześcijanie to ludzie, Konserwatyzm ideologia Konserwatyści to ideologia. Liberalizm to ideologia a Liberałowie to ludzie. Choć rozumie, że Prezydentowi raczej chodziło jednak o prawdziwe osoby, z czym się nie zgadzam, bo każdy jest człowiekiem.
Odpisz
16 czerwca 2020, 18:52
I pyk! Depresja takich ludzi
Odpisz
Edytowano - 15 czerwca 2020, 20:18
Zgadza sie, ja jestem furrasem, a furrasy to nie ludzie
Odpisz
15 czerwca 2020, 20:34
@BilmoBlampkins: Ja jestem demonicznym gryfem
Łączę się z tobą w bólu
Odpisz
15 czerwca 2020, 20:35
@Gryficowa: this is so sad can we hit 50 furries
Odpisz