Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Monke
Jestem Stefanem z kopać tworzyć
Naleśniczki wolno
Często o tym zapominamy, że bez wyjątków
Nie żeby nie miał racji czy coś
Hulk jest prosty w rozumowaniu
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
OdświeżEdytowano - 3 września 2020, 22:54
Macie tu porównanie może się przyda
Odpisz
3 września 2020, 23:40
Ale IS-3 wszedł chyba centralnie pod koniec wojny i nie był zbytnio używany w jakichś ważniejszych czy bardziej znanych bitwach w przeciwieństwie do Tigera II
Odpisz
4 września 2020, 08:58
Poza tym, Hummel zdecydowanie nie służył do tego samego celu co Su-152
Odpisz
Edytowano - 4 września 2020, 20:45
@Sonarcha: obdywa są działami samobieżnymi, więc całkiem podobny cel
Odpisz
Edytowano - 4 września 2020, 21:06
@FrancuskaBagietka: Tak, ale Hummel był bardziej haubicą polową, działającym z daleka, podczas gdy Su-152 był raczej niszczycielem czołgów i wsparciem piechoty. Hummela bym bardziej zamienił z Jagdpanzerem 4, albo dałbym tam Sturmgeschutz 4, na miejscu Su-122 dałbym StuG 3, a z Su-76 dałbym Mardera 3/ Hetzera.
Odpisz
Edytowano - 5 września 2020, 12:18
@Sonarcha: jeszcze naprzeciw pz 4 wstawić KB-2
A za pz3 t-34
A naprzeciw tygrysa wyłącznie tylko is-122 (nw czy is 2 miał to działo 122mm a nie chce się sugerować słynna grą w tej tematyce)
Odpisz
5 września 2020, 13:33
@Lekki69: Pz-4 z KW-2? Oj nie nie kolego. KW-2 to czołg ciężki z haubicą, produkowany w małych ilościach, i nie miał zbyt sporego sukcesu. Pz-4 to bardzo dobry czołg średni, który na dodatek był produkowany w dużych ilościach.
Odpisz
5 września 2020, 14:04
@Sonarcha: oh, sorry miałem na myśli jedynkę, jakoś mi w głowie utknęło że od razu zaczęli od dwójki, wybacz chodziło o kb1
Mówię KB bo tak mają pierwotnie ruskie, w angielszczyźnie mają KV. Jest jeszcze polskie kw ale jakoś nie przechodzi mi to.
Odpisz
5 września 2020, 14:39
@Lekki69: Ale w cyrylicy W pisze się jak B, więc to nie jest spolszczenie, a po prostu przełożenie na polski alfabet. Wszystkie te nazwy są poprawne.
Odpisz
5 września 2020, 22:28
@Sonarcha: Nie zmienia to że oryginalnie to ma KB a samo KW jakoś mi się nie podoba, już wolę KV. Po prostu wolę tak.
Odpisz
4 września 2020, 23:23
Tymczasem grupa shoernera, dywizja pancerna SS Herman goering etc
AM i joke for you?
Odpisz
4 września 2020, 22:15
Jeden z ludzi w panterze: Nie mamy amunicji!
Dosłownie każdy inny w panterze widzący jak czołgów wroga ciągle przybywa:
Odpisz
3 września 2020, 23:07
Jak w jednym zdaniu opisać taktykę radzieckich wojsk pancernych? Mają rozmach sk***ysyny
Odpisz
3 września 2020, 22:43
Akurat z tego co wiem to tak nie było.
T-34 był w miarę dobrym jakościowo czołgiem, a takie ciężko się produkuje
Z tego co wiem w bitwie pod Kurskiem walczyły siły pancerne wąsacza i wąsacza z Gruzji w mniej więcej takiej samej ilości,
więc akurat liczba czołgów nie była tak ogromna jak żołnierzy.
Poza tym w tamtych czasach czołgi i samoloty były najważniejszą bronią, bo mogły zmienić bieg wojny, a taka broń nie jest łatwa w wyprodukowaniu
Nie wiem ile trzeba by dekad by wyprodukowac ilosc czolgow większą od ilości pocisków czołgów przeciwnika zwłaszcza, że amunicja jest łatwa w produkcji
Więc pod tym względem mem jest słaby
Ale i tak dam w gore
Odpisz
5 września 2020, 07:25
@ZSRRBall: tu chodzi o hiperbolizację, bo związek radziecki z grubsza wolał ilość niż jakość. I z tego się śmieją.
Odpisz
5 września 2020, 10:53
@Dzielny_Pixiarz: tak, ale w całym moim komentarzu mówiłem o tym że tak nie było w przypadku czołgów.
I tak na końcu napisałem że mem może być.
Odpisz
5 września 2020, 12:14
@ZSRRBall: t-34 nie był ani trochę jakościowy (jedynie jego późniejsze warianty miały nieco więcej uznania pod tym względem)
Po prostu jego konstrukcja była tak prosta że gość co miał do czynienia z samochodem byłby w stanie to naprawić...
Odpisz
5 września 2020, 15:52
@ZSRRBall: Oj byczq -1. Tu nawet nie chodzi o to że łączna ilość T-34 była większa od łącznej amunicji niemieckiej, tylko w panterze często nie mieściło się wystarczająco pocisków na wszystkie "Tetki" na polu walki. A przewaga liczebna czołgów rosyjskich jest na tyle oczywista że nie trzeba O niej wspominać, ale na pewno nie były to czołgi jakościowe ani ciężkie w produkcji
Odpisz
5 września 2020, 15:54
@ZSRRBall: Plus w bitwie na łuku Kurskim pojazdów naziemnych było prawie 2 razy więcej, różnica w samolotach była mniejsza, ale czołgi i działa zdecydowanie nie.
Odpisz
3 września 2020, 22:26
Nawet śmiechłem
Odpisz