Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar deeementor

15 kwietnia, 08:26

tym linkiem wszyscy możemy go pokonać - kooooopiujcie: https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

Avatar Srampodbiedronko

15 stycznia, 14:34

Nie wiedziałem co to za piosenka, wpisałem w YT i sam się zrick-rollowałem

Avatar Bartolinise

15 stycznia, 21:26

@Srampodbiedronko: nie ma za co

Avatar Test_Subject_6281

31 marca, 16:52

@Srampodbiedronko: zrobiłam identycznie xD potem wysłałam nauczycielce od biolki jakąś prezentacje, dodałam na koniec link do rickrolla a nauczycielka odpisała "zostałam zrickrollowana. Nie wybacze ci tego xDxD" , serio, tak napisałam mi babka od bioli

Avatar PatrykPCASsj

20 stycznia, 08:36

Ten mem to złoto

Avatar Spider007

16 stycznia, 00:12

Co do "Never gonna give you up" to ciekawe, czy kiedyś na prezentacji z muzyki ktoś zrickrollował nauczyciela, kiedy chciał puścić utwór klikając w link, który nie był np. utworem Offenbacha a "never gonna give you up"

Avatar ambasadorpolskipolnocnej

15 stycznia, 00:18

"Fale soniczne z tego utworu oddziaływują na czipy na poziomie heksagonów, dzięki czemu ich działanie zostanie zneutralizowane. Tuż po wysłuchaniu, które musi potrwać przynajmniej 15 minut dziennie należy wysmarować się w okolicach pach oraz szyi majonezem. Jego działanie natomiast, dzięki jego kwantowej strukturze, sprawia, że organizm powoli zacznie pozbywać się tegoż obcego ciała."

Avatar Dr_Samozwaniec

15 stycznia, 13:50

@ambasadorpolskipolnocnej: Potwierdzam, naukowcy już opracowują przystępne narzędzia, które pomogą w aplikowaniu majonezu.

Avatar baronlennabeka

14 stycznia, 22:21

Czy to jest jakieś nawiązanie?

Avatar Rascal

15 stycznia, 07:50

@baronlennabeka: Być możliwe,że to właśnie on.

Avatar Bartolinise

15 stycznia, 13:35

Avatar IgiPolski

14 stycznia, 21:58

Gościu, który to wymyślił:

Avatar Bartolinise

Edytowano - 14 stycznia, 22:00

@IgiPolski: masz na myśli Billa, typa który to zaczął, czy OP-a?

Avatar IgiPolski

Edytowano - 14 stycznia, 22:01

@Bartolinise: Typa, który to zaczął ziom

Avatar Bartolinise

14 stycznia, 22:02

Avatar Oliwier256

14 stycznia, 21:58

Zachipował Ricka Astleya?

Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

On... on ma rację

To może być początek pięknej nowej religii

Współczuć dzieciakowi, który się natknie na niespodziankę

Pan Janusz dobrze radzi

Biała śmierć

Tylko nie on!

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka

Bill Gates, kiedy ze wszystkich chipów, które wszczepił ludziom z całego świata, zaczyna dostawać nałogowo teledysk z "Never gonna give you up"