@PrequelFan: Tylko klony ludzi to kiepski pomysł. Nie chodzi mi o etykę czy moralność tylko o to, że już mamy problemy z przeludnieniem. No i bezrobocie zwykłych ludzi by skoczyło. Ale sklonowany kotlet albo śledziona - czemu nie?
@WielkiSpod: nie mam dowodów na to że obszar (w domyśle Ziemia) jest przepełniony mam za to dowody że jest jeszcze sporo miejsca, mianowicie jest sporo obszarów nie zamieszkanych np. antarktyda, sahara czy spora część australi są to obszary skrajnie nie przyjazne ale jeśli mamy zamiar terraformować inne światy z obszarami naszej planety też powinniśmy sobie poradzić, brzmi to oczywiście dość nieprawdopodbne ale postęp nauki z dekady na dekadę jest coraz szybszy.
@PrequelFan: Aha czyli dla ciebie klonowanie na narządy jest obrzydliwe ale hodowanie zwierząt na mięso jest już ok? Nie rozumiem czasami logiki ludzi jedzących mięso.
@PrequelFan: I to i to jest zwierzęciem biologicznie i psychicznie zabójstwo to zabójstwo bez znaczenia czy dla mięsa czy ( jak masowi mordercy dla przyjemności)
Ale zabicie zwierzęcia hodowlanego może przynieść korzyści a zabicie człowieka nie koniecznie (no chyba że jest wojna, ale wtedy nie ma wyboru, albo ty albo oni).
Można też powiedzieć że jesteśmy nad zwierzętami.
@PrequelFan: Z biologicznego punktu widzenia jesteśmy tylko zwierzętami a o religijncyh nie rozmawiamy ale mówimy tu o tym że moim zdaniem zabójstwo zawsze będzie zabójstwem może byc usprawiedliwione np w samoobronie ale cały czas nim będzie. Tak samo zabójstwo zwierzą nie przynosi korzyści ( większość mięsa jest marnowana a to są ogromne ilości ) tak samo zabójstwo człowieka ( nawet poza wojną może przynieść korzyći) i dlatego moim zdaniem zabójstwo jest zabójstwem nie ważne są wynikające z tego korzyści.
Myśl sobie co chcesz, ale ja nie zrezygnuję z jedzenia mięsa.
Dla mnie bezpodstawne zabójstwo człowieka jak i zwierzęcia jest niedopuszczalne.
Zabicie człowieka na wojnie jest zrozumiałe.
Zabicie zwierzęcia w ramach zdobycia pożywienia (tym bardziej w surowym klimacie, np w "Ludzie gór") też rozumiem.
z biologicznego puntku widzenia jesteśmy najinteligetniejszymi zwierzęciami na planecie i wliczając nasze zaawansowanie techniczne jesteśmy na szczycie łańcucha pokarmowego a to daje nam pewne przywileje (nie mówie o niszczeniu środowiska itp. jak coś)
@PrequelFan: Klony nie są zbyt dobrym pomysłem. Musiałby być dobrze zmodyfikowane, by przeżyć to sztuczne generowanie i mieszaną genetykę, która może wywołać wiele dolegliwości. Sam rozwój już jest ciężkim procesem, a co dopiero ochrona zdrowotna i fizyczna.
nie, bo ja też jestem człowiekiem inteligętnym, jedynym sensem w istnieniu takiej krowy czy kozy jest być ofiarą czegoś wyżej w łańcuchu, to coś ją wtedy nie całą zje a resztki upulchnią glebe na której wyrosną rośliny którą taka będzie jeść, tak działa krąg życia
@Kapichu: A co gdyby w na ziemi pojawiłby się gatunek humanoidalny 3 razy mądrzejszy od człowieka ukorzylbys się? Stwierdził że jest mądrzejszy to ma większe przywileje?
@Kapichu: Każda istota żywa ma mózg, umysł, myśli. Jedne są bardziej zorganizowane, mądrzejsze, drugie się nie przejmują tak myśleniem. Tak samo jest z ludźmi, mimo że jest pewna różnica strukturalna mózgów zwierząt i naszych to nie oznacza, że jesteśmy od nich lepsi. Niektóre jednostki zwierzęce myślą lepiej od ciebie, a to że jesteśmy tak wysoko w łańcuchu pokarmowym pokazuje potęgę naszej ewolucji oraz mądrość pojedynczych jednostek, które były w stanie ulepszać coraz bardziej już stworzone prymitywne cywilizacje. Mimo to natura zawsze znajdzie jakiś sposób, by przetrwać i zaklimatyzować się. Pomyśleć co by się stało gdybyśmy nie mieli chwytnych rąk, które są w stanie z łatwością manipulować przestrzenią.
a skąd miałby się pojawić? Nasza działalność skutecznie hamuje ewolucje inteligencji zwierząt a nawet gdyby nie, to trwałoby miliony lat więc już bym nie żył a jeśli masz na myśli kosmitów to jest to bardzo skomplikowana sprawa ale upraszczając raczej nie chcieli by nas dominować bo nie mieliby by po co
@Kapichu: Dobra to przedstawie ci to inaczej, powiedzmy że na ziemię przybyliby kosmici. Byliby od nas więksi silniejsi ogólnie wyżej w łańcuchu pokarmowym, mało tego jedliby ludzkie mięso ( to tylko przykład ) ale czy powiedziałbyś im to samo co mi? ,,z biologicznego puntku widzenia jesteśmy najinteligetniejszymi zwierzęciami na planecie i wliczając nasze zaawansowanie techniczne jesteśmy na szczycie łańcucha pokarmowego a to daje nam pewne przywileje" Dałbyś im się chodować jak zwierzęta? Stwierdziłbyś to samo? że teraz ludzie będą istnieć tylko po to aby być zjedzonym?
@TrueStoryGuy: trudno się nie zgodzić jednak, odwołuję się tu do kręgu życia gdzie każdy gatunek ma swoje "stopnie" gdzie roślinożercy są tak bardzo nisko a im niżej tym jego rola coraz bardziej zawęża się do bycia obiadem mięso i wszystkożerców
A gdyby taki lew miałby się zastanawiać nad każdą potencjalną ofiarą to szybko zdechł by z głodu
to wciąż jest co innego bo naszę zwierzęta jako że są mało inteligętne (w porównaniu do nas) sprawia również że ich świadomość jest kompletnie inna od naszej, im nie robi różnicy czy trawę jedzą na otwartym terenie czy ogrodzonym (ale też nie jakimś absurdalnie małym, bez przesady, też muszą rozruszać kości), my mamy swoje marzenia, swobodnie myślimy a zwierzęta chcą tylko jeść, spać i przeżyć jak najdłużej ale to co chcą nie jest ich rolą w łańcuchu pokarmowym. Jakby stało się tak jak mówisz i kosmici faktycznie by nas zniewolili i chodowali na mięso, to też zależy jakby nas traktowali bo jakby żylibyśmy tak jak teraz tylko oni by co jakiś czas część z nas zabierali i zjadali to... nie mówie że byłoby dobrze ale nie bardzo źle. Poza tym to nie jest tak że wszystkie krowy na naszej planecie to te które my chodujemy, jest całkiem sporo dzikich a te które my chodujemy wzięły się stąd, że my porwaliśmy część dzikich krów i je rozmnażaliśmy przez co te które teraz żyją w naszych chodowlach nie znają innego świata i kosmici zrobili by pewnie to samo z nami, porwali część z nas i chodowali na swojej planecie przez co tamci ludzie nie znali by innego świata
@Xerfonł:" Aha czyli dla ciebie klonowanie na narządy jest obrzydliwe ale hodowanie zwierząt na mięso jest już ok? Nie rozumiem czasami logiki ludzi jedzących mięso."
bez jedzenia zwierząt nasze mózgi nie był by tak duże (z roślin nie ma za dużo pokarmu [kiedyś na pewno])
@ty1an_yt:
Po 1 Xerfon
Po 2 nie, rozmiar mózgu nie ma znaczenie ( ludzie kiedyś mieli większe mózgi w procesie ewolucji się one wręcz zmniejszyły i nie mają one nic do inteligencji a poza tym naukowo udowodniono że zbilansowana dieta wegańska jest równie zdrowa dla organizmu i jego rozwoju co dieta w której się mięso znajduje)
tylko nasz mózg jest w stanie utrzymać naszą inteligencję (nie było by niczego miast samolotów komputerów i wszystkiego co jest od człowieka wiele organizmów i tak by wyginęła bez nas)
@ty1an_yt: Ale wyjaśnij mi o czym ty teraz mówisz właśnie obaliłem twoje teorię spiskowe o wielkości mózgu i diecie wegańskiej a ty mi piszesz ,,tylko nasz mózg jest w stanie utrzymać naszą inteligencję (nie było by niczego miast samolotów komputerów i wszystkiego co jest od człowieka wiele organizmów i tak by wyginęła bez nas)" Co to ma do naszej rozmowy!?
@ty1an_yt: Gdyby tak było to wieloryby opracowałyby energię atomową kiedy ludzi papraliby się w błocie. Tu chodzi o przystosowanie i zaawansowanie mózgu nie o jego wielkość!
człowieku na mszy z tac idzie na jakiś cel typu. odnowa dachu pojazdy dla misjonarzy, jedzenie dla ubogich, a dla księży to tylko z kopert (i tak większość księży nawet tych kopert nie bieżę)
@ty1an_yt: Taaaa wmawiaj to sobie. U nas w mieście była taka sytuacja że w 1 kościele było 6 księży z czego z 2-3 chodziło i pracowało w szkole ( nie wspominająć że księża dostają pieniądze z kopert czy innych pierdół co jest bez sensu bo np bez bierzmowania nie możesz wziąźć ślubu a i za to i za to się płaci) a wracając do tematu u nas w parafii gdzie jak już mówiłem jest od groma ludzi którzy mogą pracować ksiądz nam na kazaniu całemu kościołowi nakrzyczał że nikt do nich nie przechodzi i dachu nie naprawi ( a nawet o tym nie wspominał) aż kilka osób opuściło msze kiedy to usłyszało.
Klonowanie zwierząt i roślin byłoby dobrym rozwiązaniem dla głodu na swiecie, tymbardziej zakładając że podczas etapu klonowania możliwe byłobu modyfikowanie genetyczne zwierząt tak aby nie czuły bólu lub stresu i tym podobne, nie jest to pomysl wysoko postawiony moralnie ale w kryzysie moralność czasem warto postawic na drugim miejscu
@PrequelFan: ludzie mogli by byc zle wykorzystani, takie klony mogly by chciec ukrasc tozsamosc innym ludziom, mogly by byc wykorzystywane do produkcji wielkiej armii bez uczuć, do pracy, wyobraz sobie bezrobocie spowodowane klonami, bo ich nic nie boli, bo zostali zmodyfikowani tak zeby byli silniejsi, bo zmieniono ich uczucia
@lolkowski: Cóż, takie klony powinny być produkowane i wykorzystywane do armii, górnictwa. Ogółem do pracy.
Stworzyć armię lojalnych, odważnych i zabójczych żołnierzy? Nie widzę problemów.
A jak już ktoś by stwierdził, że powinni też mieć wolną wolę to nie widzę problemów.
@PrequelFan: no dobra czyli klony byłyby klasą robotniczą i niewolniczą ale co wtefy z zarobkami? Co z zatrudnieniem? Skąd ludzie braliby pieniądze na zycie? Dopóki ludzie by juz w ogóle nie potrzebowali pieniedzy bo wszystko robili by za nich klony minelo by duzo czasu
@lolkowski: Nie trzeba byłoby robić ich na masową skalę.
Mogliby też zajmować różne stanowiska, nawet najwyższe.
I też napisałem że można byłoby ich traktować jak zwykłych ludzi.
Komentarze
Odśwież19 listopada 2021, 21:41
Piszę ten komentarz by było ich 69
Bo wiecie
Hehe
Odpisz
16 lipca 2023, 06:42
@Kebasa_z_mema: niszczę to, muhahaha
Odpisz
28 października 2023, 20:00
@lysamysza: jestem potworem...
Odpisz
3 lutego 2021, 10:41
W ogóle to co sądzicie o klonach?
Warto rozpocząć ich produkcję w przyszłości?
Odpisz
3 lutego 2021, 10:45
@PrequelFan: kiedy będzie zbyt masowe wymieranie, to powinno się zacząć
Odpisz
Edytowano - 3 lutego 2021, 10:47
@PrequelFan: Tylko klony ludzi to kiepski pomysł. Nie chodzi mi o etykę czy moralność tylko o to, że już mamy problemy z przeludnieniem. No i bezrobocie zwykłych ludzi by skoczyło. Ale sklonowany kotlet albo śledziona - czemu nie?
Odpisz
3 lutego 2021, 10:48
@WielkiSpod: Z klona ludzi też można zrobić kotlet, którego też można sklonować.
Odpisz
Edytowano - 3 lutego 2021, 10:49
Tak. Albo coś z niego wyciąć na narządy. Ale hodowanie całego organizmu dla kilku kawałków nie brzmi zbyt wydajnie
Odpisz
3 lutego 2021, 10:57
@WielkiSpod: I nie jest.
Lepsze jest sklonowanie jednego organu niż całego organizmu.
Odpisz
3 lutego 2021, 10:57
@WielkiSpod: Zakładając, że ludzie mogliby już zdobyć trochę Układu Słonecznego, to klonowanie wtedy nie spowodowałoby koniecznie przeludnienia.
Odpisz
3 lutego 2021, 10:59
@PrequelFan: O ile klonowano by tylko w koloniach albo opracowano tanie podróże międzyplanetarne
Odpisz
3 lutego 2021, 11:43
@PrequelFan: Jestem za. Bardzo lubię pankejki z syropem klonowym.
Odpisz
3 lutego 2021, 12:07
@WielkiSpod: Racja. Z kilkunastu narządów jest więcej kotletów niż z całego organizmu.
Odpisz
3 lutego 2021, 12:40
@WielkiSpod: gdzie ty tu masz przeludnienie?
Odpisz
3 lutego 2021, 13:42
@Kapichu: O admin usunął.
Odpisz
3 lutego 2021, 13:49
@WielkiSpod: nie mam dowodów na to że obszar (w domyśle Ziemia) jest przepełniony mam za to dowody że jest jeszcze sporo miejsca, mianowicie jest sporo obszarów nie zamieszkanych np. antarktyda, sahara czy spora część australi są to obszary skrajnie nie przyjazne ale jeśli mamy zamiar terraformować inne światy z obszarami naszej planety też powinniśmy sobie poradzić, brzmi to oczywiście dość nieprawdopodbne ale postęp nauki z dekady na dekadę jest coraz szybszy.
Odpisz
3 lutego 2021, 13:50
tylko czemu?
Odpisz
3 lutego 2021, 13:54
@Kapichu: Z przeludnieniem nie chodzi o brak miejsca, tylko zasobów (w tym przestrzeni, ale nie tylko).
Odpisz
3 lutego 2021, 14:44
@WielkiSpod: jak mówiłem postęp technologiczny z dekady na dekadę jest coraz szybszy a więc kosmiczne górnictwo pojawi się raczej prędzej niż później
Odpisz
5 lutego 2021, 12:04
@Kapichu: jakiś naukowiec ( nie pamiętam kto dokładnie ) wychodiwał sztuczne mięso do hamburgera, ale ochotnicy stwierdzili, że za mało tłuszczu
Odpisz
5 lutego 2021, 12:27
@PrequelFan: Aha czyli dla ciebie klonowanie na narządy jest obrzydliwe ale hodowanie zwierząt na mięso jest już ok? Nie rozumiem czasami logiki ludzi jedzących mięso.
Odpisz
5 lutego 2021, 12:33
Zabicie sklonowanego zwierzęcia hodowlanego a sklonowanego człowieka to dwie inne rzeczy.
Odpisz
5 lutego 2021, 12:46
@orzech39: no to jeszcze trochę poczekamy i będzie wystarczająca ilość tłuszczu
Odpisz
5 lutego 2021, 12:59
@PrequelFan: A niby czym sie różni zabicie sklonowanego człowieka od zklonowanej krowy?
Odpisz
5 lutego 2021, 13:02
Że zabicie krowy jest dla mięsa oraz skóry, a zabicie człowieka jest postrzegane jako bezsensowne.
Odpisz
5 lutego 2021, 13:04
@PrequelFan: teleportacja będzie działać na podstawie klonowania (kopiujesz osobę z ziemi, wysyłasz umysł i budowę ciał na np. marsa lub inna planetę)
Odpisz
5 lutego 2021, 13:05
@PrequelFan: krowa nie ma takiego umysłu jak my
Odpisz
5 lutego 2021, 13:09
@ty1an_yt: chłopie klonowanie to jedno a transfer umysłu to coś kompletnie innego
Odpisz
5 lutego 2021, 13:10
@PrequelFan: możesz sprzedać organy i zostać milionerem w więzieniu (czyli zero $, dożywocie i śmierć komuś bliskiej osoby)
Odpisz
5 lutego 2021, 13:10
@PrequelFan: I to i to jest zwierzęciem biologicznie i psychicznie zabójstwo to zabójstwo bez znaczenia czy dla mięsa czy ( jak masowi mordercy dla przyjemności)
Odpisz
5 lutego 2021, 13:14
Ale zabicie zwierzęcia hodowlanego może przynieść korzyści a zabicie człowieka nie koniecznie (no chyba że jest wojna, ale wtedy nie ma wyboru, albo ty albo oni).
Można też powiedzieć że jesteśmy nad zwierzętami.
Odpisz
5 lutego 2021, 13:18
@PrequelFan: Z biologicznego punktu widzenia jesteśmy tylko zwierzętami a o religijncyh nie rozmawiamy ale mówimy tu o tym że moim zdaniem zabójstwo zawsze będzie zabójstwem może byc usprawiedliwione np w samoobronie ale cały czas nim będzie. Tak samo zabójstwo zwierzą nie przynosi korzyści ( większość mięsa jest marnowana a to są ogromne ilości ) tak samo zabójstwo człowieka ( nawet poza wojną może przynieść korzyći) i dlatego moim zdaniem zabójstwo jest zabójstwem nie ważne są wynikające z tego korzyści.
Odpisz
5 lutego 2021, 13:22
Myśl sobie co chcesz, ale ja nie zrezygnuję z jedzenia mięsa.
Dla mnie bezpodstawne zabójstwo człowieka jak i zwierzęcia jest niedopuszczalne.
Zabicie człowieka na wojnie jest zrozumiałe.
Zabicie zwierzęcia w ramach zdobycia pożywienia (tym bardziej w surowym klimacie, np w "Ludzie gór") też rozumiem.
Odpisz
5 lutego 2021, 13:29
z biologicznego puntku widzenia jesteśmy najinteligetniejszymi zwierzęciami na planecie i wliczając nasze zaawansowanie techniczne jesteśmy na szczycie łańcucha pokarmowego a to daje nam pewne przywileje (nie mówie o niszczeniu środowiska itp. jak coś)
Odpisz
Edytowano - 5 lutego 2021, 13:36
@PrequelFan: chłopie, Azjaci już to robią
Odpisz
5 lutego 2021, 13:39
@PrequelFan: Klony nie są zbyt dobrym pomysłem. Musiałby być dobrze zmodyfikowane, by przeżyć to sztuczne generowanie i mieszaną genetykę, która może wywołać wiele dolegliwości. Sam rozwój już jest ciężkim procesem, a co dopiero ochrona zdrowotna i fizyczna.
Odpisz
5 lutego 2021, 13:43
@Kapichu: Czyli idąc twoja logiką ktoś z wyższym IQ mógłby cie wykorzystac jak chce bo jest inteligentniejszy?
Odpisz
5 lutego 2021, 13:49
nie, bo ja też jestem człowiekiem inteligętnym, jedynym sensem w istnieniu takiej krowy czy kozy jest być ofiarą czegoś wyżej w łańcuchu, to coś ją wtedy nie całą zje a resztki upulchnią glebe na której wyrosną rośliny którą taka będzie jeść, tak działa krąg życia
Odpisz
5 lutego 2021, 13:52
@Kapichu: A co gdyby w na ziemi pojawiłby się gatunek humanoidalny 3 razy mądrzejszy od człowieka ukorzylbys się? Stwierdził że jest mądrzejszy to ma większe przywileje?
Odpisz
5 lutego 2021, 13:57
@Kapichu: Każda istota żywa ma mózg, umysł, myśli. Jedne są bardziej zorganizowane, mądrzejsze, drugie się nie przejmują tak myśleniem. Tak samo jest z ludźmi, mimo że jest pewna różnica strukturalna mózgów zwierząt i naszych to nie oznacza, że jesteśmy od nich lepsi. Niektóre jednostki zwierzęce myślą lepiej od ciebie, a to że jesteśmy tak wysoko w łańcuchu pokarmowym pokazuje potęgę naszej ewolucji oraz mądrość pojedynczych jednostek, które były w stanie ulepszać coraz bardziej już stworzone prymitywne cywilizacje. Mimo to natura zawsze znajdzie jakiś sposób, by przetrwać i zaklimatyzować się. Pomyśleć co by się stało gdybyśmy nie mieli chwytnych rąk, które są w stanie z łatwością manipulować przestrzenią.
Odpisz
Edytowano - 5 lutego 2021, 14:09
a skąd miałby się pojawić? Nasza działalność skutecznie hamuje ewolucje inteligencji zwierząt a nawet gdyby nie, to trwałoby miliony lat więc już bym nie żył a jeśli masz na myśli kosmitów to jest to bardzo skomplikowana sprawa ale upraszczając raczej nie chcieli by nas dominować bo nie mieliby by po co
Odpisz
5 lutego 2021, 14:16
@Kapichu: Dobra to przedstawie ci to inaczej, powiedzmy że na ziemię przybyliby kosmici. Byliby od nas więksi silniejsi ogólnie wyżej w łańcuchu pokarmowym, mało tego jedliby ludzkie mięso ( to tylko przykład ) ale czy powiedziałbyś im to samo co mi? ,,z biologicznego puntku widzenia jesteśmy najinteligetniejszymi zwierzęciami na planecie i wliczając nasze zaawansowanie techniczne jesteśmy na szczycie łańcucha pokarmowego a to daje nam pewne przywileje" Dałbyś im się chodować jak zwierzęta? Stwierdziłbyś to samo? że teraz ludzie będą istnieć tylko po to aby być zjedzonym?
Odpisz
5 lutego 2021, 14:16
@TrueStoryGuy: trudno się nie zgodzić jednak, odwołuję się tu do kręgu życia gdzie każdy gatunek ma swoje "stopnie" gdzie roślinożercy są tak bardzo nisko a im niżej tym jego rola coraz bardziej zawęża się do bycia obiadem mięso i wszystkożerców
A gdyby taki lew miałby się zastanawiać nad każdą potencjalną ofiarą to szybko zdechł by z głodu
Odpisz
Edytowano - 5 lutego 2021, 14:30
to wciąż jest co innego bo naszę zwierzęta jako że są mało inteligętne (w porównaniu do nas) sprawia również że ich świadomość jest kompletnie inna od naszej, im nie robi różnicy czy trawę jedzą na otwartym terenie czy ogrodzonym (ale też nie jakimś absurdalnie małym, bez przesady, też muszą rozruszać kości), my mamy swoje marzenia, swobodnie myślimy a zwierzęta chcą tylko jeść, spać i przeżyć jak najdłużej ale to co chcą nie jest ich rolą w łańcuchu pokarmowym. Jakby stało się tak jak mówisz i kosmici faktycznie by nas zniewolili i chodowali na mięso, to też zależy jakby nas traktowali bo jakby żylibyśmy tak jak teraz tylko oni by co jakiś czas część z nas zabierali i zjadali to... nie mówie że byłoby dobrze ale nie bardzo źle. Poza tym to nie jest tak że wszystkie krowy na naszej planecie to te które my chodujemy, jest całkiem sporo dzikich a te które my chodujemy wzięły się stąd, że my porwaliśmy część dzikich krów i je rozmnażaliśmy przez co te które teraz żyją w naszych chodowlach nie znają innego świata i kosmici zrobili by pewnie to samo z nami, porwali część z nas i chodowali na swojej planecie przez co tamci ludzie nie znali by innego świata
Odpisz
5 lutego 2021, 20:42
@PrequelFan: nie licząc klonowania organów nie widzę powodu na to aby klonować ludzi . Zresztą to nie etyczne.
Odpisz
5 lutego 2021, 13:28
smiesny pies
Odpisz
Edytowano - 5 lutego 2021, 13:00
@Xerfonł:" Aha czyli dla ciebie klonowanie na narządy jest obrzydliwe ale hodowanie zwierząt na mięso jest już ok? Nie rozumiem czasami logiki ludzi jedzących mięso."
bez jedzenia zwierząt nasze mózgi nie był by tak duże (z roślin nie ma za dużo pokarmu [kiedyś na pewno])
Odpisz
5 lutego 2021, 13:04
@ty1an_yt:
Po 1 Xerfon
Po 2 nie, rozmiar mózgu nie ma znaczenie ( ludzie kiedyś mieli większe mózgi w procesie ewolucji się one wręcz zmniejszyły i nie mają one nic do inteligencji a poza tym naukowo udowodniono że zbilansowana dieta wegańska jest równie zdrowa dla organizmu i jego rozwoju co dieta w której się mięso znajduje)
Odpisz
5 lutego 2021, 13:07
tylko nasz mózg jest w stanie utrzymać naszą inteligencję (nie było by niczego miast samolotów komputerów i wszystkiego co jest od człowieka wiele organizmów i tak by wyginęła bez nas)
Odpisz
5 lutego 2021, 13:09
@ty1an_yt: Ale wyjaśnij mi o czym ty teraz mówisz właśnie obaliłem twoje teorię spiskowe o wielkości mózgu i diecie wegańskiej a ty mi piszesz ,,tylko nasz mózg jest w stanie utrzymać naszą inteligencję (nie było by niczego miast samolotów komputerów i wszystkiego co jest od człowieka wiele organizmów i tak by wyginęła bez nas)" Co to ma do naszej rozmowy!?
Odpisz
5 lutego 2021, 13:12
im więcej komórek mózgowych tym mózg może więcej.
Odpisz
5 lutego 2021, 15:19
@ty1an_yt: Gdyby tak było to wieloryby opracowałyby energię atomową kiedy ludzi papraliby się w błocie. Tu chodzi o przystosowanie i zaawansowanie mózgu nie o jego wielkość!
Odpisz
5 lutego 2021, 13:05
czemu oni wszyscy placza?
Odpisz
5 lutego 2021, 12:06
<3
Odpisz
Edytowano - 3 lutego 2021, 12:42
Wsensie gdyby były pieniądze to już teraz osiągnelibyśmy bardzo dużo
Odpisz
3 lutego 2021, 12:56
@Kapichu: Pieniądze są. Tyle, że pompowane w co innego.
Odpisz
Edytowano - 3 lutego 2021, 13:11
@WielkiSpod: no w wojsko
Odpisz
5 lutego 2021, 12:07
@Kapichu: Lub w kościół
Odpisz
5 lutego 2021, 12:44
@Obrus: no nie, bardziej w wojsko, oni dostają niewyobrażalne ilości pieniędzy ale żeby nie było, nie ma żołd
Odpisz
5 lutego 2021, 13:15
@Obrus: kościół musi z czegoś wyżyć.
Odpisz
5 lutego 2021, 15:20
@ty1an_yt: Wyżywa juz i tak bez pomocy kraju, praktycznie im tylko kieszenie PiS napełnia żeby na kazaniach mówili jaki to rząd jest zarąbisty
Odpisz
9 lutego 2021, 10:38
człowieku na mszy z tac idzie na jakiś cel typu. odnowa dachu pojazdy dla misjonarzy, jedzenie dla ubogich, a dla księży to tylko z kopert (i tak większość księży nawet tych kopert nie bieżę)
Odpisz
9 lutego 2021, 10:47
@ty1an_yt: Taaaa wmawiaj to sobie. U nas w mieście była taka sytuacja że w 1 kościele było 6 księży z czego z 2-3 chodziło i pracowało w szkole ( nie wspominająć że księża dostają pieniądze z kopert czy innych pierdół co jest bez sensu bo np bez bierzmowania nie możesz wziąźć ślubu a i za to i za to się płaci) a wracając do tematu u nas w parafii gdzie jak już mówiłem jest od groma ludzi którzy mogą pracować ksiądz nam na kazaniu całemu kościołowi nakrzyczał że nikt do nich nie przechodzi i dachu nie naprawi ( a nawet o tym nie wspominał) aż kilka osób opuściło msze kiedy to usłyszało.
Odpisz
3 lutego 2021, 11:14
Klonowanie zwierząt i roślin byłoby dobrym rozwiązaniem dla głodu na swiecie, tymbardziej zakładając że podczas etapu klonowania możliwe byłobu modyfikowanie genetyczne zwierząt tak aby nie czuły bólu lub stresu i tym podobne, nie jest to pomysl wysoko postawiony moralnie ale w kryzysie moralność czasem warto postawic na drugim miejscu
Odpisz
3 lutego 2021, 11:21
@lolkowski: A co z ludźmi?
Odpisz
3 lutego 2021, 11:29
@PrequelFan: ludzie mogli by byc zle wykorzystani, takie klony mogly by chciec ukrasc tozsamosc innym ludziom, mogly by byc wykorzystywane do produkcji wielkiej armii bez uczuć, do pracy, wyobraz sobie bezrobocie spowodowane klonami, bo ich nic nie boli, bo zostali zmodyfikowani tak zeby byli silniejsi, bo zmieniono ich uczucia
Odpisz
3 lutego 2021, 11:35
@lolkowski: Cóż, takie klony powinny być produkowane i wykorzystywane do armii, górnictwa. Ogółem do pracy.
Stworzyć armię lojalnych, odważnych i zabójczych żołnierzy? Nie widzę problemów.
A jak już ktoś by stwierdził, że powinni też mieć wolną wolę to nie widzę problemów.
Odpisz
3 lutego 2021, 11:37
@PrequelFan: a jakby ktos sklonowal Ciebie? Zabrał Ci tożsamość ibwszystko co masz?
Odpisz
3 lutego 2021, 11:39
@PrequelFan: no dobra czyli klony byłyby klasą robotniczą i niewolniczą ale co wtefy z zarobkami? Co z zatrudnieniem? Skąd ludzie braliby pieniądze na zycie? Dopóki ludzie by juz w ogóle nie potrzebowali pieniedzy bo wszystko robili by za nich klony minelo by duzo czasu
Odpisz
3 lutego 2021, 11:40
@lolkowski: Byłby tak zaprogramowany genetycznie że nie mógłby tego zrobić.
Poza tym, byłby jak już poprostu moim synem.
Odpisz
3 lutego 2021, 11:44
@lolkowski: Nie trzeba byłoby robić ich na masową skalę.
Mogliby też zajmować różne stanowiska, nawet najwyższe.
I też napisałem że można byłoby ich traktować jak zwykłych ludzi.
Odpisz