Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar PridSanisi

26 lipca 2020, 01:21

komentarz obrazkowy

Avatar NowJejakowiczka

22 lipca 2020, 23:37

p o t w i e r d z a m
szukam faceta, nie musi być facetem

Avatar Przemek572

23 lipca 2020, 00:32

@NowJejakowiczka: Czy Helikopter Szturmowy AH-64 Apache może być?

Avatar NowJejakowiczka

23 lipca 2020, 12:47

@Przemek572: pomyśle

Avatar Artcie

Edytowano - 22 lipca 2020, 22:38

Owszem, jako biseksualista potwierdzam

Avatar loginloginlogin

23 lipca 2020, 12:41

@Artcie: No ja jako biseksualista jestem wyjątkowo wybredny

Avatar Bartolinise

19 lipca 2020, 20:17

Aseksualiści są jak :
Szukam dziewczyny, może być literą "A"

/s

Avatar loginloginlogin

22 lipca 2020, 21:40

@Bartolinise: Aseksualiści są niefajni z conajmniej trzech powodów

Avatar MaslanyChleb

23 lipca 2020, 00:51

@loginloginlogin:
Znam jeden powód Wpie**olą ci całe ciasto ... żart zrozumiałą tylko osoby Lgbtq+

Avatar loginloginlogin

23 lipca 2020, 10:09

@loginloginlogin: Minusują, to się rozwinę:

Społeczność LGBT czy queer opiera się na tym, że są jednostki które albo czują pociąg do własnej płci, albo utożsamiają się z płcią inną niż biologiczną. Takie osoby przez lata były prześladowane i zmuszane do ukrywania swojej tożsamości. Spora część aseksualistów robi z siebie ofiary w internecie, pomimo tego, że nigdy nimi nie byli. Bo serio. Znam parę osób identyfikujące się jako aseksualne. Lubię ich i w ogóle, ale czy naprawdę ktokolwiek został pobity czy wyrzucony z domu za to, że..... nie wiem, pogubiłem się w definicji aseksualizmu xD Najpierw myślałem, że chodzi o to, że nie jest zainteresowana żadną z płci, ale potem dowiedziałem się, że chodzi o brak POCIĄGU SEKSUALNEGO to jakiejkolwiek płci. Słyszałem, że osoby aseksualne mogą zakochiwać się, być w związku, uprawiać seks i mieć libido, ale nie odczuwają POCIĄGU SEKSUALNEGO. Każdy jest inny i w różnym stopniu odczuwa ten cały pociąg seksualny. Jedni mają go bardzo, a inni wcale. Czy należy to zakwalifikować do orientacji? Nie wiem.
Dowiedziałem się również o całym spektrum aseksualzimu, do którego należy między innymi demiseksualizm i greysexuality (szaroseksualizm? XD).
Demiseksualizm czyli odczuwanie pociągu seksualnego dopiero jak poznasz daną osobę. Czyli jak ja i absolutna większość ludzi xD A szaroseksualizm czyli czasami go odczuwasz, a czasami nie XDDDD
Czyli teoretycznie ktoś może być heteroromantyczny i demiseksualny (albo jeszcze lepiej: demiromantyczny i heteroseksualny) i wciąż być LGBT i być na tym samym poziomie co geje i trans.
Tym sposobem można za siłę wszystkich ludzi objąć pod parasolką LGBT.
A tak jak zacząłem- aseksualiści sa niefajni również z tego powodu, że najczęściej są jadowici w stosunku do gejów i lesbijek oraz próbują na siłę zrobić aseksualistę z każdej postaci z bajek dla dzieci

Avatar Reichtangle

19 lipca 2020, 20:14

Panseksualiści są jak:
Szukam dziewczyny, może być rośliną albo przedmiotem.

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (7)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (7)
Avatar Witciu

19 lipca 2020, 20:55

@Reichtangle: Raczej nie

Avatar Przemek572

23 lipca 2020, 00:33

@Witciu: Zabrzmiało jak tak

Avatar
Konto usunięte

19 lipca 2020, 20:42

Co do bi, trapy albo baby z ch*jem to nie rozwiązanie dla nich

Avatar PaniDama

Edytowano - 19 lipca 2020, 20:29

Czemu to Jeja jest tak uprzedzone do osób, które nie są hetero? Ja pier dziele.

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (5)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (5)
Avatar PaniDama

19 lipca 2020, 20:39

@ZiemiaJestPlaska: Ponieważ tworze niepotrzebne gówno burze. Dobranoc.

Avatar ZiemiaJestPlaska

19 lipca 2020, 20:39

@PaniDama: a ok dobranoc

Avatar
darkisz

19 lipca 2020, 20:15

Szukam dziewczyny ale może mieć ku*asa

Pokaż wcześniejsze odpowiedzi (15)
Ukryj wcześniejsze odpowiedzi (15)
Avatar Czekola

19 lipca 2020, 20:35

@ZiemiaJestPlaska: Okres wedlowania mam za sobą

Avatar ZiemiaJestPlaska

19 lipca 2020, 20:37

@Czekola: a ok :)
to chodź na priv pogadamy

Avatar mikinibi

19 lipca 2020, 20:21

Szukam dziewczyny, może nie być

Avatar Kolorblind

19 lipca 2020, 20:22

@mikinibi: może być chłopak,który jest dziewczyną?

Avatar mikinibi

19 lipca 2020, 20:30

@Kolorblind: to zależy jak

Avatar
Konto usunięte

19 lipca 2020, 20:29

Nie szukam nikogo , nie chce mi się wychodzić z piwnicy

Avatar uszaty_kacper

19 lipca 2020, 20:27

Szukam dziewczyny może być nawet chłopem albo nawet kimkolwiek. Nie jestem BI po prostu jestem zdesperowany o czułość. Na prawdę.

Avatar EWIPS

19 lipca 2020, 20:16

Szukam chłopaka, może być misiem

Avatar panbananeq

19 lipca 2020, 20:20

@EWIPS: co tam?

Avatar EWIPS

19 lipca 2020, 20:22

@panbananeq: Nie rób tego, nie dawaj mi nadziei

Avatar panbananeq

19 lipca 2020, 20:22

@EWIPS: :< Czemu mi to robisz

Avatar PykciPykci

19 lipca 2020, 20:20

Poproszę dziewczynę
Może być chłopakiem

Avatar Kolorblind

19 lipca 2020, 20:20

Avatar Wladca_Rzeczywistosci

19 lipca 2020, 20:18

Aby życiu dodać smaczek
Raz dziewczyna, raz chłopaczek

Avatar revan21

19 lipca 2020, 20:14

To goryl a nie pszczoła więc dlaczego jest beeseksualistą

Avatar DarkVilczur

19 lipca 2020, 20:18

@revan21: aLe DlAcZeGo Go DySkRiMiNuJeSz?!
gOrYl TeZ mOzE bYc Bi

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Avatar Czekola
Dodane przez: Czekola

Nie drażnij rozgwiazdy

Fajnie by było

Nic dodać, nic ująć

Spryciarz

Tatuażysta płakał, jak pisał

Będzie grał, choćby nie wiem co

Cicho tam!

No i umarł

Rel

Życie idealne

Ale jak to droższe od gry?

Brawo!

Tak to wygląda

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka