Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar sobisia

22 grudnia 2012, 00:25

^^

Avatar piotro

6 kwietnia 2011, 19:23

Rozwalające XD Trzeba coś takiego powiesić u nas w szkole bo tak tam brudno i w ogóle... 5

Avatar Bubuniek3

21 marca 2011, 16:00

Mnie już nic nie zdziwi, odkąd dowiedziałem się, że w Zakopanem istnieje możliwość wykupienia miesięcznego abonamentu na korzystanie z publicznego WC (serio).

Avatar aneczka27

12 października 2009, 14:25

mnie sie podobają najbardziej 6 i7
daje 5/5

Avatar kiciaxDkingh

14 kwietnia 2009, 15:20

nawet pieczątka jest Restauracja ''Pod Jelonkiem'' ;P ciekawe swoją drogą gdzie to jest <myśli> xD

Avatar
Konto usunięte

1 stycznia 2009, 15:07

było coś podobnego tylko że z małbą na kibelku:P:P

Avatar ArCzi

24 grudnia 2008, 15:38

6 i 7 najlepsze :D hahahahahah

Avatar maksus98

29 sierpnia 2008, 09:22

Spójrzcie na 8ke Za mocne!! 5tka

Avatar
Konto usunięte

19 sierpnia 2008, 19:15

Znam podobny ale ten też jest zaczepisty xD

Avatar
Konto usunięte

14 sierpnia 2008, 21:28

ehh. 1/5

Avatar Electricmen

9 sierpnia 2008, 18:33

to jak się utracipozwolenie to przy krzaczkach też takie powinno być tyle że instrukcja do krzaczków

Avatar Ersers

7 sierpnia 2008, 22:11

"Zerwanie niniejszej instukcji grozi utratą pozwolenia na korzystanie z WC"
XDDDDDDDDDDDD



"Nie zaleca sie przebywania w ubikacji nie dłużej niż 2 minuty bowiem grozi to trwałym urazem głowy wywołanym presją osób czekających na zewnatrz"xDDDDDDD

Avatar cool_Ola66

7 sierpnia 2008, 19:51

hahaha dobre

Avatar anonim0wy

6 sierpnia 2008, 09:39

dobreeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!

Avatar mateuszy

4 sierpnia 2008, 20:09

HAHAHa ;)

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Czy jestem wybrańcem?

Mistrzem nie będziesz

Tak będzie

Spokojny jak baranek

Tatrzański Rambo

Fachowa terminologia

Nudziło się komuś

Najgorzej jest wtedy, gdy to zadanie jest najwyżej punktowane

Warto było się lenić

Gracze Minecrafta wolą drugą opcję

Jak dla nas to zwycięstwo absolutne

Do tego może w końcu dojść

Już po mnie

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka

Instrukcja obsługi toalety publicznej