Gracze mają mieszane uczucia
Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Jeśli chodzi o inne kontynenty, to Turcja, USA, Japonia...
Poszedł, zrobił swoje i wyszedł
Czyli to oni...
Myślałeś, że to automat?
Zbalansowana wycieczka
Ależ geniusz
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież11 grudnia 2020, 14:29
Ale trzeba mieć tupet, żeby nie ogłosić grą roku Cyberpunka
Pluję na nich
Odpisz
11 grudnia 2020, 14:40
@Loreaken: Nawet nie był w nominowanych.
Odpisz
11 grudnia 2020, 14:44
@DinoSummer: J...ne k...y, jak zwykle wszyscy przeciwko Polakom
Odpisz
11 grudnia 2020, 16:19
@Loreaken: a wiedzmin 3 gra roku nie byl? I dead island? Bo nie jestem pewny
Odpisz
11 grudnia 2020, 18:23
@Enddzi: wiedźmin 3 był napewno a dead island nie wiem
Odpisz
Edytowano - 12 grudnia 2020, 12:22
@Loreaken: z tego co wiem to było o grach wypuszczonych do listopada
Odpisz
12 grudnia 2020, 12:24
@Loreaken: Cyberpunk został wypuszczony zbyt późno aby się kwalifkować na rok 2020. Ale ma dużą szansę na zostanie grą roku 2021
Odpisz
12 grudnia 2020, 12:24
@PieselArcheolog: No widzisz, specjalnie tak zrobili, żeby Cyberpunk się nie załapał
Pie....one ...je
Odpisz
12 grudnia 2020, 13:04
@Loreaken: Cyberpunk jest zaliczany do gier 2021
Odpisz
12 grudnia 2020, 13:51
@Loreaken: tak tak hurr durr wszystko planowane, specjalnie nie dali zbugowanej gry na grę roku hurr jak tak mogli durr
Odpisz
12 grudnia 2020, 14:19
@Enddzi: Sam jesteś zbugowany
Jak byłeś na tyle naiwny, żeby kupić takie rozbudowane cudeńko na 7 letnią konsolę, to nie narzekaj teraz na swoją głupotę
Idź płakać gdzie indziej konsolarzu
Odpisz
12 grudnia 2020, 14:28
@Loreaken: Gram na pc lol
Odpisz
12 grudnia 2020, 14:37
@Loreaken: cyberpunk jest strasznie zbugowany na wszystkich platformach a nie tylko ps4
Odpisz
Edytowano - 12 grudnia 2020, 14:53
Ale to są jakieś małe pierdoły, które za niedługo będą naprawione
Tylko biedaki z PS4 i XOne płaczą, bo nie umieją myśleć
Odpisz
12 grudnia 2020, 15:01
@Loreaken: Ale fanboy. ale to że AI npc (w autach i pieszo) nie wie jak reagować na wystrzały, ludzie na wózkach z nich wstają, npc odbiegają na 3 metry po czym się zatrzymują, na pościgi nie masz co liczyć poza skryptowymi misjami, bo policja szaleje gdy wsiadasz do auta. CDPR obiecał metro, latające auta do użytku codziennego, customizacje aut, fryzjerów, operacje plastyczne, nie dostaliśmy niczego z tych, latające auta w zaprogramowanych scenach, customizacje tylko jednego auta i chyba porsche johnyego. Wiele innych bugów i obiecanek cacanek też było, ale dałem tylko kilka oczywistych przykładów. Może dostaniemy w 21 nominacje.
Odpisz
Edytowano - 12 grudnia 2020, 15:30
@Enddzi: Tobie się chyba tytuły pomyliły
Ja niczego takiego nie uświadczyłem
Giera wymiata i jest zajebista, a te wszystkie rzeczy, których jeszcze nie ma, będą dodawane w następnych aktualizacjach, więc możesz sobie to narzekanie wsadzić w dupę
Odpisz
12 grudnia 2020, 15:53
@Loreaken: a powinny być dodane odrazu, to co, pełnej gry doświadcze grając dopiero za 5 lat?
Odpisz
12 grudnia 2020, 16:22
@Loreaken: nie zgodzę się z tobą. Mam grę na ps4 i oprócz paru crushy nie uświadczyłem większych błędów
Odpisz
12 grudnia 2020, 17:07
@Enddzi: Gościu większość z tych rzeczy to sobie jakieś dziennikarzyny powymyślały, żeby wywołać sensację, redzi w ogóle ich nie obiecywali
Odpisz
12 grudnia 2020, 17:17
@Loreaken: to nie tak że na e3 rozdawali mapę metra night city jako promo, to nie tak że w grze nie ma wcale pociągów
Odpisz
12 grudnia 2020, 17:23
@Enddzi: Dlatego napisałem "większość"
Najpierw naucz się czytać, a potem hejtuj najlepszą grę wszechczasów
Odpisz
12 grudnia 2020, 17:53
@Loreaken: ok to musi byc bejt albo jestes fanem cyberpunka za czasow pierwszej papierowej gry
Odpisz
12 grudnia 2020, 18:48
@Enddzi: Nic z tych rzeczy, po prostu uwielbiam dystopijne wizje przyszłości
Odpisz
12 grudnia 2020, 19:44
@Loreaken: istnieją lepsze gry, a raczej każda ma swoje plusy i minusy, cyberpunk ma takie jak dawniej no mans sky, niedotrzymane obietnice i pełno bugów.
Odpisz
12 grudnia 2020, 19:48
@Enddzi: Cyberpunka jest zajebisty i ...j
Nic go nie pobije
Odpisz
12 grudnia 2020, 22:44
@Loreaken: nie, jest dobrą grą tak jak i inne.
Odpisz
12 grudnia 2020, 23:19
@Enddzi: Nie bez powodu dostała 9/10 od zdecydowanej większości krytyków
To jest gra dekady
Odpisz
13 grudnia 2020, 10:13
@Loreaken: Większego fanboya w życiu nie widziałem tbh
Odpisz
13 grudnia 2020, 10:32
@Loreaken: masz na myśli 3/10 na xbox, 2/10 na ps4 i 6/10 na pc?
Odpisz
13 grudnia 2020, 13:13
@Enddzi: Oj nieładnie tak zmyślać
Odpisz
Edytowano - 13 grudnia 2020, 13:25
@Enddzi: Jemu chodzi pewnie o średnią użytkowników. W sensie graczy którzy kupili Cyberpunka 2077
Odpisz
13 grudnia 2020, 22:32
no właśnie, gracze>recenzenci, ich jest chociażby więcej, a recenzenci często mają powody z dupy by krytykować/chwalić grę.
Odpisz
13 grudnia 2020, 22:52
@Enddzi: Gracze to nahypowane sfrustrowane małpy, które tylko wrzeszczą, bo mieli niewiadomo jakie oczekiwania
Recenzenci są o wiele bardziej rzetelni
Odpisz
13 grudnia 2020, 23:14
@Loreaken: recenzenci to tez malpy, ale tutaj sie zgadzam, bo na metacritic mozna recenzowac nawet bez posiadania gry (nie ma weryfikacji jak na steam) wiec debile ktorzy nasluchali ze to transfobiczna gra i daja 0/10, albo ludzi ktorzy oczekiwali zeby im poszla gierka z rtx na ultra na 7 letniej konsoli. Czemu na pc ma tylko 6/10 nie czaje, bugów nie ma dużo, to tutaj na sekundkę auto jest blob-owate, tu nie wyświetli ci się statystyka broni, tu twoja postać będzie łysa, choć normalnie ma bujną czuprynę, po ponad 10h gry jedyny gamebreaking bug jaki spotkalem, to to ze wrog otworzyl drzwi do szafy, ja do niej wszedlem a drzwi sie za mna zamknely, by je otworzyc wymagane bylo 7 punktow sily a ja mialem 8,a zaden npc nie raczyl podejsc i otworzyc drzwi, co spowodowało softlock. Moim zdaniem na ten moment cyberpunk na pc to gra conajmniej 8/10, na konsolach nie ma jak narazie prawa bytu, a przynajmniej nie na podstawowym xbox one i ps4. Śmieszne że wiedźmin 3 na premiere byl w takim stanie/gorszym niz cyberpunk a nie bylo az tak duzo hejtu. Choc nie zgadzam sie z tym, ze aktualny stan gry jest wina graczy, bo poganiaki cdpr, ale nie chce mi sie rozpisywac na ten temat bo jestem zmeczony i zaczynam pisac bez ladu i skladu
Odpisz
13 grudnia 2020, 23:17
@Enddzi: ja uważam że ma prawo bytu. Sam gram na takiej konsoli i żadnego buga, który popsułby mi grę nie uświadczyłem. Spadków fps'ów też jakoś bardzo nie zauważam ale to może być moje przyzwyczajenie
Odpisz
14 grudnia 2020, 02:01
@PieselArcheolog: czytałem inaczej ale prawdę znają jedynie ci, którzy ujrzeli grę na owych konsolach na własne oczy. Bawią mnie ludzie mówiący "trzeba było kupić porządnego pc za 10k zamiast kupować konsolke za mniej niż tysiaka"
Odpisz
3 października 2022, 07:42
@Loreaken: ta gra w chwili premiery była zwyczajnie ...jowa to co ty chcesz
Odpisz
12 grudnia 2020, 13:06
Jak dla mnie grą roku 2020 powinno być Ghost Of Tsushima
Odpisz
18 grudnia 2020, 13:28
@olimpicYT3356: Ja stawiałem na Final Fantasy VII Remake
Odpisz
13 grudnia 2020, 12:25
Helltaker zasługuje na ten tytuł bardziej.
Odpisz
11 grudnia 2020, 14:18
Czy TLOU2 nie zostało czasem okrzyknięte wcześniej najgorszą grą roku? Coś mi się zdaje że coś takiego słyszałem
Odpisz
11 grudnia 2020, 14:20
@Havuxi: Ło cie... Pierwsza gra w historii która została najgorszą grą roku i najlepszą grą roku (jednocześnie)
Odpisz
11 grudnia 2020, 14:25
@Havuxi: z tego co pamiętam to recenzenci wychwalali, a zwykli użytkownicy narzekali więc głosami ludzi bym się aż tak nie przejmował
Odpisz
11 grudnia 2020, 14:30
tyle że chyba opinie użytkowników są ważniejsze aniżeli recenzentów, bo to jednak gracze grają dla przyjemności i to oni powinni sądzić czy mieli fun przy grze czy nie
Odpisz
11 grudnia 2020, 14:35
@Havuxi: a została oficjalnie wybrana na najgorszą grę roku, tak jak na najlepszą?
Odpisz
11 grudnia 2020, 14:36
Nie, co nie zmienia faktu że została ogłoszona najgorszą grą roku.
Po prostu nieoficjalnie.
Odpisz
11 grudnia 2020, 18:22
@Havuxi: a najlepszą grą roku jest oficjalnie
Odpisz
12 grudnia 2020, 12:44
@Havuxi: Pewnie Polaczki okrzyknęły ją jako najgorszą, bo już dawno wybrali najlepszą, czyli niewydanego wówczas cyberpunka. Teraz mnie śmieszy ból dupska zakompleksionych Polaczków, czemu to cyberpunk nie jest najlepszy. Co z tego, że dopiero wyszedł i mało kto w to zdążył zagrać, ma być najlepsza i c**j, bo Polaczki tak chcą.
Odpisz
12 grudnia 2020, 13:46
@Broski: ludzie się wkurzają bo nie lubią jak się im próbuje robić pranie mózgu, tępa propaganda jest nielubiana prawie przez wszystkich z wyjątkiem osób ją popierających, i dlatego nikt nie lubi tvp z wyjątkiem pis'ów
Odpisz
12 grudnia 2020, 14:13
ja uważam przeciwnie. Krytycy mają na sobie presję tłumu , jeśli skrytykowali by TLOU 2 jestem pewien że cała horda Justice warriors by się na nich rzuciła , bo "jak śmie nazwać grę z słabą fabułą i związkiem homoseksualnym złą , homofob jeden". Nie mówiąc już o takich stronach jak IGN gdzie wszystko jest przekupione
Odpisz
12 grudnia 2020, 15:30
@korsti: Ja nie wiem co się wam i innym w tej grze nie podoba, fabuła jest dobrze rozwinięta i kompletna, do tego sam wątek i historia wydają mi się być niesamowite. Do tego przepiękna grafika, dobrze wykonane modele, dobra interaktywność oraz dobry system poruszania się. Bugów ciężko jest się dopatrzeć. Sam wątek miłosny, homoseksualny i przyjacielski może być trochę kontrowersyjny, ale poza tym jest to naprawdę dobra gra.
Odpisz
12 grudnia 2020, 15:44
@Broski: brzmisz jak jeden z tych ludzi "Nigdy nie grałem i nie oglądałem Cyberpunka ale jest 0/10 najgorsza gra dekady bo polska i tylko dlatego ktokolwiek ją lubi gdyby była amerykańska to nikt by w to nie grał"
Odpisz
12 grudnia 2020, 15:58
@TrueStoryGuy: Gameplay nie jest zły
Aczkolwiek zabicie postaci do której gracze byli bardzo przywiązani , do tego nie był to żaden climax fabularny żeby coś takiego zrobić. Stało się to dosłownie z dupy żeby dać fabule inny tok, do tego ten tok był dość średni. Motyw zemsty który mniej więcej polega na
- A zabiła B , to ja zabije A
- ona zabiła A , to ja zabije postać bliską jej
- onie , ona zabiła kolejną bliska mi osobę to ja zabije ją
Już lepszy motyw zemsty pojawiał się gdzieś w The Walking Dead. Pozatym , Aragami bije motyw zemsty w TLOU2 pod każdym względem. Jeszcze jestem w stanie zrozumieć jeśli chodzi o pokazanie że antagonista nie różni się od protagonisty pod tym względem ale wciąż można było to zrobić lepiej.
Cała reszta fabuły też jest raczej nie zbyt kompletna. Niektóre rzeczy dzieją się tylko temu że trzeba popchnąć fabułę do przodu , bez większego sensu. Grałeś może w Dying Light? Jest tam kilka plotholes oraz kilka decyzji jest raczej oddalona od pojęcia "sensownych". Mają one sens ogólny , ale na pewno nie są najmądrzejsze. To w TLOU2 za to są momenty gdzie ani nie są to mądre decyzje ani sensowne.
Nie zasługuje na miano gry roku , zdecydowanie , ale i tak przecież to kontynuacja popularnej serii + ma związek mniejszościowy. Więc wszelcy krytycy nie mogą wypowiedzieć się o tym źle bo wszyscy justice warriors zlinczują wydawnictwo i będą musieli się tłumaczyć , że dlaczego są homofobami bo nie lubią gry z słabą fabułą. Bo według nich wszelka krytyka gry bierze się z homofobii , bo przecież gra z mniejszościami nie może być zła. Widać to z resztą w różnicy między ocenami graczy a ocenami redakcji. Oczywiście Polaczki na pewno mają jakieś problemy z związkiem homo w tej grze , ale jednak bardzo duża część recenzji nawet nawet o tym nie mówi. Z resztą sam związek homo jest wrzucony jakby na siłę. Już w pierwszej części gry były wzmianki że bohaterka jest lesbijką , ale w 2 zostało to bardzo słabo zrobione. Jej partnerka jest po prostu tępa , a jej jedyny cel w całej grze i jedyny personality trait to fakt że jest dziewczyną głównej bohaterki. Jest to z resztą dość nie dobre dla samego środowiska LGBT ponieważ takie postaci jak ona tworzą wizerunek osób LGBT jako osób bez osobowości. Zdecydowanie gra nie należy do najlepszych
Odpisz
12 grudnia 2020, 18:02
@korsti: Ja nie wiem czemu wy się przywiązujecie do wszystkiego. Każdy kiedyś musi umrzeć, śmierć to naturalna postać rzeczy nawet, jeśli miałaby być zadana z rąk innej osoby. Żadna historia nigdy nie będzie się powtarzać i nie będzie taka sama. Zmiany to naturalna kolej rzeczy. Cała fabuła jest dobrze przemyślana, nawiązuje do poprzedniej części, poddaje gracza wielu sprzecznym uczuciom i pokazuje jacy są ludzie z czystej perspektywy, że potrafią robić rzeczy głupie i złe przez własne nieświadome uczucia. Wątek natomiast jest prosty, a zarazem zaplątany, ale na pewno dobrze skonstruowany. Bohater ma wybór między nienawiścią, a miłością i dąży do tego wyboru aż do końca gry orientując się w końcu, że jest już całkowicie sam. Wszystko otacza atmosfera ciężkich czasów, w których można zginąć dosłownie w każdym momencie co pasuje do zachowań bohaterów, do instynktownej ochrony oraz przestrzegania się przed wszystkim, nawet związkami. Można oczywiście nienawidzić tą grę za wszystko, ale mało ludzi dostrzega myśl oraz włożoną pracę w daną rzecz przez co patrzą przez kolorowe pryzmaty wokół i tylko narzekają. Wszystko można było zrobić lepiej, tak samo jest z innymi grami, czemu jednak tych gier się nie czepiają? Proste, wielkość oczekiwań. Jeśli czegoś oczekujesz to chcesz żeby tak było lub lepiej, a jak jest odwrotnie automatycznie tego nienawidzisz. Jak nie ma oczekiwań to nie ma nienawiści, jak nie ma nienawiści to nie ma wad, jak nie ma wad to o tym mówi się dobrze. Przykładowo tak było z falloutem 4, który był hejtowany z początku przez niespełnienie oczekiwań graczu, ale naprawdę okazał się całkiem dobrą grą.
Odpisz
12 grudnia 2020, 20:45
@Havuxi: Źle zrozumiałeś moją wypowiedź. Nie grałem i nie będę grał w cyberpunka, ale nie dlatego, że to polska gra. Po prostu nie gram w gry komputerowe. Nie mówię też, że jest zła, ale jak widzę jak dwa dni po wyjściu jak Polaczki domagają się, by tytułowano ją grą roku, to mi się po prostu śmiać chce. Hejtują inną grę, bo zgarnęła tytuł, który według nich należał się cyberpunkowi, który jest na rynku od dwóch dni. Wykpiłem po prostu tą typową polaczkowość. Zwłaszcza, że widziałem dużo dobrych opinii o tym Last of us, podobno bardzo udana gra, ale teraz lecą hejty, bo jest najlepsza, a nie cyberpunk.
Odpisz
13 grudnia 2020, 11:20
@TrueStoryGuy: oczekiwałem czegoś lepszego , a tej gry się czepiam bo jednak została wybrana grą roku. Co do uczuć to czasem mam wrażenie że jednak są one wymuszane na graczu. Jeśli chodzi o sensowność fabuły to bym tutaj się nie zgodził , bo niektóre decyzje deweloperów wydają się robione "na odwal się". Co do śmierci , śmierć jest bardzo silnym czynnikiem w historiach i używanie jej od tak jest bardzo złym podejściem. Rozumiem jakby zaznaczenie śmiertelności człowieka , zwłaszcza w trudnych czasach , ale jednak gra z przesadnym realizmem czesto staje się non-enjoyable. Myślisz że End Game odniósł by taki sukces gdyby iron Man w połowie filmu randomowo spadł ze schodów i skręcił sobie kark? W The Walking Dead jest mnóstwo śmierci , często z naszych rąk lub musimy wybrać między postaciami , które chcemy uratować. Następują one czasem bez jakiegoś climaxu , po prostu próbowaliśmy znaleźć jakieś leki i nagle przyszła horda a nam się nie udało uciec. Jednak gra wciąż jest enjoyable , ponieważ sama gra składa się z wielu postaci , do części się przywiązujemy , do części nie , każda ma jakiś swój charakter który odkrywamy. z śmierci niektórych postaci nawet się cieszymy , ponieważ nas denerwowały. Jednak śmierć głównej postaci na końcu ma na nas największy wpływ , jest to świetnie zrobiona scena , wywiera wiele emocji oraz jest cudownym climaxem oraz wstępem do kolejnych części. Natomiast partnerka głównej bohaterki to po prostu pustak. Ciężar który na siłę wymusza emocje , może nie na graczu , ale na głównej bohaterce.
Odpisz
12 grudnia 2020, 19:56
Tlou2 to dobra gra tylko ludzie się wk...ili bo zabijają ulubieńca graczy, który był w sumie negatywną postacią. Change my mind
Odpisz
12 grudnia 2020, 15:53
...
Odpisz
12 grudnia 2020, 15:35
Kek nawet nie znam tej gry
Odpisz
12 grudnia 2020, 15:04
Można prosić o szablon?
Odpisz
11 grudnia 2020, 18:28
Wspaniała grafika
Perfekcyjna fizyka
Bardzo dobry gameplay
Fabuła tylko trochę gorsza od pierwszej częśc
Homoseksualizm
Dziwna śmierć jednej postaci
Coś co większość błednie nazywa dysonansem ludo-narracyjnym...
Macie rację -9/10 jakim cudem to zostało grą roku
Odpisz
12 grudnia 2020, 12:13
@Kapichu:
>bardzo dobry gameplay
XD
Odpisz
12 grudnia 2020, 13:05
@Kapichu: W czym ci tu przeszkadza homoseksualizm XD
Odpisz
12 grudnia 2020, 14:07
@Kapichu: Gameplay nie jest zły
Aczkolwiek zabicie postaci do której gracze byli bardzo przywiązani , do tego nie był to żaden climax fabularny żeby coś takiego zrobić. Stało się to dosłownie z dupy żeby dać fabule inny tok, do tego ten tok był dość średni. Motyw zemsty który mniej więcej polega na
- A zabiła B , to ja zabije A
- ona zabiła A , to ja zabije postać bliską jej
- onie , ona zabiła kolejną bliska mi osobę to ja zabije ją
Już lepszy motyw zemsty pojawiał się gdzieś w The Walking Dead. Pozatym , Aragami bije motyw zemsty w TLOU2 pod każdym względem.
Cała reszta fabuły też jest bardzo typowa. Niektóre rzeczy dzieją się tylko temu że trzeba popchnąć fabułę do przodu , bez większego sensu. Grałeś może w Dying Light? Jest tam kilka plotholes oraz kilka decyzji jest raczej oddalona od pojęcia "sensownych". Mają one sens ogólny , ale na pewno nie są najmądrzejsze. To w TLOU2 za to są momenty gdzie ani nie są to mądre decyzje ani sensowne.
Nie zasługuje na miano gry roku , zdecydowanie , ale i tak przecież to kontynuacja popularnej serii + ma związek mniejszościowy. Więc wszelcy krytycy nie mogą wypowiedzieć się o tym źle bo wszyscy justice warriors zlinczują wydawnictwo i będą musieli się tłumaczyć , że dlaczego są homofobami bo nie lubią gry z słabą fabułą. Bo według nich wszelka krytyka gry bierze się z homofobii , bo przecież gra z mniejszościami nie może być zła. Widać to z resztą w różnicy między ocenami graczy a ocenami redakcji. Oczywiście Polaczki na pewno mają jakieś problemy z związkiem homo w tej grze , ale jednak bardzo duża część recenzji nawet nawet o tym nie mówi. Z resztą sam związek homo jest wrzucony jakby na siłę. Już w pierwszej części gry były wzmianki że bohaterka jest lesbijką , ale w 2 zostało to bardzo słabo zrobione. Jej partnerka jest po prostu tępa , a jej jedyny cel w całej grze i jedyny personality trait to fakt że jest dziewczyną głównej bohaterki. Jest to z resztą dość nie dobre dla samego środowiska LGBT ponieważ takie postaci jak ona tworzą wizerunek osób LGBT jako osób bez osobowości. Zdecydowanie gra nie należy do najlepszych
Odpisz
12 grudnia 2020, 15:29
@Big_Chungus: niewiele się różnie od jedynki o co wam chodzi?
Odpisz
12 grudnia 2020, 15:31
@olimpicYT3356: mi w niczym ale bardzo dużo graczy uważa to za wadę
Odpisz
12 grudnia 2020, 12:10
The last of co?
Odpisz
11 grudnia 2020, 14:41
Mi TLoU2 bardzo się podobał
Odpisz
11 grudnia 2020, 15:01
@pikacz: jest fajną grą ale niektórym coś zaczeło przeszkadzać z niewiadomych powodów
Odpisz
11 grudnia 2020, 15:37
@grzegig1: graczom nie spodobały się
Wątki homoseksualne w sumie trochę na siłę
Śmierć niektórych postaci
I w sumie to że gra zmusza gracza do zabijania z zimną krwią po czym w cutscenkach się dzieją takie rzeczy że to masakra
Głównie takie sztuczne wymuszanie uczuć na graczu
Odpisz
11 grudnia 2020, 15:43
@grzegig1: jedyne co mi przeszkadzało bardzo jest to że gra była strasznie przedłużona
Odpisz
11 grudnia 2020, 15:47
@KapitanJohnPrice: wątki homoseksualne były już pokazane w dodatku do pierwszej części, co do śmierci postaci to tylko Jamsa była strasznie beznadziejna, co do cutscenek to ja tam za bardzo nie widzę problemu. musisz przyznać że cover "Take on me" był wyśmienity i to że gameplay i muzyka i grafika były świetne
Odpisz
12 grudnia 2020, 14:11
@pikacz: tylko że w drugiej , chociażby partnerka głównej bohaterki nie ma żadnej osobowości. W pierwszej części było to wspomniane , w drugiej wciśnięte na siłę. Jedyny cel jednej z postaci to dosłownie być dziewczyną bohaterki , nie ma rozwoju , nie ma praktycznie osobowości i temu wydaje się płytka. Z resztą to jest niezbyt dobre dla samego środowiska LGBT bo tworzy wizerunek że osoby należące są puste i ich jedyna cecha osobowości to orientacja seksualna.
Odpisz
11 grudnia 2020, 15:43
ona... COO
Odpisz
11 grudnia 2020, 14:37
słyszałem że są nowe wytyczne co do Oskarów przyznawanym filmom
ale nie wiedziałem że to dotyczy również gier
Odpisz
Edytowano - 11 grudnia 2020, 14:19
Dla mnie to jest nim Doom Eternal
Odpisz
11 grudnia 2020, 14:20
@Boberek00: meh troche ten doom
Odpisz
11 grudnia 2020, 14:21
@gerwazysramdowazy: Dla mnie wygląda spoko a sam soundtrack jest zajebisty
Odpisz
11 grudnia 2020, 14:18
Ale jak to? Dlaczego nie Iratus: Lord of the Dead?
Odpisz