W takiej sytuacji radzę miesiąc przed koncem umowy złożyć rezygnację z umowy (zeby automatycznie się nie przedłużyła). Do mnie już 2 dni później zadzwonił konsultant z większymi możliwościami negocjacji i zwiększył mi ilość GB przy tych samych kosztach ( bo o to mi głównie chodziło: płacąc tyle samo co za abonament, bez umowy bym miała w pakiecie więcej giga). Na początku chciał mi wcisnąć telefon (też w dobrej ofercie), ale tego akurat niechciałam (obecny podziała do końca nowej umowy).
To można powiedzieć że chce się zostać przy obecnej. Mój dostawca internetu mocno naciskał żebym przedłużył umowę, oczywiście dali całkiem nieopłacalną ofertę (miałem dalej promocyjną dla nowych klientów), ale cały czas mówiłem że nie chcę zmieniać i w końcu odpuścili i jedynie zmienili to że mam teraz umowę na czas nieokreślony. Nie wiem czy jest to wymóg prawny ale z tego co się orientuję działa to podobnie u większości innych dostawców i operatorów.
Komentarze
Odśwież8 lutego 2022, 15:31
W Anglii to teraz będzie nielegalne i każdy stały klient musi mieć te same koszta co nowy klient. Ciekawa jestem co firmy wymyślą w odpowiedzi
Odpisz
8 lutego 2022, 12:47
Dlatego co rok skaczę z platformy na platformę, kto ma lepszą ofertę
Odpisz
7 lutego 2022, 21:52
Niestety, ale to im się opłaca
Taka prawda
Odpisz
8 lutego 2022, 10:31
Odpisz
Edytowano - 8 lutego 2022, 10:24
W takiej sytuacji radzę miesiąc przed koncem umowy złożyć rezygnację z umowy (zeby automatycznie się nie przedłużyła). Do mnie już 2 dni później zadzwonił konsultant z większymi możliwościami negocjacji i zwiększył mi ilość GB przy tych samych kosztach ( bo o to mi głównie chodziło: płacąc tyle samo co za abonament, bez umowy bym miała w pakiecie więcej giga). Na początku chciał mi wcisnąć telefon (też w dobrej ofercie), ale tego akurat niechciałam (obecny podziała do końca nowej umowy).
Odpisz
8 lutego 2022, 01:34
To można powiedzieć że chce się zostać przy obecnej. Mój dostawca internetu mocno naciskał żebym przedłużył umowę, oczywiście dali całkiem nieopłacalną ofertę (miałem dalej promocyjną dla nowych klientów), ale cały czas mówiłem że nie chcę zmieniać i w końcu odpuścili i jedynie zmienili to że mam teraz umowę na czas nieokreślony. Nie wiem czy jest to wymóg prawny ale z tego co się orientuję działa to podobnie u większości innych dostawców i operatorów.
Odpisz
7 lutego 2022, 21:56
Nie można wszystkim dawać ofert lel
Odpisz