Oceń:

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz obrazkowy

Ważne informacje:

  1. Komentarz obrazkowy musi być powiązany z komentowanym obrazkiem
  2. ZABRONIONE są obraźliwe, wulgarne obrazki
  3. ZABRONIONE są obrazki przedstawiające osoby w pozach prowokacyjnych oraz zbliżenia piersi, pośladków i inne treści o podobnym charakterze.

Komentarze

Odśwież
Avatar sssdddfffggg

13 grudnia 2018, 22:12

jakie cmentarzysko Jezus

Avatar
Konto usunięte

28 czerwca 2015, 07:59

po co ja to robie

Avatar Maks2603

5 stycznia 2014, 18:23

Stres ubędzie wraz z krwią.

Avatar loki111

14 lutego 2013, 20:08

chyba zaczekać aż krwotok minie :)

Avatar Tom1360

21 lipca 2012, 11:36

w szkole pred egzaminem mi sie zdarza to robić

Avatar
Konto usunięte

18 lipca 2012, 12:36

Kurde zapomniałem że to obrazek i uderzyłem... w ekran komputera... teraz mam nowego kompa :/

Avatar poduszka123

2 października 2011, 09:19

czkać aż stres minie i krew uleci...

Avatar ForceArcher2

10 maja 2011, 23:32

najlepszy zestaw antystresowy nawet wydrukowałem i przetestowałem działa w 200%.Można kupić na allegro za 1 zł :P

Avatar dan2007

8 maja 2011, 20:17

Niezłe 5/5 i do ulu

Avatar piotro

6 kwietnia 2011, 19:26

No, mądre. Nie wiem z czego się śmiejecie, przecież to najlepszy pomysł na stres... XD 5

Avatar Wypler96

12 listopada 2010, 14:51

mi by sie przydało

Avatar ola321123

17 grudnia 2009, 17:55

dobre,a ja nie jestem jakimś snobem więc ortografia mnie mało obchodzi

Avatar billie0

7 grudnia 2009, 23:46

Wszyscy o ortografii, to i ja!

Avatar Iwonna

12 października 2009, 10:10

Jak widzę taka ortografię, to nabieram ochoty na uderzanie głową w ścianę.

Avatar kiciaxDkingh

14 kwietnia 2009, 15:24

do odd150 naukowcy stwierdzili że jet to zabronione były już 2 osoby ranne, lekarze myślą to samo xD

Sprawdź czy masz wymagane wtyczki, a następnie opisz dokładnie problem najlepiej ilustrując go screenem.

Opisz problem

Dołącz screena

Brak avatara
Dodane przez: czadu

4K Ultra HD

Zapowiada się niezapomniana wycieczka

No można tak powiedzieć

Szach-mat

Kto tak naprawdę wygrał życie?

Zawsze

Tak to wygląda

Ogarnięte

Perfekcja

Na pewno nas nie zobaczą, o ile nie użyją termowizji

Zawału można dostać

Logiczne

Super żart, mroczny ze mnie koleś

Zobacz więcej popularnych memówpopularne memy strzałka

Jeśli ktoś jest zestresowany może użyć przedstawionego tu pakietu antystresowego.