Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar Senedrom

27 października, 12:44

Ja się zastanawiam tylko nad jedną rzeczą. Jaki K***a efekt da to że zablokuje się powrót do domu ludziom którzy pewnie nawet nie są zaangażowani w tą sprawę? No jaki?
Prawdopodobnie tylko ich to wk***i a nie sprawi że wyjdą z aut oraz autobusów i przyłączą się do strajku nie mając nic lepszego do roboty. Zgadzam się w pełni - kobiety powinny decydować o tym czy chcą urodzić dziecko czy nie ale no k***a, blokowanie ulic nic nie da a przekonałem się o tym na własnej skórze stając wczoraj pół godziny przez to że ulica była zablokowana. I raczej byłem bliższy rozerwania kogoś niż wesołego strajkowania na ulicach miasta

Avatar Chenderella

27 października, 13:01

@Senedrom: to jak mają strajkować? Ustawić sobie czerwona błyskawice na fb xD woah

Avatar Senedrom

27 października, 13:03

@Chenderella: Cóż, skoro tak bardzo zależy im na sprawie to czy nie powinny strajkować przeciwko politykom? Czy nie jest to czasem bardziej skuteczne wyjście? Zamiast blokować drogi zwykłym ludziom powinny blokować wjazd do parlamentu

Avatar Chenderella

27 października, 13:09

@Senedrom: nie oszukujmy się. Politycy są fizycznie nieosiagalni i jedynym skutecznym strajkiem jest wyjście na ulicę. Dopuszczenie do zamieszania w dużych miastach sprawia, że politycy muszą odnieść się do sprawy. Inaczej po prostu nie ma do nich dojścia bez ponoszenia większych konsekwencji

Avatar Chenderella

27 października, 13:10

@Senedrom: myślę, że myślał byś trochę inaczej gdyby to Twoje prawa właśnie odebrano i chciałbyś w jakiś sposób strajkować w tej sprawie

Avatar Senedrom

27 października, 13:11

@Chenderella: Och, czyżby? Jak rozumiem strajki zadziałały i jednak pozwolili na aborcję? Prawda jest taka że politycy mają w dupie takie przedsięwzięcia ponieważ to że będzie narzekało trochę osób różnicy nie zrobi. Niestety tak było i tak będzie, na szkodę nas wszystkich

Avatar Senedrom

27 października, 13:13

@Chenderella: Owszem, stajkowałbym ale możesz być pewna że robiłbym to bez jakiejkolwiek szkody dla osób postronnych bo włączanie ich do moich problemów jest po prostu ch*jowe. Popieram ten strajk ale jeśli ma to wyglądać tak że pomimo jego popierania sam jestem niejako ofiarą tych protestów to ja dziękuję bardzo

Avatar Chenderella

27 października, 13:14

@Senedrom: ludzie robią to by lepiej się poczuć psychicznie a nie by coś wywalczyć. Wszyscy wiedzą, że strajki nic nie dają. Ale ich godność i poczucie sprawiedliwości chce by to robili dla własnego, lepszego samopoczucia

Avatar Chenderella

27 października, 13:15

@Senedrom: jak byś strajkował w takim razie? Hm? Nie idąc do pracy, ryzykajac,że ja stracisz albo należąc do grona, w którym sporo przedstawicieli i tak nie pracuje bo taką mamy kulturę?

Avatar Senedrom

27 października, 13:16

@Chenderella: Naprawdę, poczucie sprawiedliwości? Już nawet nie przeszkadzałoby mi gdyby ten strajk był zatwierdzony i wszyscy by o tym wiedzieli albo gdyby zgrupować się w jednym miejscu i protestować z megafonami. Ale w takiej formie w jakiej był w Poznaniu był po prostu uprzykrzeniem dla zwykłych obywateli

Avatar Senedrom

27 października, 13:20

@Chenderella: Otóż nie, od takich właśnie akcji jest internet i nagłaśnianie w nim takich akcji. Już nie raz różne inicjatywy za jego pomocą udały się. Można również strajkować w sposób nie uprzykrzający zwykłym ludziom. Rozklejać plakaty, chodzić z megafonami lub jeździć po mieście i mówić o sprawie. W ten sposób nie przeszkadza się w rażący sposób osobom które nie są w sprawę zaangażowane a może nawet przekonać ich do swoich racji. A propos braku chodzenia do pracy jako protestu to rzeczywiście byłaby głupia opcja

Avatar Chenderella

27 października, 13:23

@Senedrom: oni przecież nie wyszli z myślą przeszkadzania innym a by walczyć w swojej sprawie. Defiladzie wojskowej też byś nawrzucał za utrudnienie ci przejazdu?

Avatar Senedrom

27 października, 13:25

@Chenderella: Nie, skądże. Nie przeszkadzałoby mi to z tego powodu że mówią o tym otwarcie i z pewnym wyprzedzeniem. A tu było to po prostu zbiorowisko które blokowało ulice, strajkujące w słusznej sprawie ale jednak bezwładne zbiorowisko. Możnaby to zrobić lepiej i bardziej przemyślanie ale niestety nikt nie potrafi wziąć odpowiedzialności i pokierować tym ruchem

Avatar Chenderella

27 października, 13:31

@Senedrom: oczywiście. Kto miałby to bardziej zorganizować skoro wszyscy są rozemocjonowani? W obecnej sytuacji wyjście na ulicę w takich zbiorowiskach jest nieodpowiedzialne, ale jednak wiele osób się na to zdecydowało z racji złamania ich wewnętrznych wartości. Ot, jeśli kogoś dotknęło to na tyle mocno, to wystarczy pozwolić mu się wykrzyczeć, nawet jeśli w jakiś sposób coś to utrudnia

Avatar Senedrom

27 października, 13:34

@Chenderella: A propos pracy to przypomniała mi się jedna wypowiedź

Avatar Chenderella

27 października, 15:26

@Senedrom: to nadal realny plan. W rzeczywistości jednak większość się do niego nie zastosuje bo nie może sobie na to pozwolić lub - jak w moim przypadku- w firmie, dla której pracuje większość kobiet dostała wolne tego dnia, a uniwersytet na którym się uczę zarządził godziny rektorskie. Taka oto możliwość strajku

Avatar lordbaysel

28 października, 16:11

@Senedrom: Strajki właśnie po to są, by innym było niewygodnie. Bez wywierania presji są bez sensu.

Avatar Senedrom

28 października, 16:14

@lordbaysel: A co daje wywieranie presji na ludziach którzy nie mają ze sprawą nic wspólnego albo nie chcą mieć nic wspólnego? Ofiary postronne?

Avatar lordbaysel

28 października, 16:18

@Senedrom: właśnie o to chodzi. Masz problem, pokazujesz reszcie społeczeństwa że go masz, pokazujesz że jesteś istotną częścią społeczeństwa poprzez utrudnianie, i wywierasz presję na rząd. W perspektywie, albo się dogadają, albo społeczeństwo ich wywali, bo nie radzą sobie z problemem.

Avatar Senedrom

28 października, 16:23

@lordbaysel: Cóż, jak widać nie wywiera to efekt odwrotny i osoby którym życie jest utrudniane wk***iają się na protestujących a nie na rząd. Już pomijam fakt że jeśli informowaliby o problemie w sposób przemyślany i nie wadzący to zapewne zyskaliby dużo więcej sympatyków niż blokując ulice. Ale niestety nie ma kto wziąć odpowiedzialności i pokierować tą grupą ze słusznym celem

Avatar Kapichu

Edytowano - 27 października, 15:39

Ten nagłówek wygląda jak coś co napisali by G.F Darwin

Avatar lolpandapl

27 października, 12:24

dobry materiał na pastę

Avatar Kruczysko

27 października, 12:12

Przyznawać się, który śpiewał Rotę że motorniczy zaczął bić brawo?

Avatar starmagedon

27 października, 12:14

@Kruczysko: Ja tylko hymn niemiec. Liczy się?

Avatar Kruczysko

27 października, 12:17

@starmagedon: NIE TY ANTYPOLSKI VOLKSDEUTSCHU

Avatar starmagedon

27 października, 12:19

@Kruczysko: Szkoda.
*Inhales* DEUTSCHLAND, DEUTSCHLAND ÜBER ALLES!

Avatar Oloest4

27 października, 12:15

Ja pie**ole dlaczego nie mieszkam w poznaniu

Avatar Valentine_

27 października, 12:11

Ludzie z zagranicy czytający to

Avatar Koronawirus_Polski

27 października, 12:11

Przestańcie, duszę się

Avatar Gekonnen

27 października, 12:11

Jak dla mnie to Lewica i tak się na to wk***i... No w sumie ma za co

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

A co to za magiczne urządzenie?

Moje rodzeństwo by się ze mnie śmiało

Piękna akcja

Niech pani poczeka, jeszcze jem

Nagle każda jest bogiem rapu

A później mówisz, że niewyspany

Musisz im wierzyć na słowo

Mama poliglotka

Powrócił!

Znalazłem pod swoim domem teleport do Polski Podziemnej

Lubisz ten przedmiot?

Ja?

Ale crossover

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka

Strajki: *wymykają się spod kontroli*

Media, które próbują o tym poinformować bez narażania się żadnej ze stron: