@shark2199: czasami piloci w czasie nauki na symulatorze wymiotują bo ucho wewnętrznie nie rejestruje ruchu samolotu który jest widziany przez oko czyli przy oculus rift kiedy na grze nasza postać się np. wywróci może to powodować wymioty ponieważ ucho wewnętrzne nie zanotuje ruchu w czasie gdy oko widzi że wróciliśmy się przy normalnym monitorze tego nie ma bo widzimy monitor
@bylejakbylegdzie: taaaaaaak, tyle że producenci są tego świadomi. Może na razie tak będzie, ale i to zostanie naprawione w finalnej wersji. Technika panie, technika i technologia.
Komentarze
Odśwież1 lutego 2014, 19:38
Shut up and take my old gaming platform!
Odpisz
1 lutego 2014, 19:47
@pmb1998: Przez tą rozrszerzoną rzeczywistość będą same problemy z nudnościami, wzrokiem i innymi podobnymi...
Odpisz
1 lutego 2014, 19:51
racja kiedy oko będzie rejestrowało ze się poruszamy a ucho wewnętrzne tego nie stwierdzi może to powodować wymioty
Odpisz
1 lutego 2014, 19:56
@bylejakbylegdzie: Oculus Rift nie ma z tym problemów, więc o co chodzi?
Odpisz
1 lutego 2014, 21:02
@shark2199: czasami piloci w czasie nauki na symulatorze wymiotują bo ucho wewnętrznie nie rejestruje ruchu samolotu który jest widziany przez oko czyli przy oculus rift kiedy na grze nasza postać się np. wywróci może to powodować wymioty ponieważ ucho wewnętrzne nie zanotuje ruchu w czasie gdy oko widzi że wróciliśmy się przy normalnym monitorze tego nie ma bo widzimy monitor
Odpisz
1 lutego 2014, 21:27
@bylejakbylegdzie: Nawet jeśli to ten wynalazek symuluje poruszanie się dzięki czemu ucho wewnętrzne nie ma problemów.
Odpisz
2 lutego 2014, 01:44
@bylejakbylegdzie: taaaaaaak, tyle że producenci są tego świadomi. Może na razie tak będzie, ale i to zostanie naprawione w finalnej wersji. Technika panie, technika i technologia.
Odpisz
1 lutego 2014, 21:23
Może jeszcze symulacja podcierania dupy albo symulacja chodzenia?
Odpisz
1 lutego 2014, 22:51
To mi przypomina ten spam symulatorami w galerii.
Odpisz
27 stycznia 2014, 20:04
ಠ_ಠ
Odpisz