@tata113m: po pierwsze jeżeli Ukraina wygra to większość, jak nie zdecydowana większość wróci, a po drugie zdecydowana większość tych uchodźców to kobiety, dzieci oraz osoby starsze
Obawiam się, że zwycięstwo Ukrainy nie wymaga dosłownego wyeliminowania Rosji, a jedynie wytrzymania odpowiednio długo aby konflikt przestał się Moskwie opłacać. Ponadto przedłużanie go może prowadzić do wyniszczenia Rosyjskiej gospodarki, co może doprowadzić do protestów, a w ostateczności zmiany władzy, co nie jest w interesie Putina.
To co napisałeś jest takie trochę XD biorąc pod uwagę, że tacy Talibowie pokonali USA, Finlandia wygrała z ZSRR, Czeczeni wygrali pierwszą wojnę Czeczeńsko-Rosyjską itd.
@tata113m: nie wiadomo, sądzisz, że Rosji uda się zająć i utrzymać całą Ukrainę, kiedy po 10 dniach okupują mniej-więcej 10% jej terytorium? W tym mają coraz większe problemy logistyczne i straty, rozpoczęła się Ukraińska partyzantka, a gospodarka Rosyjska zaraz runie. Ponadto Ukraińcy z tego powodu już przygotowują potencjalną kontrofensywę, którego możliwym, co znaczy, że są to moje osobiste wnioski, może być odbicie Chersonia oraz przedostanie się do okrążonych miast takich jak Mariupol
Rosja nie ma nic do zyskania na zakończeniu wojny, jedynie pełna kapitulacja Ukrainy daje im jakiekolwiek korzyści. Zresztą już przed atakiem mówiono, że nawet jak nie zaatakują to sankcje na Rosję będą nałożone.
oczywiście, że ma korzyści z zakończenia wojny? Inna sprawa, czy według Putina przeważają one nad stratami, a co ważniejsze, trzeba wziąć pod uwagę cele Putina
przykładowo bardziej kompromisowa i pokojowa postawa Rosji skutkująca zawarciem pokoju z Ukrainą mogła by doprowadzić do zniesienia części sankcji oraz ewentualnie osiągnięcia niewielkiego zwycięstwa poprzez zajęcie terytorium Donbasu
Tych sankcji które miały być nałożone nawet jeśli NIE zaczną wojny? Jedynie w sytuacji całkowitej kapitulacji Rosji mają szansę na zniesienie sankcji. Nie po to NATO zaogniało sytuacje by w Rosji nadal rządzili rosyjscy patrioci. Ma być jak w Polsce i reszcie postkom-ów.
"to fakt, ale mimo wszystko tutaj też niespecjalnie mają gdzie mieszkać tak na dłuższy czas" a jak myślisz dlaczego po raz pierwszy zrobiono powszechny spis mieszkań? Teraz wiadomo ile kto ma niewykorzystanych metrów mieszkaniowych. Przymusowy kwaterunek (oczywiście "państwo" zapłaci za niego) nie jest niczym czego by już nie było.
NATO zaognialo sytuację? Nałożyli by sankcje nawet gdyby Rosja nic nie zrobiła? Masz jakieś podstawy by tak twierdzić w sytuacji kiedy wiele Państw Europy było temu przeciw nawet po wybuchu wojny?
Mam wątpliwości czy będą zmuszać ludzi do tego aby wpuszczali do siebie ludzi o których nic nie wiedzą uderzając jednocześnie we własność prywatna, wolność i przestrzeń osobistą. Ponadto poczucie zagrożenia, że ktoś coś ukradnie albo nie zamknie drzwi do domu itd.
"Szef MSZ Ukrainy, Dmytro Kułeba, wyraził przekonanie, że możliwe jest rozwiązanie kryzysu wokół Ukrainy środkami dyplomatycznymi. Dodał jednak, że już teraz istnieją podstawy do nałożenia sankcji na Rosję." i kończymy bo to nie miejsce na takie dyskusje :) OK?
"a jak myślisz dlaczego po raz pierwszy zrobiono powszechny spis mieszkań? Teraz wiadomo ile kto ma niewykorzystanych metrów mieszkaniowych. Przymusowy kwaterunek (oczywiście "państwo" zapłaci za niego) nie jest niczym czego by już nie było." co ma to co napisałeś do tego?
To nie tak. Operacja Covid nie powiodła się, teraz jest operacja Wojna i wszystkie siły skupione są na niej.
PS. Co nie znaczy, że COVID (czy wojna) nie był realnym zagrożeniem. Był, ale mniejszym niż media go kreowały.
Komentarze
Odśwież2 marca 2022, 18:04
Wie ktoś co się u nas w kraju dzieje? Przez ten tydzień dowiedziałem się jedynie, że Duda zawetował Lex Czarnek.
Odpisz
3 marca 2022, 20:30
a nic, tylko wojna na Ukrainie i 600-700 tysięcy nowych obywateli Polski mamy w tydzień
Odpisz
3 marca 2022, 20:31
demografia stonks
Odpisz
3 marca 2022, 20:51
@tata113m: po pierwsze jeżeli Ukraina wygra to większość, jak nie zdecydowana większość wróci, a po drugie zdecydowana większość tych uchodźców to kobiety, dzieci oraz osoby starsze
Odpisz
4 marca 2022, 12:01
Ukraina wygra? Może jeszcze Moskwę zajmie. LOL
Odpisz
4 marca 2022, 16:35
zauważ że pytanie czy będą mieli gdzie wrócić
Odpisz
4 marca 2022, 19:00
Obawiam się, że zwycięstwo Ukrainy nie wymaga dosłownego wyeliminowania Rosji, a jedynie wytrzymania odpowiednio długo aby konflikt przestał się Moskwie opłacać. Ponadto przedłużanie go może prowadzić do wyniszczenia Rosyjskiej gospodarki, co może doprowadzić do protestów, a w ostateczności zmiany władzy, co nie jest w interesie Putina.
To co napisałeś jest takie trochę XD biorąc pod uwagę, że tacy Talibowie pokonali USA, Finlandia wygrała z ZSRR, Czeczeni wygrali pierwszą wojnę Czeczeńsko-Rosyjską itd.
Odpisz
4 marca 2022, 19:02
@tata113m: nie wiadomo, sądzisz, że Rosji uda się zająć i utrzymać całą Ukrainę, kiedy po 10 dniach okupują mniej-więcej 10% jej terytorium? W tym mają coraz większe problemy logistyczne i straty, rozpoczęła się Ukraińska partyzantka, a gospodarka Rosyjska zaraz runie. Ponadto Ukraińcy z tego powodu już przygotowują potencjalną kontrofensywę, którego możliwym, co znaczy, że są to moje osobiste wnioski, może być odbicie Chersonia oraz przedostanie się do okrążonych miast takich jak Mariupol
Odpisz
4 marca 2022, 20:13
Rosja nie ma nic do zyskania na zakończeniu wojny, jedynie pełna kapitulacja Ukrainy daje im jakiekolwiek korzyści. Zresztą już przed atakiem mówiono, że nawet jak nie zaatakują to sankcje na Rosję będą nałożone.
Odpisz
4 marca 2022, 20:47
oczywiście, że ma korzyści z zakończenia wojny? Inna sprawa, czy według Putina przeważają one nad stratami, a co ważniejsze, trzeba wziąć pod uwagę cele Putina
Odpisz
4 marca 2022, 20:48
przykładowo bardziej kompromisowa i pokojowa postawa Rosji skutkująca zawarciem pokoju z Ukrainą mogła by doprowadzić do zniesienia części sankcji oraz ewentualnie osiągnięcia niewielkiego zwycięstwa poprzez zajęcie terytorium Donbasu
Odpisz
4 marca 2022, 22:36
miałem na myśli zniszczenia a nie przegranie wojny
Odpisz
4 marca 2022, 22:58
@tata113m: to fakt, ale mimo wszystko tutaj też niespecjalnie mają gdzie mieszkać tak na dłuższy czas
Odpisz
5 marca 2022, 09:07
Tych sankcji które miały być nałożone nawet jeśli NIE zaczną wojny? Jedynie w sytuacji całkowitej kapitulacji Rosji mają szansę na zniesienie sankcji. Nie po to NATO zaogniało sytuacje by w Rosji nadal rządzili rosyjscy patrioci. Ma być jak w Polsce i reszcie postkom-ów.
Odpisz
Edytowano - 5 marca 2022, 09:09
"to fakt, ale mimo wszystko tutaj też niespecjalnie mają gdzie mieszkać tak na dłuższy czas" a jak myślisz dlaczego po raz pierwszy zrobiono powszechny spis mieszkań? Teraz wiadomo ile kto ma niewykorzystanych metrów mieszkaniowych. Przymusowy kwaterunek (oczywiście "państwo" zapłaci za niego) nie jest niczym czego by już nie było.
Odpisz
5 marca 2022, 11:15
NATO zaognialo sytuację? Nałożyli by sankcje nawet gdyby Rosja nic nie zrobiła? Masz jakieś podstawy by tak twierdzić w sytuacji kiedy wiele Państw Europy było temu przeciw nawet po wybuchu wojny?
Odpisz
Edytowano - 5 marca 2022, 11:17
Mam wątpliwości czy będą zmuszać ludzi do tego aby wpuszczali do siebie ludzi o których nic nie wiedzą uderzając jednocześnie we własność prywatna, wolność i przestrzeń osobistą. Ponadto poczucie zagrożenia, że ktoś coś ukradnie albo nie zamknie drzwi do domu itd.
Odpisz
5 marca 2022, 14:38
Proszę.
https://www.rp.pl/dyplomacja/art35661591-ukraina-sa-juz-podstawy-nalozenia-sankcji-na-rosje
Odpisz
5 marca 2022, 14:44
tu nic o tym nie ma
Odpisz
5 marca 2022, 16:35
"Szef MSZ Ukrainy, Dmytro Kułeba, wyraził przekonanie, że możliwe jest rozwiązanie kryzysu wokół Ukrainy środkami dyplomatycznymi. Dodał jednak, że już teraz istnieją podstawy do nałożenia sankcji na Rosję." i kończymy bo to nie miejsce na takie dyskusje :) OK?
Odpisz
5 marca 2022, 16:42
"a jak myślisz dlaczego po raz pierwszy zrobiono powszechny spis mieszkań? Teraz wiadomo ile kto ma niewykorzystanych metrów mieszkaniowych. Przymusowy kwaterunek (oczywiście "państwo" zapłaci za niego) nie jest niczym czego by już nie było." co ma to co napisałeś do tego?
Odpisz
5 marca 2022, 14:21
ej fajnie ci wyszło, Mameczci
Odpisz
3 marca 2022, 20:46
2 dni temu mialem zrobic tego mema ale w innym formacie natomiast nie chcialo mis ie
Odpisz
4 marca 2022, 12:03
No i co w związku z tym? Mamy ci współczuć lenistwa czy co? :)
Odpisz
4 marca 2022, 23:27
chce tylko tym przekazać że wielkie umysły myślą podobnie
Odpisz
3 marca 2022, 20:13
Co to?
Odpisz
3 marca 2022, 20:24
@MangoMan: Mem
Odpisz
3 marca 2022, 21:20
chodziło o covid
Odpisz
3 marca 2022, 21:39
@MangoMan: Czekaj, nie pytasz się poważnie, prawda?
Odpisz
3 marca 2022, 21:52
nie, miało być śmieszne ale nie wyszło przepraszam
Odpisz
3 marca 2022, 21:57
@MangoMan: Nie no, nic się nie stało, ja też czasem zbyt poważnie biorę niektóre rzeczy.
Odpisz
4 marca 2022, 16:05
@MangoMan: Wirus z kategorii „Koronawirusów”, który pojawił się w 2019 (Wuhan, Chiny).
Odpisz
4 marca 2022, 16:15
No nie. Wirus, o którym mówisz nazywa się SARS-CoV-2, a COVID-19 to choroba wywołwana przez tego wirusa.
Odpisz
Edytowano - 4 marca 2022, 12:01
To nie tak. Operacja Covid nie powiodła się, teraz jest operacja Wojna i wszystkie siły skupione są na niej.
PS. Co nie znaczy, że COVID (czy wojna) nie był realnym zagrożeniem. Był, ale mniejszym niż media go kreowały.
Odpisz
4 marca 2022, 06:22
Ja naprawdę od kilku dni nie słyszałem o cowidzie.
Odpisz
3 marca 2022, 19:48
Putin dostanie nagrodę Nobla z medycyny za wyleczenie całego świata z Covida.
Odpisz
Edytowano - 2 marca 2022, 20:34
Po dwóch latach co mają o nim mówić, kiedy mają gorętszy temat
Odpisz
2 marca 2022, 18:35
Rel
Odpisz