Ateiści: Zwycięstwo absolutne
Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Ten, kto nigdy nie zrobił choć trochę kontrowersyjnego mema, niech pierwszy rzuci kamieniem
W końcu się doczekał
Jest dobrze? Jest tanio.
Nowotwór złośliwy
To ten mniej utalentowany
Może chociaż schodom nic się nie stało
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież25 czerwca 2020, 21:44
Piekło to nie miejsce.
Niebo to też nie miejsce.
Piekło to stan.
I uwierzcie mi, nigdy nie chcielibyście się w tym stanie znaleźć.
Odpisz
25 czerwca 2020, 22:28
@Baturaj: Czemu mam ci wierzyć?
Odpisz
25 czerwca 2020, 23:18
@Rakiczan: Znaczy to jest jeden z głównych dogmatów chrześcijaństwa i nikt ci nie karze w to wierzyć (no chyba że jesteś wierzący)
Odpisz
26 czerwca 2020, 00:06
@Rakiczan: Dlatego, że stan tzw. "piekła" uznawany przez chrześcijan (prawdziwych) jest po prostu najgorszym stanem, w którym mógłbyś się znaleźć. I siedziałbyś w nim wieczność.
Mam Ci szerzej zarysować, jak ten stan mniej-więcej wygląda?
Odpisz
26 czerwca 2020, 10:44
@Baturaj: Co masz na myśli mówiąc (prawdziwi) chrześcijanie?
Odpisz
26 czerwca 2020, 12:30
Ci, którzy wierzą w prawdziwie chrześcijańskie fundamentalne Prawdy Wiary. Na przykład:
- ktoś, kto twierdzi, że na niebo sobie trzeba "zasłużyć" nie zna widocznie fundamentalnej prawdy wiary, jakim jest to, że żaden człowiek na niebo nie zasługuje i nie zasłuży, a to dzięki Chrystusowi mamy szansę znalezienia się tam.
- ktoś, kto twierdzi, że Bóg wtrąca do piekła - tak samo, to nieprawda względem chrześcijaństwa
- ktoś, kto twierdzi, że "homoseksualiści są źli" również nie rozumie i nie potrafi wyciągać wniosków ze słów Jezusa (jak już to czyny homoseksualne są złe)
Takie przykłady. Najgorsze jest to, że nadal niektórzy księża głoszą tezy niezgodne z chrześcijaństwem. A starsze panie i nie tylko im wierzą.
Ale ja z tym walczę.
Odpisz
26 czerwca 2020, 12:35
@Baturaj: Tak dla sprostowania Jezus nigdy nie powiedział, że homoseksualizm jest zły i należy go potępiać. Swoją drogą nie powiedział nic o homosekualiźmie.
Odpisz
26 czerwca 2020, 13:55
@Baturaj: strasznie mnie zaciekawiłeś tematem, więc zostawię ten komentarz żeby mi przyszło powiadomienie jeśli coś jeszcze napiszesz.
Odpisz
26 czerwca 2020, 13:57
@sekacz: Jak jesteś tym zainteresowany to polecam film Nie wiem ale się dowiem o homosekualiźmie na YT fajnie to wyjaśnia
Odpisz
26 czerwca 2020, 17:41
@Ogr_Shrek: Oczywiście, że nie powiedział. Czy coś takiego zasugerowałem? W jakimkolwiek stopniu?
Odpisz
26 czerwca 2020, 20:15
@Baturaj: Nie dlatego, dla sprostowania napisałem to.
Odpisz
Edytowano - 26 czerwca 2020, 20:28
@Ogr_Shrek: Zaznaczam również, że chrześcijanie nie wierzą w moralność wynikającą TYLKO ze słów Jezusa. Kocham te pseudo-argumenty typu "ale Jezus nie powiedział, że już można robić obrazy i rzeźby, więc grzeszycie, katolicy, USUNIĘTE 2 PRZYKAZANIE HURR DURR" albo "Jezus nic nie mówił o homoseksualiźmie, więc homoseksualiści nie robią nic złego", albo "Jezus nie mówił nic o sportach ekstremalnych, więc są ok" i tak dalej i tak dalej
Pismo Święte to nie tylko 4 Ewangelie. To również Dzieje Apostolskie, Listy, Apokalipsa i cały Stary Testament. I oczywiście - większość nakazów i zakazów ze Starego Testamentu już nie obowiązuje, bo obowiązywać nie musi - ludzkość dorosła do innych realiów. Ba, niektóre zapisy z Nowego Testamentu już nie obowiązują - św. Jakub (chyba on) pisał w liście, że nie godzi się, aby kobieta nosiła krótkie włosy.
Bo nie chodzi o Prawo spisane. Chodzi o Prawo Naturalne, czyli to odwieczne, niezaprzeczalne Prawo Boże, do którego pełnego wypełniania wciąż dojrzewamy.
Jednak chociażby Kapłański Kościół Katolicki zajmuje się rozsądzaniem, które zapisy są nadal wyrazem Prawa Naturalnego w obecnych realiach, a które nie.
I CZYNY homoseksualne nadal są uznawane za okropny grzech. Natomiast pragnę zauważyć, że nie są już karane śmiercią - jak jest spisane w Starym Testamencie. Bo wtedy nic dziwnego, że były karane śmiercią - plemienne warunki życia to sugerowały. Teraz jednak takie karanie byłoby po prostu złe.
Odpisz
26 czerwca 2020, 20:48
@Baturaj:
Masz tu linki na YT do wyjaśnienia dlaczego stosunki homoseksualne nie powinny być potępiane, a dlaczego były i jak to jest z powoływaniem się na moralność z Biblii tam jest to świetnie wyjaśnione:
https://youtu.be /ztQu0e7fdiM
https://youtu.be /HUeC1mxWwtI
Odpisz
26 czerwca 2020, 20:50
@Ogr_Shrek: Ja rozumiem, ale to jest spojrzenie niekatolika. Ja wierzę w to, co mówi Kościół Katolicki. Jeśli mówi, że czyny homoseksualne to nadal grzech sodomski - okropny grzech, a nie mam powodu, by sądzić, że to fundamentalnie niezgodne z Prawdą, to ja też tak uznaję.
Odpisz
26 czerwca 2020, 20:51
@Ogr_Shrek: A, i daj te linki normalnie, proszę. Jeja już pozwala na linki z YT.
Odpisz
Edytowano - 26 czerwca 2020, 20:59
@Baturaj: Nie twierdzę, że tak nie jest tylko w tych filmach pojawiają się ciekawe argumenty które można wykorzystać w dyskusji.
Jeśli masz taką chęć możesz przedstawić swój stosunek do homoseksualizmu i kwestii czy powinien być to grzech czy nie (Kościół to ludzie, a ludzie z założenia są niedoskonali, a więc omylni co sprawia, że mogą nie mieć w tej kwestii racji. W słowach Boga nie ma zdania o homosekualiźmie ale i tak jest to traktowane jako grzech, więc jest przez to możliwość polemizowania z słusznością uznania tego jako grzech)
A tu masz linki:
https://youtu.be/ztQu0e7fdiM
https://youtu.be/HUeC1mxWwtI
Odpisz
Edytowano - 27 czerwca 2020, 01:30
@Ogr_Shrek: Okej, ale Chrystus powiedział do Piotra: "cokolwiek zwiążesz na ziemi, będzie związane w niebie"
Innymi słowy katolicy powinni postępować zgodnie z nauką Kościoła, a jeśli wydaje im się, że Kościół się myli, mają prawo wejść w polemikę.
A filmiki postaram się obejrzeć.
Odpisz
27 czerwca 2020, 09:49
@Baturaj: Może nie napisałem tego wprost ale dokładnie o to mi chodziło.
Odpisz
27 czerwca 2020, 11:38
@Baturaj: Ech, wiara chrześcijańska jest trudna. Im więcej o niej wiem, tym mniej o niej wiem.
Odpisz
27 czerwca 2020, 11:41
Taka trudna nie jest. Przeczytaj sobie "chrześcijaństwo po prostu" C.S. Lewisa, a jak chcesz poznać esencję katolickiej wiary, to przeczytaj Katechizm Kościoła Katolickiego. To naprawdę nie takie skomplikowane.
Trudne, ale proste - czyli nieskomplikowane.
Odpisz
27 czerwca 2020, 11:41
Mogę ci zaświadczyć że z wieloma rzeczami tak jest. (Efekt Duninga-Kruegera to wyjaśnia po części)
Odpisz
27 czerwca 2020, 11:43
@Baturaj: Szymon mówi prezentuje fragmenty tej książki.
Odpisz
27 czerwca 2020, 11:44
@Baturaj: poza tym, przestałem cię rozumieć. Raz mówisz że ktoś, kto twierdzi, że homoseksualiści są źli, nie rozumie i nie potrafi wyciągać wniosków ze słów Jezusa, a później używasz zdania "Jezus nic nie mówił o homoseksualiźmie, więc homoseksualiści nie robią nic złego." Jako anty-przykładu.
Odpisz
27 czerwca 2020, 12:05
Jezus mówił żeby miłować wszystkich i nie mówił żeby potępiać homoseksualizm więc nie należy tego robić
Odpisz
27 czerwca 2020, 12:14
@Ogr_Shrek: Błąd. Jak pisałem - takie argumentowanie nie ma sensu.
Odpisz
27 czerwca 2020, 12:15
Bo homoseksualiści nie są źli - ale robią coś złego. Rozumiesz? Czyn jest zły, ale nie człowiek, który tego czynu dokonuje.
Odpisz
28 czerwca 2020, 19:44
@Baturaj: aha okey, czyli idąc tym tropem mordercy nie są źli, ale mordowanie już jest. Tak?
Odpisz
28 czerwca 2020, 23:48
Tak. Żaden człowiek nie jest zły. Ludzie są dobzi, bo są dziełem Boga. Grzech jest zły.
Odpisz
29 czerwca 2020, 09:23
@Baturaj: rozumiem
Odpisz
26 czerwca 2020, 11:51
Marinette co ty tam robisz?
Odpisz
27 czerwca 2020, 11:46
@KicioRozec03: Ugh, faktycznie
Odpisz
21 czerwca 2020, 12:38
80-90 lat związku i wieczność w piekle... Chyba część ludzi nie zdaje sobie sprawy z tego ile trwa wieczność xD... Wiecznie, nie skończy się, nie umrzesz i się nie odrodzisz, będziesz tam miliardy miliardów lat... No ale ok jak wolicie ¯\_(ツ)_/¯
Odpisz
25 czerwca 2020, 22:31
@Towarzysz777: Po kilku latach będziesz miał wyje**ne czy boli czy nie
Odpisz
25 czerwca 2020, 22:44
@Rakiczan: Oj nie nie, tak na pewno nie będzie, inaczej piekło by nic nie znaczyło, a gdyby z każdym dniem było coraz gorzej? Przez kwadryliardy lat? Co wtedy? "Myślałem że się przyzwyczaję to wziąłem tę dziewczynę :C"
Odpisz
26 czerwca 2020, 02:10
@Towarzysz777: Oj tak byczq +1
Nie mogę uwierzyć,że ludzie są aż tacy tępi by chętnie po śmierci iść do piekła
Odpisz
26 czerwca 2020, 08:10
@Towarzysz777: Zapomnieliście kochani że do bólu da sie przyzwyczaić i im więcej bólu tym tak na prawde mniej bólu
Odpisz
Edytowano - 26 czerwca 2020, 11:07
@Rakiczan: A co się przyzwyczaja do bólu? Umysł - mózg, nerwy, przestają przekazywać bodźce, a chciałbym tylko zaznaczyć, że w piekle NIE MASZ CIAŁA. Zostawiasz je na ziemi, więc co się przyzwyczai do bólu? Dusza? A no nie :) Szczególnie do psychicznego, także szach mat, idź pogadać z Lucyferem to ci powie że nie będzie bolało jak dentysta xD
Odpisz
26 czerwca 2020, 11:12
@Towarzysz777: Zależy jakiego masz dentyste. Do bólu psychicznego też da sie przyzwyczaić a jeśli w piekle nie masz ciała to poza bólem psychicznym nic nie poczujesz. Szach i mat
Odpisz
Edytowano - 26 czerwca 2020, 11:15
@Rakiczan: Do bólu psychicznego nie da się przyzwyczaić, halucynacje możesz mieć, albo przeżywać ten sam zestaw tortur psychicznych, ale po każdym takim resetowana jest pamięć, więc nie przyzwyczaisz się ;) Nie zmęczysz, nie będziesz miał dość i tak już do końca istnienia wszechświata, czyli po wieczność :) A może lewitujesz samotnie w próżni? Nie masz co robić, chcesz się ruszyć a nie możesz, albo jedne z kar greckich bogów jak jesteś głodny a nie możesz chwycić jabłka, jesteś spragniony a nie możesz się napić, to tortury i fizyczne i psychiczne :D To że się nie da przyzwyczaić jest z góry ustalone przez logikę, inaczej pójście do piekła nie byłoby złe :)
Odpisz
26 czerwca 2020, 14:16
@Towarzysz777: Skoro nie mam tam ciała to nie ma co mnie boleć a ból psychiczny jest jak fizyczny. Po jakimś czasie czujesz już po prostu pustke i wszystko ci jedno. Może i będziesz przeżywał katusze ale skoro mają ci resetować pamięć to będzie to wyglądało jakby za każdym razem był ten pierwszy raz
Odpisz
Edytowano - 26 czerwca 2020, 14:17
@Rakiczan: No i za każdym razem ten pierwszy raz będzie boleć psychiczne tak samo, ani mniej ani więcej, a nie będzie ci wszystko jedno, bo nie będziesz, pamiętać że powtórzyłeś to 100000 razy, nie bój się Lucyfer znajdzie sposób żebyś cierpiał nie ważne w jaki sposób, ale bardzo i to bardzo bardzo, bo nienawidzi ludzi
Odpisz
26 czerwca 2020, 14:20
@Towarzysz777: Właśnie chodzi o to że to będzie pierwszy raz i zapomnisz o reszcie. To będzie jak "-o cześć szatanie *dźwięki agonalnego bólu * magiczny reset czasu i znów -o cześć szatanie *dźwięki agonalnego bólu*
Odpisz
Edytowano - 26 czerwca 2020, 14:21
@Rakiczan: No i to jest przyjemne i warte życia 80-90 lat na ziemi? Ciągle i ciągle i ciągle i ciągle i ciągle będziesz czuł ból i nie uodpornisz się na niego
Odpisz
26 czerwca 2020, 14:23
@Towarzysz777: I nie będe pamiętał że czuje ten ból od kilkunastu lat a każdy raz będzie jak ten pierwszy więc co mi za różnica?
Odpisz
Edytowano - 26 czerwca 2020, 14:30
@Rakiczan: Jak to co za różnica, gdybyś czuł ten ból od kilkunastu lat to jak to wcześniej stwierdziłeś miałbyś wyje**ne na niego i przestałbyś go czuć, a budząc się codziennie i przeżywając na nowo nigdy się nie skończy, to że nie pamiętasz że wczoraj zaznałeś bólu to jest lepiej? xD Co Ty robisz raz mówisz że im więcej tym lepiej bo się przyzwyczaisz a potem że im mniej tym lepiej bo nie będziesz pamiętać o innych xD Ponownie mówię - to co teraz mówimy to domysły, a to że będzie okropnie w piekle to nie domysł, to logika i to że będzie okropnie w każdej sekundzie tego życia to też logika, nigdy nie byłeś tak złamany psychicznie i fizycznie jak byłbyś w piekle więc aktualnie porównujesz bycie kopanym przez zajączka a bycie kopanym przez byka
Odpisz
26 czerwca 2020, 15:42
@Towarzysz777: No właśnie nie. Patrz na to że za każdym razem przeżywasz to raz więc nie masz nawet czasu sie złamać czy oszaleć od bólu
Odpisz
26 czerwca 2020, 15:45
@Rakiczan: A jak byś nie tracił pamięci to te, byś się nie załamał ani nie oszalał z bólu wg ciebie bo byś się przystosował, czyli się nie da tego zrobić? xD A skąd wiesz czy jeden dzień takich tortur nie wystarczy żebyś się załamał, w tym momencie byś był łamany psychicznie i fizycznie codziennie, nie wiedziałbyś nawet że można mieć gorzej
Odpisz
26 czerwca 2020, 21:04
@Towarzysz777: Uwaga wchodzi edgy lord. Nie wiem za bardzo co jeszcze musiałoby sie stać w moim życiu czy po śmierci żebym oszalał z bólu. Człowiek do bólu sie przyzwyczaja a twoja koncepcja jednego dnia tortur i resetu jest głupia bo dla ciebie to wciąż jest jeden dzień, nieludzkich tortur i bólu ale dalej tylko jeden dzień. Mógłbym przez jeden dzień w miesiącu być torturowanym jeśli miałbym mieć za to szczęśliwe życie i nie zapominać o tych torturach, czy bym oszalał? Pewnie tak, czy bym sie przyzwyczaił? Po kilku latach pewnie tak a najgorsze byłyby pierwsze miesiące
Odpisz
26 czerwca 2020, 21:09
@Rakiczan: Nie porównuj życia w Niebie i Piekle do życia na Ziemii
Odpisz
Edytowano - 26 czerwca 2020, 21:14
@Rakiczan: Nie widzę dosłownie żadnej logiki w tym co piszesz bo cały czas porównujesz życie w piekle do tortur ziemskich i jesteś przekonany że to będzie dosłownie "nic" takie zranienie palca co nie, kichnę i idę dalej, tak po prostu się uodpornisz xDD Szatan zadba żebyś się nie uodpornił i żebyś miał dość w każdym jednym dniu, zawsze
Odpisz
26 czerwca 2020, 21:16
@Towarzysz777: Nie wiesz o tym tak samo ja nie wiem więc porównuje ludzkie tortury do tamtych
Odpisz
Edytowano - 26 czerwca 2020, 21:17
@Rakiczan: To wyobraź sobie że 1 dzień w piekle nie jest wart 9000 lat z ukochaną, CO NAJMNIEJ tak źle będzie ;)
Odpisz
26 czerwca 2020, 22:47
@Towarzysz777: Skąd wiesz?
Odpisz
Edytowano - 26 czerwca 2020, 22:50
@Rakiczan: Ależ ja wiem stąd, że nie ważne jak bardzo wielką tę liczbę podasz, może nawet 9999999999999 lat z ukochaną, nie będzie to warte jednego dnia w piekle, ani 15 kwadryliardów lat z ukochaną, bo piekło to niewyobrażalna męczarnia, poza granicami bólu, strachu, smutku, nie ma takiej granicy po której albo byś umarł albo stwierdził że wszystko ci jedno, piekło jest niewyobrażalne, więc co sobie wyobrazisz jest lepsze od tego co by było w piekle
Odpisz
27 czerwca 2020, 01:15
@Towarzysz777: Może tak a może nie. Nikt jeszcze sie nie dowiedział jak jest w piekle (Może Dante) i mógłby to opowiedzieć
Odpisz
26 czerwca 2020, 12:53
Ja rozumiem że piekło źle itd. ale ludzie, chodzi o Komi-san. Wybór jest jasny
Odpisz
21 czerwca 2020, 09:53
A potem do piekła na kolejną porcję wódy, naleśników i dziewczynek. Ku*wa interes życia
Odpisz
21 czerwca 2020, 11:10
wódy i gier strategicznych
Odpisz
26 czerwca 2020, 12:20
@Spino21: i jeszcze większej ilości naleśników
Odpisz
25 czerwca 2020, 18:18
No tak, tylko że w większości z nas, wymarzona dziewczyna jest dwuwymiarowa
Odpisz
26 czerwca 2020, 10:48
Jakbyś chciał ją przytulić, to zwiniesz ją w rulon.
Odpisz
26 czerwca 2020, 08:36
(Do tych wszystkich zaczynających gówno burze odnośnie wybrania piekła) Nikt tak na prawde nie wie jak wygląda piekło, to tylko domysły i spekulacje, nie wiemy też czy istnieje na prawde. Więc ja bym wolał sprawdzić coś nowego i nie odkrytego niż co prawda wybrać lepszą opcje, ale potem żałować, bo za bardzo zrobiliśmy z niej ideał.
\_____/ <---- koszyk na hejty od osób przesadnie wierzących
Odpisz
26 czerwca 2020, 02:47
w sumie spoko, w piekle są dz****, dealerzy i kapele metalowe
Odpisz
26 czerwca 2020, 00:18
No jeśli będę potem w armii piekielnej to spk
Odpisz
21 czerwca 2020, 07:50
Jak dla mnie to sytuacja Win-Win, gdzie haczyk?
Odpisz
21 czerwca 2020, 10:20
@starmagedon: Haczyk jest w tym, że na samym dnie piekła nie ma już żadnych demonicznych dziewczynek, a naleśniki w takich temperaturach wyparowują
Odpisz
21 czerwca 2020, 10:20
Ty szatanie
Odpisz
21 czerwca 2020, 10:27
@starmagedon: Raczej nie miałbym dostępu do internetu, gdybym był Szatanem
Odpisz
25 czerwca 2020, 18:21
@starmagedon: Dla mnie sytuacja Lose-Lose
Odpisz
25 czerwca 2020, 18:39
Równie dobrze piekło może być po prostu ciemnym,zimnym miejscem w którym osoba która w nim jest zostaje osamotniona
Odpisz
26 czerwca 2020, 00:08
Pogromcą uśmiechów dzieci jestem, przybyłem Cię zawieść: prawdziwy Szatan ma dostęp do Internetu. I to szerszy niż Ty.
I działa w nim zarąbiście skutecznie.
Odpisz
25 czerwca 2020, 19:07
Dla ciekawych :
To miejsce w którym jest w pewnym sensie jest więzieniem w którym cały czas był zabijany i umierał w męczarniach a jedyna rzecz która mu została do zrobienia to przyzwanie kolejnej wersji siebie i tak ciągle
Odpisz
25 czerwca 2020, 21:39
@Fenekin582: Ale ciągle znajdował ścianę z materiału twardszego niż diament i ja uderzał. Po 4 miliardach lat wydostał się.
Odpisz
25 czerwca 2020, 22:05
@DrogaMleczna: to było pomiędzy
Odpisz
Edytowano - 25 czerwca 2020, 18:22
Mamy trzy możliwości po wciśnięciu przycisku
- doom
- helltaker
- (tu wstawić grę z tym piekłem, jakie jest przedstawione w bibli)
Osobiście mi najbardziej odpowiada pierwsza opcja
Odpisz
25 czerwca 2020, 18:58
@polski_skoczek: Ale ty nie jesteś Doom-guyem, więc raczej byś sobie nie poradził
Odpisz
25 czerwca 2020, 19:10
ale po każdej śmierci by się odrodził i wiedział co zrobić, żeby znowu nie umrzeć.
Odpisz
25 czerwca 2020, 19:17
@OwOcomedy: Śmierć boli, po pewnym czasie by go to wykończyło psychicznie
Odpisz
25 czerwca 2020, 19:51
różnie bywa.
Odpisz
25 czerwca 2020, 20:35
tak śmierć boli.
Ale będą dwie opcje jeśli ktoś by ciągle umierał.
Po pierwsze uodpornił by się jego psychika była by coraz mocniejsza a on wkońcu mógłby coś zrobić.
Po drugie oszalał by i pragnąc śmierci nie byłby już normalny.
Trzecia opcja.
Jeśli byłby torturowany w taki sposób i oszalał by to możliwe że nigdy się niebo nie ale możliwe jest końcowe odrętwienie.
Różnie jest.
A ludzie nie mają możliwości aby oddać w torturach ciągłą śmierć na różne bolesne sposoby.
Odpisz
25 czerwca 2020, 21:29
@Kojot23: tak jeśli regularnie dostajesz ból psychiczny i fizyczny możesz się zacząć uodparniać i nie zwracać na to większej uwagi
.
.
.
Tak działa biologia i dopasowywanie się
Odpisz
25 czerwca 2020, 19:20
I tak trafię tu piekła, więc...
Odpisz
25 czerwca 2020, 18:51
Problem nie w tym, że nie istnieje, a problem w tym, że nie odpisuje
Odpisz
21 czerwca 2020, 09:42
Nie. Wystarczy nie być piwniczniakiem.
Odpisz
21 czerwca 2020, 09:59
@Ukryty_W_Cieniu: uuuu antyprzegrywizm
Odpisz
21 czerwca 2020, 10:03
Ażebyś wiedział. Wsytarczy wziać się w garść ( nie mówię tu osobach z np. deprrsją, bo to inna sprawa) i nie siedzieć na dupie, czekając na zbawienie.
Odpisz
21 czerwca 2020, 10:08
@Ukryty_W_Cieniu: wiem zazartowac chcialem tylko
Odpisz
21 czerwca 2020, 10:10
Wiem, ale chcę tylko zwrócić uwagę, że wszystkie piwniczniaki powinny coś ze sobą zrobić, a nie siedziec i masturbować się do rysunków.
Odpisz
25 czerwca 2020, 18:17
@Ukryty_W_Cieniu: Szanuję i myślę tak samo
Odpisz
25 czerwca 2020, 18:40
@Ukryty_W_Cieniu:
Odpisz