Ta ostatnia nie jest zbyt lubiana
Opisz dokładnie problem, a jeśli potrzeba to zilustruj go screenem.
Grunt to dobra motywacja
Rel
Reklame wam robie
Pomidorek
Moja najukochańsza lektura <33
Tak było, nie zmyślam (tylko bredzę)
Zobacz więcej popularnych memów
Komentarze
Odśwież25 sierpnia 2022, 19:16
HP. HP is good.
Odpisz
5 marca 2021, 08:41
H. H is good
Odpisz
5 marca 2021, 08:45
@Oloest4: nic jest lepzze
Odpisz
Edytowano - 5 marca 2021, 09:02
@Oloest4: H kinda sucks
\___/- na czerwone
Odpisz
5 marca 2021, 09:55
@ShadowLizard393:
Odpisz
5 marca 2021, 11:19
@ShadowLizard393: mówią na to rule 34 gościu
Odpisz
15 marca 2021, 08:45
@ShadowLizard393:
Odpisz
12 marca 2021, 15:21
Tak, też uwielbiam Ahsokę (zerknijcie na mój opis profilu), ale nie można jednak nie zauważyć, że jest ona bardzo overrated.
https://www.youtube.com/watch?v=PLVwds2Zt9A
Ponadto już ona była postacią stworzoną w duchu kłamstwa, że "Star Wars ma za mało dobrych postaci kobiecych", podczas gdy, nawet jeśli pominęlibyśmy Leię i Padme (choć sam nie wiem, dlaczego mielibyśmy je pomijać), w ówczesnym kanonie mieliśmy mnóstwo kobiecych postaci pokazujących prawdziwe problemy kobiet i normalne życie, i te książki i komiksy kupowało naprawdę mnóstwo osób.
Odpisz
7 marca 2021, 11:29
Mam pytanie. Gdzie można obejrzeć atlantyde, bo nigdzie nie potrafię znaleźć, a spoko bajka
Odpisz
8 marca 2021, 09:25
@lampka_nocna: OD TEGO SĄ POGADAJCE!
Odpisz
8 marca 2021, 14:19
@lampka_nocna: Znalazłem na YT. Marna jakość, ale po polsku.
https://www.youtube.com/watch?v=Lrj2Hq7xqQ8
Odpisz
8 marca 2021, 14:34
@Tajdeus: Dziękuję dobry człowieku, tu jest szklanka mleka dla ciebie
Odpisz
11 marca 2021, 21:09
@lampka_nocna: *zabiera mleko i je wypija*
Odpisz
11 marca 2021, 21:34
@miska7_7: *gasp* Tak nie można!
Odpisz
11 marca 2021, 11:04
Po imieniu znam tylko PE wzrokiem OPE a H w ogóle
Odpisz
11 marca 2021, 14:25
@Gugusbugus:
Odpisz
13 marca 2021, 12:51
@Gugusbugus: trudno, teraz tylko czekać aż się zesrają
Odpisz
7 marca 2021, 10:25
HP wystarczy.
Odpisz
10 marca 2021, 08:34
@Tomcat06: Fasolka.
Odpisz
5 marca 2021, 09:00
HOPE
Odpisz
6 marca 2021, 23:19
Odpisz
8 marca 2021, 21:29
@Nieprzeszkadzaj: strasznie rel xD
Odpisz
6 marca 2021, 21:08
"Hop, It's all we"
Odpisz
8 marca 2021, 15:45
@SzczypiorekYT: z racji tego że jest to dosyć stare to należało by dodać końcówkę -ed by utworzyć czas przeszły więc "HOP it's all weed"
Odpisz
8 marca 2021, 16:15
@Artur123456: ok
Odpisz
8 marca 2021, 08:40
nie mam nic przeciwko hope. ope też może być
ale e jest jak najbardziej potrzebne
Odpisz
6 marca 2021, 22:41
W wersji rysunkowej rozpoznaję tylko H oraz E, obie środkowe nwm czemu kojarzą mi się z Padme
Odpisz
6 marca 2021, 22:44
@RoyalPigeon: O to Padme P to Leia
Odpisz
6 marca 2021, 23:13
@RoyalPigeon: Padme kojarzy się z Padme
ciekawe dlaczego
Odpisz
6 marca 2021, 23:28
@Nieprzeszkadzaj: Myślałem, że to osoby związane z mocą, albo mające szczególny wpływ na fabułę. Padme złożyła tylko veto wobec kanclerza i była kochanką (konkubina brzmi dla mnie gorzej) Anakina, urodziła Leię i Luka, ale jak dla mnie sama nie zrobiła nic wielkiego, więc już prędzej spodziewałem się jakiejś postaci z komiksów, która robiła wielkie rzeczy, ale to setki lat przed filmami.
I nie trzeba być złośliwym
Odpisz
6 marca 2021, 23:31
@Filiposki: Dziękuję, miły panie, jestem wdzięczny
Odpisz
6 marca 2021, 23:36
@RoyalPigeon: No ale ja nie czytam komiksów i nie miałbym pojęcia co to za randomowa laska, nawet jeśli w uniwersum star wars pełni ważną rolę.
Odpisz
6 marca 2021, 23:49
@Nieprzeszkadzaj: Mi nic do tego czy czytasz komiksy, czy nie. Ja też nie czytam, więc zapytałem kto to jest i stwierdziłem, że podobna do Padme. A ty zamiast powiedzieć "ta po lewej to faktycznie Padme" (bo dla mnie obie podobne, więc warto stwierdzić o której ty mówisz), to złośliwy tekst. Nie rozumiem, jaką czerpałeś radość z dogryzienia mi, ale ok, niech będzie, że trudno nam jest się dogadać, bo ciebie może to śmieszyło, mnie zdenerwowało, nie sądzę, że powinniśmy to kontynuować, bo i tak nic z tego nie wyniknie
Odpisz
7 marca 2021, 09:52
@RoyalPigeon: A tak btw poważnie lei nie rozpoznałeś?
Odpisz
7 marca 2021, 11:10
@RoyalPigeon: W usuniętych scenach z Zemsty Sithów miała o wiele większy wpływ.
Razem z Organą i Mothmą stworzyli ruch przeciw władzy Palpatine'a oraz Petycję 2000 (a nawet ją mu przedstawili), które zapoczątkowały potem Sojusz Rebeliantów.
Odpisz
7 marca 2021, 13:29
@NigdyNieWiesz: Teraz wydaje mi się oczywiste, że to ona, ale samemu skojarzyć było mi ciężko, jak mi powiedziano to aż sam się sobie dziwię, że nie pamiętałem, ale komu nigdy nie zdarzyło się zapomnieć oczywistej rzeczy?
Odpisz
7 marca 2021, 14:25
@RoyalPigeon: po pierwsze Padme była żoną Anakina a po drugie to między innymi przez nią Anakin przeszedł na ciemną stronę
Odpisz
7 marca 2021, 15:07
@Kapichu: Dobra, w sumie zapomniałem, że się ożenił z nią, ale ludziom o tym nie powiedzieli chyba, więc... No ale mniejsza o to
Ona go nie kusiła do tego, żeby przeszedł na ciemną stronę, była temu przeciwna nawet. W sumie ona nic nie zrobiła. To że Palpi wywróżył jej śmierć Anakinowi, nie znaczy, że to jej wina
Odpisz
7 marca 2021, 17:32
@RoyalPigeon: No tak, to nie jej wina, ale co z tego? Wciąż to przez nią przeszedł na ciemną stronę, nawet jeśli ona nic nie zrobiła. Nikt nie twierdzi że go kusiła.
Odpisz
7 marca 2021, 18:01
@Nieprzeszkadzaj: "ona nic nie zrobiła, ale to jej wina, że przeszedł na ciemną stronę". Aha, "Nikogo nie zabiłeś, ale zostaniesz skazany za morderstwo".
Niby czemu oskarżasz ją o to, że Anakin przeszedł na ciemną stronę mocy, jak sam mówisz, że nic nie zrobiła?
Odpisz
7 marca 2021, 18:03
@RoyalPigeon: Bo jej jestestwo doprowadziło do zmiany psychicznej Anakina. To jest wina Anakina, ale źródłem szału jest niechcący ona.
Odpisz
7 marca 2021, 18:04
@RoyalPigeon: Nie oskarżam jej. Nie jest to jej wina, bo nie zrobiła tego świadomie, nawet o tym nie wiedziała, ale to przez nią bo została wykorzystana przez Palpatina. Gdyby nie ona, kanclerz pewnie nie zmanipulowałby Anakina, lecz pomimo to nie jest winna.
Odpisz
Edytowano - 7 marca 2021, 18:32
@NigdyNieWiesz: @Nieprzeszkadzaj (wiem, że to nie wyśle powiadomienia, że napisałem do ciebie, ale nie chcę kopiować komentarza, to też do ciebie)
Wcześniej napisałem, że dla mnie Padme nie odegrała żadnej istotnej roli, więc Kapichu napisał, że "to m.in. Anakin przeszedł na ciemną stronę", więc to niejako sugeruje, że odegrała w tym rolę, robiła coś w tym kierunku. Napisałem, że nic nie zrobiła w związku z tym. Dalej piszecie o tym, że mimo tego, że nic nie zrobiła, to miała wpływ. Temu nie przeczę (jak dla mnie za duzo powiedziane, że ktoś mógł mieć na coś wpływ nic nie robiąc, ale załóżmy, że macie rację, nie czepiajmy się o słówka, bo to nie o to chodzi), ale ona nie odegrała żadnej istotnej roli dla galaktyki. Wykorzystanie jej osoby do zmanipulowania Anakina nie czyni z niej wielkiej osoby dla fabuły. I odwołując się do samego początku tego tematu miałem wątpliwości czy to aby na pewno Padme na obrazku, bo Ahsoka była wielka, dokonała wielu wielkich rzeczy, walczyła, Rey co o niej nie mówić też walczyła, zabiła ostatecznie Palpiego, więc można uznać ją za wielką postać (nie mówię, że ją lubię), Leia, której wstyd że nie skojarzyłem od razu, była liderką ruchu oporu i w ogóle, a Padme? W porównaniu do tych trzech to nic nie warta w sumie. I ja czekam na odpowiedź, w której pokażecie mi, że zrobiła coś wielkiego lub powiecie "masz rację, w sumie niczego nie dokonała". Nie chcę się zagłębiać w to jak Anakin zmieniał stronę, bo nie o nim mowa
Mam nadzieję, że rozumiecie o co mi chodzi i nie odbierzecie tego w zły sposób
Odpisz
7 marca 2021, 18:43
@RoyalPigeon: - Była królową, a później senator Naboo,
- Sam fakt że poślubiła Anakina czyni z niej ważną postać,
- Urodziła Luka i Leię,
- Była celem prób zamachów ważnych dla fabuły,
- Brała udział w wojnach klonów.
Odpisz
7 marca 2021, 19:10
@RoyalPigeon: gdyby się w niej nie zakochał to nie miał by wizji w których ona umiera co było głównym czynnikiem które przeciągneło go na ciemną stronę (a palpi mu nic nie wróżył Anakin miał zdolności widzenia przyszłości wkońcu był wybrańcem)
Odpisz
7 marca 2021, 19:18
@Nieprzeszkadzaj:
- Nie zmieniła państwa, raczej planety na super potęgę. Każda planeta miała jakiegoś władcę czy senatora. Na tle innych z Naboo faktycznie była czymś więcej, ale nie na tle galaktyki.
- Urodzenie kogoś? Anakina też urodził ktoś, a jakoś o jego matce nikt nie mówi, że była wielka, ogólnie mówienie o kimś, że jest wielki bo kogoś urodził/spłodził jest słabe.
- Żona ważnej osoby... Hmmm, czy żona Dudy jest wielka? Sama mało robi, praktycznie nawet na TVP o niej nie słychać nic dobrego (nie żeby było źle słychać, ale no). Więc bycie żoną/mężem ważnej osoby nie powinno sprawiać, że ktoś jest wielki.
- Zamachy zamachami, każdemu się może zdarzyć
- Ok, to jest argument już, jak dla mnie nie miała super wkładu, ale tu już raczej każdy ma swoją opinię, bo dla jednych samo to, że walczyła to dużo, ale dla mnie niekoniecznie, mało zrobiła, choć trzeba przyznać, że coś tam niby działała. Pewnie poradziliby sobie bez niej, ale skoro już była i coś robiła to się chwali, chociaż mogła więcej.
Odpisz
7 marca 2021, 19:20
@RoyalPigeon: Żona Dudy nie jest wielka, pewnie dlatego że sam Duda też nie jest.
Odpisz
7 marca 2021, 19:39
@RoyalPigeon: ona była bardzo ważnym senatorem, rangą tuż pod Palpatinem a on był głównym kanclerzem, poza tym ona była jedną z głównych walczących przeciw separatystą i poza tym to ona nagłośniej nawoływała do nie dawania Palpatinowi wszystkich uprawnien
A o matce Anakina nikt nie mówi może dlatego że była niewolnicą na zadupiu galatkyki w dodatku umarła na zadupiu tego zadupia i tak właściwie pogrzebu nie miała tylko Anakij ją zakopał a przez jego wybryk w postaci wynordowania całej wioski trzeba to było trzymać w tajemnicy
Odpisz
8 marca 2021, 08:30
@RoyalPigeon: Dzięki niej równowaga mocy nie była aż tak zachwiana. To właśnie urodzenie dwóch osób wrażliwych na moc jest jednym z osiągnięć. Dokonania tych osób znamy, mam nadzieję. Miała niesamowity wpływ na Senat i kanclerza. Wpływ na Anakina. Poza tym - jak mogłaby doprowadzić Naboo "do potęgi", skoro wybuchła wojna? Co rozumiesz pod pojęciem potęgi.
Odpisz
8 marca 2021, 09:13
@RoyalPigeon: Proszę, oto Jej dokonania:
1. Silny polityk, który na samym początku "Mrocznego widma" odmówiła współpracy z Federacją Handlową.
2.Dobro ludu nad własną dumę, gdyż jako królowa bez wahania ściągnęła te królewskie ornaty i uklękła przed Bossem Nassem.
3.Nie tylko w filmach ale i Wojnach Klonów pokazana jako wytrawny i mocny polityk, który nie waha się ugiąć.
4. Część trzecia prequela. Padme nie zawahała się polecieć na Mustafar by przekonać Anakina do zmiany decyzji. Co więcej odmówiła bycia z Anakinem, który zaoferował jej wspólną władzę nad Galaktyką. Padme to postać naprawdę ważna, jest nie tylko podstawą Rebelii, ale także pewnym moim zdaniem pierwowzorem Lei, jako charakter.
Odpisz
Edytowano - 5 marca 2021, 08:42
Tak. Zaznaczyłem opcję "oglądałem każdy film star wars 9273682 razy i go pamiętam na pamięć" Podczas tworzenia konta. A co?
Odpisz
5 marca 2021, 08:50
@hlepo: zabawne bo takiej opcji nie ma
Odpisz
5 marca 2021, 08:53
@hlepo: Chyba większość jejaków jednak zaznaczyło tą opcję
Odpisz
6 marca 2021, 22:19
@PrequelFan: ej mordy, bo ja chciałem pobrać film z gwiezdne wojny część 3 ale coś się stało i nie wiem, bo takie coś mam koledzy pomurzcie
Odpisz
6 marca 2021, 22:11
Mi się najbardziej podoba E
\_________/
Odpisz
Edytowano - 6 marca 2021, 22:52
@MatjeGg21: Mi też.
Rey miała potencjał jako postać. Gdyby nie płacz fanów (i uległość Disneya), mogła wypaść dobrze.
Odpisz
8 marca 2021, 14:16
@MatjeGg21: serio?tyle czerwonych bo osoba wyżej lubi jakąś postać?a ja myślałam że nie można być bardziej żałosnym
Odpisz
6 marca 2021, 21:44
O
Odpisz
5 marca 2021, 09:28
Odpisz
5 marca 2021, 08:56
Fani SW są jak:
R*y
Odpisz