Prościej jest w nowoczesnych ciągnikach rolniczych, wystarczy ustawić rewers w środkowej pozycji. Biegi też się łatwiej zmienia, bo nie trzeba sprzęgła używać.
To to tam jeszcze luz (hehe), gorzej jak chcesz sobie z piątki na czwórkę zredukować i masz przez chwilę schizę, czy na pewno puścić sprzęgło, a co jak to dwójka nie czwórka i sprawdzasz trzy razy
Komentarze
Odśwież8 maja 2022, 22:26
Wyluzuj
Odpisz
8 maja 2022, 17:46
W starych gównianych samochodach nawet tego typu machanie nie jest pewne
Odpisz
8 maja 2022, 16:00
Prościej jest w nowoczesnych ciągnikach rolniczych, wystarczy ustawić rewers w środkowej pozycji. Biegi też się łatwiej zmienia, bo nie trzeba sprzęgła używać.
Odpisz
8 maja 2022, 11:46
U mnie tak "majta" na każdym biegu xD
Odpisz
8 maja 2022, 11:40
Rel
Odpisz
8 maja 2022, 10:29
Panie najgorzej jest jak majtasz wajchą luz jest a auto jest na biegu
Odpisz
8 maja 2022, 09:46
To to tam jeszcze luz (hehe), gorzej jak chcesz sobie z piątki na czwórkę zredukować i masz przez chwilę schizę, czy na pewno puścić sprzęgło, a co jak to dwójka nie czwórka i sprawdzasz trzy razy
Odpisz
7 maja 2022, 09:32
Nie rel nie mam samochodu
Odpisz
7 maja 2022, 08:40
Relatywnie
Odpisz