Piu piu!
No ciekawe czemu nie odpisał?
Oto co się dzieje kiedy nie zabijasz zwierzątek na mięso
Panie, przecież to wieprz
Ojć...
Zgadza się, nienawidzę papierosów
Zobacz więcej popularnych memów
Miliarderzy kiedy muszą oddać 2% ze swoich przychodów (i tak mogą kupić kilka krajów)
Komentarze
Odśwież7 maja, 22:16
Ok boomer
Odpisz
28 marca, 14:31
w polskiej konstytucji jest zapisane ze wszyscy obywatele są równi.
Dlaczego ktoś kto pracował całe zycie żeby się czegoś dorobić ma oddawać wiecej niż ktoś komu się nie chce robić
Odpisz
26 marca, 13:37
W sumie nic dziwnego, że miliarderzy unikają płacenia podatków bo te pieniądze najpewniej by zostały zmarnowane (patrz Polska) zamiast przeznaczyć je na ważne cele
Odpisz
26 marca, 13:40
@Nerius: mogliby za to jako ludzie którzy produkują 90% zanieczyszczen dbać o środowisko zamiast jeszcze bardziej się wzbogacać
Odpisz
26 marca, 21:51
@asasinpio: Jestem na 99% pewien (bo według mnie nie można być niczego pewien na 100%), że jest choć jedna osoba z kilkoma zerami (może nie kosmiczne kwoty jak np. 1 000 000 000, ale po prostu takie, które mają przy sobie kasę) nie jest odpowiedzialna za 90% zanieczyszczenia środowiska. Jak by na to nie patrzeć to i tak każdy stwarza (czasem mniejsze, czasem większe) zanieczyszczenie środowiska naturalnego. To jest oczywiście moja opinia i nie trzeba się z nią zgadzać
Odpisz
26 marca, 22:01
@Sonic_w_fortnite: latanie samolotem na życzenie, jachty i inne pie....enie, samo to produkuje w ...j
Odpisz
26 marca, 22:02
@asasinpio: Ale bycie bogatym nie oznacza bycie tym złym. Na pewno są jakieś osoby przy kasie co nie latają co 30 minut samolotami
Odpisz
26 marca, 22:03
@asasinpio: Tak samo państwo i samorządy nic nie robią
Państwo wycina lasy, niszczy bioróżnorodność i siedliska zwierząt na masową skalę a samorządy zalewają tereny zielone betonem (tzw. betonoza)
Odpisz
27 marca, 05:06
@Sonic_w_fortnite: a kto prowadzi fabryki, ktore maja w dupie zanieczyszczenia, a jesli juz cos z nimi robia to wywożą do krajów 3 świata?
Odpisz
27 marca, 07:45
@Sonic_w_fortnite: Bardzo mocne chcenie żeby istniał ktoś bogaty kto nie jest tym złym nie sprawi że tak będzie.
Odpisz
27 marca, 16:59
@gelo1238: Nie każdy bogacz tak robi. Na pewno jest taki co dba o środowisko
Odpisz
27 marca, 18:14
@Sonic_w_fortnite: Nie, nie ma takiego.
Odpisz
28 marca, 10:43
@Sonic_w_fortnite: wtedy nie jest miliarderem
Odpisz
26 marca, 13:36
Lewaki kiedy ktoś jest miliarderem, bo pracował na to praktycznie całe życie
Odpisz
26 marca, 13:37
@DorjanOllo: Dorek, kiedy nie ćpał już od 5 minut.
Odpisz
26 marca, 13:37
@DorjanOllo: Znaczy podejdźmy do tej tezy realistycznie.
Wymień mi co najmniej 5 dzisiejszych miliarderów którzy napracowali sobie na to, a nie odziedziczyli pieniądze po przodkach.
Odpisz
26 marca, 13:37
@DorjanOllo: ciezka praca jest wtedy kiedy dzieci pracuja w twojej kopalni diamentów w afryce
Odpisz
26 marca, 13:38
@DorjanOllo: wystarczyło wstawać godzine wcześniej, kupić trochę kryptowalut, robić przysiady jak idziesz do kibla i miec bogatych starych
Odpisz
26 marca, 13:50
@DorjanOllo: typ ledwo co pracuje od 20 lat tylko wykorzystuje swoich pracowników
Odpisz
26 marca, 14:01
@DorjanOllo: ciezko pracowali na odziedziczenie fortuny po rodzicach
Odpisz
Edytowano - 26 marca, 14:14
@krzysiulka10: Sergey Brin
Larry Page
Michael Bloomberg
Mark Zuckerberg
Bill Gates
Btw szanuję za napisanie jedynej jakkolwiek konstruktywnej odpowiedzi do mojego komentarza XD
Odpisz
26 marca, 14:16
@DorjanOllo: rodzice zuckerberga są słynnymi lekarzami ty serio myślisz, że kogos stac na harvard?
Odpisz
Edytowano - 26 marca, 14:35
@asasinpio: Ajjjjajjjjjj jednoznacznie dowodzi to mojego błędnego myślenia
To niech będzie Larry Ellison
Odpisz
26 marca, 14:56
@DorjanOllo: no w tym wypadku wyjątkowo nie rodzice, a znajomości bo randoma z ulicy by nie wzięli do pomocy w cia
Odpisz
26 marca, 15:04
@asasinpio: Nie wiem czemu to ma dowodzić? W sensie myślisz że ziomkowi te znajomości spadły z nieba i że siedział na dupie całe życie? W takim przypadku sam znajdź sobie takie znajomości i zostań miliarderem lol
Ej a poza tym skoro zostanie miliarderem jest tylko kwestią znajomości i bogatych starych to dlaczego niekażde dziecko z bogatej rodziny zostaje miliarderem?
Odpisz
26 marca, 15:07
@DorjanOllo: skąd wiesz, że nie spadły? Równie dobrze to mógłby być znajomy jego rodziców.
Dlaczego? Bo żeby zostać miliarderem trzeba być bezdusznym sk...ysynem który chce wziąć każdy możliwy pieniądz jaki się da i traktować pracowników firmy jako chodzące gówno którym nawet nie należy się wyjście do toalety (patrz Jeff Bezos)
Odpisz
26 marca, 15:23
@asasinpio: Pomijasz pewien ważny fakt - żeby być miliarderem nie wystarczy posiadanie kontaktów, bogatych starych, czy bycie sk...ysynem, gwarantuję, że każdy miliarder musi znać się na zarządzaniu swoim czasem i majątkiem, rozwoju firmy i przewidywaniu tego, czego ludzie potrzebują. Ja wiem, że patrząc na to pod kątem "wyzysk, dzieci w kopalniach diamentów, j...nie pracowników" może się wydawać, że Ci ludzie są po prostu bezmózgimi ...jami, ale oni realnie muszą myśleć nad każdym swoim ruchem, czy to biznesowym, czy marketingowym (chyba że to Elon Musk, ona ma wyj...ne), dlatego uważam, jakby sk...ysyńsko to nie zabrzmiało, że zasługują na pieniądze jakie zdobyli.
Odpisz
26 marca, 15:27
@DorjanOllo: czy ty wlasnie napisales ze chlopy zmuszajace dzieci do pracy w kopalni kobaltu płacąc im 10$ tygodniowo zasługują na pieniądze?
Odpisz
26 marca, 15:28
@asasinpio: Czy Ty właśnie napisałeś że geniusze marketingu i biznesu nie zasługują na własne pieniądze?
Odpisz
26 marca, 15:35
@DorjanOllo: ja tylko wymagam zeby płacili większe podatki lub jak bill gates zakładali fundacje jako ludzie którzy są w 90% odpowiedzialni za niszczenie środowiska
Odpisz
26 marca, 15:46
@asasinpio: Bez sensu, ale już wyjaśniłem, dlaczego tak uważam
Jeśli chodzi o fundacje to fajnie, jak chcą niech zakładają, jak najbardziej
A co do środowiska to państwa zamiast zwiększać im podatki (co i tak ...ja da) powinny zaostrzyć prawo środowiskowe.
Odpisz
26 marca, 15:49
@DorjanOllo: i walczyć o podstawowe prawa człowieka
Odpisz
26 marca, 15:51
@asasinpio: Dokładnie tak
Odpisz
26 marca, 21:33
@DorjanOllo: DorjanOllo też się zgadzam z tym co napisałeś. Jak dla mnie to nawet jeśli ktoś odziedziczy miliony od starego to skąd ten stary miał? Spadły mu z nieba?
Pamiętajmy jedno: zarobić milion zeta jest trudno, ale wydać milion zeta jest o wiele łatwiej.
Poza tym to wielu ludzi w tym wszystkim zapomina o tym, że jeśli zatrudniasz np. 10 osób. Każdy zarabia 3500 zł na rękę, to na same pensje dla pracowników co miesiąc musisz wydać 50000 zł. W takim wypadku zakup np. samochodu za 200k (jeszcze w leasing) to żaden wydatek.
Odpisz
26 marca, 21:57
@Pomen: jak tak będziemy szli po ojcach to w końcu albo dojdziemy do złodzieja albo szlachty
Odpisz
27 marca, 07:20
@krzysiulka10: do wszystkich co negują dziedziczenie jako uczciwą formę wzbogacenia się - jeśli odziedziczyli i nie przechulali tylko jeszcze zwiększyli swoją fortunę, to znaczy że potrafią zarobić. Wypowiedzi tutaj to zwykłe plucie jadem i zazdrość że ktoś ma a ja biedny nieporadny nie dorobię się choćby procenta tej fortuny XD
Odpisz
27 marca, 07:39
@asasinpio: Bardzo mądrze piszesz. Osobiście jest mi strasznie smutno i współczuję ludziom którzy bronią bogaczy w Internecie. Żaden z nich nigdy nie będzie milionerem.
Odpisz
Edytowano - 27 marca, 07:42
@Ameron: Masz rację - nie dorobisz się ;)
To co jest w tej sytuacji zabawne to to, że tak naprawdę nikt nie zazdrości miliarderom oprócz ludzi którzy ich bronią - my jesteśmy wku*wieni dlatego że miliarderzy zagarniają środki które możnaby sprawiedliwie podzielić między ludzi i zmniejszyć biedę, głód i inne takie, a ponadto na swoją fortunę "pracują" wyzyskując innych ludzi. To wy im zazdrościcie, bo chcielibyście być jak oni. My nie - my chcemy mieć tyle ile potrzebujemy, nie więcej.
Odpisz
27 marca, 07:59
@DorjanOllo: Wyobraź sobie że jesteś pierwszym wyprostowanym przodkiem człowieka na Ziemi, homo erectus. Jest 2000000 lat temu. Zaczynasz zarabiać medianę zarobków z USA z 2018 roku, 63000 dolarów rocznie. Nigdy nie wydajesz ani centa. Ani centa przez 2 miliony lat. I po tych dwóch milionach lat twój majątek nadal byłby o miliardy mniejszy niż Jeffa Bezosa.
Zdradź mi sekret jak osiągnąć tak wydajny poziom uczciwej pracy, bo ja nie wiem.
Odpisz
Edytowano - 27 marca, 08:18
@Anantashesha: Nie wiem, spotykałem wielu ludzi którzy zazdrościli pieniędzy miliarderom i chciałoby mieć tyle kasy co oni by móc nic więcej w życiu nie robić. Ja osobiście nie zazdroszczę bo dla mnie pieniądze nie są najważniejszą rzeczą w życiu. I cieszę się że na szczęście nikt nie zagarnia pieniędzy bogaczy, bo wtedy wszyscy by pomarli głodem. Raz okradniesz to potem pójdzie zły przykład i ludzie już nie będą chcieli uczciwie się bogacić.
Wyzyskiwanie innych? No tak, bo przecież pracownicy są bezrozumnymi niewolnikami którzy nie mogą decydować o swoim życiu i karierze i są wyzyskiwani przez złych pracodawców. Chyba że o jakimś innym aspekcie wyzyskiwania innych ludzi mówisz.
Nie chciałbym być jak taki Bill Gates, według mnie typo jest jakiś dziwny. Ale mimo to doszedł do swojej fortuny w warunkach rynkowych, więc uczciwie.
Jeszcze raz odniosę się do sprawiedliwego podziału między ludzi, zmniejszania biedy, głodu i "innych takich". Raz rozdasz pieniądze i potem ich nie będzie. Z każdego bogacza zabierzesz ciężar fortuny i rzucisz na przejedzenie, to potem do czasu aż ludzie się znów wzbogacą, będzie bieda.
Odpisz
27 marca, 08:22
@asasinpio: "Do złodzieja albo szlachty", wychodzi na to samo.
Odpisz
27 marca, 08:42
@Ameron: Szkoda że to o czym mówisz nie ma żadnego ekonomicznego ani socjologicznego sensu i w praktyce widzimy że zbliżanie się do socjalizmu ma tylko pozytywne skutki.
Odpisz
27 marca, 08:43
@Darwidx: Nie przesadzaj, szlachta jest dużo gorsza.
Odpisz
27 marca, 08:45
@Ameron: Dodam jeszcze jedno:
To co mnie szczególnie obrzydza to mówienie, że w świecie w którym praca jest konieczna do przeżycia i wcale nie jest o nią tak łatwo, pracownik może sobie tak po prostu się zwolnić więc nie jest wyzyskiwany.
To tak jakby powiedzieć komuś "oddawaj wszystko co masz albo cię zastrzelę", potem mu zabrać wszystko i powiedzieć że przecież oddał z własnej woli.
Odpisz
27 marca, 09:12
@Anantashesha: A dowodzi to temu, że Bezos to genialny biznesman
Nie da się lol
Odpisz
27 marca, 09:45
@Anantashesha:
Odpisz
27 marca, 10:38
@Anantashesha: To wszystko zależy od człowieka. Są branże gdzie człowiek może spokojnie zmienić pracę, a są takie gdzie przepływ pracowników jest praktycznie zerowy. Ale człowiekowi nie jest dana na całe życie jedna praca i musi się jej trzymać.
Tak, to zależy od ogólnej sprawności psychofizycznej człowieka, doświadczenia, umiejętności, wiedzy... i innych czynników. Zakładam jednak że większość ludzi jest zdrowa i jest wstanie uczyć się nowych rzeczy by podołać innej pracy niż dotychczasowa.
I są grupy które mogą mieć z zmianą pracy problemy. Starsi ludzie mogą już mieć kłopoty z nauką nowych rzeczy, mogą już nie być tacy sprawni, wtedy wiele możliwości im to odpada.
Po co to piszę? Chcę Cię uświadomić że wiem że u niektórych może to być cholernie trudne by zmienić pracę, ale mimo to uważam że nie niemożliwe. Czasem jest to proste, a czasem wymaga to naprawdę dużych pokładów silnej woli i samozaparcia.
Ale w żadnym wypadku nie zgodzę się na takie malkontenctwo że to wszystkie jest takie złe i ludzie nie mogą zmienić swojego losu, bo mogą, niewolnictwa już nie ma i każdy może decydować o sobie.
"Szkoda że to o czym mówisz nie ma żadnego ekonomicznego ani socjologicznego sensu i w praktyce widzimy że zbliżanie się do socjalizmu ma tylko pozytywne skutki."
To chyba inaczej definiujemy "pozytywne" skutki.
Odpisz
27 marca, 11:33
@Ameron: man, nigdy nie pisałam, że dziedziczenie jest nieuczciwe ani o tym, że miliarderem być nie można. Literalnie napisałam, że jako ludzie, którzy swój majątek w dużej mierze zawdzięczają przypadkowi mogliby zapłacić więcej podatku czy dbać o j...ne srodowisko bo jak dalej tak będą się zachowywać to wszyscy umrzemy. No i wykorzystywanie pracowników czy to dzieci w Afryce czy to pracownicy amazona to oddzielna sprawa. Nigdy nie chciałam być miliarderem, niczego im nie zazdroszczę bo zwyczajnie kasę, której nie potrzebuję przeznaczam na fundacje xD
Odpisz
27 marca, 15:44
@asasinpio: Serio? Woah, zazdroszczę ci. Ja kiedyś kupowałam chleb bezdomnym. Raz nawet zrobiłam jednej żebraczce zakupów za dwie stówy. No ale już wtedy nie byłam bogata, a potem podupadłam jeszcze bardziej i teraz nie stać mnie nawet na swoje utrzymanie więc każdy grosz się liczy.
Odpisz
27 marca, 18:26
@Anantashesha: jak ktoś prosi o jedzenie to staram się dawać bo to też człowiek mimo wszystko
Odpisz
27 marca, 18:42
@asasinpio: Jesteś bardzo dobrą osobą, wiesz?
Odpisz
27 marca, 18:58
@Anantashesha: meh, według mnie to bare minimum
Odpisz
27 marca, 19:34
@asasinpio: A jednak, w świecie kapitalistów jesteś niedoścignionym standardem. Poza tym, moim zdaniem bare minimum wystarczy by być dobrym człowiekiem.
Odpisz
26 marca, 13:41
zjedzmy bogatch ludzi
Odpisz
26 marca, 13:43
@ahmed_pepe: i rozdzielmy ich majątek
Odpisz
26 marca, 14:02
@asasinpio: majatek tez zjedzmy
Odpisz
27 marca, 05:07
@Smierdziel_: siebie też zjedzmy
Odpisz
27 marca, 06:16
@ahmed_pepe: Да, товарищ
Odpisz
26 marca, 21:08
Imagine myśleć, że miliarderzy faktycznie mają na koncie miliardy.
Odpisz
26 marca, 21:42
@jacek1s: to absurdalne podejście 90% ich finansów to akcje, nieruchomości pojazdy, lokaty etc etc w innym wypadku jedynie tracili by pieniądze
Odpisz
26 marca, 21:19
Pamiętajmy, że przychód jest to kwota, którą wpływa na konto, a zysk z tego wynikający jest to dochód.
Wielkie firmy zwykle bazują na niskiej marży i wysokiej ilości transakcji, czyli te 2% przychodu może stanowić np. 50% wypracowanego zysku.
Odpisz
26 marca, 14:48
Wirus Kawento się rozprzestrzenia.
Odpisz
26 marca, 15:06
@Niemadrogi: czyli lizanie d00py miliarderą i bycie kapitalistą
Odpisz
Edytowano - 26 marca, 15:06
@OwOcomedy: Nie, obrazki o podstawowej ekonomii.
Odpisz
26 marca, 14:00
rel
Odpisz
Edytowano - 26 marca, 14:00
@ognikPL: Weź pożycz milion złotych oddam ci... kiedyś
Odpisz
26 marca, 14:03
@Dyzer: nie dam bo sie zesram a nie chce
Odpisz
Edytowano - 26 marca, 14:06
@ognikPL: Dam ci papier toaletowy w zamian to uczciwy deal:
Odpisz