Szkoda że AI w Crusader Kings 3 ssie
Kiedy zapraszamy daną frakcję do naszej wojny to bot nie robi nic innego niż łażenie za nami. Więc taki sojusznik nie zabezpieczy naszych terenów przed atakami wroga, nie obroni naszej stolicy czy też nie pomoże nam w szybszym tempie zająć jak najwięcej terenów, służy tylko i wyłącznie jako pusta liczba cyferek po naszej stronie w bitwach.
Jednak jeśli 2 frakcje ai mają wojnę z danym krajem to są w stanie tak podzielić swoje obowiązki że skutecznie podbijają kraj i też są w stanie zawsze na czas przyjść drugiej stronie z pomocą w bitwie
@RyBaa123: bo tak wyglądały kiedyś wojny.
Armie spotykaly sie na polu i czesto 1 bitwa powodowala zniszczenie armii przeciwnika.
Ai daje ci jednostki bys mogl rozwalic armie wroga
@ZSRRBall: Tylko że nawet to nie działa, i nie ma w tej grze czegoś takiego jak decydująca bitwa.
jest kilkadziesiąt bitew bo każda z nich powoduje że 90% wojska ucieka a 10% umiera.
Przez co niemożliwym jest po pokonaniu w jednej bitwie przeciwnika ruszyć i zajmować mu terenów bo bot po prostu cię okrąży i pójdzie ci zająć stolicę przez co musisz się wracać, zabić mu 10 ludzi z armii idziesz znowu na jego tereny on znowu cię okrąża i tak w kółko.
A jeszcze śmieszniejsze jest gdy już walczysz z rozległym krajem i zajmujesz mu tereny. W wczesnych etapach gry zajęcie takiego zamku zajmuje kilka miesięcy ale za to odbicie własnego terenu zajmuje około miesiąc, więc wojna sprowadza się do ganiania w kotka i myszkę i sama wojna rozciąga się w nieskończoność bo nie masz sojuszników którzy byliby w stanie pokryć chociaż trochę więcej terenów i spotkać się z nami jeśli szykuje się większa bitwa
@rumcajschr: Trzeba było jeszcze bodajże włączyć wcześniej w ustawieniach gry odpowiednią funkcję, która uaktywniała tego typu zjawiska podczas rozgrywki, bo bez tej opcji takie zdarzenia nie mogły się pojawiać. I było możliwe jeszcze w grze dać koniowi nieśmiertelność, jeżeli samemu miało się taką cechę.
@Ares011: Normalnie nie, ale był chyba (nie jestem do końca pewien) exploit który pozwalał na spawn koni bez modyfikatora, wtedy potomstw było albo koniem, albo normalne.
Komentarze
Odśwież17 września 2020, 12:54
Gierka gdzie latasz po mapce 2.5D pionkami a ma wymagania jakby ilośc poligonów była z marsa. Nie ogarniam tych optymalizacji teraz.
Odpisz
20 września 2020, 09:24
@whereswally: bo te gry obciążają głównie procesor bo dużo się dzieje
Odpisz
Edytowano - 21 września 2020, 23:35
@Dark43Hunter: Co tam sie może dużo dziać .No chyba że wciśniesz przyspieszenie x5
Odpisz
22 września 2020, 06:31
@whereswally: w grze jest dużo postaci i one również mają swoje gry
Odpisz
15 września 2020, 21:48
Jan Paweł drugi nak***iał ugi bugi
Odpisz
15 września 2020, 15:29
Odpisz
15 września 2020, 17:09
@HaniaGamer:
Odpisz
15 września 2020, 20:02
@HaniaGamer: sorry za watermark ale nie chciało mi się przycinać
Odpisz
15 września 2020, 15:45
Szkoda że AI w Crusader Kings 3 ssie
Kiedy zapraszamy daną frakcję do naszej wojny to bot nie robi nic innego niż łażenie za nami. Więc taki sojusznik nie zabezpieczy naszych terenów przed atakami wroga, nie obroni naszej stolicy czy też nie pomoże nam w szybszym tempie zająć jak najwięcej terenów, służy tylko i wyłącznie jako pusta liczba cyferek po naszej stronie w bitwach.
Jednak jeśli 2 frakcje ai mają wojnę z danym krajem to są w stanie tak podzielić swoje obowiązki że skutecznie podbijają kraj i też są w stanie zawsze na czas przyjść drugiej stronie z pomocą w bitwie
Odpisz
15 września 2020, 16:19
@RyBaa123: bo tak wyglądały kiedyś wojny.
Armie spotykaly sie na polu i czesto 1 bitwa powodowala zniszczenie armii przeciwnika.
Ai daje ci jednostki bys mogl rozwalic armie wroga
Odpisz
15 września 2020, 16:39
@ZSRRBall: Tylko że nawet to nie działa, i nie ma w tej grze czegoś takiego jak decydująca bitwa.
jest kilkadziesiąt bitew bo każda z nich powoduje że 90% wojska ucieka a 10% umiera.
Przez co niemożliwym jest po pokonaniu w jednej bitwie przeciwnika ruszyć i zajmować mu terenów bo bot po prostu cię okrąży i pójdzie ci zająć stolicę przez co musisz się wracać, zabić mu 10 ludzi z armii idziesz znowu na jego tereny on znowu cię okrąża i tak w kółko.
A jeszcze śmieszniejsze jest gdy już walczysz z rozległym krajem i zajmujesz mu tereny. W wczesnych etapach gry zajęcie takiego zamku zajmuje kilka miesięcy ale za to odbicie własnego terenu zajmuje około miesiąc, więc wojna sprowadza się do ganiania w kotka i myszkę i sama wojna rozciąga się w nieskończoność bo nie masz sojuszników którzy byliby w stanie pokryć chociaż trochę więcej terenów i spotkać się z nami jeśli szykuje się większa bitwa
Odpisz
15 września 2020, 16:00
papor
Odpisz
15 września 2020, 15:54
Odpisz
12 września 2020, 00:49
Odpisz
12 września 2020, 00:53
Ch**owa jakość+to nornalne
Odpisz
15 września 2020, 15:50
Odpisz
15 września 2020, 15:24
Proszę o Zeldę
Odpisz
12 września 2020, 00:53
To nie jest żadne osiągnięcie, przypominam że w 2 można było założyć dynastię eunuchem a w radzie królewskiej mógł zasiadać nieśmiertelny koń...
Odpisz
12 września 2020, 04:52
@lordbaysel: jak zrobić konia radnym?
Odpisz
12 września 2020, 06:21
@Jesiotr: Zapytaj Kaligulę
Odpisz
12 września 2020, 10:45
@Jesiotr: Twój władca musi mieć traita "lunatic" i musisz mieć włączone DLC conclave. Wtedy może wyskoczyć z tym event. I tak, możesz wyr*chać konia
Odpisz
15 września 2020, 14:09
@rumcajschr: jak to w grze wygląda
Odpisz
15 września 2020, 14:35
@Maly_modelarz15: sam tekst
Odpisz
15 września 2020, 15:10
@rumcajschr: Skoro można r*chać konia, może urodzić się centaur?
Odpisz
15 września 2020, 15:11
@rumcajschr: Trzeba było jeszcze bodajże włączyć wcześniej w ustawieniach gry odpowiednią funkcję, która uaktywniała tego typu zjawiska podczas rozgrywki, bo bez tej opcji takie zdarzenia nie mogły się pojawiać. I było możliwe jeszcze w grze dać koniowi nieśmiertelność, jeżeli samemu miało się taką cechę.
Odpisz
15 września 2020, 15:15
@Ares011: masz gigantyczny ujemny modyfikator do płodności.
Odpisz
15 września 2020, 15:15
@lordbaysel: mało prawdopodobne ale możliwe?
Odpisz
15 września 2020, 15:17
@Ares011: Normalnie nie, ale był chyba (nie jestem do końca pewien) exploit który pozwalał na spawn koni bez modyfikatora, wtedy potomstw było albo koniem, albo normalne.
Odpisz
15 września 2020, 15:15
No jak jest sie kanibalem to latwo to zrobic.
W 2 chyba tez mozna bylo
Odpisz
15 września 2020, 14:03
Cholerny vorarefil
Odpisz
12 września 2020, 11:06
Gdy w CK2 ludzi r*chali konie to nikt o tym nie mówił
Odpisz
12 września 2020, 00:40
Już wiadomo skąd się wzięły kremówki papieskie
Odpisz
12 września 2020, 10:53
@Gateusz: stop
stop zabijaniu papiezy na kremowki
Odpisz
12 września 2020, 00:47
prosze wylaczyc tego papieza
Odpisz
12 września 2020, 00:46
Odpisz