@reedy7: Radzieckie latające trumny (IŁ-62) rozbijały się też przez wpadki podczas prac w hangarze, które ukrywali i odsyłali samoloty na lotnisko
,,Aj tam panie to ruska machina poleci i doleci"
@GwiazdaPoludniowa: No, na przykład jak komisja badała wypadek Ił-a 62 na Okęciu 14 marca 1980 roku to doszła do wniosku że elementy w silniku numer dwa miały sztucznie przedłużany okres eksploatacji, a były szlifowane np. tępym nożem
O lasie kabackim nie będę wspominał bo tam bardziej wada fabryczna silnika, choć mechanicy też zj...li
@PRZEKLADNIA_TYGRYSA: Ta, nawet na silniku chyba na nr. 2 znaleźli ślad po nożu tokarskim. Dużo oglądałam dokumentów na ten temat, kiedyś mocno się tym jarałam, w końcu były to dwie najtragiczniejsze katastrofy lotnicze w historii Polski (pomijając Smoleńsk, gdyby nie to, że straciliśmy wtedy najważniejsze osoby w państwie, Las Kabacki przeważałby pod względem tragiczności do dziś).
@GwiazdaPoludniowa: Las kabacki jest najbardziej tragiczną katastrofą lotniczą w Polsce pod względem ofiar w ludziach. W Smoleńsku dostaliśmy jebitny wpie.... jeśli chodzi o wizerunek. Las kabacki to w ogóle smutna historia bo gdyby mechanizm trymera wytrzymał jeszcze jakieś 5 minut to by wylądowali. Na brzuchu, z płonącą dupą ale by wylądowali
@PRZEKLADNIA_TYGRYSA: No, nie mogłam spać po tym wszystkim. Jeszcze ostatnie słowa pilotów ,,Dobranoc, do widzenia, cześć, giniemy" w akompaniamencie awarii i włączonego na pełną pi**ę alarmu.
Tragiczna śmierć, tragiczne pożegnanie.
Komentarze
Odśwież11 grudnia 2022, 22:29
Radzieckie latające trumny rozbijały się najczęściej z błędu pilota, który nie ogarniał napędu na tył.
Odpisz
Edytowano - 13 grudnia 2022, 13:50
@reedy7: Radzieckie latające trumny (IŁ-62) rozbijały się też przez wpadki podczas prac w hangarze, które ukrywali i odsyłali samoloty na lotnisko
,,Aj tam panie to ruska machina poleci i doleci"
Odpisz
20 marca 2023, 15:28
@GwiazdaPoludniowa: No, na przykład jak komisja badała wypadek Ił-a 62 na Okęciu 14 marca 1980 roku to doszła do wniosku że elementy w silniku numer dwa miały sztucznie przedłużany okres eksploatacji, a były szlifowane np. tępym nożem
O lasie kabackim nie będę wspominał bo tam bardziej wada fabryczna silnika, choć mechanicy też zj...li
Odpisz
Edytowano - 20 marca 2023, 20:20
@PRZEKLADNIA_TYGRYSA: Ta, nawet na silniku chyba na nr. 2 znaleźli ślad po nożu tokarskim. Dużo oglądałam dokumentów na ten temat, kiedyś mocno się tym jarałam, w końcu były to dwie najtragiczniejsze katastrofy lotnicze w historii Polski (pomijając Smoleńsk, gdyby nie to, że straciliśmy wtedy najważniejsze osoby w państwie, Las Kabacki przeważałby pod względem tragiczności do dziś).
Odpisz
20 marca 2023, 20:28
@GwiazdaPoludniowa: Las kabacki jest najbardziej tragiczną katastrofą lotniczą w Polsce pod względem ofiar w ludziach. W Smoleńsku dostaliśmy jebitny wpie.... jeśli chodzi o wizerunek. Las kabacki to w ogóle smutna historia bo gdyby mechanizm trymera wytrzymał jeszcze jakieś 5 minut to by wylądowali. Na brzuchu, z płonącą dupą ale by wylądowali
Odpisz
20 marca 2023, 21:38
@PRZEKLADNIA_TYGRYSA: No, nie mogłam spać po tym wszystkim. Jeszcze ostatnie słowa pilotów ,,Dobranoc, do widzenia, cześć, giniemy" w akompaniamencie awarii i włączonego na pełną pi**ę alarmu.
Tragiczna śmierć, tragiczne pożegnanie.
Odpisz
20 marca 2023, 22:16
@GwiazdaPoludniowa: A to wszystko w godzinę po starcie, 30 minut po awarii
Odpisz
11 grudnia 2022, 20:36
Jakby ktoś był ciekawy
Katastrofa B-2: https://en.wikipedia.org/wiki/2008_Andersen_Air_Force_Base_B-2_accident
Katastrofa Concorde: https://pl.wikipedia.org/wiki/Katastrofa_lotu_Air_France_4590
Odpisz