@NormalnyCzlowiek: Ja pie....e jakim ułomem trzeba być, dark hunter dosłownie chwilę wcześniej wstawił artykuł, który jasno mówi że religia nie jest obowiązkowa, ale nie, oczywiście "bejzuję".
@polska_cebulka: tak, religie są głupie, bo oprócz ogłupiania ludzi ich rzekomymi "naukami" (zwłaszcza przez kościół) nie wynika nic dobrego. tacy są ludzie pobożni, że nawet nie żyją według zasad biblii, ale jak coś im nie pasuje to pierwsze co robią to szukają w niej cytatów żeby udowodnić że coś jest złe. nie, to religie są złe, bo nie muszę chyba mówić o historii, ile ludzi przez nie zginęło, a teraz kościół za jej pomocą chce kontrolować ludźmi i ich życiem. zresztą sama biblia to nic innego jak zbiór odpowiednio wybranych i napisanych historyjek fantastycznych, które nie miały prawa wydarzyć się w rzeczywistości (ale ty masz w to wierzyć).
@bandit_the_drug_lord: religia daje ludziom coś w stylu kodeksu moralnego (teraz chodzi mi o chrześcijaństwo). Zgadzam się że część rzeczy z tego co teraz odpi.....a kościół to kpina ale z tym że religia kompletnie nic nie daje też się nie zgodzę
@bandit_the_drug_lord: czytasz w ogóle co piszę? Jeśli nie wierzysz w Boga to jaki jest sens bycia dobrym? Poza tym jeśli uważasz że życie nie dąży do zbawienia tylko do śmierci ostatecznej to tak, jest to trochę bez sensu
@bandit_the_drug_lord: człowiek z natury nie jest dobry. Każdy ma pewien system wartości, a u katolików jest on podobny. Nie mówię że wszyscy niewierzący są źli, tylko to, że większa szansa że zły będzie niewierzący niż katolik
@NormalnyCzlowiek: matko święta jak ty doszedłeś do takich konkluzji i kto ci takich głupot naopowiadał xdd i niech mi ktoś powie że religia nie jest zła
@bandit_the_drug_lord: ja pie....e xD. Tłumacze ci, argumenty daje a ty tylko "nie bo człowiek z natury jest dobry". A teraz nie wiesz co powiedzieć i się zesrałaś
@NormalnyCzlowiek: bo pie....isz takie poj...ne rzeczy że odechciewa mi się z tobą gadać XD
1. oczywiście że każdy ma własny system wartości i religia nie ma tu nic do rzeczy, zwłaszcza, że zdecydowana większość katolików nawet nie praktykuje/nie przestrzega zasad swojej biblii
2. "Nie mówię, że wszyscy niewierzący są źli" brawo!
3. "Tylko, że większa szansa że zły będzie niewierzący niż katolik" CO DOBITNIE POKAZALA HISTORIA XDDDD
@bandit_the_drug_lord: 1. Jak k...a nie ma. Każdy lub przynajmniej znaczna większość wiernych (nie tylko chrześcijan) przestrzega lub próbuje przestrzegać zasad własnej religii xd.
2. XD
3. No powiedz mi. Czy Hitler, Stalin albo Mao Zedong byli chrześcijanami?
@NormalnyCzlowiek: nie przestrzegają CAŁOŚCI biblii, tylko fragmenty, które im akurat podpasują.
będziemy przerzucać się teraz morderstwami? to co z krucjatami?
widze, że przeświadczenie o własnej wyższości nad innymi jest bardzo typowe dla katolików.
@NormalnyCzlowiek: "a jaki ateiści mają powód żeby być dobrymi ludźmi?"
Dobra, to już boli. Powód jest taki, że mam sumienie mówiące mi co jest dobre, a co złe i jak robię coś co uważam za złe to źle się z tym czuję. Jeśli potrzebujesz do bycia dobrym człowiekiem przedwiecznego arcymaga to droga wolna, ale proszę nie sugerować, że ateiści są jacyś wyprani z zasad.
@NormalnyCzlowiek: "Jak k...a nie ma. Każdy lub przynajmniej znaczna większość wiernych (nie tylko chrześcijan) przestrzega lub próbuje przestrzegać zasad własnej religii xd." powiedz mi skąd masz takie dane
@bandit_the_drug_lord: "widze, że przeświadczenie o własnej wyższości nad innymi jest bardzo typowe dla katolików." Podczas gdy wielka pani ateistka wcale się nie wywyższa ponad wierzących :)
@NormalnyCzlowiek: mówię o tym fragmencie: "Nie mówię że wszyscy niewierzący są źli, tylko to, że większa szansa że zły będzie niewierzący niż katolik" i o jakimś dziwnym przeświadczeniu, że katolik=dobry człowiek. no cóż, tak to nie działa. ale mogę być i wielką panią😊
@AgnieszkaKielbasowska228: ateiści nie są wyparci z zasad, ale brakuje im trochę uniwersalności. To znaczy nie twierdzę że ateiści są źli ale kiedy ktoś nie jest pewien czy coś jest dobre moralnie z pomocą może przyjść wiara
@bandit_the_drug_lord: bo jeśli ktoś naprawdę wierzy a nie jakieś idiotyzmy w stylu "wierzący niepraktykujący" to zazwyczaj stara się być dobry. Raczej nikt nie skazałby się na wieczne cierpienie z własnej woli
@AgnieszkaKielbasowska228: niwkoniecznie tobie. Chyba źle się wyraziłem. Niektórzy mają czasem wątpliwości czy coś jest złe, a wtedy wiara może pomóc. Jeśli pytasz o to czego przestrzegać to uważam że przestrzeganie dekalogu i nie popełnianie siedmiu grzechów głównych na pewno nie sprawi że będziesz złym człowiekiem, ale jeśli posiadasz swój własny kodeks moralny który nie krzywdzi innych to przestrzeganie go też będzie dobre
@NormalnyCzlowiek: Ale następny punkt nie jest od tego przykazania zależny. Można malować, nwm, psa i nie składać czci temu obrazowi. A propo następnego punktu: Bóg twierdzi, że jest zazdrosny. To negatywna cecha, a Bóg chyba jest nieskończenie dobry. Dodam jeszcze, że jak już to punkt 5 czyniłby ze mnie dobrego wyznawcę, a chodzi o zasady moralne cały czas.
@NormalnyCzlowiek: Ok, ostatnie pytanie: czy człowiek wedle ciebie byłby w stanie sam pomyśleć o tym, że zabijanie, okradanie, zdrada, kłamstwa na czyjąś niekorzyść czy też zazdroszczenie komuś czegoś jest nieokej? Bo jak tak to po co odnosić się do 10 przykazań? 7 grzechów głównych też można wyrzucić do kosza imo. Nie twierdzę, że te cechy są dobre, ale odcinanie się od nich też nie są takie.
@AgnieszkaKielbasowska228: oczywiście że człowiek sam mógłby pomyśleć o czymś takim. Ale nie każdy. Ktoś mógłby mieć wątpliwości, a wtedy zawsze może odnieść się do przykazań lub grzechów głównych
Komentarze
Odśwież8 stycznia 2022, 16:04
Jakby ktoś się zastanawiał, z osłem rozmawiał Balaam.
Odpisz
8 stycznia 2022, 18:16
@Anantashesha: Balaam spoko ziomek
Odpisz
8 stycznia 2022, 22:08
@AgnieszkaKielbasowska228: No nie wiem. Osioł chciał go uratować przed aniołem z mieczem, a on za to pobił tego osła trzy razy kijem, więc...
Odpisz
9 stycznia 2022, 05:12
@Anantashesha: Ja bym balsama pobił trzy razy kijem 😎
Odpisz
9 stycznia 2022, 09:18
@Anantashesha: No przecież anioły to sługi Boga, więc osioł był zły
Odpisz
9 stycznia 2022, 14:41
@AgnieszkaKielbasowska228: Zły bo chciał uratować swojego pana przed śmiercią? Tylko dlatego że zabić go chciał akurat Bóg? Hmmm...
Odpisz
9 stycznia 2022, 15:25
@Anantashesha: To jest stawianie człowieka ponad Boga
Odpisz
9 stycznia 2022, 16:31
@AgnieszkaKielbasowska228: To jest sądzenie Boga po czynach ;)
Odpisz
9 stycznia 2022, 16:35
@Anantashesha: Ja wiem i popieram, ale wiesz. Fandom Biblii zasztyletowałby za twierdzenie, że bozia robi błąd.
Odpisz
9 stycznia 2022, 16:37
@AgnieszkaKielbasowska228: Imo jak bóg katolicki jest prawdziwy to jest ...jem i jestem skłonny uwierzyć, że to szatan jest tym dobrym.
Odpisz
9 stycznia 2022, 16:40
@Bejz_: Ty i ja nie jesteśmy aż tak różni.
Odpisz
9 stycznia 2022, 17:02
@AgnieszkaKielbasowska228: Nie trolluj!
Odpisz
9 stycznia 2022, 18:10
@Bejz_: XD, uwielbiam jak to robisz w losowym momencie.
Odpisz
9 stycznia 2022, 18:36
@AgnieszkaKielbasowska228: Ja tego nigdy nie robię w losowym momencie -,-
Odpisz
9 stycznia 2022, 18:41
@Bejz_: Aha, no to masz dobre wyczucie czasu. Jeszcze lepiej, nie zmieniaj się Bejz.
Odpisz
9 stycznia 2022, 18:45
@AgnieszkaKielbasowska228: Nie trolluj
Odpisz
9 stycznia 2022, 19:15
@Bejz_: Nie trolluję, ja cię serio lubię.
Odpisz
9 stycznia 2022, 19:56
@Anantashesha: dzięki, bo zapomniałem
Odpisz
9 lutego 2022, 23:44
@AgnieszkaKielbasowska228: 😳
Odpisz
9 stycznia 2022, 12:36
@AgnieszkaKielbasowska228: tak
Odpisz
9 stycznia 2022, 16:40
@Sadfrog: xddd nie umie nawet na komentarz odpowiedziec xddd
Odpisz
9 stycznia 2022, 16:41
@Sadfrog: O, tu odpisałeś. No cóż, ja na to powiem tak. Ta społeczność jest gówniana, przyda aię jej lekki reset.
Odpisz
12 stycznia 2022, 08:52
@AgnieszkaKielbasowska228: Sorry, ale dostępny jest tylko wielki reset (in progress) albo nic.
Odpisz
8 stycznia 2022, 08:04
Kocham szablony z Aut
Odpisz
5 stycznia 2022, 21:15
Imagine rozmawiać z księdzem
cringe
Odpisz
Edytowano - 5 stycznia 2022, 21:17
@Bejz_: ktoś może mieć religie w szkole z księdzem , weź nie trolluj
Odpisz
5 stycznia 2022, 21:21
@Sadfrog: Weź nie sadfroguj.
Odpisz
5 stycznia 2022, 21:22
@AgnieszkaKielbasowska228: weź nie agnieszkokiełbasowskuj
Odpisz
5 stycznia 2022, 21:26
@Sadfrog: Imagine chodzić na religię
cringe
Odpisz
5 stycznia 2022, 21:26
@Bejz_: w podstawówce jest obowiązkowa , poza tym co jest złego w wierze w boga
Odpisz
5 stycznia 2022, 21:32
@Sadfrog: Weź nie wymyślaj se słów
Odpisz
5 stycznia 2022, 21:33
@AgnieszkaKielbasowska228: kiedy wymyśliłem słowo ?
Odpisz
5 stycznia 2022, 21:34
@Sadfrog: Religia nigdy nie jest obowiązkowa
Odpisz
5 stycznia 2022, 21:35
@Dark43Hunter: u mnie jest
Odpisz
Edytowano - 5 stycznia 2022, 21:37
@Bejz_: Imagine kończyć każde zdanie słowem cringe, cringe.
Odpisz
5 stycznia 2022, 21:43
@Sadfrog: Nie. Nie jest u ciebie obowiązkowa, tylko jakiś dyrektor, czy inny wychowawca łamie prawo dla swojego kaprysu i nikt z tym nic nie robi.
Odpisz
5 stycznia 2022, 21:44
@Bejz_: nie bejzuj
Odpisz
5 stycznia 2022, 21:47
@NormalnyCzlowiek: Ja pie....e jakim ułomem trzeba być, dark hunter dosłownie chwilę wcześniej wstawił artykuł, który jasno mówi że religia nie jest obowiązkowa, ale nie, oczywiście "bejzuję".
Odpisz
5 stycznia 2022, 21:50
@Bejz_: ludzie się przyzwyczaili , skończmy tą gównoburze raz ma zawsze
Odpisz
5 stycznia 2022, 21:51
@Bejz_: "imagine chodzić na religię cringe" XDDDD
Odpisz
5 stycznia 2022, 21:54
@Bejz_: bejz nie trolluj
Odpisz
5 stycznia 2022, 22:17
@Sadfrog: jak przyznasz, że religia to cringe
Odpisz
5 stycznia 2022, 22:20
@Bejz_: anime na profilowym to cringe
Odpisz
6 stycznia 2022, 10:33
@Bejz_: Bejz to cringe
Odpisz
6 stycznia 2022, 16:54
@Krzycho112: powiedział katol
Odpisz
6 stycznia 2022, 17:02
@Bejz_: powiedział bejz
Odpisz
6 stycznia 2022, 17:16
@Bejz_: czemu niby religia miała by być cringe ?
Odpisz
6 stycznia 2022, 17:19
@Bejz_: lewak moment
Odpisz
6 stycznia 2022, 17:20
@NormalnyCzlowiek: bejz moment
Odpisz
8 stycznia 2022, 09:32
@NormalnyCzlowiek: najlepiej napisac oponentowi XDDDDDDDD to sie popłacze👍
Odpisz
8 stycznia 2022, 11:57
@polska_cebulka: tak, religie są głupie, bo oprócz ogłupiania ludzi ich rzekomymi "naukami" (zwłaszcza przez kościół) nie wynika nic dobrego. tacy są ludzie pobożni, że nawet nie żyją według zasad biblii, ale jak coś im nie pasuje to pierwsze co robią to szukają w niej cytatów żeby udowodnić że coś jest złe. nie, to religie są złe, bo nie muszę chyba mówić o historii, ile ludzi przez nie zginęło, a teraz kościół za jej pomocą chce kontrolować ludźmi i ich życiem. zresztą sama biblia to nic innego jak zbiór odpowiednio wybranych i napisanych historyjek fantastycznych, które nie miały prawa wydarzyć się w rzeczywistości (ale ty masz w to wierzyć).
Odpisz
8 stycznia 2022, 12:02
@bandit_the_drug_lord: religia daje ludziom coś w stylu kodeksu moralnego (teraz chodzi mi o chrześcijaństwo). Zgadzam się że część rzeczy z tego co teraz odpi.....a kościół to kpina ale z tym że religia kompletnie nic nie daje też się nie zgodzę
Odpisz
8 stycznia 2022, 12:07
@NormalnyCzlowiek: jeśli jestem niewierząca to znaczy że nie mam żadnego kodeksu moralnego i chodzę zabijać ludzi?
Odpisz
8 stycznia 2022, 12:08
@bandit_the_drug_lord: nie, ale religia daje ludziom lepszy powód żeby się tego kodeksu trzymać
Odpisz
8 stycznia 2022, 12:15
@NormalnyCzlowiek: "mój powód jest lepszy niż twój"
Odpisz
8 stycznia 2022, 12:20
@bandit_the_drug_lord: a jaki ateiści mają powód żeby być dobrymi ludźmi?
Odpisz
8 stycznia 2022, 12:28
@NormalnyCzlowiek: to trzeba mieć jakiś powód żeby być dobrym?
Odpisz
8 stycznia 2022, 12:33
@bandit_the_drug_lord: być dobrym jest ciężej niż nie być. Po co w ogóle się starać jeśli nie wierzysz w Boga?
Odpisz
8 stycznia 2022, 12:34
@NormalnyCzlowiek: chcesz mi powiedzieć że życie bez wiary w dziadka w niebie jest bezsensowne? xDD
Odpisz
8 stycznia 2022, 12:37
@bandit_the_drug_lord: czytasz w ogóle co piszę? Jeśli nie wierzysz w Boga to jaki jest sens bycia dobrym? Poza tym jeśli uważasz że życie nie dąży do zbawienia tylko do śmierci ostatecznej to tak, jest to trochę bez sensu
Odpisz
8 stycznia 2022, 12:39
@NormalnyCzlowiek: Jest pewien powód niezwiązany z religią mogący motywować do niebycia złym
Odpisz
8 stycznia 2022, 12:39
@NormalnyCzlowiek: może dlatego że taka jest natura człowieka?
Odpisz
8 stycznia 2022, 12:40
@Dark43Hunter: bycie złym niekoniecznie polega na nieprzestrzeganiu prawa
Odpisz
8 stycznia 2022, 12:41
@bandit_the_drug_lord: bycie dobrym to natura człowieka który zabija i kradnie tylko dla własnej korzyści?
Odpisz
8 stycznia 2022, 12:43
@NormalnyCzlowiek: człowiek z natury jest dobry, co nie znaczy, że każdy taki jest, tak jak nie każdy katolik zasługuje na pójście do ich nieba
Odpisz
8 stycznia 2022, 12:48
@bandit_the_drug_lord: człowiek z natury nie jest dobry. Każdy ma pewien system wartości, a u katolików jest on podobny. Nie mówię że wszyscy niewierzący są źli, tylko to, że większa szansa że zły będzie niewierzący niż katolik
Odpisz
8 stycznia 2022, 12:50
@NormalnyCzlowiek: matko święta jak ty doszedłeś do takich konkluzji i kto ci takich głupot naopowiadał xdd i niech mi ktoś powie że religia nie jest zła
Odpisz
8 stycznia 2022, 12:52
@NormalnyCzlowiek: Dane dotyczące religii więźniów w Anglii i Walii
Odpisz
8 stycznia 2022, 12:52
@bandit_the_drug_lord: ja pie....e xD. Tłumacze ci, argumenty daje a ty tylko "nie bo człowiek z natury jest dobry". A teraz nie wiesz co powiedzieć i się zesrałaś
Odpisz
Edytowano - 8 stycznia 2022, 12:54
@NormalnyCzlowiek: bo pie....isz takie poj...ne rzeczy że odechciewa mi się z tobą gadać XD
1. oczywiście że każdy ma własny system wartości i religia nie ma tu nic do rzeczy, zwłaszcza, że zdecydowana większość katolików nawet nie praktykuje/nie przestrzega zasad swojej biblii
2. "Nie mówię, że wszyscy niewierzący są źli" brawo!
3. "Tylko, że większa szansa że zły będzie niewierzący niż katolik" CO DOBITNIE POKAZALA HISTORIA XDDDD
Odpisz
8 stycznia 2022, 13:00
@bandit_the_drug_lord: 1. Jak k...a nie ma. Każdy lub przynajmniej znaczna większość wiernych (nie tylko chrześcijan) przestrzega lub próbuje przestrzegać zasad własnej religii xd.
2. XD
3. No powiedz mi. Czy Hitler, Stalin albo Mao Zedong byli chrześcijanami?
Odpisz
8 stycznia 2022, 13:08
@NormalnyCzlowiek: nie przestrzegają CAŁOŚCI biblii, tylko fragmenty, które im akurat podpasują.
będziemy przerzucać się teraz morderstwami? to co z krucjatami?
widze, że przeświadczenie o własnej wyższości nad innymi jest bardzo typowe dla katolików.
Odpisz
8 stycznia 2022, 13:19
@NormalnyCzlowiek: "a jaki ateiści mają powód żeby być dobrymi ludźmi?"
Dobra, to już boli. Powód jest taki, że mam sumienie mówiące mi co jest dobre, a co złe i jak robię coś co uważam za złe to źle się z tym czuję. Jeśli potrzebujesz do bycia dobrym człowiekiem przedwiecznego arcymaga to droga wolna, ale proszę nie sugerować, że ateiści są jacyś wyprani z zasad.
Odpisz
8 stycznia 2022, 13:43
@AgnieszkaKielbasowska228: CZEMU LUDZIE ODPISUJĄ BEJZOWI
Odpisz
8 stycznia 2022, 14:00
@NormalnyCzlowiek: "Jak k...a nie ma. Każdy lub przynajmniej znaczna większość wiernych (nie tylko chrześcijan) przestrzega lub próbuje przestrzegać zasad własnej religii xd." powiedz mi skąd masz takie dane
Odpisz
8 stycznia 2022, 14:06
@polska_cebulka: Z Uniwersytetu Danych z Dvpy.
Odpisz
8 stycznia 2022, 14:07
@Sadfrog: A czemu nie?
Odpisz
8 stycznia 2022, 15:58
@bandit_the_drug_lord: "widze, że przeświadczenie o własnej wyższości nad innymi jest bardzo typowe dla katolików." Podczas gdy wielka pani ateistka wcale się nie wywyższa ponad wierzących :)
Odpisz
8 stycznia 2022, 16:01
@NormalnyCzlowiek: mówię o tym fragmencie: "Nie mówię że wszyscy niewierzący są źli, tylko to, że większa szansa że zły będzie niewierzący niż katolik" i o jakimś dziwnym przeświadczeniu, że katolik=dobry człowiek. no cóż, tak to nie działa. ale mogę być i wielką panią😊
Odpisz
8 stycznia 2022, 16:02
@AgnieszkaKielbasowska228: ateiści nie są wyparci z zasad, ale brakuje im trochę uniwersalności. To znaczy nie twierdzę że ateiści są źli ale kiedy ktoś nie jest pewien czy coś jest dobre moralnie z pomocą może przyjść wiara
Odpisz
8 stycznia 2022, 16:05
@bandit_the_drug_lord: bo jeśli ktoś naprawdę wierzy a nie jakieś idiotyzmy w stylu "wierzący niepraktykujący" to zazwyczaj stara się być dobry. Raczej nikt nie skazałby się na wieczne cierpienie z własnej woli
Odpisz
8 stycznia 2022, 16:05
@polska_cebulka: na tym polega wiara
Odpisz
8 stycznia 2022, 16:18
@NormalnyCzlowiek: Brakuje mi uniwersalności? Ok, to jaka wiara wedle twojej opinii ma najlepszy kideks moralny do przygarnięcia?
Odpisz
8 stycznia 2022, 16:25
@AgnieszkaKielbasowska228: niwkoniecznie tobie. Chyba źle się wyraziłem. Niektórzy mają czasem wątpliwości czy coś jest złe, a wtedy wiara może pomóc. Jeśli pytasz o to czego przestrzegać to uważam że przestrzeganie dekalogu i nie popełnianie siedmiu grzechów głównych na pewno nie sprawi że będziesz złym człowiekiem, ale jeśli posiadasz swój własny kodeks moralny który nie krzywdzi innych to przestrzeganie go też będzie dobre
Odpisz
8 stycznia 2022, 16:32
@NormalnyCzlowiek: Wyjaśnij jak to ma mnie uczynić lepszym człowiekiem.
Odpisz
8 stycznia 2022, 16:40
@AgnieszkaKielbasowska228: łączy się z kolejnym punktem
Odpisz
8 stycznia 2022, 16:58
@NormalnyCzlowiek: na jakim świecie ty żyjesz to że ktoś jest katolikiem nie oznacza że przestrzega zasad wiary, a już na pewno nie młodzi ludzie
Odpisz
8 stycznia 2022, 16:59
@NormalnyCzlowiek: Ale następny punkt nie jest od tego przykazania zależny. Można malować, nwm, psa i nie składać czci temu obrazowi. A propo następnego punktu: Bóg twierdzi, że jest zazdrosny. To negatywna cecha, a Bóg chyba jest nieskończenie dobry. Dodam jeszcze, że jak już to punkt 5 czyniłby ze mnie dobrego wyznawcę, a chodzi o zasady moralne cały czas.
Odpisz
8 stycznia 2022, 17:02
@polska_cebulka: +1, w mojej rodzinnej wsi wiara jest na pokaz. Z resztą, grzechy istnieją.
Odpisz
8 stycznia 2022, 17:03
@AgnieszkaKielbasowska228: jeśli chcesz być tylko dobra moralnie to ten punkt możesz pominąć
Odpisz
8 stycznia 2022, 17:15
@NormalnyCzlowiek: Ok, ostatnie pytanie: czy człowiek wedle ciebie byłby w stanie sam pomyśleć o tym, że zabijanie, okradanie, zdrada, kłamstwa na czyjąś niekorzyść czy też zazdroszczenie komuś czegoś jest nieokej? Bo jak tak to po co odnosić się do 10 przykazań? 7 grzechów głównych też można wyrzucić do kosza imo. Nie twierdzę, że te cechy są dobre, ale odcinanie się od nich też nie są takie.
Odpisz
8 stycznia 2022, 17:25
@AgnieszkaKielbasowska228: oczywiście że człowiek sam mógłby pomyśleć o czymś takim. Ale nie każdy. Ktoś mógłby mieć wątpliwości, a wtedy zawsze może odnieść się do przykazań lub grzechów głównych
Odpisz
8 stycznia 2022, 17:32
@NormalnyCzlowiek: Albo do innych ludzi
Odpisz
8 stycznia 2022, 18:12
@AgnieszkaKielbasowska228:
Odpisz
8 stycznia 2022, 18:14
@AdeptusAstartes: Spóźniłeś się z tym popkornem
Odpisz
8 stycznia 2022, 18:17
@AgnieszkaKielbasowska228: lepiej późno niż wcale
Odpisz
9 stycznia 2022, 10:10
@AgnieszkaKielbasowska228: bo on ewidentnie trolluje i podburza tą społecznoąć
Odpisz
9 stycznia 2022, 11:10
@Sadfrog: Kto? Bejz?
Odpisz
12 stycznia 2022, 17:06
@polska_cebulka: XDDDDDDDDDDD
Odpisz
5 stycznia 2022, 21:16
Zawsze mnie bawiło jak w polskiej wersji językowej postacie typu auta lub zwierzęta zwracały się do kogoś ze swoich jako człowiek/ludzie
Odpisz